Hakeudun aina luoksesi
tai tuon sinut luokseni
ja näytät tulevan ihan mielelläsi
meillä on aikaa, sinäkin saatat tarvita sitä
mutta jos olet sulanut minulle ollenkaan
mutta et halua näyttää sitä
niin vihjaa minulle edes vähän
lämmitä minua ihan vähän
olen hieman kylmissäni juuri nyt
puhalla tähän hiillokseen varovaisesti
niin sytytän tulen, josta riittää meille lämpöä
mies naiselle
En tiedä näetkö
19
1176
Vastaukset
- Vastaisku
Kaunis viesti, mutta ei lämmitä.
- Täällä ei näe kukaan
Totta. Sen pitää tulla henkilökohtaisesti, tunteitten kohteen omaan kännyyn tai spostiin ennen kuin sillä on mitään merkitystä.
- Kaipuu SydäMessä
Kaunista.
Minua viesti lämmittäisi, jos tietäisi sen olevan häneltä. Mikään irl ei sitä osoita ja viime kesä vielä mielessä ja siksi yritän pysyä kauempana. - en hajoa kai
ystävä ..muutakin haluaisin, "mutta" kurja sana. Ikävä on niin kova että oksettaa ja happi loppuu...
- nainen,,,,,,,,
työkavereitako?
- If This Isn't Love
Kappale ei hyvä, mutta kuuntele sanoja.
http://www.youtube.com/watch?v=6_Iqk3t6lT0&feature=player_detailpage
Music Lyrics » J » Jennifer Hudson Lyrics - If This Isn't Love Lyrics
Jennifer Hudson - If This Isn't Love Lyrics
Send If This Isn't Love Ringtone to your Cell Send "If This Isn't Love" Ringtone to your Cell Send If This Isn't Love Ringtone to your Cell
If This Isn't Love Lyrics
I’m calling his phone up
Just to tell him how much
I really love him ‘cause
His everything I want
He listens to me, he cares for me
So I truly believe
God sent me an angel
Up from above
That’s gonna love me for life
Might as well be perfect only because
It’s the only way I can describe, so
It this isn’t love, tell me what it is
‘Cause I could be dreaming or just plain crazy
If this isn’t love, tell me what it is
‘Cause I never felt like this baby
If this isn’t love
L-O-V-E, what is in me
L-O-V-E, oh if this isn’t love
L-O-V-E, what is in me
L-O-V-E, oh if this isn’t love
I’m selfish ‘cause I don’t
Wanna share him with nobody
Not even those people
that came before me
But see, I never believed
God sent me an angel
Up from above
That’s gonna love me for life
Might as well be perfect only because
It’s the only way I can describe, so
It this isn’t love, tell me what it is
‘Cause I could be dreaming or just plain crazy
It this isn’t love, tell me what it is
‘Cause I never felt like this baby
If this isn’t love
L-O-V-E, what is in me
L-O-V-E, oh if this isn’t love
L-O-V-E, what is in me
L-O-V-E, oh
So if you got real love
Lemme see you put your hands up
See you put your hands up
The kind of love that fits tight like a glove
Lemme see you put your hands up
See you put your hands up
If this isn’t love
‘Cause I know I ain’t crazy
I know I ain’t tripping
I know I ain’t slipping
I know that is love
You see me with my hands up
If you think I’m dreaming
I know I ain’t dreaming
‘Cause this is the reason I love him because
If this isn’t love
It this isn’t love, tell me what it is
‘Cause I could be dreaming or just plain crazy
It this isn’t love, tell me what it is
‘Cause I never felt like this baby
L-O-V-E, what is in me
L-O-V-E, oh if this isn’t love
L-O-V-E, what is in me
L-O-V-E, oh if this isn’t love
Love, L-O-V-E
Love, L-O-V-E- mitä lie lukenut
Arvoitukseksi jäi, en osaa ruotsia
- ajattelin auttaa
mitä lie lukenut kirjoitti:
Arvoitukseksi jäi, en osaa ruotsia
Ei se ole ruotsia unkarin kieltä.
- autokorjaaja
ajattelin auttaa kirjoitti:
Ei se ole ruotsia unkarin kieltä.
Selvää tanskaa, sorry
- p-puhelin
autokorjaaja kirjoitti:
Selvää tanskaa, sorry
no olipa hyvä ettei ollut norjaa..
- k-tukka
mmmm, aika hyvä...
- kultatukka
sulaa,,,
- kohtasokee
näkee vielä vähän
seuraavaksi jo
talutetaan..
Onneks on tunto
sormenpäissä
varpaat onkin jo jäissä
menneiltä talvilta
Se on tää näppis ja näyttö
kun jäädyttää
Lämmin kosketus ja käyttö
kun sulattaa
Pysähdyin tähän
lämmitellään vähän
jos ei se haittaa
tuun kainaloon.
Laita pieni tuli
ettei mene harakoille
mä en jaksa kuunnella niitä
ja toisekseen
niin
no nyt ei voi laittaa enempää
ne tulee jo. - jo kirkastui
ei voi nauramatta lukea juttujanne
- kohtasokee
Se on hyvä. Nauru parantaa, ei se ainakaan pahasta ole.
- teeeeeeeeeeeeeeeeeee
puuuuuhhhh ppuuuuuuuuuuuuuuhhhh puuuuuhhh !!!! ja räkäsy.
- teeeeeeeeeeeeeee
okei pelkkä puuuuuhallus. puuuuhh! vaan säälistä.
- ; )
Onko kiva olla teini? teeee.................. ainakin nauttii täysin rinnoin huomiosta.
Tuolla teinipiperrystä varten yks oma palsta : ) puuh ja pieni pusu- palstaälykkö
Voi kun se olisikin teeee itse mutta vaikuttaa että on jonkun teeeeen ex josta aika paljon puhellut palstalla, lue "rivien välistä" totuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579