Jollekkin näyttää olevan tuo konepellillä oleva mersun tähti liikaa. Useana yönä sitä on väännelty ja viime yönä se sitten hävisi kokonaan ja kanta jäi.
Aion laittaa siihen pelkän peitelevyn, jospa se saisi olla paikallaan. Vilkaisin pikaisesti konepellin sisäpuolelta tähden kiinnitystä, jokin "jousi" näyttää olevan siellä alapuolella. Sitten kysymykseen:
Miten tuon tähden kannan saa pois, tarviiko siihen mitä työkaluja ja onko siinä jotain jippoja. En jaksanut enkä ehtinyt sitä tarkemmin tutkiskellä v*tutuksen vuoksi ja hämäräkin haittasi tutkailemista.
Kiitos asiallisista neuvoista.
Mersun merkki
11
2623
Vastaukset
- tähdetön mersu
Lisään... kyseessä mersu w203 vm. 2003.
- arnod.h
nokkapelti auki ,pitkät nokkapihdit hahloihin ja puol kierrrosta v.päivään niin pomppaa koko pohja ylös,ja uus paikalleen.Saksalaista neroutta. ei ole edes kalliita ne tähet.nm.2 kertaa vaihtanut samasta syystä. vittu ku vituttaa
- w201
Tonget.
Johtotähdet edullisia. Mun mielestä ei pidä antaa itsensä tulla provosoiduksi, kun provosoidaan. Iteltä viety muutama tähti reilun kahdenkymmenen vuoden aikana. Alussa. Nyt on sama tähti ollut pian viistoista vuotta.
Mersut on nykyisin niin tavallisia ja yleisiä autoja, että melkosenlailla pölvästi täytyy olla, että viittii olla noin lapsellisen kateellinen jonkun autolle. Joku Jagge keulakoristeineen voi herättää vielä nykyäänkin vittupäätyöttömiensosiaalipummijuoppojen keskuudessa kateutta, mutta näyttääpä Jaggekuskeillakin jaguaari yleensä olevan keulassa.
Tähtiä saa jostain tarvikkeenakin, eikä ne kyllä virallisissakaan kaupoissa paljoa maksa. Osta muutama kerralla, kyllä se idiootti kyllästyy niitä vääntelemään. Toisekseen, tyyppi kannatais käräyttää jotenkin, tollasista voi helpolla kehittyä ties mitä huumenarkkariautovarkaita. - Toyo-Tero
Halpoja ovat, mullakin on sellainen Corollan keulalla.
- Skitso
Oiskoha osasyynä mersumiesten ylimielisyys muita autoiliota kohtaan.
- tejo toro
veikkaan juuri tuota. omaa meseä kehutaan,muitten autot haukutaan,niin sitä saa mitä tilaa.
- mersu/madza
En myönnä koskaan kehuneeni mersua, vaikka viides on käytössä. Nyt teen lievän poikkeuksen, tämän hetken mersu on ensimmäinen jossa ei ole ollut vielä mitään häiriötä tai vikaa ja mittarissa noin 30 t . Pojan Madzaan, joku kolmonen, ei ole ilmaantunut takuuaikana (3v) eikä sen jälkeenkään mitään huomautettavaa viosta. Madza täyttää kesällä 5 v.
Eniten autoissani on ollut vikoja Omegassa ja 530 BMW Dieselissä, näissä ylivertaisesti eniten. - kas kas
joku rehellinenkin eksynyt näille sivuille.
- DigiHeikki
Kuinka usein on joku palstailijoista kuullut miehen tunnustavan ostaneensa huonon auton? Vaikka kuinka olisi vikoja, ollaan hampaat irvessä hiljaa koko auton omistuksen ajan. Joskus vuosia "pommin" omistamisen jälkeen voi omistaja kirota ko. autovalinnan.
Ajoin 80-luvun lopulla muutaman vuoden 190E-Mesellä. Sen jälkeen on ollut useita Volkkareita, hyviä nekin. Palasin pari vuotta sitten takaisin Mese-kantaan. Nyt on taas AUTO alla. Tosi on. - -Merssu-
Merteilistä saa uusia johtotähtiä aika edullisesti.
http://www.merteil.fi/verkkokauppa/client/index/12/5/ - mb 124
mulla on 300d ja 300td, mut bmw 318is on parhain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740