vielä koetan viestitellä kanssasi, sama jatkuu edelleen. Ja tähän mitä nyt on ollut en enää pysty, ei ole voimia siihen.
Pelkään
11
523
Vastaukset
- niin pä
ehkä viestin saaja ymmärtää...olisiko hyvä keskustella asiat selväksi, ettei jää väärinkäsityksiä?
- Yksin ei voi
keskustella.
- Fertsti
Koita yrittää löytää järki.
- Oppia ikä kaikki
Oletin aina että tämä palsta olisi vapaa vittuilijoista mutta eipä ollutkaan.Näitä piisaa.
- samaa oppia saatu
Oppia ikä kaikki kirjoitti:
Oletin aina että tämä palsta olisi vapaa vittuilijoista mutta eipä ollutkaan.Näitä piisaa.
en ole koskaan luullut et tää on vapaa ilkeilijöistä..
- :)
Viestejä ei tarvitse pelkää.
- Tiedätkö miltä tuntu
Seurata vuosia toisen nettileikkejä muiden kanssa ? Miltä tuntuu kun on aina se joka jää yksin vastausta vaille ? Joka on aina jonon viimeinen ?
Vaikka kerrot miten pahalta tuntuu, toinen ei välitä siitä mitään. Sama jatkuu aina vain. Joskus anteeksipyyntö ja huomenna sama meno jatkuu.
Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen rikkoo aina uudelleen ja uudelleen.
Pitää pilkkanaan ?
Haukkuu ?
Ivaa ?
Loukkaa ?
Satuttaa mennen tullen ?
Tiedätkö ? - vastaus,.,
Tiedätkö miltä tuntu kirjoitti:
Seurata vuosia toisen nettileikkejä muiden kanssa ? Miltä tuntuu kun on aina se joka jää yksin vastausta vaille ? Joka on aina jonon viimeinen ?
Vaikka kerrot miten pahalta tuntuu, toinen ei välitä siitä mitään. Sama jatkuu aina vain. Joskus anteeksipyyntö ja huomenna sama meno jatkuu.
Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen rikkoo aina uudelleen ja uudelleen.
Pitää pilkkanaan ?
Haukkuu ?
Ivaa ?
Loukkaa ?
Satuttaa mennen tullen ?
Tiedätkö ?Tuollaiset asiat on tiedostettavissa, hyvin tiedostettavissa. Toivottavasti oikeat tietävät myös sen aidon totuuden ja uskovat sen.
- Poistu palstalta ?
Tiedätkö miltä tuntu kirjoitti:
Seurata vuosia toisen nettileikkejä muiden kanssa ? Miltä tuntuu kun on aina se joka jää yksin vastausta vaille ? Joka on aina jonon viimeinen ?
Vaikka kerrot miten pahalta tuntuu, toinen ei välitä siitä mitään. Sama jatkuu aina vain. Joskus anteeksipyyntö ja huomenna sama meno jatkuu.
Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen rikkoo aina uudelleen ja uudelleen.
Pitää pilkkanaan ?
Haukkuu ?
Ivaa ?
Loukkaa ?
Satuttaa mennen tullen ?
Tiedätkö ?Miksi tulkitset, että nettileikkijä on aina se kuvittelemasi henkilö? Vieläpä nettianteeksipyytäjä? Netti-ivaaja? Sinä pyörit hänen ympärillään ja "seuraat" hänen "nettileikkejään" vuosikausia, koska olet valinnut seurata palstaa. Mutta hän ei varmasti näe kaikkea tuota vaivaa sinun eteesi eikä varmasti ole jokaisen viestin takana, minkä päätät kuvitella hänen kirjoittamakseen.
Tiedätkö miltä tuntu kirjoitti:
Seurata vuosia toisen nettileikkejä muiden kanssa ? Miltä tuntuu kun on aina se joka jää yksin vastausta vaille ? Joka on aina jonon viimeinen ?
Vaikka kerrot miten pahalta tuntuu, toinen ei välitä siitä mitään. Sama jatkuu aina vain. Joskus anteeksipyyntö ja huomenna sama meno jatkuu.
Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen rikkoo aina uudelleen ja uudelleen.
Pitää pilkkanaan ?
Haukkuu ?
Ivaa ?
Loukkaa ?
Satuttaa mennen tullen ?
Tiedätkö ?Tiedänpä hyvinkin, sillä olen RAKASTUNUT. Tuliko selväksi?
Ei sitten ole käynyt lainkaan mielessä kertoa tästä itse sille kirjoittelijalle. Ei hänellä varmaan ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi. Itselläni on juuri tuo sama tilanne, mutta minä anna vielä mahdollisuuden tyttöysävälleni. Ja pyydän häneltä myös anteeksi. Sinunkin kannattaisi antaa anteeksi kumppanillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372