Mitä mailaa suosittelette? Oon 12 vuotias poika 152cm/50kg
mikä maila?
6
127
Vastaukset
- LätkäJätkä 99
jos harrastat lätkää niin täs ois muutamii vaihtoehtoja
Reebok 11k (mulla)
Reebok A.I 9 (mulla)
Bauer Vapor Apx
Easton stealth RS
Easton EG50
Easton s19
Warrior Widow
Warior Dolomite - TheLätkäJätkä99
jos harrastat lätkää niin täs ois muutamii vaihtoehtoja
Reebok 11k (mulla)
Reebok A.I 9 (mulla)
Bauer Vapor Apx
Easton stealth RS
Easton EG50
Easton s19
Warrior Widow
Warior Dolomite- sama tyyppi
ostin tänään apx
- hiu
Joo, iteki mietin hintalaatu suhteeltaan, ei hirveen kallis, saako parillakympillä hyviä mailoja
- vevi3
jonkinlaisen puumailan.
- lämäri11
puumailoilla ei tee mitään. hyvät komposiitit on reilusti yli 100e. piha/ulkopeleihin kannattaa ostaa komposiitti noin 70-120e. ei kannata ostaa alle 70e komposiitteja, hajoaa pakkasessa eikä kestä lämäriä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706