ku tää on niin vaikeeta:( mut nii se vaa on.
Vastaukset 12
- jos tuota mieltä oot
No ei sitte. :(
- ....
that makes me a very sad panda... :(
- Verdin ooppera
Ompas tarkoitettu! Nyt on vaan pieni luova tauko.
- ärsyttäväääääääääää
mua ei huvita mikkäään tauot nyt tai ei koskaa perkk...
- Perustelut
Mistä niin muka päättelet? Ookko mies vai nainen?
- mieti sitä
Miksi olisi tarkoitettu?
- elämä on
aina. mä kestän tota vihantäyteistä sekopäänaista tasan sen aikaa kun lapset kasvaa aikuisiksi. 17 helvetin pitkää vuotta edessä. onneks tyttö antaa voimia elämään pedon kanssa. mä jaksan kyllä. kiitokset ihanalle tytölle...
- jestas....
Kyllä se puhuminen on parasta liimaa parisuhteelle. Pienen lapsen äiti on väsynyt ja ehkä siksi vihainen ja tuntuu sekopäiseltä. Negatiiviset tunteet kuuluu parisuhteeseen, mutta niistä pitää puhua eikä hautoa palstoilla joissa kuka tahansa 9-vuotias jakaa elämän viisauttaan.
Mikään suhde ei pysy kasassa jos ei kommunikaatio pelaa kumpaankin suuntaan.
Lapsen kasvatus on yhteinen projekti joka kaikkea muuta paitsi vihamielesyyttä.
- mitä sitten
Hitot - tarkoitettu tai ei - olet minulle "ykkönen" ja vahvan varmasti, muita en kaipaa!
- duih
näytä se sit sille ykköselles
- kylmä fakta
kakkonen on homo.
- tears and stuff
Tiedän miltä susta tuntuu... itse olin nuorempana about kolme vuotta tosi lätkässä yhteen samanikäiseen tyttöön, joka oli kans koko yläasteen samal luokal.
En tietty koskaan ruvennut seurustelemaan sen kanssa... oltiin vissiin samalla aaltopituudella joissain asioissa, mut... elämäntyylit oli ku yö ja päivä.
Kerran ku olin about 16v. vanha ja oltiin meidän kesämökillä niin yks yö melkein itkin ku kelasin ettei meistä kahesta vissiin koskaan tuu mitään.
Mut aina tulee uusia... kaikella on luultavasti tarkoituksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494