Taimela äänestää

eänestävä

Katja Taimela on niiden kansanedustajien joukossa jotka kannattavat homojen avioliitto lakia.
Seuraava äänestys onkin sitten syksyllä, kunnallisvaaleissa.

7

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jere #99

      Eikös Taimelalla ole ollut yleensä tapana äänestää tyhjää? :)

      • sekamelskaa.

        Empä ihmettele enää vaikka ei kansanedustajat olisi enää kiinnostuneita työstään, kun kansanedustajat saavat olla juovuksissa töissä, ja laatimassa meille äänestäneille tärkeitä lakeja ja säästöohjelmia. Aivan uskomatonta touhua. Kyllä meillä oikeilla tavallisilla työpaikoilla juopot ohjataan hoitoon ja ainakin selviämään kotiin.

        Vaikka eipä tämä maailma enää ole ns. normaali, kun Rva Ahde sai lähteä kesken poliisitutkinnan. Siis ammattiyhdistys hoitaa asiat näin, miten sellainen liitto voi hoitaa työläisten asioita, kun omapesä on noin sekaisin.


      • poliisit kunniaan.
        sekamelskaa. kirjoitti:

        Empä ihmettele enää vaikka ei kansanedustajat olisi enää kiinnostuneita työstään, kun kansanedustajat saavat olla juovuksissa töissä, ja laatimassa meille äänestäneille tärkeitä lakeja ja säästöohjelmia. Aivan uskomatonta touhua. Kyllä meillä oikeilla tavallisilla työpaikoilla juopot ohjataan hoitoon ja ainakin selviämään kotiin.

        Vaikka eipä tämä maailma enää ole ns. normaali, kun Rva Ahde sai lähteä kesken poliisitutkinnan. Siis ammattiyhdistys hoitaa asiat näin, miten sellainen liitto voi hoitaa työläisten asioita, kun omapesä on noin sekaisin.

        Miksi eduskunnan täytyy säästää poliisimenoista ja vähentää poliisivirkoja. Kuka sitten hoitaa juopuneet ja muuten sekaisin menneet kaduilta. Tuleeko seurakunnan työläiset, papit mukaanlukien korjaamaan ja auttamaan juoppoja putkaan. Siinähän saisi tehdä kansanparissa työtä ja joku voisi tehdä parannuksenkin ja kirkko saisi lisää jäseniä. Vai miten Ministeri Räsänen tämän poliisivajeen hoitaa?


    • sossula

      koivisto-haloska 1982-2012 päin seiniä meni!taimela kuuluu samaan joukkioon!

      • Alfa Beetta

        Huutomerkin jälkeen tulee välilyönti ja Taimela kirjoitetaan isolla, Päättelykykysi on samaa tasoa kirjoitustaitosi kanssa. Eik vaa?


      • 15551
        Alfa Beetta kirjoitti:

        Huutomerkin jälkeen tulee välilyönti ja Taimela kirjoitetaan isolla, Päättelykykysi on samaa tasoa kirjoitustaitosi kanssa. Eik vaa?

        Kyl vaa. Mut ei se taimelan äänestykse vaikut mittä. Homoje pualest se äänest, jollei tyhjä äänestäny, ku sil tapana o. Tän paremi mää eh os kirjotta, mut kai se assia sentä sulleki selvis. Toivottavaste su o sen verra päättelykykky.


    • ei äänestä homoi

      taimela o hyvä kirjoitta pienel,mitätön sossu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe