Viime torstain Lieksan lehdessä arvioitte Pikesin toimintaa. Yhtiön pitäisi keskittyä elinkeinopuolelle. Nyt LL:n lapussa oli vastaus: yrittäjät ovat tyytyväisii yhtiön toimintaan. Mitä työ oikein meinaatte. Minusta on tärkiää sekin, että yhtiö ottaa omalta osaltaan kantaa kuntyhteistyöhön. Liekö tuo nyt niin pahasta, jos perusasiat tekköövät?
Lehto ja Kähkönen
13
243
Vastaukset
- Ressukat
Kähkönen ja Lehto pelkäävät joutuvansa Ö-mappiin kuntaliitoksessa. Ja sinne kyllä joutavatkin. Taustalla lienee vallan menettämisen pelko.
- Viekin fanittaja
Viekin ukko puhuu asiaa. Tämän päivän Ylä-Karjalassa Kähkönen myöntää ettei Joensuu ole enää vaihtoehto. Hänen mukaansa Lieksan ainoa vaihtoehto on säilyä omana kuntana tai sitten hynttyyt yhteen Nurmeksen, Valtimon ja Juuan kanssa.
Lehto ja Kähkönen ovat toivottomalla ristiretkellä. PIKES on tehnyt hyvää työtä koko Pielisen Karjalan eteen.- ei tuu mittään
Sitten ovat kyllä vielä tuuliviirejä jos näin on. Minä olen ainakin kannattamassa Joensuuhun suuntautumista. Juuri tilastot osoittaat että työliikenne suuntaa Joensuuhun. Nurmekseenko viedään lapset ensin ja sitten ajetaan Pielisen ympäri Joensuuhun töihin. Halleluja
- lieksalainen pohtija
Kyllä on perin vaikiaa arvioida mihin suuntaan Lieksan pitäisi lähteä. Pohjoinen tuntuu väärältä. Suurin osa paleluista on terveyspalveluja eikä Pielisen kierto oikein huvita. Muilta osin ei ole turvaa Nurmeksesta. Tekniikkakin meni pyllylleen. Olemme ihan nopen osassa tässä yhteiskuviossa. Mutta rotakasti vain itsenäisyyden puolesta loppuun asti Kähkönen ja Lehto.
- Huh hölmöyttä
Kyllähän Lehto ja Kähkönen ovat kusettaneet meitä teknisen toimen yhteistyökuvioissa. Lieksa maksaa virkamiesten palkat ja virkamiehet tekevät työtä Nurmeksen kaupungin hyväksi. Mitä järkee !!!
- Puh hulinoo
Huh hölmöyttä kirjoitti:
Kyllähän Lehto ja Kähkönen ovat kusettaneet meitä teknisen toimen yhteistyökuvioissa. Lieksa maksaa virkamiesten palkat ja virkamiehet tekevät työtä Nurmeksen kaupungin hyväksi. Mitä järkee !!!
EI KERRALLA MITTÄÄ JÄRKEE.
Vuan ei sitä pijä vuatijakkaa jatkuvasti Kähköseltä ja Leholta,ihan jatkuvasti samat
miehet tul linjalla,antoote nyt jo rauha vanhoille ukkoloille, helekatissa, kyllä tuommonen säkätys pittää loppuva parraasa ne koittaa tehä ja paineita varmaan on kovasti,väsyneiltä näyttäät jotenka antoo olla koko asija mittepä tuosta jauhammaan.
Kyllä pärjätään vaikka oltasiin Nurmekselaisija,lyhyvempi matka ois tanssimmaan
Kajasteelle kun muutettaan Poronkyllään. - aika tarkistaa yteis
Huh hölmöyttä kirjoitti:
Kyllähän Lehto ja Kähkönen ovat kusettaneet meitä teknisen toimen yhteistyökuvioissa. Lieksa maksaa virkamiesten palkat ja virkamiehet tekevät työtä Nurmeksen kaupungin hyväksi. Mitä järkee !!!
Juhlapuheissa vakuutellaan nurmes lieksa yhteistyötä tekniikassa. Kentän näkemys on toinen totta vie. Pomot eivät uskalla sanoa mitä todella yhteiskuviosta ajattelevat. Ktkeruutta ilmassa. Ajeluun menee paljon työaikaa ja bensakuluihin palaa rahaa. Ent. johtaja näytti hyvää esimerkkiä ajelemalla jatkuvasti sinne tänne.
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Puh hulinoo kirjoitti:
EI KERRALLA MITTÄÄ JÄRKEE.
Vuan ei sitä pijä vuatijakkaa jatkuvasti Kähköseltä ja Leholta,ihan jatkuvasti samat
miehet tul linjalla,antoote nyt jo rauha vanhoille ukkoloille, helekatissa, kyllä tuommonen säkätys pittää loppuva parraasa ne koittaa tehä ja paineita varmaan on kovasti,väsyneiltä näyttäät jotenka antoo olla koko asija mittepä tuosta jauhammaan.
Kyllä pärjätään vaikka oltasiin Nurmekselaisija,lyhyvempi matka ois tanssimmaan
Kajasteelle kun muutettaan Poronkyllään.Kuka p....kajasteelle kolikoitaan veis ei ainakaan lieksalaiset onhan meillä omiakin kunnon soittajia omasta takaa ei kajaste ole in.
- kartturi kujanen
eikös yhdistyessä kuitenkin tie vie suoraan joensuuhun silloinkin.ei siinä nurmeksen kautta tarvii lähtee ajaa.
- hobihobihop
Pannaanpa ne kaverit kävelemään eli irtisanotaan.
- Kopoti kopoti hoijaa
hobihobihop kirjoitti:
Pannaanpa ne kaverit kävelemään eli irtisanotaan.
Ja vatut sano vitanen, Muistaha mitä lukkee työsopimuksessa.
Suavutetuista etuista ei tinkitä,männään vaikka lakkoon jos niikseen männöö.
Se on pisteen paikka nyt.
- routa vuan
Kansan äänestys taitaa olla vaikea pala nieltäväksi politikoille ?
- gelevä
Pitäskö liittyy Somaliaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429