Pelkään

että jos

vielä koetan viestitellä kanssasi, sama jatkuu edelleen. Ja tähän mitä nyt on ollut en enää pysty, ei ole voimia siihen.

11

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin pä

      ehkä viestin saaja ymmärtää...olisiko hyvä keskustella asiat selväksi, ettei jää väärinkäsityksiä?

      • Yksin ei voi

        keskustella.


    • Fertsti

      Koita yrittää löytää järki.

      • Oppia ikä kaikki

        Oletin aina että tämä palsta olisi vapaa vittuilijoista mutta eipä ollutkaan.Näitä piisaa.


      • samaa oppia saatu
        Oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Oletin aina että tämä palsta olisi vapaa vittuilijoista mutta eipä ollutkaan.Näitä piisaa.

        en ole koskaan luullut et tää on vapaa ilkeilijöistä..


    • :)

      Viestejä ei tarvitse pelkää.

      • Tiedätkö miltä tuntu

        Seurata vuosia toisen nettileikkejä muiden kanssa ? Miltä tuntuu kun on aina se joka jää yksin vastausta vaille ? Joka on aina jonon viimeinen ?

        Vaikka kerrot miten pahalta tuntuu, toinen ei välitä siitä mitään. Sama jatkuu aina vain. Joskus anteeksipyyntö ja huomenna sama meno jatkuu.

        Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen rikkoo aina uudelleen ja uudelleen.

        Pitää pilkkanaan ?
        Haukkuu ?
        Ivaa ?
        Loukkaa ?
        Satuttaa mennen tullen ?

        Tiedätkö ?


      • vastaus,.,
        Tiedätkö miltä tuntu kirjoitti:

        Seurata vuosia toisen nettileikkejä muiden kanssa ? Miltä tuntuu kun on aina se joka jää yksin vastausta vaille ? Joka on aina jonon viimeinen ?

        Vaikka kerrot miten pahalta tuntuu, toinen ei välitä siitä mitään. Sama jatkuu aina vain. Joskus anteeksipyyntö ja huomenna sama meno jatkuu.

        Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen rikkoo aina uudelleen ja uudelleen.

        Pitää pilkkanaan ?
        Haukkuu ?
        Ivaa ?
        Loukkaa ?
        Satuttaa mennen tullen ?

        Tiedätkö ?

        Tuollaiset asiat on tiedostettavissa, hyvin tiedostettavissa. Toivottavasti oikeat tietävät myös sen aidon totuuden ja uskovat sen.


      • Poistu palstalta ?
        Tiedätkö miltä tuntu kirjoitti:

        Seurata vuosia toisen nettileikkejä muiden kanssa ? Miltä tuntuu kun on aina se joka jää yksin vastausta vaille ? Joka on aina jonon viimeinen ?

        Vaikka kerrot miten pahalta tuntuu, toinen ei välitä siitä mitään. Sama jatkuu aina vain. Joskus anteeksipyyntö ja huomenna sama meno jatkuu.

        Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen rikkoo aina uudelleen ja uudelleen.

        Pitää pilkkanaan ?
        Haukkuu ?
        Ivaa ?
        Loukkaa ?
        Satuttaa mennen tullen ?

        Tiedätkö ?

        Miksi tulkitset, että nettileikkijä on aina se kuvittelemasi henkilö? Vieläpä nettianteeksipyytäjä? Netti-ivaaja? Sinä pyörit hänen ympärillään ja "seuraat" hänen "nettileikkejään" vuosikausia, koska olet valinnut seurata palstaa. Mutta hän ei varmasti näe kaikkea tuota vaivaa sinun eteesi eikä varmasti ole jokaisen viestin takana, minkä päätät kuvitella hänen kirjoittamakseen.


      • Tiedätkö miltä tuntu kirjoitti:

        Seurata vuosia toisen nettileikkejä muiden kanssa ? Miltä tuntuu kun on aina se joka jää yksin vastausta vaille ? Joka on aina jonon viimeinen ?

        Vaikka kerrot miten pahalta tuntuu, toinen ei välitä siitä mitään. Sama jatkuu aina vain. Joskus anteeksipyyntö ja huomenna sama meno jatkuu.

        Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen rikkoo aina uudelleen ja uudelleen.

        Pitää pilkkanaan ?
        Haukkuu ?
        Ivaa ?
        Loukkaa ?
        Satuttaa mennen tullen ?

        Tiedätkö ?

        Tiedänpä hyvinkin, sillä olen RAKASTUNUT. Tuliko selväksi?


    • Ei sitten ole käynyt lainkaan mielessä kertoa tästä itse sille kirjoittelijalle. Ei hänellä varmaan ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi. Itselläni on juuri tuo sama tilanne, mutta minä anna vielä mahdollisuuden tyttöysävälleni. Ja pyydän häneltä myös anteeksi. Sinunkin kannattaisi antaa anteeksi kumppanillesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe