Uskokaa nyt naiset

Viisastunut

Miehet ajattelevat ihan eri tavalla. Se on pieni vähemmistö joka on romanttinen sillä tavalla, että jaksaa haikailla naisen perään. Enemmistö ottaa seksin sieltä mistä saa, eikä todellakaan jää odottamaan mitä nainen päättää. Pois näiltä sivuilta ja tekemään jotain hyödyllistä. Itsekin naisena olen tehnyt saman virheen, mutta nyt se loppui.

16

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matoa koukkuun

Ja tunnin päästä istut uudelleen täällä :D

• :(

Mä kyllä haikailen

• ajankulua vaan

Ajankuluksihan täällä vaan pyöritään, ei täältä mitään todellista etsitä. Mä en ainakaan kenenkään miehen perään haikaile, kun ei ole ketään miestä olemassakaan kenen perään tällänen rumilus vois haikailla

• :}

Tunnen itseni tähän vähemmistöön, vaikka sitä tekeekin mieli.

• :)

Haikailetko sitten jotakuta?

• vilustunut

Onneksi miehet ei ole samanlaisia kuin naiset. Kuka sitä siirappista touhua viitsisi katsella. Kunnon perusjuntti mies siinä sitä on jotain. Kyllä siinä on romantiikkaa, kun pääsee kainaloon istumaan ja mitäs pahaa siinä seksissä on. Normaalia kanssakäymistä.

• pipiä

Kainaloon istumaan :D

Kai siinä nyt vähintään olkavarsi murtuu!

• vilustunut

Oletpa ihanan vitsikäs :D

• vilustunut

Tai voisihan tällä pikkupyllyllä kokeilla istua kainaloon, mutta se mies ei saisi olla kyllä mikään kukkakeppi. Sattuisi pian takapuoleen. Täytyy kysyä jos joskus pääsisin kainaloon istumaan.

• -.-.

En allekirjoita tuota. En odota peräänhaikailua

• Volvo-markkanen

Naiset on kuin huoltoasemia. Aina sitä etsiskelee parasta huoltsikkaa, mutta kun bensa alkaa loppua ja tosi tarve tulee niin on vaan pakko mennä lähimmälle. Riippumatta hinnoista ja tasoista.

Pillunsaannissa tismalleen sama homma.

• Keidas erämaassa

Ja jokainen Markka-Volvonen kuvittelee ansaitsevansa pohjimmiltaan Ferrarin ja sille sopivaa menovettä, mutta huoltoaseman häämöttäessä päättää tankata vielä tämän yhden kerran tavanomaista laatua, jos nyt on siihenkään varaa.

• tuntee nyt ainakin

Niin eihän sitä nyt aivan eläimen tasolle alennuta. Tiedän kyllä monia jotka panee vaan panemisen ilosta.

• sä oot niitä

katkeria kateellisia naisia, että kun sulla ei onnannut jonkun miehen kanssa, niin ei kenelläkään muillakaan saa onnata, tai ainakin haaveilet niin.

• Elo ei vain seksiä

Miehet saavat olla miehiä, totta kai ja naiset omanlaisiaan. Hyvä näin. Jokaiselle eivät sovellu samat neuvot, vaikka ne olisivat kuinka "oikeita". Lukiessaan ja kuullessaan ohjeita, on syytä miettiä, sopiiko neuvo juuri minulle ja omaan elämääni. Jos sattuu pitämään romantiikasta, toimii sen mukaisesti ja päinvastoin.
        Hyvät ihmissuhteet koostuvat muustakin kuin seksisuhteesta.

• Viisastunut
        Elo ei vain seksiä kirjoitti:

Miehet saavat olla miehiä, totta kai ja naiset omanlaisiaan. Hyvä näin. Jokaiselle eivät sovellu samat neuvot, vaikka ne olisivat kuinka "oikeita". Lukiessaan ja kuullessaan ohjeita, on syytä miettiä, sopiiko neuvo juuri minulle ja omaan elämääni. Jos sattuu pitämään romantiikasta, toimii sen mukaisesti ja päinvastoin.
        Hyvät ihmissuhteet koostuvat muustakin kuin seksisuhteesta.

Kirjoitukseni on ymmärretty monella tavalla. Tarkoitin ensinnäkin, että jos jotain haluaa, ei kannata odottaa liian kauan ja jäädä vain haaveilemaan. Toiseksi tarkoitin, että vaikka seksi on tärkeää miehille ja naisille, miehille se on niin tärkeää, että se voi ohittaa tärkeysjärjestyksessä rakkaudenkin. Naisten kannattaa siis lopettaa haaveilu ja jatkaa eteenpäin, kuten miehetkin tekevät. Joko otat haluamasi tai unohda koko tyyppi. Säästyt paljolta surulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1471
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1049
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      587
    Aihe