Miksi (naiset) ette ole Treffit-puolella?

IHMETTELIJÄ/kysyjä

Suomi24:n kampanjan myötä olemme saaneet puolueetonta dataa naisten nettitreffeillä saamien viestien määrästä. Ymmärrän, että valtaosa viesteistä tai niiden kirjoittajista on aika kehnotasoisia (esim. ei osata kirjoittaa tai oma profiili kuvaton ja tyhjä). Silti jos keskivertonainen saa sen n. 100 viestiä kuussa, luulisi että ainakin prosentti kontaktia ottavista olisi ihan kohtuu tasoisia. Tämä tarkoittaisi n. 12 miestä vuodessa. Aina henkilökemiat eivät tietysti kohtaa, mutta luulisi tuolta löytyvän naisille myös kavereita miehistä.

Kysymykseni siis tämän palstan naisille: miksi ette ole nettitreffeillä? Vai ovatko kaikki yksinäiset naiset muka parisuhdeyksinäisiä?

55

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm.. ilmoitukseni on tuottanut parin kuukauden aikana alle 10 viestiä, joista yksikään ei ole ollut asiallinen tai sisältänyt muuta kuin pari-kolme sanaa.

• Jostain syystä

tuo nimim. Simasuuneiti ei oikein innosta, en tiedä miksi?

• Enpä tiedä!
        Jostain syystä kirjoitti:

tuo nimim. Simasuuneiti ei oikein innosta, en tiedä miksi?

Kyseessä on narsistin vittumainen ja itseriittoinen pyöreä yh.

Minkäköhän takia kaikki miehet eivät ole hänen perässään?

• Erakko
        Enpä tiedä! kirjoitti:

Kyseessä on narsistin vittumainen ja itseriittoinen pyöreä yh.

Minkäköhän takia kaikki miehet eivät ole hänen perässään?

Tässäpä tämä yksinkertaisesti tiivistettiin. Tällaisten kananottojen vuoksi minäkin lopetin treffit.

• gegert

Yli puolen vuoden aikana alle kymmenen viestiä. Ja nekin viestit ovat 20 vuotta vanhemmilta miehiltä, jotka ehdottavat salaista suhdetta. Juu, ei kiitos.

• siinäpä se

Koska haluan tavata ihan reali-maailmassa sen miekkosen!

• jos ei ole nirppanokka ja ronkeli niin tässä oisi tavallinen suomalainen mies jonka puhuu ja pussaa sinne sun tänne voit tavata vaikka heti

• tuula-neiti

Pelkkiä juoppoja ja varattuja miehiä, tai muuten sekopäisiä olivat ne miehet treffipuolella kun pidin siellä profiilia. Ei yhtäkään vakavasti otettavaa puolisoehdokasta löytynyt.

• eliine

Ei kuulosta ihan terveeltä tuokaan "olen ollut omassa talossani kaksi kuukautta sisällä".

• 11+18

Muutama vuosi sitten kokeilin puolisen vuotta tuota treffipalstaa ja totesin että ei kannata. Yhteydenottoja sain vain varatuilta seksinvonkaajilta ja itseäni huomattavasti nuoremmilta jotka kuvittelivat olevansa joka naisen unelmia, hyi hel.....

• ei pidä työntyä treffipalstoille jos on seksin vihaaja.terve mies tarvitsee seksiä.

• kajan62 kirjoitti:

ei pidä työntyä treffipalstoille jos on seksin vihaaja.terve mies tarvitsee seksiä.

Niin nainenkin. Mutta ei jokaiselta sukankuluttajalta joka on tyrkyllä.

• 8+15
        simasuuneiti kirjoitti:

Niin nainenkin. Mutta ei jokaiselta sukankuluttajalta joka on tyrkyllä.

no sä et ikinä ajattelekaan miesten terveyttä

• totuus

Naiset ei vastaa kuin hyvännäköisille mieheille ja varakkaille. Turha lässyttää et siel kaikki on jotain juoppoja tai varattuja. Siel onenemmän kunnollisia miehiä kuin niitä juoppoja ja seksin vonkaajia. miski naiset ei itse vastaa niihin miesten ilmoituksiin. Jos vähän näkee vaivaa nii varmaan löytyy joku sopiva.

• oipoi09+09+oiöpjö

On kuvitelmaa että naisille tulisi valtavasti viestejä varteenotettavilta miehiltä. Kuvitelmaa on myös se että varteenotettavuus olis kiinni ulkonäöstä ja tuloista. Mun kohdallani ainakin varteenotettavuus on kiinni siitä mitä mies on kirjoittanut profiiliinsa ja viestiinsä, elämäntavasta (ei nyt liity varsinaisesti tuloihin, haluan miehen joka haluaa elää pikkukaupungissa/maalla), iän suhteen minulla on myös kriteerinä se että mies olisi korkeintaan noin 10 vuotta vanhempi.

Ja kyllä ne miehetkin osaa olla valikoivia, pari tyyppiä on ollut varmaan vuoden tuolla, ja en oikein uskoisi että ovat varattujakaan koska noilla oli ilmoitus maksullisellakin sivustolla. Olen laittanu noille tyypeille joskus viestiä vaan eivät vaikuttaneet innostuvan. Pitäiskö mun nyt itkeä nettipalstoilla "yhyy, miksi miehet ei vastaa viesteihin, yhyy, miksi miehet ei halua tavata toista kertaa"? Olen kyllä tullut siihen tulokseen etten kelpaa eikä kukaan halua mua, se siitä...

• hiiiru
        oipoi09+09+oiöpjö kirjoitti:

On kuvitelmaa että naisille tulisi valtavasti viestejä varteenotettavilta miehiltä. Kuvitelmaa on myös se että varteenotettavuus olis kiinni ulkonäöstä ja tuloista. Mun kohdallani ainakin varteenotettavuus on kiinni siitä mitä mies on kirjoittanut profiiliinsa ja viestiinsä, elämäntavasta (ei nyt liity varsinaisesti tuloihin, haluan miehen joka haluaa elää pikkukaupungissa/maalla), iän suhteen minulla on myös kriteerinä se että mies olisi korkeintaan noin 10 vuotta vanhempi.

Ja kyllä ne miehetkin osaa olla valikoivia, pari tyyppiä on ollut varmaan vuoden tuolla, ja en oikein uskoisi että ovat varattujakaan koska noilla oli ilmoitus maksullisellakin sivustolla. Olen laittanu noille tyypeille joskus viestiä vaan eivät vaikuttaneet innostuvan. Pitäiskö mun nyt itkeä nettipalstoilla "yhyy, miksi miehet ei vastaa viesteihin, yhyy, miksi miehet ei halua tavata toista kertaa"? Olen kyllä tullut siihen tulokseen etten kelpaa eikä kukaan halua mua, se siitä...

Olen niin ujo, etten uskaltaisi treffeille mennä vaikka joku pyytäisikin. Siksi en ole treffipuolella.

• Joo, kun mun läskit ei näy naamasta, sain yhden naisen treffeille asti. Sitten ku se näki mut, niin oli kun sirtuunan niellyt. Oli siinä sitten kiva istua kahvilla kun toinen mököttää. Pitäisi tajuta ettei 110 kiloa painava ole mikään laiheliini. Kai luuli joksikin bodariksi ja lähti sen takia tapaamiseen vaikka sanoin kyllä sähköpostissa etten paljoa harrasta liikuntaa. Ulkonäkö on naisille kaikki kaikessa, miehen luonteella ei ole mitään väliä.

• Ei oo sun syy
        Malkavian_Twilight kirjoitti:

Joo, kun mun läskit ei näy naamasta, sain yhden naisen treffeille asti. Sitten ku se näki mut, niin oli kun sirtuunan niellyt. Oli siinä sitten kiva istua kahvilla kun toinen mököttää. Pitäisi tajuta ettei 110 kiloa painava ole mikään laiheliini. Kai luuli joksikin bodariksi ja lähti sen takia tapaamiseen vaikka sanoin kyllä sähköpostissa etten paljoa harrasta liikuntaa. Ulkonäkö on naisille kaikki kaikessa, miehen luonteella ei ole mitään väliä.

Jep, mua ärsyttää ne ihmiset jotka eivät vaivaudu sitä deittiprofiilia lukemaan kunnolla. Saavat syyttää itseään, jos lähtevät ulos sitten sellaisen kanssa, joka ei oo sellainen mitä hakivat.

• yksin kotona
        Malkavian_Twilight kirjoitti:

Joo, kun mun läskit ei näy naamasta, sain yhden naisen treffeille asti. Sitten ku se näki mut, niin oli kun sirtuunan niellyt. Oli siinä sitten kiva istua kahvilla kun toinen mököttää. Pitäisi tajuta ettei 110 kiloa painava ole mikään laiheliini. Kai luuli joksikin bodariksi ja lähti sen takia tapaamiseen vaikka sanoin kyllä sähköpostissa etten paljoa harrasta liikuntaa. Ulkonäkö on naisille kaikki kaikessa, miehen luonteella ei ole mitään väliä.

Puhut asiaa. Mut meikä ei ole päässyt edes siihen ensimmäiseenkään tapaamiseen. Enkä usko et pääsen, kun naamataulu sojottaa profiilissa.

• Erakko

Tässäpä myös eräs esimerkki treffien keskustelun tasosta. En jaksaisi tämän "kunnollisen miehen" pasteerausta päivääkään. Ilmankos ollaan molemmat sinkkuja, köyhiä ja rumia.

• ystävyysuhde kiitos

Olin treffit -puolella pari kuukautta jonka aikana sain huomata ettei sieltä ystäviä löydy. Olen yksinäinen ja kaipaan seuraa/kavereita joiden kanssa voisin taas opetella perussosiaalisuutta ja saada asiani kuntoon ennenkuin olen valmis parisuhteeseen. Postilaatikko täyttyi huomattavastikkin iäkkäämpien miesten seksinvonkauksista vaikka profiilissani luki selkeästi etten etsi pelkkää seksiseuraa enkä tällä hetkellä vakavaa parisuhdettakaan. Muutamaan mukavaan mieheen kyllä tutustuin ja vaikka jokainen näistäkin vakuutti että pelkkä ystävyys on okei niin jo ensimmäisillä tapaamisilla tuli rakkaudentunnustuksia.

Yksinäisyys -palstalla on sentään muitakin jotka tietävät millaista se on olla yksin.

• Arvoton sukupuoli

"Muutamaan mukavaan mieheen kyllä tutustuin ja vaikka jokainen näistäkin vakuutti että pelkkä ystävyys on okei niin jo ensimmäisillä tapaamisilla tuli rakkaudentunnustuksia. "

Voi kun teillä naisilla on niin vitun vaikeeta tää elämä.

Syvimmät osanottoni.

• järkeä peliin!
        Arvoton sukupuoli kirjoitti:

"Muutamaan mukavaan mieheen kyllä tutustuin ja vaikka jokainen näistäkin vakuutti että pelkkä ystävyys on okei niin jo ensimmäisillä tapaamisilla tuli rakkaudentunnustuksia. "

Voi kun teillä naisilla on niin vitun vaikeeta tää elämä.

Syvimmät osanottoni.

Oletko todellakin sitä mieltä, että tuntemattomalle rakkauttaan ensitreffeillä vannova mies on henkisesti tasapainoinen ja hänen kanssaan kannattaa ryhtyä syvempään tuttavuuteen?

Valitettavasti netissä törmää 4 lajin miehiin: varatut, pelimiehet, tasapainottomat (vannovat heti rakkautta tai sitten mulla tavoin sekopäät), päihdeongelmaiset. Jos nainen saa 100 viestiä, niistä ehkä 5 voisi johtaa livetapaamiseen. Ja noista 5 miehestä ehkä se 1 on sitten "normaali". Ja sitten käy niin, että mitään yhteistä ei löydy.

• 453478433
        järkeä peliin! kirjoitti:

Oletko todellakin sitä mieltä, että tuntemattomalle rakkauttaan ensitreffeillä vannova mies on henkisesti tasapainoinen ja hänen kanssaan kannattaa ryhtyä syvempään tuttavuuteen?

Valitettavasti netissä törmää 4 lajin miehiin: varatut, pelimiehet, tasapainottomat (vannovat heti rakkautta tai sitten mulla tavoin sekopäät), päihdeongelmaiset. Jos nainen saa 100 viestiä, niistä ehkä 5 voisi johtaa livetapaamiseen. Ja noista 5 miehestä ehkä se 1 on sitten "normaali". Ja sitten käy niin, että mitään yhteistä ei löydy.

järkeä peliin!,

olet ihan oikeassa. Ei mistään netistä nainenkaan helpolla hyvää kunnollista seuraa saa, vaikka seksinvonkaajia kyllä riittää.

Miksi silti sinä olet yksinäinen? Onko yksinäisyyteesi syynä masennus vai mikä? Sopiiko myös kysyä kuinka vanha olet. Oletko kärsinyt yksinäisyydestä kauankin?

• ei tajua
        453478433 kirjoitti:

järkeä peliin!,

olet ihan oikeassa. Ei mistään netistä nainenkaan helpolla hyvää kunnollista seuraa saa, vaikka seksinvonkaajia kyllä riittää.

Miksi silti sinä olet yksinäinen? Onko yksinäisyyteesi syynä masennus vai mikä? Sopiiko myös kysyä kuinka vanha olet. Oletko kärsinyt yksinäisyydestä kauankin?

ei seksiin tunteita tarvita

helpottaahan se, kun saa kassit tyhjennettyä

missä ongelma?

• järkeä peliin!
        453478433 kirjoitti:

järkeä peliin!,

En ole masentunut - enää. Masennuin nettideittailusta ja sen mukanaan tuomista ikävistä kokemuksista ja arvottomuudentunteista, joita ikäiseni nainen sieltä saa kokea. Oikeastaan mitään positiivista ei nettideittailu tuonut tullessaan. Olin iloinen, elämään optimistisesti suhtautuva eronnut nainen, joka luuli löytävänsä uuden, tavallisen ja hyvän parisuhteen netin kautta - HAH. Pelkkää paskaa tuli niskaan pari vuotta ja masennuin siitä ihan kunnolla. Kun luovuin kokonaan koko deittailusta ja haikailemisesta parisuhteen perään, olo alkoi kummasti piristyä ja olen olut jo pitkään tasapainoinen ja iloinen - ilman miestä : )

Olen jo 40 ikäinen. Ikä varmasti suuri syy yksinäisyyteen. vanhat lapsuudenystävät hajaantuneet ympäri maata eivätkä he pidä oma-aloitteisesti yhteyttä. Tässä iässä on vaikea löytää uusia ystäviä, koska kaikilla on jo oma ystäväpiirinsä, eikä heillä ole aikaa eikä halua etsiä uusia ystäviä. Minulla on 1 kaveri, jonka tapaan vain muutaman kerran vuodessa, koska hän viettää kaiken vapaa-ajan miehensä ja perheensä kanssa. Minulle ei riitä se, että hoidan lapsiani, kaipaan ikäisiäni naisia ystäväksi. Kun kerta ei sitä miestä ole, kenen kanssa olisi "paras kaveri."

Netistä olen etsinyt kyllä kaveriseuraa mutta vuosien etsimisen tuloksena tapasin vain kaksi naista, toinen oli niin erilainen kuin minä, että ei meistä ystäviä tullut. Toinen oli jollain tapaa vaikeasti mielenterv.ongelmainen ja hän alkoi jo 2 tapaamisen jälkeen haastamaan riitaa ja haukkumaan minua.

Minulla on kyllä galleriassa profiili ja olen tällekin palstalle jättänyt 3 kertaa mailiosoitteeni mutta yht. ottoja ei ole tullut. Kaikki muut ikäiseni yksinäiset tuntuvat asuvan jossain muualla päin maata. Olen tosi sosiaalinen ja puhun tuntemattomille kaupoissa, bussipysäkeillä ym. Ei siitä small talkista kuitenkaan asiat koskaan mihinkään etene. En juo alkoa, enkä käy baareissa. Ehkä sieltä voisi löytää seuraa, mutta sen seuran "laatu" voi kyllä olla sitten vääränlainen pitkän päälle.

• näkyyks kurtut?

En ole masentunut - enää. Masennuin nettideittailusta ja sen mukanaan tuomista ikävistä kokemuksista ja arvottomuudentunteista, joita ikäiseni nainen sieltä saa kokea. Oikeastaan mitään positiivista ei nettideittailu tuonut tullessaan. Olin iloinen, elämään optimistisesti suhtautuva eronnut nainen, joka luuli löytävänsä uuden, tavallisen ja hyvän parisuhteen netin kautta - HAH. Pelkkää paskaa tuli niskaan pari vuotta ja masennuin siitä ihan kunnolla. Kun luovuin kokonaan koko deittailusta ja haikailemisesta parisuhteen perään, olo alkoi kummasti piristyä ja olen olut jo pitkään tasapainoinen ja iloinen - ilman miestä : )

Olen jo 40 ikäinen. Ikä varmasti suuri syy yksinäisyyteen. vanhat lapsuudenystävät hajaantuneet ympäri maata eivätkä he pidä oma-aloitteisesti yhteyttä. Tässä iässä on vaikea löytää uusia ystäviä, koska kaikilla on jo oma ystäväpiirinsä, eikä heillä ole aikaa eikä halua etsiä uusia ystäviä. Minulla on 1 kaveri, jonka tapaan vain muutaman kerran vuodessa, koska hän viettää kaiken vapaa-ajan miehensä ja perheensä kanssa. Minulle ei riitä se, että hoidan lapsiani, kaipaan ikäisiäni naisia ystäväksi. Kun kerta ei sitä miestä ole, kenen kanssa olisi "paras kaveri."

Netistä olen etsinyt kyllä kaveriseuraa mutta vuosien etsimisen tuloksena tapasin vain kaksi naista, toinen oli niin erilainen kuin minä, että ei meistä ystäviä tullut. Toinen oli jollain tapaa vaikeasti mielenterv.ongelmainen ja hän alkoi jo 2 tapaamisen jälkeen haastamaan riitaa ja haukkumaan minua.

Minulla on kyllä galleriassa profiili ja olen tällekin palstalle jättänyt 3 kertaa mailiosoitteeni mutta yht. ottoja ei ole tullut. Kaikki muut ikäiseni yksinäiset tuntuvat asuvan jossain muualla päin maata. Olen tosi sosiaalinen ja puhun tuntemattomille kaupoissa, bussipysäkeillä ym. Ei siitä small talkista kuitenkaan asiat koskaan mihinkään etene. En juo alkoa, enkä käy baareissa. Ehkä sieltä voisi löytää seuraa, mutta sen seuran "laatu" voi kyllä olla sitten vääränlainen pitkän päälle.

V*tun säälittävä mummo.

Mitäs asut jossain p*rkeleen korvessa, onko se nyt ihme jos ketään ei löydy. Kai järkevillä aikuisilla naisilla on muutakin tekemistä kuin kaakattaa joutavia sun kanssa. Rassaa pilperoas yksin loppuelämä ja itke silmäs irti, ei susta muuhunkaan ole. Tylsän ihmisen tylsä elämä ei varmaan kauheesti nappaa, vaikka kujn sitä kaupan kassalla häiriköimällä muile myisit.

Harmi kun ehdit niitä kersoja hankkia, syvempi yksinäisyys ja epätoivo tekis sulle hyvää.

• N.E.
        näkyyks kurtut? kirjoitti:

V*tun säälittävä mummo.

Mitäs asut jossain p*rkeleen korvessa, onko se nyt ihme jos ketään ei löydy. Kai järkevillä aikuisilla naisilla on muutakin tekemistä kuin kaakattaa joutavia sun kanssa. Rassaa pilperoas yksin loppuelämä ja itke silmäs irti, ei susta muuhunkaan ole. Tylsän ihmisen tylsä elämä ei varmaan kauheesti nappaa, vaikka kujn sitä kaupan kassalla häiriköimällä muile myisit.

Harmi kun ehdit niitä kersoja hankkia, syvempi yksinäisyys ja epätoivo tekis sulle hyvää.

Helpottiko tuo avautuminen nyt oloasi sitten? Ihmetyttää välillä, että mitä avohoitopotilaita tänne aina välillä eksyy kirjottamaan..

• Meitä on monta

Niin olin itse treffipalstalla muutama vuosi sitten ja kaiken kokemani jälkeen totesin että sairaat ja narsistit ovat miehet jotka siella ovat. Sekosin yhteen ja helvetti oli irrallaan pari vuotta. Onneksi pääsin eroon kun sai uuden uhrin netin kauta ja minut jätettiin rauhaan.Kun jätin hänet. Miettikää naiset sellainen asia että narsisteja on neljä pääluokkaa ja sen alapuolella vaikka mijoona omasalaista narsistia. Jotka hyväksikäyttävät ja alistaa puolison/kumppanin huomaamatta uhrikseen. Ja keinoja kaihtamatta. Näin olen jutellut asijantuntijan eli psykologin kanssa. Että terve menoa naist ehkä olette valveutuneempia kuin minä. Onnea:)

• sipulix
        N.E. kirjoitti:

Helpottiko tuo avautuminen nyt oloasi sitten? Ihmetyttää välillä, että mitä avohoitopotilaita tänne aina välillä eksyy kirjottamaan..

ihmisten kiusaaminen helpottaa

aina

• ............

Heh, mulle kelpaisi juuri tuollainen suhde...

• Live-nainen

Koska live oikeasti kutsuu, mutta eipä tässä ole mihinkään kiire, valmiiseen maailmaan.

Onhan maapallo täynnä uroksia, siis livessä, joten miksi ihmeessä pitäisi virtuaalisesti tyrkyttää itseään.

• 100 saanut

Olen nainen ja kaipaan YSTÄVIÄ elämääni. Olen jo tottunut elämään ilman miestä. Käsitykseni mukaan treffeillä etsitään kumppania?

Harrastin nettideittailua pätkittäin v.2003-2005. Tapasin miehiä kuin liukuhihnalla, koska en ollut kovinkaan valikoiva. olin hyvin sinisilmäinen. Perusluonteeni kun on liian kiltti ja luottavainen niin en uskonut, että niin pahoja ja julmia ihmisiä edes on olemassa noin kauhean paljon, kuin mitä netin kautta tapasin.

Minulla oli kuvallinen profiili ja sain todellakin varmasti 100 yhteydenottoa muutamassa kuukaudessa. Niistä valtaosa oli kuin vajaaälyisen lähettämiä, lähes kaikki loput seksinvonkausta varatuilta tai pelimiehiltä. Muutaman tavallisen oloisen miehen tapasin ja jostain ihmeen syystä hekin näyttivät ajan kanssa oikeat karvansa. Luurankoja, aivan kamalia sellaisia, tuli esiin joka kaapista.

Yksi oli vasta muutama viikko sitten eronnut kihlatustaan (tämä tuli ilmi vasta pitkän ajan päästä), jonka kanssa hänellä oli vauva ja odotti syytettä kihlattunsa pahoinpitelystä. muutaman tapaamisen jälkeen ilmeni rauhoittavien lääkkeiden väärinkäyttöä. Toinen mies, jonka kanssa yritin pitkään seurustellakin, ei ollut koskaan ennen seurustellut. En halua loukata tai haukkua, mutta mies oli aivan jumalattoman ruma eikä harrastanut minkäänlaista liikuntaa eikä mitään muutakaan. Silti hän arvosteli minun kroppaani koko ajan ja ylsiti päivästä toiseen milloin mitäkin missejä ja julkkisnaisia. Kaiken lisäksi hän ei ollut kykenevä normaaliin seksiinkään. Yritin silti sinnikkäästi ylläpitää suhdetta. Mies haikaili koko ajan muiden naisten perään. En voinut käsittää sitä, että hän oli ollut yli 30v yksin, eikä hän ollut mihinkään tyytyväinen. Olin kai sitten joku hätävara.

Nämä molemmat miehet olivat aivan tavallisia työssäkäyviä miehiä, joista ei olisi ikinä voinut päätellä päällepäin, mitä lopulta paljastuu.

Olen myös käynyt treffeillä rakennusinsinöörin luona, jonka wc:n lavuaari vuoti ja alla oli ämpäri - ei jaksanut korjata sitä. MINÄ naisena teen itse kotona tuollaiset pienet putkityöt, niin johan on saamattomuutta kun raksainssi ei jaksa tehdä..?

Yksi mies oli kaikin puolin kiva, oikeastaan ihanakin, mutta hän haukkui koko ajan eksäänsä eikä ollut tavannut lapsiaan avioeron jälkeen. Jos entisiä suhteita ei ole pystynyt lainkaan käsittelemään, miksi pitää työntyä nettiin hakemaan laaastaria?

Tällaisia miehiä siellä 100 viestin joukossa oli tarjolla. Selvästi pelimiehien kanssa en lähtenyt livetreffeille vaan valitsin nimenomaan ne harmaat, tavalliset, kuvattomat profiilit, joiden kanssa suostuin tapaamaan.

• yksin kotona

Annoit siis jumallattoman rumalle miehille seksiä vai eikö se pystynyt siihen lainkaan? Annatko mullekin seksiä? Sillä erotuksella et mulla ei ole exiä odottamassa eikä syytteitä ole odottamassa, ja harrastan liikuntaa monta kertaa viikossa.

• 100 saanut
        yksin kotona kirjoitti:

Annoit siis jumallattoman rumalle miehille seksiä vai eikö se pystynyt siihen lainkaan? Annatko mullekin seksiä? Sillä erotuksella et mulla ei ole exiä odottamassa eikä syytteitä ole odottamassa, ja harrastan liikuntaa monta kertaa viikossa.

Katsos kun nainen voi oikeasti tykätä rumastakin miehestä, mutta kukaan mies tuskin tykkää koskaan millään tavalla rumasta naisesta. Tässä meidän naisten ja miesten ero.

Se seksi taisi ennemminkin olla sitä, että mies "antoi" sitä minulle. Mutta sitäkään sinä et taida ymmärtää, miten se tapahtuu. Kyseinen mies ei ollut koskaan kyennyt kenekään kanssa normaaliin aktiin ja varmaankin sen vuoksi ei ollut seurustellut ennen minua. Ei ollut minun tehtäväni alkaa väkisin psykologisoimaan miksi hän ei siihen pystynyt. Ei halunnut mennä lääkäriin keskustelemaan asiasta. Homo ei ainakaan ollut, koska kuolasi avoimesti kauniiden naisten perään.

On aika vaikea tietää kuka niistä kunnollisista nettimiehistä on ihan oikeasti kunnollinen. Vaikka näyttäisi normaalilta, käyttäytyisi normaalisti ja kävisi normaaliduunissa, totuus paljastuu vasta ajan kanssa. Näinhän se on livessäkin, mutta livessä ei tarvitse ensin etsiä puolityhjien profiileideden takaa ja kirjoitella maileja turhaan. Livessä näkee heti molemmin puolin, onko kiinnostusta vai ei. Sitten voi harkita jatkotutustumista ja alkaa etsiä niitä luurankoja kaapeista.

• 28

1.
      Kun olin vielä lapsi,muistan,kun isäni sanoi poikamies tutustaan,että voi kun nuo vapaat miehet älyäisivät tavoitella oman tasoistaan naista,eivätkä kuuta taivaalta.Tämä on suurin syy,miksi nettimiesehdokkaat ei sytytä.Jos on ruma ja lihava tyydy kaltaiseesi naiseen,jos vammainen,älä etsi tervettä omaishoitajaa,jos työtön,ei nainen viitsi elättää sinua ja jos lapsia,lapsenpiiaksi on turha vongata.
      2.
      Miehillä on oma maailma,johon yleensä vain etsitään tyhjään kohtaan naista,kuin puuttuvaa palapelin palaa,naista,joka sopeuttaisi koko elämänsä miehen rutiineihin.Mies ei halua itse sopeuttaa elämäänsä naisen elämään,edes osittain.Nainen haluaa yhdessä rakentaa yhteisen elämän,eikä olla vain se valmiiksi rakennetusta systeemistä puuttuva pala.Typerintä on kun mies luettelee töitään ja harrastuksiaan hengästyttävän listan ja lopuksi sanoo,että puutut vain sinä.

• 23423423

"Typerintä on kun mies luettelee töitään ja harrastuksiaan hengästyttävän listan ja lopuksi sanoo,että puutut vain sinä"

Kun noi kaks kohtaa ottaa huomioon (1 & 2) niin taitaa olla mahdotonta löytää ketään?

• itsekkäät akat

"Typerintä on kun mies luettelee töitään ja harrastuksiaan hengästyttävän listan ja lopuksi sanoo,että puutut vain sinä."

No mikäs tossa? Ite ainaki haluisin siinä auton rakentelun ja tietskarilla peluun välissä saada pillua.

Ihme vaatimsukia ku pitäis saada omakseen koko miehen elämä

• narsistiset miehet

hehheh. :D Just sunlaisias naisten tuleeki välttää. Miehiä joilla omat jutut ja sit ku sitä aikaa viittii naiselleen antaa niin vaan pillu mielessä. Hyi stna. Enpä taidakaan kokeilla noita nettitreffejä enää.

Onneks oikeessa maailmassa on terveitä ja fiksuja miehiäkin.

• hutsut eukot
        narsistiset miehet kirjoitti:

hehheh. :D Just sunlaisias naisten tuleeki välttää. Miehiä joilla omat jutut ja sit ku sitä aikaa viittii naiselleen antaa niin vaan pillu mielessä. Hyi stna. Enpä taidakaan kokeilla noita nettitreffejä enää.

Onneks oikeessa maailmassa on terveitä ja fiksuja miehiäkin.

mitä muuta mies naiselta tarvitsee? et taida edes ymmärtää, mitä miehen päässä liikkuu.

• Eukko, Eukko
        hutsut eukot kirjoitti:

mitä muuta mies naiselta tarvitsee? et taida edes ymmärtää, mitä miehen päässä liikkuu.

Se ymmärretään mitä miehen päässä liikkuu. Mies kulkee mihin heppi näyttää. Nainen haluuaa muutakin kuin "kurkkua".
        Kurkuja saa kaupastakin.
        Mies ei ymmärrä miten naiselta saa.
        Eli pitää myös antaa jotta voi saada.

• Eukko, Eukko kirjoitti:

Se ymmärretään mitä miehen päässä liikkuu. Mies kulkee mihin heppi näyttää. Nainen haluuaa muutakin kuin "kurkkua".
        Kurkuja saa kaupastakin.

Naiselle ei kannata antaa mitään koska nainen ei tyydy kuitenkaan mihinkään. Nainen kannattaa pitää alistettuna, siitä nainen muutenkin luontaisesti nauttii.

• smetaana
        Eukko, Eukko kirjoitti:

Kurkuja saa kaupastakin.

mitä iloo jostain kurkusta?

jää tappivanukas väliin

päivän tärkein ateria

• kdoakdoak
        John.Matrix kirjoitti:

Naiselle ei kannata antaa mitään koska nainen ei tyydy kuitenkaan mihinkään. Nainen kannattaa pitää alistettuna, siitä nainen muutenkin luontaisesti nauttii.

On niin mahtavaa kun yhteiskunnassamme on kaltaisiasi yksilöitä. Pidä vaan sinä narsisti ´´laumasi´´ alistettuna - pilaat monta potentiaalista elämää - onneksi olkoon.

Ja kyllä normaali ihminen (huom. normaali = suurempi osa ihmisistä) haluaa ihan jonkun ihmisen lähelleen eikä pelkkää seksiä. Haluu tuntea olevansa rakastettu ja rakastaa. Huomaan kyllä, että olette joko täysin kokemattomia ja katkeroituneita, tai kokemuksien perusteella katkeroituneita, katkeruus on elämän hukka. Heittäkää te vaan elämänne vessanpytystä alas - minä en.

• kdoakdoak kirjoitti:

On niin mahtavaa kun yhteiskunnassamme on kaltaisiasi yksilöitä. Pidä vaan sinä narsisti ´´laumasi´´ alistettuna - pilaat monta potentiaalista elämää - onneksi olkoon.

Ja kyllä normaali ihminen (huom. normaali = suurempi osa ihmisistä) haluaa ihan jonkun ihmisen lähelleen eikä pelkkää seksiä. Haluu tuntea olevansa rakastettu ja rakastaa. Huomaan kyllä, että olette joko täysin kokemattomia ja katkeroituneita, tai kokemuksien perusteella katkeroituneita, katkeruus on elämän hukka. Heittäkää te vaan elämänne vessanpytystä alas - minä en.

Hei, olis kiva olla tasapainoisessa suhteessa, mutta sukupuolet on tehty sotaan toisiaan vastaan ja jos nainen huomaa että sillä on valtaa suhteessa käyttää sen raa'asti hyväksi. Rakkaus on vaan se tunne joka ajaa ihmistä toisen ihmisen luokse kun tästä ihmisestä hyötyy jotenkin. Minä olen selvästi rationaalinene, sinä et, minä voitin.

• fdgdsgs
        John.Matrix kirjoitti:

Hei, olis kiva olla tasapainoisessa suhteessa, mutta sukupuolet on tehty sotaan toisiaan vastaan ja jos nainen huomaa että sillä on valtaa suhteessa käyttää sen raa'asti hyväksi. Rakkaus on vaan se tunne joka ajaa ihmistä toisen ihmisen luokse kun tästä ihmisestä hyötyy jotenkin. Minä olen selvästi rationaalinene, sinä et, minä voitin.

Niin, sinä kilpailet. Ja yleistät. Ai jokaisessa suhteessa nainen käyttää valtaansa jos sitä saa? Hyvin väitetty, sillä ethän sinä oikeasti tällaista asiaa voi tietää.

Hyvä kun aina parista esimerkistä tullaan kuuluttaan kuinka _kaikki_ ovat sellasia ja tekevät tällasia. Huvittavaa.

Tottakai naisella on valtaa suhteessa, niinkuin miehelläkin, molemmat ovat vastuussa omasta itsestään ja käytöksestään. Erikseen sitten jos sopivat omat roolinsa, sillä tavalla ´´päätösvaltaa´´ voi jakaa terveellisesti.

• wertyu7654

rehvipaltoilla tosiaan olen tärmännyt naisiin jotka ovat
      1 ilmoittamaan painoon nähden ylirekisterissä
      2 ilmoittamaan pituuteen alirekisterissä
      3 tupakoivat kuitenkin vaikka ilmossa ei niin sanottu
      4 eivät irti vielä edellisestä suhteesta jokssa oli 3 mas pyörä
      5 yks oli ihn kauheen nökönen vaikka oli mielestään mukiinmenevä, ehkö jollekkin mutta itse en ole muki miehiä eli en juo enkä polta
      6 muita turhamaisia akkoja, yksikin jota menin rehvaan sen paikkakunnalle ja antoi kyselemättä karvaista nahkakantista, mikäs siinä vetelin korvat luimussa vielä aamullakin ennekuin lähdin ja laskin luonnollisesti ns ineen karjaisun saattamana
      ei soitellu perään löysi samana iltana kuulemma paremman miehen parempi niin mutta sain kuiteskin kassit tyhjiksi, rahaa meni sen verran kun käytin sitä pizzalla.

• mee roskikseen

ihme vajakki suoltaa noita kirjotusvirheiden täyttämiä häröilyjään....

• yksin kotona

Naiset on kyllä ilmottautuneet netti treffeile mut ihan siitä syystä et heillä olis jotain elämää edes. Joku näkee et ne on olemassa ja sehän on niille tärkeetä.
      Nouseehan niillä itsetunto kun monet miehet ehdottelee niille seksiä ihan tosta vaan joten kiehtoo se vallan tunne mitä profiili ilmoituksesta saa.

• Oi Sä Riemuisa

Jestas nyt taas. Kolmen vuoden kokemuksella voin sanoa, että joukkoon mahtuu kaikenkarvaista ja karvatonta. Koko hupaisa skaala meitä ihmisiä. Mutta miksi koko juttu otetaan niin kamalan vakavasti. Siis sitten se tärkeäksi havaittu ihmissuhde, sen voi sitten ottaa vakavasti kun semmoinen jostain sattuman oikusta kohdalle tulee. Mutta tää netissä treffailu. Jollain on sitten NIIIIN pipo kireellä jo valmiiksi, että voi vain todeta jotta tais lääkkeet jäädä aamulla ottamatta. Siskon kans saatiin useasti hyvät naurut kun vakikysymyksilläni testasin huumorintajun ja sovinismin. Aika helppoa muuten !

Kävin niin monella treffillä, että jälestäpäin harmitti vain se etten pitänyt päiväkirjaa. Olisin voinu lähettää juttujani klikkaa mua-sarjan tekijöille. Yllättävän monella miehellä ikään ja statukseen katsomatta oli hukassa ihan se perusjuttu miten toinen ihminen huomioidaan. Vaan jos kukaan ei ole koskaan sanonut, että haiset hielle tai tapasi kaivaa nenää ei sovi enää aikuiselle miehelle... Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Saapi siinä sitten miettiä miksei saa naista rinalleen kulkemaan.

Olihan joukossa lukuisia ihan kelpo miehiäkin, mutta moni ikäiseni (40?) mies havittelee vielä lapsia ja muuta perhe-elämään liittyvää tai haluaa "asettua aloilleen" eli töiden jälkeen vaimo kainaloon ja sohvalle köllöttelemään. Olen liian levoton ja liikkuvainen moiseen. Tarttee vissiin sittenkin ottaa se nuorempi mies...

• eepeel

Itse oon ollut tuolla jo parisen vuotta, enkä oikein ymmärrä näitä keskusteluja joissa haukutaan toista osapuolta. :D Mä oon saanut PALJON asiallisia viestejä mukavan tuntusilta miehiltä, älykkäiltä ja hauskoilta. Käynyt useilla treffeillä, useimmat johtaneet toisiinkin tai useampiinkin, ja saanut pari kaveria. Sitä oikeaa ei vielä ole löytynyt, mutta mulla on kyllä kaikin puolin ihan hyvä mielikuva nettideittailusta! :D

Liekö syynä sit oma varakatseisuus; oon lähtenyt treffeille vaikkei välttämättä "ihan natsaiskaan", vai onko mulla vaan profiili joka vetoaa fiksumpiin miehiin ja näin oon välttänyt suurelta osin nuo seksinvonkaajat ym.. Koska oon pienen lapsen yksinhuoltaja, oon ollut yllättynytkin et kuinka fiksuja miehiä siellä onkaan. Olin ajatellut etukäteen et viestejä tulee lähinnä "Pelastetaan yksinhuoltajat selibaatista" -ryhmän miehiltä :)

• älkää viistikö

Turha mennä treffi puolelle kun naisille ei kelpaa mikään. Siellä naiset ovat itseään täynnä olevia täydellisiä naisia joille ei kelpaa muu kuin rikas ja komea.
      Naiselle tavallinen tarkoittaa just sitä komeaa vaikka nainen itse olis lihava ja rupsahtanut.

• Lomnely

Pariinkin kertaan ollut profiili tuolla eri nimimerkillä. joitakin yhteydenottoja. Suurin osa seksinvonkaajilta ja reilusti vanhemmilta miehiltä.
        Pari olen tavannutkin. Toinen oli iältään nuorempi kuin profiilissaan (meni siis jopa reilusti alle oman ikäni) ja oli lisäksi lyhyempi ja lihavampi kuin mitä profiilin mittasuhteissa luki. Mitähän tuokin mies tuolla kuvitteli saavansa?

Toinen jonka tapasin olisi ollut kiinnostunut vain yhdessä dokaamisesta ja naimisesta. Ei kiinnostnaut mua.

Olen mieluummin yksin, jos tarjonta on tätä.

• nainen 30+

Siis eihän se tarkoita, että jos on yksin tai kokee itsensä yksinäiseksi, että haluaa nimenomaan parisuhdetta tai deittejä. Mulla yksinäisyys on kaverien puutetta tai oikeastaan sitä, että kaverit sattuvat olemaan aivan eri elämäntilanteessa tai haaveilevat eri asioista kuin itse haaveilen ja lisäksi asuvat nykyisin ihan eri puolella Suomea. Yksinäisyys ei ole itselleni millään tavalla parisuhteen tai rakkaan puuttumista tai sen perässä juoksemista tai edes parisuhteeseen haluamista. Vaan haluaa ihmisiä ympärilleen, joilla olisi sama elämäntilanne ja jotka haluaisivat kenties samanlaisia asioita, joita voisi yhdessä toteuttaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      119
      2990
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2415
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      26
      2408
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2036
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1670
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      171
      1378
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      289
      1212
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1106
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      62
      1057
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71