>Iltapäivästä kuitenkin käytiin pikaisesti kampaajalla leikkaamassa
>tytölle aivan uusi look. Tukka kasvaa niin kamalaa tahtia ja sitä
>tukkaa todella on...
No missä kuvassa se Vickanin tukka on muka paksu ja tuuhea? Näyttää ohuen ohuelta.
Victorian 'paksu' tukka?
10
632
Vastaukset
- ....................
Kyllä on Victorian tukankasvu ollut poikkeuksellisen hidasta. Oli täysin kalju vielä vuoden vanhana ja nyt ohuet ja edelleen lyhyet hiukset. Katsokaapa Bechamien 6kk ikäistä tyttöä. Hänellä ON paksut ja pitkät hiukset. Eli Martinakin voisi käydä katsomassa, miltä tuuheahiuksiset pikkulapset tai vauvat näyttävät.
Eihän siinä mitään pahaa ole, jos hiukset kasvaa hitaasti, mutta jos Martina on niin tyhmä, ettei itse sitä tajua, niin ihmetyttää missä kunnossa Martinan korvien väli oikein on...- typerä nainen
Viktorialla on erityisen ohuet ja huonosti kasvavat hiukset. Siinä ei mitään, on monella muullakin lapsella. Mutta typerää toitottaa koko ajan että tytön tukka kasvaa jne. Aivan kuin Martinalla olisi hirveä kompleksi siitä että likan tukka on ohut ja ei kasva kunnolla!
Ihmettelen muuten miksi tyttö ei ole tippaakaan Eskon näköinen. Vain Martinan. - cvbnfgb8
typerä nainen kirjoitti:
Viktorialla on erityisen ohuet ja huonosti kasvavat hiukset. Siinä ei mitään, on monella muullakin lapsella. Mutta typerää toitottaa koko ajan että tytön tukka kasvaa jne. Aivan kuin Martinalla olisi hirveä kompleksi siitä että likan tukka on ohut ja ei kasva kunnolla!
Ihmettelen muuten miksi tyttö ei ole tippaakaan Eskon näköinen. Vain Martinan.Millonkahan näemme Victorialla ensimmäiset hiuspidennykset? Tullut vaikutelma, että Victoria on silloin Martinan mieleinen, kunon kauniit vaatteet tytöllä, reiät korvissa tai missien keskellä ja laskettelumäessä. Kaiken normaalin Martina yrittää peitellä kuin häveten totuutta.
- Sikana
typerä nainen kirjoitti:
Viktorialla on erityisen ohuet ja huonosti kasvavat hiukset. Siinä ei mitään, on monella muullakin lapsella. Mutta typerää toitottaa koko ajan että tytön tukka kasvaa jne. Aivan kuin Martinalla olisi hirveä kompleksi siitä että likan tukka on ohut ja ei kasva kunnolla!
Ihmettelen muuten miksi tyttö ei ole tippaakaan Eskon näköinen. Vain Martinan.Ja sefun näköinen, eikö nyt uskota, että kohta paljastuu suuri JYTKY.....Ero eerikäiestä oli harkittu koska sefu viktorian isä.........kohta paljastuu, uuden lapsen myötä.....
Voi esko parkaa kun kohta vituttaa sikana - ihan mitä vaan voi
Sikana kirjoitti:
Ja sefun näköinen, eikö nyt uskota, että kohta paljastuu suuri JYTKY.....Ero eerikäiestä oli harkittu koska sefu viktorian isä.........kohta paljastuu, uuden lapsen myötä.....
Voi esko parkaa kun kohta vituttaa sikanaJa tää uus äpärä onkin Eskon...
- mismerys-
Aika ohut ja vaalea niinkun lähes kaikilla tuon ikäisillä tytöillä.
- haaaauuukoootuuus
onneksi maailman suurin ongelma on Victorian hiusten paksuus. nalanhata, koyhyys ja sodat ovat paljon pienempi paha kuin se, etta Victorian aiti meni sanomaan tyton hiuksia paksuiksi ja nyt kaikki amatoori kampaaja kokevat velvollisuudekseen pelastaa maailman vaaralta tiedolta. hohhoijaa...
- upeaa....
Upean paksu tukka sillä Vickellä on:)
- raju tilitys
Kyllä,molemmat hiukset ovat tosi tuuheita! :D
- nähty on
"Upean paksu tukka sillä Vickellä on:)"
Eli yhtä tumma ja tuuhea kuin isällään?. Äidillähän on tekotukka, puolet ainakin lisäkkeitä, tiedän, sillä olen kampaaja, hehe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481