Herrugud, vilket hallå om Wallins jävighet och hans påstådda lögner.Månne det hade blivit lika mycket skriverier om Jussi Niinistö hade varit försvarsminister i stället.Då hade Draksvik varit den absolut första garnisonen som skulle upphöra.
Wallin borde avgå ?
8
82
Vastaukset
- neutral ?
Jg tycker nog att Oinonen är litet jävig när han protesterar mot Wallins beslut.Oinonen är född i Kontiolahti,dessutom är han finskspråkig.
- sideview
Naturligtvis tar Wallin hänsyn på finlandssvenskarnas intressen, det är ju självklart. Men vad gör Wallin i Moskva för tillfället? Varför är resan så hemligstämplad?
- humor ?
Om ryssarna vill köpa garnisonsbyggnaderna som blir tomma ?
- hotfull stefan ?
humor ? kirjoitti:
Om ryssarna vill köpa garnisonsbyggnaderna som blir tomma ?
Enligt husis säger Oinonen att Stefan WALLIN har hotat med motåtgärder mot Oinonen om han inte slutar " bråka ".
- vänta och se
hotfull stefan ? kirjoitti:
Enligt husis säger Oinonen att Stefan WALLIN har hotat med motåtgärder mot Oinonen om han inte slutar " bråka ".
Det börjar nog påminna om häxjakt,verbalt har fennona bränt Wallin på bål redan.
- stefan GO !
vänta och se kirjoitti:
Det börjar nog påminna om häxjakt,verbalt har fennona bränt Wallin på bål redan.
Jag har fått tillbaka tron på SFP efter WALLINS utspel.Han är inte sån "mamis " som jag trodde.
- 228w
stefan GO ! kirjoitti:
Jag har fått tillbaka tron på SFP efter WALLINS utspel.Han är inte sån "mamis " som jag trodde.
Nu har Wallin lämnat in sin redovisning till Jonkka ,så nu är det bara att vänta på vad domen blir.
- tummen upp för SW
228w kirjoitti:
Nu har Wallin lämnat in sin redovisning till Jonkka ,så nu är det bara att vänta på vad domen blir.
Idag kungör JK sitt beslut,få se vad det blir.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108