Tasaarvoa...ko?

Täsä kun ny o ollu pois iha pikkuse aja ni tullu miätittyy sellast ku naise tasarvo.
Se ku toi famujärjestö jatkuvas paasaa et naisel pittää ol kans arvoo...siis tasa.
Mää olen ihan ittekseni ajatellu et kyl mää voi olla iha tasane arvoilt ette mää suututtais naisii.
Siks mää olen aina ku mä ookaan bussil joka otäyn, ni mää istun persuksillani kyl siin jakkaral et naiset saa seistä sen pualtuntii minkä se auto kulkee toril....
Näi se va alkka piänest se arvuuttaminen...et sillee...
http://www.youtube.com/watch?v=PWi8M8x5Ig8

21

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voe mahoton miten ihanaa..Just tollasista se alkaa..se tie tasa-arvoon..Ja nyt, kun sanoiksi puit tuon hianon tasa-arvotietoisuutesi, niin kaikki ihmiset kilvan alkavat tasa-arvottelemaan..Siis hetko...ei vaan tietoisuuden..Vallan tekojen asteellahan jo olet..Aina olen Sinua ihaillu..Ja nyt viel enemmän..Ja tottavieh lupaan, et jos, ja kun tallaat kaupungilla vastaan..raskasta kauppaväskyä kantaen, niin mä kyllä jeesaan..Kannan Sun kotiovelles koko ostossaaliin..Kas..tasa-arvoinenhan haluan silleen kivasti olla itsekkin...;o)...

      • Tota jos mää niinku jotta joutusi kantama nii kyl mää pruuka pistää muutama lanti sivuu ja ookata sit simmosel taksibiilil...
        toisalta taas jos sää oot halukas kantama kaikki meil iha kotiovel, simmottis mää kauhiast arvosta, mää iha luppaa täsä kaikkie nähren et kyl mää sit kaffet piffaisi torikahvilas, sieäl ku on vähä halvemppa se sumppi....


      • bar.sinistra kirjoitti:

        Tota jos mää niinku jotta joutusi kantama nii kyl mää pruuka pistää muutama lanti sivuu ja ookata sit simmosel taksibiilil...
        toisalta taas jos sää oot halukas kantama kaikki meil iha kotiovel, simmottis mää kauhiast arvosta, mää iha luppaa täsä kaikkie nähren et kyl mää sit kaffet piffaisi torikahvilas, sieäl ku on vähä halvemppa se sumppi....

        Torisumppien toivossa..alankin sitten syöksähtemään miesten kassien kimppuun..Tiedä vaikka joku niistä olisit Sinä...;o)...


      • muisquli kirjoitti:

        Torisumppien toivossa..alankin sitten syöksähtemään miesten kassien kimppuun..Tiedä vaikka joku niistä olisit Sinä...;o)...

        http://www.youtube.com/watch?v=2rGahip9Sy4

        Hups..kauppakasseja tarkoitin vaan..:o/...


      • muisquli kirjoitti:

        Torisumppien toivossa..alankin sitten syöksähtemään miesten kassien kimppuun..Tiedä vaikka joku niistä olisit Sinä...;o)...

        Juu, mut erottaa helposti nitte muire tasaastujien joukost! Katot simmotte Tompa jonesi näköis miäst, mää ole yleensä siin viäres, ko mä olen semmonen vähäpoik ettenmä kauhiast pirä ittestäni äänt enkä laita itteeni framil;)))
        Toi syäksähtely on semmotti mukavaa hommaa näin talvisaika mut kesäl kyl enämpi vaan hipsutel simmottis varovaste...


      • bar.sinistra kirjoitti:

        Juu, mut erottaa helposti nitte muire tasaastujien joukost! Katot simmotte Tompa jonesi näköis miäst, mää ole yleensä siin viäres, ko mä olen semmonen vähäpoik ettenmä kauhiast pirä ittestäni äänt enkä laita itteeni framil;)))
        Toi syäksähtely on semmotti mukavaa hommaa näin talvisaika mut kesäl kyl enämpi vaan hipsutel simmottis varovaste...

        Hyvä, kun täsmensit hitusen tuntomerkkejäsi..Säästyn ylenpalttiselta syöksähtelyltä..;o)... Nyt voinkin täysin keskittyä tomppajoneskaltaisiinmiehiin...;o)...Saattaapi olla, et touhussa kuntoni kasvaa valtaisasti ja siitä intoutuneena osallistun voimanainen kisoihin..2012...tai ainakin Suomen maitotonkankantokisoihin..tuolla takahikiällä...;o)...


    • Mää ole iha liikuttunu ain ku mää näe et naise harrastaa tommost liikunta. Emmää mute mut ko mä pelkkä et se tarttuu, mää olen sentä tähän ikkä ast osannu välttää kaikkee tommoste ruumikulttuuri ja saanu pittää mun hartaurel hankitut pyäreet muatoni;))
      Kyl määki sillo iha nöössipoikan kantelin simmost kolmelitra tonkka, sil kannettii maitoo kaupast ja sinneki oli ainaki kilomeetter erestakasi.
      Ja tuli meil kottiki vesi ja men, ku va jakso kantta niit ämpäreit sissä ja ulos....
      http://www.youtube.com/watch?v=KLF5F44KiFU

      • Nythän minäkin vallan liikutuin..Liikutun aina, kun miesihminen liikuttuu..Ihan sielunisilmillä näin, kun pien poikanen ees taas maitotonkkia juoksutteli kotikonnuillaan..silleen hauskasti haastellen erilaista murretta..sellasta sukkelanhidasta..Ja sitten välollä hää kantellee tulevia ja meneviä vesiä..Kamalan uuttera lapsuus Sulla on ollu..Liikuttavanuuttera...;o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=PmOrl09CK8U&feature=related


      • muisquli kirjoitti:

        Nythän minäkin vallan liikutuin..Liikutun aina, kun miesihminen liikuttuu..Ihan sielunisilmillä näin, kun pien poikanen ees taas maitotonkkia juoksutteli kotikonnuillaan..silleen hauskasti haastellen erilaista murretta..sellasta sukkelanhidasta..Ja sitten välollä hää kantellee tulevia ja meneviä vesiä..Kamalan uuttera lapsuus Sulla on ollu..Liikuttavanuuttera...;o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=PmOrl09CK8U&feature=related

        Se oli sillo piänenä poikana syytä liikkuu vähä vikkelämmi ku viikkoraha oli kiin siit kui pajo mä ethtisi tehrä kotitöit;))
        Kyl mää ole lypsäny josku lehmiäki, sillo ku äiti päätti et mun täytyy viättä kesä jossa maaseurul, oli se kauhiaa!!
        Kaikennäkösi elukoi nurkat täyn, ja yks pässiki, siis mun lisäks, kerran ku mä vähä ärsyti sitä ni pökkäs persuksiin mokoma.
        Näin vanhemmal iäl mä olen ottanu sellase tieteellise asentee toho liikuntaa, sillai et assiat täytyy en harkit kunnol enneku liikahtaa....
        http://www.youtube.com/watch?v=NEJ62UGGxtk&feature=related


      • bar.sinistra kirjoitti:

        Se oli sillo piänenä poikana syytä liikkuu vähä vikkelämmi ku viikkoraha oli kiin siit kui pajo mä ethtisi tehrä kotitöit;))
        Kyl mää ole lypsäny josku lehmiäki, sillo ku äiti päätti et mun täytyy viättä kesä jossa maaseurul, oli se kauhiaa!!
        Kaikennäkösi elukoi nurkat täyn, ja yks pässiki, siis mun lisäks, kerran ku mä vähä ärsyti sitä ni pökkäs persuksiin mokoma.
        Näin vanhemmal iäl mä olen ottanu sellase tieteellise asentee toho liikuntaa, sillai et assiat täytyy en harkit kunnol enneku liikahtaa....
        http://www.youtube.com/watch?v=NEJ62UGGxtk&feature=related

        Niihn..ku sillon ennenvanhaan oli töitä..;o)...

        Mut Sinullahan on ollu pienenä niin, kuin mullakin..Tai siis puolet, kuin mulla..Minusta nääs oli kamalan ihanaa olla navetassa mummin kanssa lypsyllä..;o).. Pelkäsin kyl pikkasen, kun lehmä poiki..Menin maitotonkan taakse piiloon..Voi, kuinka ilostuinkaan, kun se pelottava olikin ihana pikkuvauvavasikka...;o)...Ja se huterakinttu sai imeä oman emonsa maitoa..:o)... Se oli lehmävasikka ja siksi sai jäädä mummilaan. Mummi ja ukki antoivat sen minulle..( mut en mä sitä kaupunkiin vieny..) Ja sain keksiä sille oman nimen..Ja arvaa..Olin hurjan kekseliäs ja annoin sille nimeksi VASIKKA...:o/...(Huoh..Et arvaa minkä niminen mun nukke oli..?..:o/...)

        Oletpas hyvin ovela mies..Tai no..järkevääåhän se on asiat kunnolla tuumata ja suunnitella..Kas hyvin suunniteltu on jo puoleksi tehty..


    • bar.sinistra ~~ voisitko kirjoittaa hitaammin,,, en saa selvää .... :DDD

    • Määhä kirjota ku hämäläine!!!! Sammaa tahtii ko mää aattelen, siis sillai rauhalliset vaa. Mut joku joskus kaua sitte tääl Turus päätti et meil o ninpaljo sanottavaa et täytyy lyhentää noit sanoi et ehritä saara aikaseks sama aikka ko savolaise ja hämäläise....
      Muute mä kyl ole hiras...entine vaimoki kysy alttaril vartin pääst ko pappi oli kysyny et haluuks mä, nii et meinaaks sä vastata tänää vai vast ensviikol.

      • No sen verran saan selvää, että kirjoitathan sinä kun mies,,, vaan kun noi porilaiset kirjoittaa niin, että pakko laulaa mukana :P

        Mää oon hias hämäläine,, jouttuu välilä tankkaamaa,, mut meilähän on aikoa ... :)


      • natugladiaattori kirjoitti:

        No sen verran saan selvää, että kirjoitathan sinä kun mies,,, vaan kun noi porilaiset kirjoittaa niin, että pakko laulaa mukana :P

        Mää oon hias hämäläine,, jouttuu välilä tankkaamaa,, mut meilähän on aikoa ... :)

        Mää oli kerra siäl Hämeelinna linnas ja siäl kyl oli nii hiras kasööri et mää ehtisi kiärtää sen linna eneku hää huomas kyssyy tikettii.
        Kävin mä siäl Aulankon puistossaki, siin ihan alhaal ko mää katteli sitä mäkkee ja tuumasi et tonne kiipustaminen o ihan turha, samoi puit ja kräkei siäl oli alhaallaki.
        Ei kyl kovi moni ol viäl sotkenu mua naissee, johtuu varmaa siit ku mää en ol ottanu sellasii implantei tisseiks.....viäl;)).
        Porilaise o vähä sellasii ykstuumasii, karutki on vaan yhtee suuntaa, mut onha siäl noit jukkiksii kute toi vihree Eino.
        Nyt vaa ku ajaa tonne raumal ni meinaa väkisi joutuu sinne Porii ko ne päätti Raumal piilottaa koko tiän sinne keskustaa, ettei tiärä mist sinne oikke käännytä....


    • Tasa-arvo on sitä, että naiset saa yhtä paljo ko miehet. Ja sitte vähä vielä enemmä ko ne on niin heikkoja ja avuttomia.

      • Ja pöh..Minen ainakaan ole heikko ja avuton..Korkeintaan avuton ja heikko...;o)...


      • Se on toi tasasen Arvo kans vähä sellane tasaarvo miäs. Hän ku tuli kottii ni sanos muijalle et pistäs akka töppösii vauhti ettei kunta köyhiä elätä, ja men sit ite seslonkil loikomaa ettei vaan häirihtis vaimo töit...
        Ja ohan se vähä niinku ravinteliski, toiset o vähä tasarvosempii ku toiset.
        Tual Uureskaupunkis oli sellane pariskunta ko nainen oli muhamed ali ja miäs sellast ohukaise luakkaa, lauantaisi ko oltii kanaalivarres kaljalla ni vaimo ko huusi toist pualt kupunkii ni miäs muuttu ko kalkkilaivan kapteeniks, iha yhtä valkone...
        Ja se oli sellane heikko nainen, joskus otti miähe kainaloo ja kanto sen kottii....


      • bar.sinistra kirjoitti:

        Se on toi tasasen Arvo kans vähä sellane tasaarvo miäs. Hän ku tuli kottii ni sanos muijalle et pistäs akka töppösii vauhti ettei kunta köyhiä elätä, ja men sit ite seslonkil loikomaa ettei vaan häirihtis vaimo töit...
        Ja ohan se vähä niinku ravinteliski, toiset o vähä tasarvosempii ku toiset.
        Tual Uureskaupunkis oli sellane pariskunta ko nainen oli muhamed ali ja miäs sellast ohukaise luakkaa, lauantaisi ko oltii kanaalivarres kaljalla ni vaimo ko huusi toist pualt kupunkii ni miäs muuttu ko kalkkilaivan kapteeniks, iha yhtä valkone...
        Ja se oli sellane heikko nainen, joskus otti miähe kainaloo ja kanto sen kottii....

        Se nainen ei tiennyt tasa-arvosta mitään. Mies passuutti ja antoi kantaa itsensä kotiin.


    • Kyl nyt on pakko kysyä, kun ymmärrän läsnäolosi myötä olevani korkeamman tiedon lähteellä, et miten silä turkkuses on tasa-arvo eri puolella jokea asuvien kesken, kun aina olen kuullut kysyttävän. että "kummal puol jokkee"???

      • Toiha ny o ihan helppoo!!! Ku sä olet tois pual ni totkaimaar ne toiset it tois pual ja iha erilaissi.. Mut ihan tommotte virallisest se trahteerattu siltappa et Tuamiokirkon pual sä olet niinko Åbossa ja Torin pual sit turus.
        Se tasaarvo liikkuu sit sen mukkaa kui ne isot herrat asuu joen kummallaki pualel...
        Noi entise merimiähetki alotti urans ajamall föril Åbo ja Turu välil:))
        Nyt meil o tullu hankalammaks tua arvostus ko kaupunkilaisse, siis ne paremma, muuttaa saarille ja siäl sitä vast hirviäs onki tasaarvoo. Persaukiset asuu Hirvensalos, porvarit Satavas ja ne oikke tasaarvoset Kakskerras...
        Nii et kyl meilki kaikki suuremaailma kotkotukset on;))


      • bar.sinistra kirjoitti:

        Toiha ny o ihan helppoo!!! Ku sä olet tois pual ni totkaimaar ne toiset it tois pual ja iha erilaissi.. Mut ihan tommotte virallisest se trahteerattu siltappa et Tuamiokirkon pual sä olet niinko Åbossa ja Torin pual sit turus.
        Se tasaarvo liikkuu sit sen mukkaa kui ne isot herrat asuu joen kummallaki pualel...
        Noi entise merimiähetki alotti urans ajamall föril Åbo ja Turu välil:))
        Nyt meil o tullu hankalammaks tua arvostus ko kaupunkilaisse, siis ne paremma, muuttaa saarille ja siäl sitä vast hirviäs onki tasaarvoo. Persaukiset asuu Hirvensalos, porvarit Satavas ja ne oikke tasaarvoset Kakskerras...
        Nii et kyl meilki kaikki suuremaailma kotkotukset on;))

        Hah hah haaaaaaa,,, :-DDDDDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6554
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      74
      5688
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3052
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1223
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1192
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      1048
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      212
      961
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      873
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      861
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      833
    Aihe