Pitäis hankkia uudet polvi ja kyynärsuojat. Mitkä on parhaat suojaavuudeltaan ja missä on paras käyttömukavuus?? Mikä ois sopiva koko polvisuojissa ku mun pituus on 165cm???
Parhaat kyynär ja polvisuojat
9
1626
Vastaukset
- reebokki
itselläni on reebokin 11k polvarit, pituutta on 163cm ja polvisuojien koko on 14, joten se ois varmaan sopiva sullekin. sit mulla on bauerin totalone kyynärit ja ne on toiminu ihan hyvin....
- Bauer vapor
Ite tykkään Baierin kamoista. mulla on x60 polkkarit ja
x40kyynärsuojat. - spude38
bauerilla tosiaan hyvät polkkarit itellä x40 vaikka pelaan jo A-nuorissa, en pidä niiden eroja/vaikutusta pelaamiseen isona ja tykkään pelata joustavammilla. sama kyynärsuojissa mutta niissä kyllä ccm ehdoton ykkönen, selvästi paras liikkuvuus!
- eastonSs19
mitä mieltä ootte muuten eastonin s19 polvi ja kyynärsuojista?? kannattaako ostaa?
- easton s19
mulla on s19 polkkarit ja on toiminu hyvin. vaimentaa hyvin iskuja ja suojaa myös pohkeen puolelta. suosittelen!!
- r.e.e.b.o.k
Onko kellään kokemusta 11k tai 9k suojista? Kannattaako ostaa??
- bauertotalone
onko jollain käytössä kyynärsuojina bauerin totalonet? kiinnostais nuo kun ovat urheilukaupassa tarjouksessa, mutta kannattaako?
- 9koo
r.e.e.b.o.k: itsellä on 9k panssari ja kyynärsuojat ja hyvin on suojannu eikä haittaa pelaamista. myös kuivuu nopeasti, kuitenkin ihan pro-tason suojat. suosittelen!! 11k:sta ei kokemuksia, mutta 9k on varmaan riittävä jos ei pelaa sm-tasolla
- Lätkäpelaaja 142 cm
Itte hankkimassa polkkareita. Minkä kokoiset kannattaa ostaa jos on 142 cm pitkä? Ja mitä olisi suijaavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713