Kun yritän asentaa uusinta Windows Live Messengeriä niin tulee Vistaani huomautus, asenna ensin Windows Vistan Käyttöympäristö-päivitys. Se on jonkinnäkönen päivitys, joka lisää Vistaan tiettyjä Windows 7 ominaisuuksia. Noh, Windows Updateen ei ole tullut kyseistä päivitystä ladattavaksi, elikkä netistä voisin ihan omatoimisesti ladata ja asentaa, mutta sivu on vähän hukassa. Service Pack 1&2 löytyy koneelta.
Käyttöympäristö-päivitys
2
254
Vastaukset
- 10 + 5
Kyseessä siis windows vistan platform update. Mulle ainakin on tullut sellainen jo viime syksynä.
Tarkista koneesi windows updatella saatavilla olevat päivitykset. Painat sitä nappia, jossa lukee tarkista päivitysten saatavuus. Jotkin asentamattomat päivitykset saattavat vaikuttaa siihen, mitä siellä updates on saatavilla. - dafa
Katoin päivityshistoriasta ja näyttäis olla asennettuna tommonen kuin Windows Vistan Platfrom Update -päivitys (KB971644) onnistuneesti tammikuun lopussa. Asensin myös äsken ton Windows Liven asennustyökalun. Ja nyt näyttää siltä, että taitaapi onnistua tuon asennus! Siitä oli jo tovi ku yritin asentaa tota meseä, niin toi oli siinä ajasa kerennyt asentua ( käyttöympäristöpäivitys )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191247- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481181- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979