Soini kehui Hirvosen analyysia julkisesti

Asko Kervinen

Kuuntelin aamuradiota, jossa Timo Soini kertoi Kymen pitkäaikaisesta politiikan vaikkuttaja Arto Hirvosesta erittäin arvostavaan sävyyn, kehuen hänen poliittista analyysia ja kenttätyön organisointia ynnä muuta.

On hyvä, että entinen SMP:n konkari Hirvonen on saanut arvostetun ja vahvan huomionosoituksen perussuomalaisten puheenjohtajalta.

Asko Kervinen

10

89

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arto valtuustoon

Arto edelleen kaupunginvaltuustoon saatava!

• jeeee!!

arto ouluun lähettävä!!

• Saumaton yhteistyö

PERUSSUOMALAISTEN puolueen puheenjohtajaa TIMO SOINIA haastateltiin radion ykkäsaamussa Presitentivaalien tuloksesta Erikseen nimettä mainiten pitkäaikaisen kenttäpolitiikan kokeneen nuohoojamertarin Arto Hirvosen osuvan hänen vaalianalyysin osalta.

• Oikeudenmukaisuus
        Saumaton yhteistyö kirjoitti:

PERUSSUOMALAISTEN puolueen puheenjohtajaa TIMO SOINIA haastateltiin radion ykkäsaamussa Presitentivaalien tuloksesta Erikseen nimettä mainiten pitkäaikaisen kenttäpolitiikan kokeneen nuohoojamertarin Arto Hirvosen osuvan hänen vaalianalyysin osalta.

Vain rehti ja asialinen arviointi vaalituloksesta saa arvostuta puolueen puheenjohtajalta Timo Soinilta.

• Kokemus ja voiotto
        Oikeudenmukaisuus kirjoitti:

Vain rehti ja asialinen arviointi vaalituloksesta saa arvostuta puolueen puheenjohtajalta Timo Soinilta.

Vanhemmat tekijät pitää vieläkin Perussuomalaisten kanatuksen vauhdin yllä siintä on hyvä esimerkki Kotkalaisesta valtakunnan politiikassa oleena Arto Hirvosesta taustavaikuttajana hyvä esi merkki.

• Nokkeluutta
        Kokemus ja voiotto kirjoitti:

Vanhemmat tekijät pitää vieläkin Perussuomalaisten kanatuksen vauhdin yllä siintä on hyvä esimerkki Kotkalaisesta valtakunnan politiikassa oleena Arto Hirvosesta taustavaikuttajana hyvä esi merkki.

Politiikassa tarvitaan Arto Hirvosen tapaisia oivaltajia asioiden eteenpäin viennissä.

Se tarvitsee kokemusta ja taitoa löytää tehdyistä poliittisista päätöksistä sen vääryyden joka niihin on piiloitettu.

• Piilotusesimerkki
        Nokkeluutta kirjoitti:

Politiikassa tarvitaan Arto Hirvosen tapaisia oivaltajia asioiden eteenpäin viennissä.

Se tarvitsee kokemusta ja taitoa löytää tehdyistä poliittisista päätöksistä sen vääryyden joka niihin on piiloitettu.

--- Alkuperäinen viesti ---
        Aihe: Kotkan kaupunginhallitus on asetettava vastuuseen. @ Rikospoliisille, Kotkan tarkastuslautakunnalle, oikeuskanslerille ja Kouvolan hovioikeudelle
        Lähetetty: 11.2.2012 10:01
        Lähettäjä: [email protected]

Minä Arto Hirvonen ihmettelen ihmettelemästä päästyäni Kotkan kaupunginlakimies Marianna Ruonalan ja kaupunginhallituksen päättäjien toimintaa syyttömän Asko Kervisen asiassa.

Kotkan kaupunginjohtaja Henry Lindelöf on 21.9.2009 lukenut kaupungin johtoryhmälle väitettyä Asko Kervisen kaupungintalon työntekijälle lähettämää tappouhkausta ja edelleen saman päivän illalla on Lindelöf kertonut kaupunginhallitukselle tappouhkauksesta, jonka johdosta kaupungintalolle palkattiin kallis vartiointi.

Seuraavan viikon maanantaina 28.9.2009 kaupunginjohtaja luki väitettyä Asko Kervisen kaupungintalon työntekijälle lähettämää tappouhkausta Kotkan kaupunginhallituksen kokouksessa ääneen.

Kun Asko Kervinen pyysi oikaisuvaatimuksella väitetystä tappouhkauksesta jäljennöstä, niin kaupunginhallitus on tehnyt 26.10.2009 / § 421 asiassa kaupunginlakimies Marianna Ruonalan päätösehdotuksen mukaisen päätöksen hylätä Asko Kervisen oikaisuvaatimus, koska Kervisen vaatimaa asiakirjaa ei ole kaupunginhallituksen tiedon mukaan olemassa.

Kaupunginjohtaja Henry Lindelöf on lukenut Asko Kervisen lähettämää tappouhkausta kaupungin johtoryhmälle ja kaupunginhallitukselle, jotka ovat virallisesti asiaa käsitelleet, mutta asian keskipisteessä olevaa väitettyä Kervisen tappouhkausta ei ole kaupunginhallituksen tiedon mukaan 26.10.2009 ollut olemassa.

Päätöspöytäkirjan tarkastajina ovat 26.10.2009 / § 421 asiassa toimineet kaupunginhallituksen jäsenet Rauli Ylimäki ja Pirjo Tujula, jotka tietävät Lindelöfin lukemaa tappouhkauspaperia käytetyn päätöksenteon perusteena, mutta sitten sitä ei muka enää olekaan, eikä Lindelöf kysyttäessä muista keneltä on tappouhkauksen saanut.

Minä Arto Hirvonen en ymmärrä edellä mainittua kaupunginhallituksen selkärangatonta toimintaa mitenkään, koska minä ja Jorma-Kalevi Merivirta selvästi tiedotimme ja varoitimme Henry Lindelöfiä, ettei syytöntä Asko Kervistä pidä lähteä ilmiantamaan rikoksesta, jota hän ei ole tehnyt.

Kun kansanedustaja Juho Eerola kysyi kaupunginvaltuuston kokouksessa 23.1.2012 kaupunginjohtaja Lindelöfiltä nähtäväksi sitä tappouhkausta, joka on kaupunginhallituksen päättäjille luettu, niin Lindelöfin mukaan sitä ei löydy, eikä Lindelöf muista edes sitä, kuka hänelle on kaupungin historian vakavimman tappouhkauksen antanut tai lähettänyt.

Rikospoliisi, oikeuskansleri, Kouvolan hovioikeus ja Kotkan tarkastuslautakunta joutuvat nyt miettimään, että laitetaanko syytön Asko Kervinen jälleen kerran maksumieheksi Kotkan kaupunginjohtajan ja kaupunginhallituksen vastuuttomuuden takia.

Arto Hirvonen
        Kotkan kaupunginvaltuutettu
        Kotkan kaupunginhallituksen varajäsen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1353
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1085
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      862
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      829
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe