Voi kaltaisensa kohdata.
http://www.youtube.com/watch?v=MS6uMpEEOKw&feature=related
Kun yössä yksin vaeltaa..
22
916
Vastaukset
- :DDD
Katso heti
pääset kirjautumaan sähköpostiisi tästä osoitteesta:
https://owa.hus.fi/CookieAuth.dll?GetLogon?curl=Z2F&reason=0&formdir=1 - kaltainen
http://www.youtube.com/watch?v=vk6dWGAMc_M&feature=related
Ymmärthän sinä varmaan, että minä en halua vaeltaa yksin? Se olisi minulle aivan liian raskasta se.
Sinä teit valintasi ja valitsit sen elämän, mikä sinulla nyt on, ja jos olet siitä huolimatta yksin, en voi asialle mitään.- ap.
Sinä et ole hän.. Eikä kyse ole pikkusiskostakaan ! kertsi on soinut koko päivän mielessäni, siksi laitoin sen tänne..
Niin, ei kai kukaan yksin haluaisi vaeltaa, mutta joskus on niinkin tehtävä. - aikahan se kuluupi
ap. kirjoitti:
Sinä et ole hän.. Eikä kyse ole pikkusiskostakaan ! kertsi on soinut koko päivän mielessäni, siksi laitoin sen tänne..
Niin, ei kai kukaan yksin haluaisi vaeltaa, mutta joskus on niinkin tehtävä.Niin, mutta nämä olivatkin hänen ajatuksiaan sinulle, hän ajattelee noin koska sinä olet upputunut itseesi ja elelet täällä palstahörhönä päiväst toiseen.
Ihmiset elää nyt, ja tarvitsee toista ihan joka päivä.
Minua ei kukaan kaipaa täällä eikä siellä, minä osaan elää silleen. - ap.
aikahan se kuluupi kirjoitti:
Niin, mutta nämä olivatkin hänen ajatuksiaan sinulle, hän ajattelee noin koska sinä olet upputunut itseesi ja elelet täällä palstahörhönä päiväst toiseen.
Ihmiset elää nyt, ja tarvitsee toista ihan joka päivä.
Minua ei kukaan kaipaa täällä eikä siellä, minä osaan elää silleen." elelet täällä palstahörhönä päiväst toiseen." sinähän varsinainen näkijätäti olet.. Silmäsi vain ovat sumeat.
Empä ole hörhöillyt täällä, että pieleen meni. - Älynnystyrä
ap. kirjoitti:
" elelet täällä palstahörhönä päiväst toiseen." sinähän varsinainen näkijätäti olet.. Silmäsi vain ovat sumeat.
Empä ole hörhöillyt täällä, että pieleen meni.Hoohhoijakkaa, minun silmäni ovat yhtä terävät kuin älyni.
- Näinpä..
Hieno biisi :)
- kulkija vaan
hieno kappale, yössä ystävää tarvitaan, liian raskas on tie muuten taivaltaa
- ap.
Totta näin on !
- Tarvitsen heitä
Ilman toisia ihmisiä ei jaksa elää. Olen onnellien, olen kohdannut ymmärtäviä ihmisiä, rakkaita. Ja sydänystävän. Jo ajatteleminen lämmittää. . .
Iloa iltaan ja merkittäviä kohtaamisia jokaiselle.
- nykyään.
EN tiedä missä hän kulkee
- ap.
Tämä kulkija kulkee siellä missä ennenkin..
- yössäkö.
ap. kirjoitti:
Tämä kulkija kulkee siellä missä ennenkin..
Millainen kulkija hän oli jonka kohtasit
- ap.
yössäkö. kirjoitti:
Millainen kulkija hän oli jonka kohtasit
Hänessä oli jotain samaa, kuin minussa ..
- olen pahoillaan.
ap. kirjoitti:
Hänessä oli jotain samaa, kuin minussa ..
En ole etsinyt enkä vaeltanut pitkään aikaan
olen oikeastaan jo unohtanut hänet. - ap.
olen pahoillaan. kirjoitti:
En ole etsinyt enkä vaeltanut pitkään aikaan
olen oikeastaan jo unohtanut hänet.Luulen ettei hänkään ole unohtanut..
- kaipasin.
ap. kirjoitti:
Luulen ettei hänkään ole unohtanut..
Se ihana tunne oli parasta mitä muistan,hänelläkin on vahvat tunteet minua kohtaan.
- poistuu yöhön.
kaipasin. kirjoitti:
Se ihana tunne oli parasta mitä muistan,hänelläkin on vahvat tunteet minua kohtaan.
siis oli ?
nämä on niin koukuttavia
- isosisko =)
- ; ; ; ; ;
Kaunis kappale. Tuo jostain syystä mieleen hänet. Kohta taas yksin vaeltamaan tonne pimeyteen... ;) Hyvää viikonloppua eräälle erityiselle, jota en yrityksistä huolimatta pysty unohtamaan. Pitäkää kivaa :)
- 4.06 x 4
Niin. Niin voi tapahtua, ja tapahtuu. Vesku on... hmm, taidanpa kuunnella neljännenkin kerran :)
- ap.
Kuuntele toki, Veskun ääni on parantunut iän myötä, siihen on tullut omaa särmää.
"Tapahtuu "..hmm..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627