em-karsinta 66 kreko

huhujen mukaan

Hiltune ja tuomela karsii em paikasta Myhi paineissa. odotellaan vahvistusta.

23

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jankka

      Pitää paikkansa. Nämä maajoukkueen ulkopuoliset miehet ratkaisevat paikan!!

      • Katsomosta

        Onkohan paljonkin muita vaihtoehtoja? Karsinnallahan pääsee maajoukkueeseen. Antaa poikien karsia, reilu peli.


    • ihme juttu

      kun liitto ei ole tiedottanut tästä karsinnasta yhtään mitään. vaikka tämä on ollut asiasta perillä olevien tiedossa jo pitkään.

      • surffaridan

        ei ole kyse kunniamerkkien jaosta. ne ois kyllä tullu jo.


      • härkänenkin vaan

        mukaan karsiin ja oisko vielä muita veteraaneissa ?


      • toimintaajohtaako

        Armeijan mies , jolle kaikki on vain kuluja, ei investointeja. kun pelataan pelkkää talouden ylläpitoa ja tulosta rahallisesti, kärsii se pääasia- huippu-urheilu


      • Näin on
        toimintaajohtaako kirjoitti:

        Armeijan mies , jolle kaikki on vain kuluja, ei investointeja. kun pelataan pelkkää talouden ylläpitoa ja tulosta rahallisesti, kärsii se pääasia- huippu-urheilu

        päässyt käymään.

        Ja kaikki kapiaiset on hulluja, tavallisia hulluja tai juoppohulluja.


    • I:K

      Missä Sasu Kaasinen?

      • olkapää leikattu

        syksyyn toipilaana


    • ihme on iso

      kun tänään lukee liiton sivuilla että sarja 66 kg ei nimetä ketään. ihme touhua koko homma. olisko esim. nuoren Rafael Toijasen paikka ollu nyt kokemusta kartuttamaan??? Rafu on noissa suomen Fila-turnauksissa paininu hyvin ulkomaalaisia vastaan. Toinen vaihtoehto olis ollu esim. Vaasan Amirkhani.
      Ei se niin kallis reissu ole.

      • 66 kg on maailmalla

        ollu jo pitkään liian kovatasoinen suomalaisille. Tällä menolla se tulee aina sitä olemaankin kun edes nuorille ei anneta tilaisuutta.


      • säästellään lisää

        silleen se menee paini eteenpäin voi hitto että on kummaa touhua.


      • Tulevaisuus on synkkä
        säästellään lisää kirjoitti:

        silleen se menee paini eteenpäin voi hitto että on kummaa touhua.

        jos lähdetään näin ajattelemaan ja etsimään mukamas säästöjä. Tuollaisiin EM-kisoihin pitäisi aina lähettää krekoon täysi joukkue ja vapaaseenkin kaikki potentiaaliset ja hyvin harjoittelevat. Itse olisin valinnut joukkueeseen Riihiojan 120 kg ja karsinut 66 kg nuorista lupauksista. Vapaaseen olisin valinnut toisen Hyytiäisen mukaan 60 kg ja Martikaisen 66 kg. Miten painilla voi olla tulevaisuutta jos ei edes yritetä?


      • Luovuttamalla ei pärjää
        Tulevaisuus on synkkä kirjoitti:

        jos lähdetään näin ajattelemaan ja etsimään mukamas säästöjä. Tuollaisiin EM-kisoihin pitäisi aina lähettää krekoon täysi joukkue ja vapaaseenkin kaikki potentiaaliset ja hyvin harjoittelevat. Itse olisin valinnut joukkueeseen Riihiojan 120 kg ja karsinut 66 kg nuorista lupauksista. Vapaaseen olisin valinnut toisen Hyytiäisen mukaan 60 kg ja Martikaisen 66 kg. Miten painilla voi olla tulevaisuutta jos ei edes yritetä?

        Yritettäisiin sitten edes ajatella jo sitä seuraavaa olympiaadia ja kasvattaa nuoria painijoita sinne.


      • Kertokaa mulle
        Luovuttamalla ei pärjää kirjoitti:

        Yritettäisiin sitten edes ajatella jo sitä seuraavaa olympiaadia ja kasvattaa nuoria painijoita sinne.

        Miten tämän karsinnan kanssa nyt oikein mennään? Eikö karsita enää EM-kisapaikasta vaan olympiakarsinta turnaus paikasta vai karsitaanko ollenkaan? Suoraan sanoen tu mitä pelleilyä sivusta kattottuna! Miksei EM:iin lähetetä ketään? Ettei Välimäen varpaille satu kun niille astutaan? Ettei Hiltuselle tuu paha mieli jos häviää eikä pääsekkään kisoihin?Kertokaa mulle mitä tapahtuu ja miksi niin en enää kirjottele ja kysele tyhmiä.


      • Ongelma
        Kertokaa mulle kirjoitti:

        Miten tämän karsinnan kanssa nyt oikein mennään? Eikö karsita enää EM-kisapaikasta vaan olympiakarsinta turnaus paikasta vai karsitaanko ollenkaan? Suoraan sanoen tu mitä pelleilyä sivusta kattottuna! Miksei EM:iin lähetetä ketään? Ettei Välimäen varpaille satu kun niille astutaan? Ettei Hiltuselle tuu paha mieli jos häviää eikä pääsekkään kisoihin?Kertokaa mulle mitä tapahtuu ja miksi niin en enää kirjottele ja kysele tyhmiä.

        No nyt on veljekset Välimäki telakalla. Mitäs ny?


      • brottare69
        Kertokaa mulle kirjoitti:

        Miten tämän karsinnan kanssa nyt oikein mennään? Eikö karsita enää EM-kisapaikasta vaan olympiakarsinta turnaus paikasta vai karsitaanko ollenkaan? Suoraan sanoen tu mitä pelleilyä sivusta kattottuna! Miksei EM:iin lähetetä ketään? Ettei Välimäen varpaille satu kun niille astutaan? Ettei Hiltuselle tuu paha mieli jos häviää eikä pääsekkään kisoihin?Kertokaa mulle mitä tapahtuu ja miksi niin en enää kirjottele ja kysele tyhmiä.

        ehkäpä sen takia ei karsita, ettei ole kahta tervettä miestä. tai sitten niille kahdelle terveelle on tiedossa kummallekin olympiakarsinta. Sama mies kun ei voi kaikkia klaarata.


      • Mutta suurin virhe
        brottare69 kirjoitti:

        ehkäpä sen takia ei karsita, ettei ole kahta tervettä miestä. tai sitten niille kahdelle terveelle on tiedossa kummallekin olympiakarsinta. Sama mies kun ei voi kaikkia klaarata.

        on se ettei laiteta nuorta ja tervettä 66 kg painijaa em-kisoihin. ollenkaan. mistä sais ostettua järkeä päättäjille?


      • 17+9
        Mutta suurin virhe kirjoitti:

        on se ettei laiteta nuorta ja tervettä 66 kg painijaa em-kisoihin. ollenkaan. mistä sais ostettua järkeä päättäjille?

        Mo sano nyt ketä sinne kehtais lähettää ? Siitähän tässä on kysymys.


      • jos noin tiukasti
        17+9 kirjoitti:

        Mo sano nyt ketä sinne kehtais lähettää ? Siitähän tässä on kysymys.

        ajattelee niin ei sinne kehtaa lähettää ku Ramin.
        mutta oikeasti 66 kg olis ny menny ihan hyvin vaikka Rafu. olis ollu parempi ku moni veteraani.


    • Jatkoa mitaliputk.

      Kyllä kisoihin pitää lähettää sellaisia painijoita joilla on edes jonkinlaiset menestys edellytykset. Elämyksiä ja kokemuksia varten on Linnanmäki.

      • hjdaskl

        No perutaan sitte kaikkie muiden kisalippu ku Ramin....
        Jos kaikki lähettäsi vaa mahdolliset mitalistit nii tulipas köyhät kisat


      • Voisiko joku
        hjdaskl kirjoitti:

        No perutaan sitte kaikkie muiden kisalippu ku Ramin....
        Jos kaikki lähettäsi vaa mahdolliset mitalistit nii tulipas köyhät kisat

        ajatella siellä päättäjissä myös tulevaisuutta?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe