elämyshakuisuus testi

jepjep

http://www.xestia.net/testit/elamyshakuisuus.php
Mitä te saatte tuloksia? Mulla tuli:

Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 42 sekuntia.
Elämyshakuisuus: 36% (13/36)
Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 38% (5/13)
Kokemusten tavoittelu: 14% (1/7)
Estottomuus: 30% (3/10)
Alttius ikävystymiseen: 67% (4/6)

27

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhkjfvh hmjh

      Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 2 sekuntia.
      Elämyshakuisuus: 56% (20/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 92% (12/13)

      Kokemusten tavoittelu: 43% (3/7)
      Estottomuus: 30% (3/10)
      Alttius ikävystymiseen: 33% (2/6)

      Terv. 27v-mies josta kukaan nainen ei koskaan ole tykännyt.

    • hhjhj

      Elämyshakuisuus: 28% (10/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 38% (5/13)

      Kokemusten tavoittelu: 14% (1/7)
      Estottomuus: 20% (2/10)
      Alttius ikävystymiseen: 33% (2/6)

    • Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 34 sekuntia.
      Elämyshakuisuus: 31% (11/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 54% (7/13)
      Kokemusten tavoittelu: 14% (1/7)
      Estottomuus: 10% (1/10)
      Alttius ikävystymiseen: 33% (2/6)

      Kyllä, olen aika tylsä ja maanläheinen :D

    • agahajrj

      Mua vituttaa aivan suunnattomasti nykymaailmassa tämä jatkuva elämyshakuisuus ja hyvänolon tavoittelu. Harvoja ihmisiä kiinnostaa tavoitella jotain, saavuttaa unelmia. Pitää olla hyvä olo tässä ja nyt. Muulla ei ole väliä. Tätä skeidaa syötetään meille joka vitun tuutista. Vittumaisinta tässä on se, että ihmiset nielevät tämän elämänfilosofian ainoana totuutena. He jahtaavat mainosten ihannekuvaa ym. Jos et jaa samaa filosofiaa, olet automaattisesti tylsä tosikko.

      Mun mielestä siinä ei ole mitään tylsää, että ihminen pystyy lykkäämään mielihyvää unelmiensa vuoksi. Päin vastoin. Sellaiset ihmiset ovat paljon mielenkiintoisempia, syvällisempiä, kaikin puolin parempia ihmisiä. Sillä mikä erottaa ihmisen alemmista elämänmuodoista? No tietysti kyky suunnitella tulevaa ja hallita impulssejaan. Sellaiset ihmiset, jotka jahtaavat kokoajan välitöntä mielihyvää, ovat erittäin tylsää seuraa, sillä he ovat olemukseltaan lähempänä alempia elämänmuotoja.

      • take the moment

        "Sellaiset ihmiset ovat paljon mielenkiintoisempia, syvällisempiä, kaikin puolin parempia ihmisiä"

        Haistapa kuule paska.

        Ja nykymaailmassa painotetaan (ainakin Suomessa) juuri opiskelua, säästämistä ja kaikenmaailman muuta elämän valmiiksi suunnittelemista ym. sontaa.

        Itseltä on mennyt elämä pilalle ja olen tullut yksinäiseksi sekä masentuneeksi kun olen liikaa ajatellut tulevaisuutta enkä ole uskaltanut elää hetkessä ja tehdä asioita mitä haluan.


    • Siinäpä ois:

      Elämyshakuisuus: 17% (6/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 23% (3/13)
      Kokemusten tavoittelu: 0% (/7)
      Estottomuus: 10% (1/10)
      Alttius ikävystymiseen: 33% (2/6)

    • pölynkerääjä

      Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 24 sekuntia.

      Elämyshakuisuus: 22% (8/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 8% (1/13)
      Kokemusten tavoittelu: 29% (2/7)
      Estottomuus: 40% (4/10)
      Alttius ikävystymiseen: 17% (1/6)


      ja oon siis hiljalleen kolmekybää lähestyvä (kaikkiin) asioihin kriittisesti suhtautuva introvertti it-inssi joka ei oo koskaan seurustellu tai ollu intiimissä kanssakäymisessä naisen kanssa. tuloksii ku kattoo ni onko ees ihme...

      mun mielest agahajr sanoi tossa ylempänä hyvi, plussasin :D

    • edhjrtjj

      Ei vittu sentään... lopetin ton kesken kaiken kun vastaukset oli niin polarisoituja että kyseessä täytyy olla jonkun 16v teinin tekemä testi.

    • nuorukainennainen

      Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 40 sekuntia.
      Elämyshakuisuus: 64% (23/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 100% (13/13)
      Kokemusten tavoittelu: 71% (5/7)
      Estottomuus: 40% (4/10)
      Alttius ikävystymiseen: 17% (1/6)

      Pidän kyllä kovasti uusista kokemuksista ja sponttaaneista ihmisistä mut noi oli kyllä niin enpässanomitä kysymyksia suurin osa että huh huh!
      'Elämyshakuisuus' ei todellakaan ole sama kuin 'kuinka massateini olet?'

    • tytttteli

      Käytit testin tekemiseen 7 minuuttia 39 sekuntia.

      Elämyshakuisuus: 72% (26/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 69% (9/13)
      Kokemusten tavoittelu: 86% (6/7)
      Estottomuus: 80% (8/10)
      Alttius ikävystymiseen: 50% (3/6)


      Liikaa sellasia ääripäitä, kun olis halunnut valita jotain siitä keskeltä. Noin estoton olen vaan kun olen varma itsestäni, mut epävarmuus ja itseinho on elämässäni kaivamassa minut hiljalleen mullan alle.

    • fsdfsdgs

      Elämyshakuisuus: 58% (21/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 85% (11/13)
      Kokemusten tavoittelu: 57% (4/7)
      Estottomuus: 40% (4/10)
      Alttius ikävystymiseen: 33% (2/6)

      Aika hyvin pitää paikkansa muuten, mutta "Alttius ikävystymiseen" pitäisi olla huomattavasti korkeampi. Nykyisin lähes jatkuvasti ikävystynyt, kun ei noita elämyksiä ja seikkailuja paljon näy...

    • press esc, quikc

      hmm joo

      en kehtaa tuloksia pistää mutta kuten arvelinkin, olen lähes täysin elämyshaluton ja siedän tylsistymistä äärimmäisyyteen asti

      työn ulkopuolella kaikki mahdollinen aika menee jonkinlaista todellisuuspakoa harrastaen (netti, pelit, kirjat, musa, leffat...)

      ei vissii ihme kun menee vituiks tää elämä :D:D

    • Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 31 sekuntia.
      Elämyshakuisuus: 22% (8/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 23% (3/13)
      Kokemusten tavoittelu: 29% (2/7)
      Estottomuus: 10% (1/10)
      Alttius ikävystymiseen: 33% (2/6)

    • Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia .

      Elämyshakuisuus: 53% (19/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 62% (8/13)
      Kokemusten tavoittelu: 43% (3/7)
      Estottomuus: 60% (6/10)
      Alttius ikävystymiseen: 33% (2/6)

    • Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 52 sekuntia.

      Elämyshakuisuus: 33% (12/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 54% (7/13)
      Kokemusten tavoittelu: 29% (2/7)
      Estottomuus: 20% (2/10)
      Alttius ikävystymiseen: 17% (1/6)

      Varmaan oisi tullut tuplasti pienempiä lukemia noihin kolmeen ekaan vielä muutama vuosi sitten joten on tainnut mun persoonallisuus muuttua elämyshakuisempaan suuntaan.

    • sertyre

      Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 48 sekuntia.
      Elämyshakuisuus: 42% (15/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 77% (10/13)

      Kokemusten tavoittelu: 29% (2/7)
      Estottomuus: 20% (2/10)
      Alttius ikävystymiseen: 17% (1/6)

    • nimmari

      Käytit testin tekemiseen 10 minuuttia 1 sekuntia.
      Elämyshakuisuus: 8% (3/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 0% (/13)

      Kokemusten tavoittelu: 0% (/7)
      Estottomuus: 20% (2/10)
      Alttius ikävystymiseen: 17% (1/6)

      Alttius ikävystymiseen näyttää alhaiselta.
      No, olenkin aika hyvin itsekseni viihtyvää tyyppiä.
      Oli kyllä vähän mustavalkoiset vaihtoehdot noissa kysymyksissä.

    • boooooriiiing

      Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 50 sekuntia.

      Elämyshakuisuus: 58% (21/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 77% (10/13)
      Kokemusten tavoittelu: 43% (3/7)
      Estottomuus: 40% (4/10)
      Alttius ikävystymiseen: 67% (4/6)

    • just just

      Elämyshakuisuus: 44% (16/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 62% (8/13)
      Kokemusten tavoittelu: 57% (4/7)
      Estottomuus: 10% (1/10)
      Alttius ikävystymiseen: 50% (3/6)

    • N_alle30

      Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 51 sekuntia.

      Elämyshakuisuus: 47% (17/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 77% (10/13)
      Kokemusten tavoittelu: 29% (2/7)
      Estottomuus: 20% (2/10)
      Alttius ikävystymiseen: 50% (3/6)

    • :P

      Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 18 sekuntia.

      Elämyshakuisuus: 14% (5/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 15% (2/13)
      Kokemusten tavoittelu: 14% (1/7)
      Estottomuus: 10% (1/10)
      Alttius ikävystymiseen: 17% (1/6)


      Ei mitenkään yllättävä tulos.

    • :P

      Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 57 sekuntia.

      Elämyshakuisuus: 44% (16/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 46% (6/13)
      Kokemusten tavoittelu: 43% (3/7)
      Estottomuus: 20% (2/10)
      Alttius ikävystymiseen: 83% (5/6)

    • 5

      Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 16 sekuntia.

      Elämyshakuisuus: 78% (28/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 92% (12/13)
      Kokemusten tavoittelu: 86% (6/7)
      Estottomuus: 70% (7/10)
      Alttius ikävystymiseen: 50% (3/6)

    • tosi nuija

      Nettiyht. pätki minuutin.
      Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 54 sekuntia.
      Elämyshakuisuus: 6% (2/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 0% (/13)
      Kokemusten tavoittelu: 0% (/7)
      Estottomuus: 0% (/10)
      Alttius ikävystymiseen: 33% (2/6)
      No emmää ihan nuin vanha pieru ole, tää testi jonkin verran vääristelee.
      Mutta koittakaahan laittaa paremmaksi.

    • i love the mad ones

      Mulla tuli melkein joka kohdasta 100%. Ei ihme että oon niin helvetin hermostunut.

    • joopati joo

      Jaa, taidan olla lyhytpinnainen, aikaa meni n. 3 minuuttia

      Elämyshakuisuus: 33% (12/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 23% (3/13)
      Kokemusten tavoittelu: 14% (1/7)
      Estottomuus: 30% (3/10)
      Alttius ikävystymiseen: 83% (5/6)

    • yksin kotona

      Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 6 sekuntia.

      Elämyshakuisuus: 33% (12/36)
      Jännityksen ja seikkailujen etsiminen: 38% (5/13)
      Kokemusten tavoittelu: 14% (1/7)
      Estottomuus: 30% (3/10)
      Alttius ikävystymiseen: 50% (3/6)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe