Äiti puree ja uhkaa tappaa

en jaksa enää..

Apua auttakaa nyt eli olen 13v poika ja asun äitin ja pikkusiskon kanssa, isä asuu seinäjoella ja hänellä on alkoholiongelma, ja hän lähti heti äitin kanssa paneskelun jälkeen eli olen vahinkolapsi :( Äiti on pahoinpidellyt minua koko elämäni, pikkusikoni kanssa hän käy kaupungilla ja tekee kaikkea hauskaa. Viime viikoina tämä on riistäytynyt ihan käsistä. En ymmärrä mikä sillä on, se pelaa vaan koko ajan jotain ihme peliä ja se on koko aika ihan niiku jossai psykoosissa.. Ihan toisessa maailmassa. Se on potkassu yhtä mun kaveriakin joten jotainha sillä sillo on muitaki kun muita vastaan.

Eilen se sitte taas kerran suuttu mulle jostai pikkuasiasta siis ihan semmonen hullun ilme kasvoillaan ja uhkas että jos mä nyt kerron sossuille ni "tässä perheessä on yks läski homo vähemmän" APUA!! mitä mä teen auttakaa nyt ennen ku se tekee mulle jotai!

22

1902

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö13vvvvvvvvv

puhu koulukuraattorille tai terveydenhoitajalle, sun on pakko puhuu jollekkin toiselle aikuiselle sillä tuo on vakavaa tai soita nro 116111 voit puhua ja kertoa ja he antava ohjeita. tsemppiä sulle!

• musta tuntuu et se äiti on täys Feministi

• LOLIHENTAI_ kirjoitti:

musta tuntuu et se äiti on täys Feministi

se kivaa purra poikii ku ne huutaa niin hauskasti

• sged

Missä isäsi on? Voiko joko sukulainen auttaa?
      Jos ei, niin koulusi kuraattori voi auttaa asiassa.

• eerikki..<<<<<<<<<<

Kenellekäs se pikkusiskos on tehty? Jos se isäs luikki tiehensä kun oli pannu sinut alulle? Luultavasti Äidilläs on mielenterveys ondelmia.

• Venlä

Hirveetä pahoinpitelyä!!!! Sinun kannattaisi puhua jollekkin muulle aikuiselle, sukulaisille, tai kavereille.! :( Ja hätätapauksessa pitäis soittaa poliisille! Usko, tai älä, mutta mulle on käynyt aik lailla samoin, ja paikat oli kaverillani, ja MUMMILASSA! ( kaverin isä pahoin piteli kaverini äitiä, ja uhkas tappaa sen, ja mut, mummilla taas Vaari tuli hulluks, silläkin on alkoholi ongelmia...)

• jk

vai niin

• sdfretet

Kerrot HETI jollekkin aikuiselle, sun äidilläsi ei oo mitään oikeutta tehdä sulle noin, mee vaikkapa sen koulukuraattorin tai terkkarin juttusille, oikeasti tee se, mutta sano myös tuo että sun äitisi on uhkaillut sua ettet kertoisi kenellekkään.

• kerro sossuille

sossuille >>>>> kerrot ny heti vittu nille sossuille saatana eihä tollane voi jatkuu

• kerro heti!

Sinun on kerrottava jollekin. Opettaja, koulukuraattori, kavereiden vanhemmat, sossuille tai poliisille.

Noin ei saa kellekään tehdä.

Äitisi tarvitsee todennäköisimmin apua ja voisin veikata, että hänellä on mielenterveysongelmia tai pahimmassa tapauksessa huumeongelma.

• Kaltoinkohtelu.

Lapsen kaltoinkohtelu, väkivalta, väkivallan eri muotoja.

Wikipedia sivustolla käsitellään perheväkivaltaa useista eri näkökulmista

Voit myös etsiä tietoa netistä hauilla.
        Perheväkivalta.
        Väkivaltainen isä.
        Väkivaltainen äiti..

Tutustu Wikipedian laajaan koosteeseen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lapsen_kaltoinkohtelu
        -------------

• joku roti..

Hyvä provo..toivottavasti?? Ei kukaan vanhempi nimittele lastaan "läskihomoksi"..eihän?

• Vitu666

Jos et halua että sut ulos otetaa himasta nii et mee puhuu terkkarille koska se voi soittaa sun mutsille ja lasten suojeluu ku sun mutsi voi hakata sua jos se kerran tolleen käyttäytyy ja jos oot sijaisperheessä niin en usko et ne rakastais sua.. Mut on toi perseestä ku sun äitis on kiltimpi pikkusiskolle ku sulle :( mul on samanlaista kokemusta mut mun mutsi ei oo haukkunu tai hakannu mua mut ainaki kannnattaa jos se jopa puukottaa tai hakkaa sut kunnolla nii kantsii puhuu frendille mut jos haaluat päästä mutsistas erol nii sit käännyt viranomaisia vastaa nii sut viedään pois sen luota.. Voimia

• Teepo

Minä voin auttaa sinun persettäsi. Minun numeroni 358465214049

• Paskapuhetta mutta uskon t:Aku Ankka

• Anonyymi

Painu vittuun sairas idiootti

• råttala

Mene juttelemaan kouluterkkarille. Ne on kyllä sympaattisia, kuuntelee ja osaa ohjata sut oikean henkilön puheille kun kerrot rohkeasti koko tarinasi. Tsemppiä!

• Onkso sun äiti koira kun se puree

• Joku_tytteli

Kerro sosiaaliviranomaisille. Ne auttaa ja etsii sulle uuden perheen joss a sua rakastetaan eikä pahoinpidellä

• eikseollu

joulupukki

• Anonyymi

POLIISILLE

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      12
      1088
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      996
    3. 56
      975
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      959
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      49
      846
    6. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      832
    7. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      165
      773
    8. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      72
      753
    9. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      721
    10. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      66
      717
    11. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      626
    12. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      596
    13. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      571
    14. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      28
      539
    15. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      531
    16. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      73
      497
    18. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      463
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      252
      434
    Aihe