Hei.
Tarvitsisin 300 euroa lainaa.olen joutunut pieneen vaikeuteen,joka kuitenkin on niin iso asia, että saan elämäni järjestykseenja on minun elämäni pelastus ,jos saan 300 euroa kahdeksi päiväksi lainaa.
Hetkeksi pieni laina
10
259
Vastaukset
- älkää lainatko tälle
sitin puhuja älkää lainatko:
- Vakuus?
Ja vakuus oli?
Yksi vaihtoehto voisi olla nopeasti nettiä selaamalla kokeilla hyödyntää pienten rahoituslaitosten ensiasiakastarjouksia... http://pikalainaa.eu/ilmainen-pikavippi/ voisi olla sinun tapauksessasi yksi vaihtoehto, jos todella pystyt maksamaan lainasumman takaisin.
- Mikä pantti?
Mitä sinulla on antaa lainalle vakuudeksi?
- lispe
RÖMPSÄ!
- Måååsså
Hei, lainaan juuri sinun kaltaisille tavallisille rehellisille ihmisille pieniä lainoja kohtuullisella korolla. Kerro vähän miten olet joutunut tähän tilanteeseen ja minkälaista korkoa ajattelit maksaa?
- palotipu65
Osallistun keskusteluun.Tarvis olisi 600e.Muutama iso lasku kaatuu kohta päälle.Korko 20%.Takuuksi muutama sata krammaa kultaa.(lähin kanikonttori Kotkassa).
- hekoheko
juuri sinun kaltaisille rehellisille ihmisille,älöä jauha potaskaa....
- Velkakierre.
palotipu65 kirjoitti:
Osallistun keskusteluun.Tarvis olisi 600e.Muutama iso lasku kaatuu kohta päälle.Korko 20%.Takuuksi muutama sata krammaa kultaa.(lähin kanikonttori Kotkassa).
Neljänneskilo kultaa on noin 10000 euron arvoinen annos. Eiköhän tuo kannata käydä realisoimassa vaikka Helsingissä asti, jos on tärkeää rahanmenoa edessä.
Vai ovatko korut sittenkin vain kullattua nikkeliä? - palitipu65
Velkakierre. kirjoitti:
Neljänneskilo kultaa on noin 10000 euron arvoinen annos. Eiköhän tuo kannata käydä realisoimassa vaikka Helsingissä asti, jos on tärkeää rahanmenoa edessä.
Vai ovatko korut sittenkin vain kullattua nikkeliä?Kultaa on 300g.En myy.Mutta kanittaa voin.Suhteellisen hyvin laskit.Romukullan hinta on 41ekee/gramma.Itse korulle ei lasketa mitään arvoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591