Vene 2012 tarjoukset ja uutuudet

Uuno_Utelias

Tänään aukeaa Vene 2012 messut. Kertokaapa tässä ketjussa mielenkiintoisista tarjouksista ja uutuuksista mitä näette messuilla. Uskoisin että elektroniikan ja varusteiden tarjoukset kiinnostavat monia. Myös hyvät ja huonot osastot ovat aina jutun arvoisia.

12

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aegnaa

      No niin - pankaas tunnelmia ja arvioita messuista ja veneistä.

      • Messuvieras

        X-yachts näyttävästi esillä. Muutoin aika lamaantunut tunnelma purjeveneiden osastolla. Moottoriveneitä riitti joka lähtöön.


      • FF27

        Useiden purjeveneiden laatuvaikutelma heikko. Salonkien luukut ja pöydät näyttivät ja tuntuivat kuin joltain Sotkan kalusteilta.

        Moottorivenepuolelta sen verran, että täydellinen kohtuuhintainen yhteysvene mökkikäyttöön on vielä suunnittelematta. TG 6500 pääsee aika lähelle, mutta säilytystilaa tavaroille tarvittaisiin lisää.


    • maksaa vaivaa

      ei maksa vaivannut tulla paikalle

      • sdfsdsdfdfs

        Ainakin mun maksa tykkäs


    • abix

      Onko kävijöille pistänyt silmään, että tarjoaako messuilla joku NMEA->wifi laitetta kun semmoinen on toivelistalla (SeaTalk->wifi kelpaisi myös)?

      • wifihifi

        En ole vielä messuilla käynyt, mutta nyt on monilta muiltakin valmistajilta kuin DY:lta tarjolla näitä NMEA-wifi-laitteita.

        Esimerkiksi Marinea myy ihan kohtuullisella hinnalla verrattuna eurooppalaisiin Digital Yachtia ja EasyAISia. Shipmodul myös esitteen perusteella OK. En tiedä, myykö joku Suomessa.

        Marinea on messuilla, joten ehkä osastolla on näytillä.

        John Nurminen Marinella myös ainakin DY:ta myynnissä.

        Itsellä käytössä DY iAIS ja olen tyytyväinen. Helppo asentaa ja hyvin toimi (kuukauden verran ehdin viime syksynä käyttää) purjeveneessä.


    • noni vene messut! mul ois yks kirkkovene et jos joku haluis nii mä voisin tarjota? ja abix ei kukaan nyt sulle mitää antais!! perhana!

    • tserbanekku
    • 22
    • Capsize69

      Ne Raymarinen e7-sarjalaiset oli tosi paksuja, varmaan 7-8 cm luokkaa ja paksu kaapeli perässä kiinni. Ei mikään käsipeli vaan kiinteä asennus.

      Sikäli pettymys - ei paikkaa omassa purjeveneessä ulkona. iOS-vehkeet toimii pelkkänä kakkosnäyttönä, esim. IPadilla ei voi zoomata tai siirtää näkymää, se on tehtävä tuossa e7:ssa. Jos sen joutuu asentamaan sisälle, niin turhan hankalaksi menee.

      Täytyy ilmeisesti odotella seuraavaa versiota.

    • 19191919

      Garmin GPSMAP 720 oli Meredinin osastolla 930 euroa. Taitaa olla tämän hetken edullisin hinta ko. plotterista. Lowrance Elite 5m oli Marinealla 440 euroa. Käsi VHF:t oli alkaen 75 euroa.

      Purjehdusvaatteiden osalta halvin veto oli 60 euroa housut takki, varustehallin perällä Ruåtsalaisten kauppaamana. Puman Volvo Ocean Race housut 49€ jäi myös mieleen.

      Muuten yllätyksenä oli todella vähän ihmisiä koko messuilla, harvoin messuilla olen nähnyt näin vähän ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe