Hei kerroppas mulle,pyörinkö mä vielä mielessä,vaikka haluaisit unohtaakin???? Onko vielä "vähän ikävä"? Poistitko numeron vai olenko "älä vastaa osastolla"? ;) Kuule,mitä jos tavattais kuiteskin ja laittaisit viestin,kun kuitenkin törmätään ja molemmat tietää miten siinä käy;) On jo monta kertaa käyny. Ja anteeks se viimeinen viesti jonka kiukkuspäissäni sulle lähetin:(
Mies yöstä
9
367
Vastaukset
- Aika vähissä
Tee jotain, jos jotain haluat. Tällasta kukaan halua, teet hallaa itsellesi koko ajan.
- Mä en voi ...
On se vähän ikävä! Tapaan jos haluat, mutta sinun se pitää se viesti laittaa.
- kaipaus sinuun yhä
Mikset sä vois sitä viestiä laittaa mulle? Olisko se kivempi sitten sanoa,että etten mä,mutta kun se taas laittoi viestin ja nähtiin;) ja sitten vaan kävi niin....
- Mä en voi
kaipaus sinuun yhä kirjoitti:
Mikset sä vois sitä viestiä laittaa mulle? Olisko se kivempi sitten sanoa,että etten mä,mutta kun se taas laittoi viestin ja nähtiin;) ja sitten vaan kävi niin....
Jos olet oikea henkilö niin tiedät miksi :) Pallo hänellä :)
- kaipaus sinuun yhä
Mä en voi kirjoitti:
Jos olet oikea henkilö niin tiedät miksi :) Pallo hänellä :)
Jos se oon mä,ole kiltti ja kerro päivämäärä koska viimeksi tavattiin??? Voin sit laittaa jos oikea henkilö:)
- Mä en voi
kaipaus sinuun yhä kirjoitti:
Jos se oon mä,ole kiltti ja kerro päivämäärä koska viimeksi tavattiin??? Voin sit laittaa jos oikea henkilö:)
En mä laita pvm. Kyllä hän tietää, että voi laittaa viestiä, jos haluaa. Vaikken taida uskoa että laittaa :) Aina voi tehdä vaikka tikusta asiaa. Vastaan ja olen aina vastannut. Väkisin "törmäillään" aina silloin tällöin, viimeksi joskus viime viikolla :)
- kaipaus sinuun yhä
Mä en voi kirjoitti:
En mä laita pvm. Kyllä hän tietää, että voi laittaa viestiä, jos haluaa. Vaikken taida uskoa että laittaa :) Aina voi tehdä vaikka tikusta asiaa. Vastaan ja olen aina vastannut. Väkisin "törmäillään" aina silloin tällöin, viimeksi joskus viime viikolla :)
Sit on "väärä" mies,kurja:( toivotaan,ett se oikea laittaa viestiä:)
- 6+5
4.2.2012
- kaipaus sinuun yhä
Tääkin väärä päivämäärä,sorry...Toivottavast oikea löytyy:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654