Victorian 'paksu' tukka?

kampaamon_täti

>Iltapäivästä kuitenkin käytiin pikaisesti kampaajalla leikkaamassa
>tytölle aivan uusi look. Tukka kasvaa niin kamalaa tahtia ja sitä
>tukkaa todella on...

No missä kuvassa se Vickanin tukka on muka paksu ja tuuhea? Näyttää ohuen ohuelta.

10

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Kyllä on Victorian tukankasvu ollut poikkeuksellisen hidasta. Oli täysin kalju vielä vuoden vanhana ja nyt ohuet ja edelleen lyhyet hiukset. Katsokaapa Bechamien 6kk ikäistä tyttöä. Hänellä ON paksut ja pitkät hiukset. Eli Martinakin voisi käydä katsomassa, miltä tuuheahiuksiset pikkulapset tai vauvat näyttävät.

      Eihän siinä mitään pahaa ole, jos hiukset kasvaa hitaasti, mutta jos Martina on niin tyhmä, ettei itse sitä tajua, niin ihmetyttää missä kunnossa Martinan korvien väli oikein on...

      • typerä nainen

        Viktorialla on erityisen ohuet ja huonosti kasvavat hiukset. Siinä ei mitään, on monella muullakin lapsella. Mutta typerää toitottaa koko ajan että tytön tukka kasvaa jne. Aivan kuin Martinalla olisi hirveä kompleksi siitä että likan tukka on ohut ja ei kasva kunnolla!
        Ihmettelen muuten miksi tyttö ei ole tippaakaan Eskon näköinen. Vain Martinan.


      • cvbnfgb8
        typerä nainen kirjoitti:

        Viktorialla on erityisen ohuet ja huonosti kasvavat hiukset. Siinä ei mitään, on monella muullakin lapsella. Mutta typerää toitottaa koko ajan että tytön tukka kasvaa jne. Aivan kuin Martinalla olisi hirveä kompleksi siitä että likan tukka on ohut ja ei kasva kunnolla!
        Ihmettelen muuten miksi tyttö ei ole tippaakaan Eskon näköinen. Vain Martinan.

        Millonkahan näemme Victorialla ensimmäiset hiuspidennykset? Tullut vaikutelma, että Victoria on silloin Martinan mieleinen, kunon kauniit vaatteet tytöllä, reiät korvissa tai missien keskellä ja laskettelumäessä. Kaiken normaalin Martina yrittää peitellä kuin häveten totuutta.


      • Sikana
        typerä nainen kirjoitti:

        Viktorialla on erityisen ohuet ja huonosti kasvavat hiukset. Siinä ei mitään, on monella muullakin lapsella. Mutta typerää toitottaa koko ajan että tytön tukka kasvaa jne. Aivan kuin Martinalla olisi hirveä kompleksi siitä että likan tukka on ohut ja ei kasva kunnolla!
        Ihmettelen muuten miksi tyttö ei ole tippaakaan Eskon näköinen. Vain Martinan.

        Ja sefun näköinen, eikö nyt uskota, että kohta paljastuu suuri JYTKY.....Ero eerikäiestä oli harkittu koska sefu viktorian isä.........kohta paljastuu, uuden lapsen myötä.....
        Voi esko parkaa kun kohta vituttaa sikana


      • ihan mitä vaan voi
        Sikana kirjoitti:

        Ja sefun näköinen, eikö nyt uskota, että kohta paljastuu suuri JYTKY.....Ero eerikäiestä oli harkittu koska sefu viktorian isä.........kohta paljastuu, uuden lapsen myötä.....
        Voi esko parkaa kun kohta vituttaa sikana

        Ja tää uus äpärä onkin Eskon...


    • mismerys-

      Aika ohut ja vaalea niinkun lähes kaikilla tuon ikäisillä tytöillä.

      • haaaauuukoootuuus

        onneksi maailman suurin ongelma on Victorian hiusten paksuus. nalanhata, koyhyys ja sodat ovat paljon pienempi paha kuin se, etta Victorian aiti meni sanomaan tyton hiuksia paksuiksi ja nyt kaikki amatoori kampaaja kokevat velvollisuudekseen pelastaa maailman vaaralta tiedolta. hohhoijaa...


    • upeaa....

      Upean paksu tukka sillä Vickellä on:)

      • raju tilitys

        Kyllä,molemmat hiukset ovat tosi tuuheita! :D


      • nähty on

        "Upean paksu tukka sillä Vickellä on:)"

        Eli yhtä tumma ja tuuhea kuin isällään?. Äidillähän on tekotukka, puolet ainakin lisäkkeitä, tiedän, sillä olen kampaaja, hehe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe