Eikä vaihdella kuulumisia tai mitään muutakaan jos ei kerran kiinnosta....
En mä ainakaan jaksa sun kanssas pelleillä ja anella, josko neito olis milloinkin sillä tuulella, että jaksaa viestitellä....antaa saatana olla sitte...pidä hauskaa....
Ja juu, kyllä menee yhdelle naiselle lounaiseen suomeen, ei tarvii kaikkien samanlaisten pelleilijöiden arvuutella, että onkos tua mulle.....
Ei sitten viestitellä ei...
10
322
Vastaukset
- sellainen ass
Menit sitten herneen nenään tunkemaan. Ota nyt hyvä immeinen se pois.
Menee nätti nenä ihan piloille s:na ...:D - -----
Mistä tietää, mitkä viestit on kenellekin??? Minä en ainakaan! Joku kauan sitten, kirjoitti, mä tunnenkin Sut, mutta minä en ole saanut tietää, kuka hän olisi ollut tai onko hän vielä palstoilla. On vain joskus tunne, että tuo taitaa olla mulle, mutta kuinka väärä se tunne on? Onko myös niin, että saa sillä juttua aikaiseksi!?!?!?
- Häntä ei ainakaan
kiinnostanut vaihtaa kuulumisia eikä mitään muutakaan, häntä ei kiinnostanut olla
yhteydessä. Pisti pelleilyks koko homman. Se mies.Kauan yritin mutta ei kiinnostanut, ei. - äijän neuvo
Jos sillä sun naisella on päivystysvastaanottoajat. Ja miksi et soita. Vai onko puhelinlasku maksamatta. Ja lounais-suomi on kyllä aika laaja käsite ja asukastiheyskin aika kattava. Naiset siellä kaikki itkee ja kuuntelee
http://www.youtube.com/watch?v=EHivqRLKOxI&feature=player_detailpage- Nimimerkki my ass
no karsii se ainakin n. kolme miljoonaa ihmistä pois, kun kertoo että viesti on tarkoitettu lounaiseen suomeen :)
Siksi toiseksi, kiellettiin soittamasta, siksi en soita....
- yksi meistä monista
Niinkö olet ajatellut. Täytyy sitten jos niin rasittavaksi on käynyt yhteydenpito lopettaa kokonaan. Saat sinäkin elää rauhassa. Täytyy sulkea pois käytöstä sähköposti ja kaikki muu , ettei ikävissään turhaan sitä enää aukaise. Hauskaa ...no en ollut sitten vaivan arvoinen.
Laitatko saman viimeisellä viestillä vai onko liikaa pyydetty.
Jos hän minulle noin kirjoittaisi se olisi todella surullista. Pelottavaa ajatella oikeasti jos tämä olisikin minulle.
Vai onkohan aloittaja sellainen ihminen, joka ei siedä sitä , että arvon herran pillin mukaan ei tanssita.- jos näin
jospa hän haluaiskin sun tanssivan pilinsä mukaan, sehän olisi kivempaa, molemmille
- yksi meistä monista
Varmaan, mutta hänen täytyy nyt etsiä uusi. Loppui tuo viestittelykin.
- your ass
..my ass
Huomaa et on ajatuksesi ihan ristissä...luulis et on ollut ihan toisinpäin.
Suahan se ei kiinnosta...muuta kun jos menee sun pillis mukaan...
Mut minkäs teet...et oikeesti oo kiinnostunut kun pelleilemään ja pönkittämään omaa itsetuntoas. Juu olet haluttu ja ihailtu ja mukava ja komea ja kiva kiva kiva.
Nää jutut ei koskaan toimi vaan yhteen suuntaan -on se toisestakin kiva kuulla pos.palautetta... P****a kyllä haluttais, mut siihen se sit jääkin... - soita??
ootko varma et numero on käytössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1761373
- 233836
- 65764
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10761- 62759
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591