munastasi?
Kärsitkö sinä mies pienestä
56
2167
Vastaukset
En kärsi. Mulla on aika sopiva.
- pohjanmaal.mies
En pysty sanoa, mutta tän palstan perusteella... KYllä!
- bghyjgftrhy
mikä vika tässä palstassa on?
- Anette
Kärsitkö sinä Sofi-Annika??
- sssa
kärsitkö sinä sofi-annika liian tiukasta alapäästä ja pienistä tisseistä?
- oooooooooooooooooooo
Tuskinpa sofi-annika noista kärsii. Se kärsii pienestä munasta niin kuin pari palstalaista.
- 11.1cm
oooooooooooooooooooo kirjoitti:
Tuskinpa sofi-annika noista kärsii. Se kärsii pienestä munasta niin kuin pari palstalaista.
Tällä palstalla kaikki tytöt ja pojat kantaa pikkuista kullia. Oikeet isomunat polkee meneen vaan!
- eliah_woody
No kukapa ei pienestä kikkelistä kärsisi jos sellaista joutuisi kantamaan. Onneksi naisilta voi saada lohtuseksiä. Ja onhan joillain miehillä ihan iso muna, joten ei kaikilla onneksi ole käynyt huono tsägä. Normaalimittasellakin voi pärjätä...
- ddeed
tai sitten sofi-annika oikeasti kärsii pienistä rinnoistaan, ja yrittää nostaa mielialaansa saamalla miehet häpeämään kikkeleitään.
kyllä se siitä, sofi. - asdffds
ddeed kirjoitti:
tai sitten sofi-annika oikeasti kärsii pienistä rinnoistaan, ja yrittää nostaa mielialaansa saamalla miehet häpeämään kikkeleitään.
kyllä se siitä, sofi.Sofi-Annikalla on itsetuntoa sen verran, että ei kärsi pienistä rinnoistaan pätkän vertaa. Hän on todennut, että jos tahtoo isommat tissit, niin pienellä rahallisella investoinnilla puskurit kasvavat juuri sen verran kokoa kuin huvittaa.
Sofi-Annika joutuu tosin kärsimään juuri sinun liian pienestä peniksestäsi. Tai ei kai sitä kärsimiseksi voi sanoa, eihän se oikein missään tunnu. Samalla voivottelee, että penistä ei voi samaan tapaan leikata ja suurentaa.
Oih ja voih. - edde
asdffds kirjoitti:
Sofi-Annikalla on itsetuntoa sen verran, että ei kärsi pienistä rinnoistaan pätkän vertaa. Hän on todennut, että jos tahtoo isommat tissit, niin pienellä rahallisella investoinnilla puskurit kasvavat juuri sen verran kokoa kuin huvittaa.
Sofi-Annika joutuu tosin kärsimään juuri sinun liian pienestä peniksestäsi. Tai ei kai sitä kärsimiseksi voi sanoa, eihän se oikein missään tunnu. Samalla voivottelee, että penistä ei voi samaan tapaan leikata ja suurentaa.
Oih ja voih.kyllä sofi-annikallakin alkaa itsetuntoa laskea kun tapaa unelmiensa miehen mutta menettää hänet jollekin isorintaiselle naiselle :)
- so what ?
no mitä sitte jos kärsiiki ei oo vakavaa ja jos suomen kyrpien keski arvo on 11cm nii puolet suamalaasista on isoo mulkkusia ja ihan hyvällä omalla tunnolla sanon että ei ittelläkää oo ko 11.5x8cm ja ihan hyvin saanu silläki porukkaa naisia huutamahan kyse ei ole munan koosta vaan siitä miten sitä käyttää
- pieni tai iso
voi kyllä kärsitään pienestä. mulla on noin 14-15 senttinen päältä mitattuna. eukko tuumii että kyllä se ajoittain kelpaa paremman puutteessa. reissuiltaan kun tulee niin on hyvällä päällä monta viikkoa kun on saanut muutaman päivän yli 20 senttistä joka reikään. yllättävän hyvin tuntuu oikeasti isoja löytyvän. komeita kuvia sillä on aina esitellä kun palaa.
- Big cat
Missä se käy reissussa naimassa ja ruskettumassa?
Itse suosin Jamaicaa, koska siellä on 17cm keskikoko, eli 20cm todennäköisyys edes jonkinlainen.
Seisokissa 21cm/¤5
Luulisin olevani keskikokoinen, haittaa on tästäkin, ei mene joka reikään, ja vaikka sähläisi liukkarien kanssa..
Ps. Kyllä ne akat/miehet huutaa isomastakin.Missä suhteesta saat viestin pointtini kuulostamaan väärältä?
Vai onko se "pienestä kiinni" sun räyhäämises?- buahhahhhhaaaaaa
islaylover kirjoitti:
Missä suhteesta saat viestin pointtini kuulostamaan väärältä?
Vai onko se "pienestä kiinni" sun räyhäämises?Oot niinvtun vajakin näkäinen mielenterveyskuntoutuja, että vttu sua kukaan usko:)!!
buahhahhhhaaaaaa kirjoitti:
Oot niinvtun vajakin näkäinen mielenterveyskuntoutuja, että vttu sua kukaan usko:)!!
Mitäs mun mahdolliset mielenterveysongelmat tähän liittyy, joskin niitä ei ole. Toisin kuin sunlaisellas 14-vuotiaalla, jolta puuttuu kirjoitustaito ja varmaan vielä omanarvontunto, mkl vehje jalkovälistä.
Oonko vielä käskenyt suakin uskomaan että mies joka kirjottaa rehellisesti omalla nick:llään, niin pitäisikö sitä olla bluffaamassa?
Naurettavaa- zorro
tai sitten sulla on vaan tosi pieni käsi, missä lakun palanenkin näyttää VALTAvalta... mut onnee tumputuxeen!
- terv ingrid
No mihin Sofia-Annika on hävinnyt kommentoimasta? Vai oliko se sittenkin Sorja-Antti..........................................No älä välitä sattuhan noita kirjoitusvirheitä ja älä kärsi siitä pienestä munastasi - kyllä sillä hyvin pärjää, jos vain oppii ja opettelee sitä oikein käyttämään.
- hyvää jatkoa sofi
no hyvinhän arvasin, että sofi-annika -sorja-antti olikin KUHANNUS. En halua tietää susta yhtään enempää ja tuolla toisella palstallahan jo itses esitlitkin.
Toivottavasti sitä pimsaa tai kakkosta nyt sitten sait - että helpotti paineet siellä mahtipippelissä, mitä ihan neljännes, helsinkiä kokenut nainen on kehunut.
P.s, on muuten aika typerää esittää täällä jotain sofia-miehenä..... ja jos on jotain olematonta asiaa - niin koitettas pitää tämä palsta, asialinjalla eikä kakaroitten ja kaikenmaailman pienipippelisten ukkojen pervo sivustona. - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tässä sulle kuhannusta
- paksunomistaja
mulla on 18cm joten en kuulu tämän ketjun porukkaan,voin kuintenkin sanoa että ei kateekskaan käy pienimunaisia
- zorro
luet kuitenkin pikku kikkelien sivua? Onko sulla siis 8cm?
- asdfghjklöä
kärsin--> http://aijaa.com/008949550689
- awdfgh
tuo on juuri keskiarvokoko eli ok?
- H-X
awdfgh kirjoitti:
tuo on juuri keskiarvokoko eli ok?
Kuvio meni näin. Laitoit tuon pienehkön kikulin kuvan ties monennenko kerran, ja sitten eri nikillä äidyit kehumaan keskivertokikkeliksi.
Tuo on keskikoko kyllä, mutta vähän epäilen onko ihan aikuisilla. Mutta kyllä sillä panee ja ei varmaan satuta ketään...
Mikähän vimma se on toisten kikkelikuvia postailla. Postaile omaasi, niin näemme, millainen on nippanappa 13.52. Vai jääneekö tuostakin tuuman vajaaksi? - heppuhaloo
H-X kirjoitti:
Kuvio meni näin. Laitoit tuon pienehkön kikulin kuvan ties monennenko kerran, ja sitten eri nikillä äidyit kehumaan keskivertokikkeliksi.
Tuo on keskikoko kyllä, mutta vähän epäilen onko ihan aikuisilla. Mutta kyllä sillä panee ja ei varmaan satuta ketään...
Mikähän vimma se on toisten kikkelikuvia postailla. Postaile omaasi, niin näemme, millainen on nippanappa 13.52. Vai jääneekö tuostakin tuuman vajaaksi?Hieno mies ja asiallinen vastaus
- aapos89
En kärsi, ikää 22. Peniksellä pituutta n. 12-13cm eikä paksuuttakaan kyllä kovin paljon kyllä löydy. Hyvin kuitenkin molemmat nauttii, minä ja mun muna. :)
- Uuihhhhhhh
13cm on perus.
- pieniki laukee
En kärsi aina oon lauennu vaikka olis millanen luola ollu alla
- 13 cm
Näillä mennään... ja ¨ja ja vinkkarit ruttuun!
- 33443
Sofi-Annikalla on ilmeisesti niin itsellään niin pienet tissit ettei rintaliivejäkään tarvitse.
Siksi tuli tänne kirjoittelemaan.
Voi sua, Sofi.- Ohan näitä nähty
Sofi-annikalla on pieni muna, se sitä täällä kehuu välillä isoksi 20cm pötkäleeksi ja haukkuu muiden 13viiskakkosia pieneksi, kun tyttöä leikkimiseltään joutaa;)
- munakas
Kärsisin jos olisi kärsä
- ho lo
entä jos Afi-Sonnikan ongelma on löysä vagina?
- joni-61
kyllä
- Tissimies90
Olen tyytyväinen penikseni kokoon (15 cm, ei viritetty) mutta rintani ulkonäkö ja koko murskaa itsetuntoni täysin.
- UHA882
iHerb.comista $8 ALENNUS ensimmäisestä tilauksesta koodilla UHA882
Vitamiinit, lisäravinteet, superfoodit...
Postikulut alle 5e.
Muista valita tilaukseen ilmainen tuote!
http://www.iherb.com/free-samples?rcode=uha882- EI mainoksia
Perkele! Mainostaminen kielletty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- En tiedä onko
ipieni tai iso mutta kaikki joitten kanssa olen peuhannut ovat kiitelleet työnlaadusta ja kutsuneet vielä jälkeenpäinkin kylään.
- Fakefake
Afi Sonnika on mies!
- kinthaalla
Kyseessähän on tekniikkalaji,kyllä pienemmälläkin pärjää.
- Vihdoin onnellinen
Olen kärsinyt. Monia lupaavia suhteita on kaatunut, kun tämä tosiasia on paljastunut. Nyt olen kuitenkin ollut pitkään suhteessa ihanan todella kauniin naisen kanssa. Olin tuntenut nyxän jo pitkään ja tällaiset koko asiat eivät pässet tuhoamaan suhdettamme. Naisellani on luvan kanssa rakastaja, jolta saa haluamaansa kyytiä. Kyseessä ei ole mitään alistusta tai minun tylytystä. Järjestelyyn on päädytty yhteisellä päätöksellä. Meillä on kotona hellää ja hyvää seksiä.
- minä
kyllä jotku on sanonut et iso on. 21cm ymp.mitta terskankohdalta 15cm.
Olisikohan tälle käyttöä (hetero) piireissä,?
- fuuuuuuuckkkkkkkkkkk
No empä ny tietäis ku meikäl o kyl iha normaali koko munan pituudeks 18 vuotiaaks kato mul on 12 cm pitkä.. Ehkä vähä liia pitkä onko vastatkaa.
- just kiddin'
Harvoin näkee noin hyvin kirjoitettua tekstiä täällä. Mutta asiaan...aisasi on melkoinen jötkäle ja ottaen huomioon, että vagina on normaalisti enintään juuri tuon 12 cm pitkä, on sinun muistettava ottaa varovasti, ettei tule klunssi neidin kurkusta esiin. Tollasen isomman kullin kanssa on juuri se huono puoli, ettei voi vain riuhtoa menemään aivan reikä päässä vaan täytyy muistaa, ettei koko mitalta työntele sisään.
- fukkovv
Itseltäni löytyy lahkeesta 28cm. Ja nyt siis puhutaan tietysti veltosta. Juhlakunnossa mittaa on 459375346578435345945893475304684756795348956598347593745374957935783475983537495683756430926546 21643765 1482375349765834659346573456 0214985 154356793485 293845 1234905 134905 1634256 14235614 2351 42365 134564123956349 563415 4356914 561451456 49561 4956439895164 954631 0945 54923951694513645metriä.
- asdffds
Hieno juttu. Peniksesi on siis yli 459 trigintiljoonaa metriä pitkä. Eli ~ 5.2×10^68 × tunnetun universumin halkaisija (~93 miljardia valovuotta). Monessako ulottuvuudessa peniksesi on tällä hetkellä? Entä mistä saat kaiken tarvittavan materian erektioon?
Miksi en ole ennen huomannut tätä kapistusta? Oletan kuitenkin, että Suomessa asut, sillä täällä asuu huomattava määrä muitakin isomunaisia. - linnunratamittaus
asdffds kirjoitti:
Hieno juttu. Peniksesi on siis yli 459 trigintiljoonaa metriä pitkä. Eli ~ 5.2×10^68 × tunnetun universumin halkaisija (~93 miljardia valovuotta). Monessako ulottuvuudessa peniksesi on tällä hetkellä? Entä mistä saat kaiken tarvittavan materian erektioon?
Miksi en ole ennen huomannut tätä kapistusta? Oletan kuitenkin, että Suomessa asut, sillä täällä asuu huomattava määrä muitakin isomunaisia.Tämä on viimeinen naula arkkuun näille 1352:n harhaisille puolustajille.
- Se on totuus
linnunratamittaus kirjoitti:
Tämä on viimeinen naula arkkuun näille 1352:n harhaisille puolustajille.
Se mitään harhaa ole!!!
- H-X
Se on totuus kirjoitti:
Se mitään harhaa ole!!!
Uusi, itäkoillisen varmistama tutkimus, onkin yllättäen osoittanut voimansa.
13.52 on harhaa ja oikea luku onkin 12.88cm. Kyseessä keskimitta eräästä Kajaanin yhden hengen taloudesta.
Ja se on totuus siitä taloudesta, uskotaan.
Meidän talosta ei enää kulllirasismin vuoksi anneta tietoja kuin luotettaville tahoille, eli tähtiä tähyilleille ja Bruno-pojille...
Hävettää sanoa, että olemme käyttäneet jääpaloja ja mattoveistä saadaksemme keskimitan ns. kohdalleen. - Go go go!!!
H-X kirjoitti:
Uusi, itäkoillisen varmistama tutkimus, onkin yllättäen osoittanut voimansa.
13.52 on harhaa ja oikea luku onkin 12.88cm. Kyseessä keskimitta eräästä Kajaanin yhden hengen taloudesta.
Ja se on totuus siitä taloudesta, uskotaan.
Meidän talosta ei enää kulllirasismin vuoksi anneta tietoja kuin luotettaville tahoille, eli tähtiä tähyilleille ja Bruno-pojille...
Hävettää sanoa, että olemme käyttäneet jääpaloja ja mattoveistä saadaksemme keskimitan ns. kohdalleen.Jatka elämääs homo!
- H-X
Go go go!!! kirjoitti:
Jatka elämääs homo!
Olenks mä antanu sulle, vai mistä päättelit suuntautumiseni.
Tuo nikki ei ole tuttu... Siinä ei ole tähditystä. Niin ja ei kirotusvihreitä.
Ja jatkan toki tätä parisuhde-elämääni... Kiitos toivotuksista. - minkäsnikinkeksisnyt
H-X kirjoitti:
Olenks mä antanu sulle, vai mistä päättelit suuntautumiseni.
Tuo nikki ei ole tuttu... Siinä ei ole tähditystä. Niin ja ei kirotusvihreitä.
Ja jatkan toki tätä parisuhde-elämääni... Kiitos toivotuksista.Se oli niin lyhyt, ettei siihen välttämättä mahtunut yhtään kirjotusvirhettä. Toi viesti siis oli lyhyt ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075