Että on ihan sama minkäkokoinen penis on kunhan se on isohko. Käytiin saunomassa tuttavaperheen kanssa ja tuttavalla heiluin semmoinen nöpö vain jalkojen edessä. Jotain 6cm pitkä tappi . Vaimo oli tyytyväinen kerrankin mieheensä. Ja näksittepä sen toisen rouvan ilmeen kun tuijotti hävyttömästi minun jortikkaani joka oli kyllä hiukan turvoksissa yhteis saunomisesta.
Vaimon kertomaa
25
3484
Vastaukset
- Rt-upseeri
6cm on kyllä nysä levossa, varsinkin jos isossa miehessä kiinni, niin pienelle näyttää. 6cn saattaa kuitenkin kolminkertaistua stondikseen lekurikirjojen mukaan.
Itsellä 12cm levossa ja 15 - 18 seisokista riippuen paraatikunnossa.- nahka makkara
Itselläni 3 cm levossa ja 16 cm seisovana. Lenkkeilyn, treenauksen, saunan tai kylmän ilman jälkeen ei näy kuin sentti nahkaa ja tämä on totta. Tosin kymmenisen kiloa ylipainoakin on. Mun mielesta 6 cm levossa on varsin iso.
Minne se muna katoaa? Vai onko se vain niin pieni. - Ei esittelykappale
nahka makkara kirjoitti:
Itselläni 3 cm levossa ja 16 cm seisovana. Lenkkeilyn, treenauksen, saunan tai kylmän ilman jälkeen ei näy kuin sentti nahkaa ja tämä on totta. Tosin kymmenisen kiloa ylipainoakin on. Mun mielesta 6 cm levossa on varsin iso.
Minne se muna katoaa? Vai onko se vain niin pieni.Minulla kutistuu lepomitta myös noin, varsinkin vieraiden seurassa.
Muutaman sentin nysäni muuttuu työkunnossa 19-20cm pitkäksi ja 15 cm ympäryksen kyrwäksi. Pidän sitä keskimittaisena ja ei ole kukaan kymmenistä naisista pieneksi sanonut, osa vain ihmetellyt kokoeroa velton ja kovan välillä. - kunnonmies 20cm
nahka makkara kirjoitti:
Minne se muna katoaa? Vai onko se vain niin pieni.Tämä vasta kiinnostavaa.Itse kun lenkkeilen kympin lenkkejä niin veikka heilahtelee aikas pitkänä puntissa ja vähän häiritseekin kun joku jää tuijottamaan seisovana vesseli20cm.
- Big Simeon
Minulla on 12 cm levossa ja 26cm stondiksessa. Olisin tyytyväinen jos olis levossa 5cm helpottaisi normi elämää kummasti.
- normal jolu
paskaa taas joku teini siellä laukoo,ei tarviis tehä muita töitä jos toi pitäis paikkansa
- zorro
on kyllä paha runkata pienellä kädellä, kun on tommonen...
- Qorpakko
Tuossa on pieni pätkä minun ja tyttöystäväni lemmiskelystä. Filmi on vaan oudosti valottunut kohdallani. Mutta kuten huomaatte, on minulla sellainen hieman keskimitan ylittävä vehje. Muutamalla kaverillani on kyllä isompi. Ja jos ette usko niin tulkaa vaikka mittaamaan. http://www.bigtits.com/videos/watch/jessica-sweet-gets-pleased-by-a-big-black-dick/29552
- hoippu...
Joo-oh, iso on vehje! Mutta niin vaan pitää naisen samanaikaisesti itse hieroa klitorista ja puristella rintojaan vaikka saakin noin valtavan kokoista kyrrpäää...
- onnittelija 13cm
Qorpakko: Onnitteluni mahtavasta 25cm meisselistä.
- biib biib
Karua mutta totta. Tämä kuva kertoo realismin keskimitasta. http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=lastcom&cat=0&pos=1
- I love 13cm cock
Hyi. Kuvassa pillu.
- pippelippii
toi on kyllä pieni.. sillä ei tota hoitsua hoideta kyllä..
- pienikuinmikä
Mulla on kaks senttinen terv llazzerakkauspakkaus
- Norton äijä
Käyttäjien luokitusten perusteella tällä sivustolla on huono maine. Sivuston (http://www.bigtits.com/videos/watch/jessica-sweet-gets-pleased-by-a-big-black-dick/29552) sisältö saattaa olla loukkaavaa tai tietoturvan kannalta haitallista.
Olkaapa varovaisia !! - tatti-topi
akkas vähän imartelee sua pikkumunaa. Se kehuu sua, ettei sun epäilykset herää;)
- ville21
Mullakin on niin pieni mulkku, että kukaan ei ole kahta kertaa kauempaan kanssani. Hirvee duuni iskeä ja roudata joka viikonloppu uus mamma kämpille.
- Jaska5
Olin kyllä otettu siinä tilanteessa, kun menin thaihierontaan. Päästyäni pukille junttasin niin syvälle kuin menee. Tyttö säikähti hirveästi ja huusi hädissään, auuuuuuh, liian iso. Siitä vasta sainkin seisokin. Ei minulla kyllä mikään iso ole, 17cm pitkä ja 45mm paksu. Thai tytön pimppi tosin oli ahdas.
- H-X
Ettei vaan olisi ollut hyvin näyttelevä LADYBOY? :D
No oikeesti sulla on jo ihan kelpo melaqulli. Noitahan ne pääasiassa ovat eli kelpokeskiverrolla on kiva lykkiä, mitä sitten lykkiikään. Pienemmillä (asus-mallisilla) enimmäkseen omaa kouraa. - Asus-man 17cm
H-X kirjoitti:
Ettei vaan olisi ollut hyvin näyttelevä LADYBOY? :D
No oikeesti sulla on jo ihan kelpo melaqulli. Noitahan ne pääasiassa ovat eli kelpokeskiverrolla on kiva lykkiä, mitä sitten lykkiikään. Pienemmillä (asus-mallisilla) enimmäkseen omaa kouraa.Asus-malli on 17cm. Perusmalli 13cm suomalaisittain;)
- Muista Wikipedia!! - muitsamuitssza
Asus-man 17cm kirjoitti:
Asus-malli on 17cm. Perusmalli 13cm suomalaisittain;)
- Muista Wikipedia!!Muitsa 1352. Ei 17cm ole Suomessa.
- Asus-man 17cm
Harvassasan näitä on tässä maassa, kun keskikoko alta 13cm uusien tietojen valossa:) Olen muuten nyt isolla koneella, 17 tuuman näytöllinen oikein, niin ei tule kirjoitusvirheitä. Illalla saatan vittuilla teille aikani kuluksi Iphonesta, eli sitten tulee kirjoitusvirheitä - ymmärtänette vitun vatipäät?
- H-X
Onko sulla lähes ainoa 17senkin qulli Suomessa?
Kas kun en ole siihen törmännyt vaikka tuota kokoa olen usein tavannutkin...
Useammin ja paljon useammin olen törmännyt tuollaiseiin keskivertokikkeleihin, kuin niihin 13 senttisiin, joita niitäkin kai on.
Pidä nickis samana, niin tiedetään kenen kanssa keskustellaan:) - Asus-man 17cm
H-X kirjoitti:
Onko sulla lähes ainoa 17senkin qulli Suomessa?
Kas kun en ole siihen törmännyt vaikka tuota kokoa olen usein tavannutkin...
Useammin ja paljon useammin olen törmännyt tuollaiseiin keskivertokikkeleihin, kuin niihin 13 senttisiin, joita niitäkin kai on.
Pidä nickis samana, niin tiedetään kenen kanssa keskustellaan:)Ei mulla ainoa ole, mutta kai tilastot on uskottavampia kuin mulkunvenyttäjien ja homojen fantasiat?
Voisin hyvinkin väittää munaani 20 senttiseks, eli laittaa nettisentit päälle oikeaan mittaan, mutta satun olemaan tarkka mittausen oikeellisuudessa ja rehellinen mitä kerron. - H-X
Asus-man 17cm kirjoitti:
Ei mulla ainoa ole, mutta kai tilastot on uskottavampia kuin mulkunvenyttäjien ja homojen fantasiat?
Voisin hyvinkin väittää munaani 20 senttiseks, eli laittaa nettisentit päälle oikeaan mittaan, mutta satun olemaan tarkka mittausen oikeellisuudessa ja rehellinen mitä kerron.Vaan mistäpä tuota tietää, ettet jo ole tehnyt niin. Väität omaasi 17 -senttiseksi. Jospa siinä onkin jo ne nettisentit mukana, eli "normi" 1352 taitaa kuitenkin vaan olla:(
Joskus haaveista tulee totta ja kunpa minäkin vielä joskus näkisin sellaisen pikkuisen 13.5kakkosen. Se on fantasiani. Ehkä sinä Asukseni sen toteuttaisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823