jos lähtis vain viihdelomalle

miten on,kokemuksia?

ei siis vaimonhakumatkalle! Kertokaapa miten sinkku voi rentoutua Baarit/discot ja yöelämä muutenkin ja miten tyttöjen laita,eli mistä löytyy ja tuleeko kalliiksi?

7

372

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

Ei tule kalliiksi jos otat minut oppaaksi ! On viidentoista vuoden kokemus Filippiineiltä !

• kokemusta on

Se riippuu siitä että paljonko olet valmis siottamaan ! Ilmoitat summan niin sanon minkälaista seuraa saat ! Riippuu myös siitä kauanko haluat olla perillä ? Minä en ole koskaan ostanut tyttöja niitä saa myös ilman ostamista ! Mutta se vaatii aika hyvän keskittymisen ja paljon aikaa, itse olen siellä yleensä 2- 6 kuukautta kerrallaan !

• jesus of suburbia

okei, jos lähtökohtana on biletys ja tytöt, niin angeles city, balibago ja fields avenuen kulmat on on sun taivas :) mä en oo myöskään ikinä maksanu tuosta lystistä, mut sen verran tiedän et 1000-1500 pesolla saat sen tytön ulos sieltä baarista, ja tiedän myös sen et niistä voit saada kaverin sun loppuloman ajaksi, kun majotat ja ruokit sen.Täältä Angeles Cityssä asuvaa löytyy ainaki 2 suomalaista äijää jotka voi lähtee näyttää paikkoja, molemmat ollaan toki ukkomiehiä, mut kyllä me voidaan oppaaksi lähtee, eikä se mitään maksa :) tuosta voit kattoo mistä on kyse: http://fieldsavenue.info

• jesus of suburbia

sori, tuli kahteen kertaan, ku on paska yhteys :)

• kokemusta on

Jos haluaa ainoastaan baarista ostaa niin on myös Subikissa ja Baretossa muutama yuhat tyttöä joista voi valita ! Ja Olongapoosta saa myös kadulta aika sopivasti alkaen 200 pesoo yö tulee vaan vähän neuvotella !

• jesus of suburbia

oke, koitan täs laittaa vähä pikainfoo: 1€ = 56pesoo tämän päivän kurssilla, kohtuu hotellin saa 18€ / yö, kämpän saa vuokrattua noin 10kilsan päästä noin 100-150kk , olut maksaa baarissa noin 70c-1€ pullo, marlboro aski noin 60cent, sikakännissä lähtee rahat, pahimmassa tapauksessa henki,sen mujan saa koko yöksi, bussit halpoja, jeepney kyyti alkaen 20cent, tricykle mopokyyti angelesissa alkaen 1€, jos ottaa hotellin balibagosta, kaikki on kävelymatkan päässä, 5€:lla syö ihan hyvin,lennot esim helsinki-hong kong maaliskuu 12 ja paluu huhtikuu 3 finnair suora lento 606€ (cathay pacific milanon kautta 574€) ja siitä hong kong-clark cebu pacific airlines 40€, ja olongaposta kaudulta tuolla 200pesolla saattaa saada myös taudin. Jos kuulostaa vaikeelta, nii ei kannata tulla :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1100
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      105
      1085
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      75
      540
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      483
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      446
    6. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    7. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      13
      440
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      43
      428
    9. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      15
      406
    10. Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?

Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön
      Sinkut
      83
      391
    Aihe