Miekkahäntätulilisko hinta

haluan tietää

Mitä maksaa miekkahäntätulisiko.
Yksi väitti että maksaisi 25 euroa.
Ompa kallista?

2

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkulisko2

en usko että eläinkaupoissa olis noin kallis minun tietääkseni se on noin 15e tosin parilla eurolla vaihtelee kiinankääpiötulilisko on tosin vielä halvempi sillä se maksaa 10e mutta eihän se 25e olisi edes kauhea hinta siiden nähden kuinka paljon siitä on iloa :D kannattaa vertailla hintoja sillä 25e on kuitenkin minun mielestä sellainen hinta mitä ei missään pyydetä:)

• kasvattaja

itse myyn 15€/kpl tai 45€/3kpl. mielestäni 25€ ei olisi yhtään hullumpi hinta, siihennähde miten kauan ne elävät ja näin kasvattajan näkökulmasta, kuinka paljon itselläni on menyt aikaa ja rahaa niiden kasvattamiseen. viimeisin satsi oli "myyntikunnossa" (eli maavaiheen jälkeen veteen palanneita ja vedessä hyvin syöviä) vasta 1 vuoden tienoilla. että kyllä se 15€ on aika vähän mitä yhdestä elukasta saa! mutta eihän tätä rahasta tehdä, vaan siksi ettei lajia kerättäisi luonnosta, koska se on luonnossa erittäin uhanalainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe