Katson muutamalle. Myös yksityisesti.
Katson muutamalle
12
104
Vastaukset
- lonely<3
Mulle saa katsoa,jotain piristystä kaipais tähän hullunmyllyyn..näkyykö sellaista?Ja miksi yksi mies otti yhteyttä minuun?
- ihanaa <3
rakkautta kyselen? mielessä vaalea mies,aivan ihana tapaus :) mutta tuleeko suhdetta vai jääkö vain kaveri tasolle? ollaan tunnettu jo kauan :)
- Mansikkatyttö
Jos näkisit jonkinlaista valoa tunnelin päässä,kaikki masentaa,sinkku olen ja kiinnostuneitakin olisi ympärillä,mutta kun se kipinä puuttuu,mikä suhteeseen tarvitaan.Raha-asiat vähän mättää ja työssä kiusaamista ja harmeja,siispä onko valoa tunnelin päässä.
Mitä näet pärjääkö lapseni vaikeuksiensa kanssa.- kesätuuli85
voisitko katsoa minulle kaikki on vähän sekaisin tällä hetkellä elämässä
- kiitos :)
Kiitos minulle, jos vain ehdit. Rakkauteenhan minäkin oisin katsantoasi toivonut. Ja kaiken muunkin saat kertoa mitä minusta näytetään.
- Tinttura:)
minulle talouteen ja rakkauteen??yrittäjänä toimin ja nyt elän avosuhteessa:)
- Laulava kivi
Mitä näkyy ihmissuhde rintamalle? Eronnut olen marraskuussa, ja raskasta on ollut.
- -----------------
Tää tais olla näitä kesken kasvuisten aloituksia. Ei varmasti kannata kysyä.
- Vieno
MENITTE LANKAAN, PÖSILOT!
- kultakutri nainen
Kyllä vieno meni nyt omaan lankaan. Ainut jolla paha olla on sinulla. Keroppa mitä sait tästä jos voisimme auttaa sinua voimaan paremmin? Minulla tulee kuva sinusta. Olet kaverien kanssa ulkona ja pröystäilet näillä jutuilla nyt sitten . Eli sielä voi olla kuiteskin sun nuorista kavereista joku joka on hiljaa eikä ymärrä sun mielihyvää moiseen eli näkijän halventaminen se on todella aika raskas juttu.
Itse uskon näkijät ovat auttajia jokka on lähetetty antamaan meille elämän tuskaan helpotusta. Miltä puolelta teidänlaiset sitten tulee sitäkin olen miettinyt VIENO?- Säälin
Hyvin sanotu,vielä tulee aika kun Vienokin apua tarvitsee,kaikille se tulee joskus,mutta onko silloin henkioppaissa halukkaita auttajia,voipi olla ettei löydy.
- Kevättä rinnassa
Rakkaus asioihin jos minulle katsoisit.Tumma nainen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602