Eli kiinnostaa, kun haluais omia rahoja noihin tuhlailla...
Myydäänkö seksivälineitä alaikäisille???
25
1780
Vastaukset
- niinaa
joo tietenki itsekkin ostin ekan dildoni 15 vuotiaana, kävelin vain kauppaan ja ostin kyllähän se myyjä vähän ihmetteli mutta möi sen kumminki! tilaa vain rohkeasti netistä tai käy livenä ostamassa :))
- penish
Kyllä myydään.. olen netistä ostellut ilman mitää ongelmia..
- kaalimato.com
Hei.
Seksivälineiden ostossa ei ole ikärajaa.
Terveisin
Kaalimato.com- leluista kiinnostunut
eli minä vaikka voisin vain kävellä seksi kauppaan ja ostaa jotain. täällä kouvolassa on joku kauppa niin saako sinne mennä ?
- seksin tuoja
ihanaa meen heti ostaan seksi lelun
- Kaalimato.fi
Mulla tuli kaalimato pillusta eile!!!!
- kaalimato.com
Hei,
Joillakin seksivälineliikkeillä saattaa olla heidän itse asettamiaan rajoituksia iän suhteen. Asiaa kannattaa käydä kysymässä ko. kaupasta.
Terveisin
Kaalimato.com- tardis
myydäänkö kaalimato.comissa seksileluja kymmenen vuotiaille
- Pallokala
K-Citymarket:ssa on myynnissä joku klitorikiihotin ja sauva. Mutta netin ja seksiliikkeen lajitelma on suurempi.
- Saatanan pillu!
Mä käytän koiraani annan sen vetää mua pilluun, mutta eilen synnytin koiralapsen!!! Jee eka lapsi mutta te kaikki kirjotajat menkää hoitoon ja raiskatkaa hoitajat!!! Uh ah pentti työnnä vielä sentti, älä työnnä kahta, muuten repee nahka!
- tietämätön
Jos tilaa kaalimadosta netin kautta näkyykö postissa tulevassa paketissa että siellä on seksileluja vai mitä siinä lukee?
- kaalimato.com
Hei,
Kun tilaat seksileluja kaalimato.com.sta ei paketissa lue mitään mikä paljastaisi mitä se sisältää tai mistä se on tilattu. Lähettäjä on eri niminen kuin kaalimato.com.
Terveisin
Kaalimato.com - 87k
kaalimato.com kirjoitti:
Hei,
Kun tilaat seksileluja kaalimato.com.sta ei paketissa lue mitään mikä paljastaisi mitä se sisältää tai mistä se on tilattu. Lähettäjä on eri niminen kuin kaalimato.com.
Terveisin
Kaalimato.comMiksi valehtelet?
Lähetätte paketit OIKEALLA nimellänne (ette siis nettisivujen nimellä) ja sisältö on tooooosi hauskasti keksitty "taloustavaroita"
Eli lähettäkää ne tuottaa valenimellä ja laittakaa sisällöksi vaikkapa CD-levyjä, kuten lupaatte
- seksin tuoja
seksissähän täytyy nauttia ja ne miesten ja naisten vaijerit oli seksiiin todella hyviä mun täti osti ne mulle ja nyt eilen just saatiin lapsi jota me sanotaan seksin tuojaksi ah ah ah ah no ni ny pimppi rupes toimii menkää kaikki sänkyyn ja tehkää seksistä mukavaa moi moi
- ostaja++
Entä miten tuo lähetys ettei vanhemmat tietäisi mitään? Maksu yms?
- Only cash
Nii muakin kiinnostais se että miten maksetaan kun mulla ei ole muuta kun käteistä että miten sen pystyy maksamaan niin ettei vanhemmat saa tietää? Pankkitilini toedot vanhempani näkevät, siksi ei muita vaihtoehtoja kun käteinen.. Luottokorttia en omista..
- darnn
Only cash kirjoitti:
Nii muakin kiinnostais se että miten maksetaan kun mulla ei ole muuta kun käteistä että miten sen pystyy maksamaan niin ettei vanhemmat saa tietää? Pankkitilini toedot vanhempani näkevät, siksi ei muita vaihtoehtoja kun käteinen.. Luottokorttia en omista..
Oisko postiennakko mitään...
- Aivosi digiviihde
darnn kirjoitti:
Oisko postiennakko mitään...
Eli toimiiko homma siis näin: tilaan netistä kamat, valitsen maksutavaksi postiennakon, saan ilmoituksen sähköpostilla kun paketti on noudettavissa, kävelen postiin, sanon että ois tämmönen paketti lunastettavana, maksan paketin ja näytän henkkarit ja iälläni ei ole mitään väliä. Joudun maksamaan 8 euroa ekstraa postiennakosta mutta kukaan ei saa tietää mitään. Voinko siis lunastaa paketin vaikka en olisikaan varsinaisesti vielä täysi-ikäinen.
- Leluton...
Aivosi digiviihde kirjoitti:
Eli toimiiko homma siis näin: tilaan netistä kamat, valitsen maksutavaksi postiennakon, saan ilmoituksen sähköpostilla kun paketti on noudettavissa, kävelen postiin, sanon että ois tämmönen paketti lunastettavana, maksan paketin ja näytän henkkarit ja iälläni ei ole mitään väliä. Joudun maksamaan 8 euroa ekstraa postiennakosta mutta kukaan ei saa tietää mitään. Voinko siis lunastaa paketin vaikka en olisikaan varsinaisesti vielä täysi-ikäinen.
Itsekin olen miettinyt tuota samaa...
- iiduliini
Aivosi digiviihde kirjoitti:
Itse olen miettinyt samaa, että tällinen pitäisi hommata mutta se on sitte toinen tarina että toimiiko se näin? voisko joku viisas vastata??
- apujaa
Valitkaa maksutavaksi sellainen, että menee Suomen verkkomaksut oy:n kautta. Sitä kautta nettipankissa maksettaessa saajana lukee vain Suomen verkkomaksut oy. Samaa firmaa käyttää monet muut nettikaupat eli ei voi päätellä mitä mukavaa ostettu ;) tilisiirron viesti -kohtaan saattaa tulla lähettäjän nimi, mutta sen voi poistaa ihan vaan backspacella. Maksu menee muuten ostajan kannalta ihan niinku tavallinen tilisiirto netissä :)
Kaalimato.com:in sivuilta löytynee varmaan lisää tietoa tosta maksutavasta...
ja toimitus smartpostiin jossei postitoimistossa halua kävästä :) - panettais nii kovast
juu määkin haluaisin mutta pitäs saada se sillei ettei vanhemmat tiiä... :D
- I&Ä pano!
Hei, ostakaa lannedildo ja antakaa äiskän ja iskän pökkiä teitä menemään sillä tai sit voihan se iskä käyttää aitoakin!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067