eli aamupakkasella ei lähteny käyntiin kun vetämällä..sitten kun auto saatiin käymää niin volle kävilaiskanlaisesti..kaasun paineluun 2litrane turbo ei reakoinut mitenkään(kaasupohjassa)ei kierroksia..eli onko joku paikka jäässä??tukkeessa??vai onko vikaa bensa pumpussa?releessä??vae missä
neuvoo volvo 850
3
135
Vastaukset
- volvo_puranen
Kuules tuntematta auton huoltohistoriiaan eli missä kunnossa on ne ahtoletkut ja cooleri ettei olisi siellä jäätymistä joka estaa ilmankulun ahtoletkuissa jolloin moottori ei saa ilmaa eikä käynnisty Volvo .Siihen auttaa se sulattamien eli lämmin talli tai sitten ahtoletkuken pois otto ja puhaltimelllaa lämmitys ja kuivaaminen muistaa takistaa sen coolerin pohjassa olevna vesivalumareiän että se auki,
Kun tämä on selvtetty niin lukaise tuo linkki.
http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=1482&mforum=volvoclub- volle vitura
huolto historiaa en tiedä kun ko auto on tuotu italiasta.tallia ei käytettävissä,. oo ite oon vaihtanu kulutus osia tulppia johtoja sun muuta ..no pitänee tutkii letkut,cooleri..no taasen lauhoillakeleillä tää näköjää toimii..
- 5+9
volle vitura kirjoitti:
huolto historiaa en tiedä kun ko auto on tuotu italiasta.tallia ei käytettävissä,. oo ite oon vaihtanu kulutus osia tulppia johtoja sun muuta ..no pitänee tutkii letkut,cooleri..no taasen lauhoillakeleillä tää näköjää toimii..
Välijäähyn jäätymiseen tuo viittaa ja vahvasti kun kerran lauhemmilla ilmoilla toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914