Lauantai-iltana nuorten illassa oli hienoa ja tarpeellista kuulla nuorten kokemuksista. Aiheena oli erityisesti syrjäytyminen ja se miten meitä on huomioitu ja vastaanotettu tässä kristillisyydessä, jos olemme esim. tulleet mustasta maailmasta kuten minäkin. Tai kuinka voi joutua syrjään tässä kristillisyydessä ja kuinka se asia voisi parantua parempaan suuntaan. Kiitoksia lukuisille nuorille hienoista vastauksista...! ;-)
Nuorten ilta oli
13
152
Vastaukset
- matti
Tässä on kiva aloitus , niitä on tosi harvoin meinaan nuortenitaasiasta
ruotsissa oli ikä rajoitus 100 v. ..paljonko täällä .
sitten tuo aihe , syrjäytyminen miten asiaa puidaan , kun sanotaan
kristillisyydessä , ei kai kristillisyys ketään pelasta . Kirjaimellisesti
vaan sen tekee Jeesus Kristus kun häneen uskotaan niin pelastutaan
ja vain häneen . YKSIN JEEUKSEEN USKOT , YKSIN ARMOON ,YKSIN .
On tässä iässä jo muisti huono ,se oli kolmaskin kohta , mutta uhotin
Jeesus on tie ,,kirjoitti siitä eilen ..
Tuossa syrjäytymis kohtaa noilla ohjeilla syrjäytyy , mitä teillä oli
lauantai illan aiheet. , en paremmin sano ..- Sunnuntai-iltana
Toinen lähetysmiehistämme, SS, puhui juuri saarnansa loppuosassa eilisiltaisesta nuorten illan asiasta. Jos et, Matti, oikein ymmärtänyt aikaisempaa viestiäni, niin ehkä nyt ymmärrät jos kuulit tuon äskeisen saarnan...?
- matti
Sunnuntai-iltana kirjoitti:
Toinen lähetysmiehistämme, SS, puhui juuri saarnansa loppuosassa eilisiltaisesta nuorten illan asiasta. Jos et, Matti, oikein ymmärtänyt aikaisempaa viestiäni, niin ehkä nyt ymmärrät jos kuulit tuon äskeisen saarnan...?
Kyllä sen kuulin ja olen samaa mieltä kuin eilisenkin sanan kanssa
miksi minä juuri toistaisin niitä sanoja joita olette itse paikan päällä jo
kuulleet , eli kysyin sinullta että kuinka , se pahaa vaikuttaisi jos sinä
olet tullut mustasta maailmasta , jostakin ihmisen on tultava siksi
edelleen ei asioita voi nöyrästi ottaa sillälailla kun toiset tahtoo
eli ensin panetellaan asioita ja asioita sitten unhotetaan mistä
on tultu ja mitä aikaisesi saatu , Jos kristillisyydestä puhutaan
vahvasti , esimerkiksi kuin joku toinen kuin SS. silloinkin kun
pitäisi puhua KRISTUKSESTA , tämä oli minun ajatus tätästä
asiasta , toivon että saat oikean ymmärryksen tästä . Äläkä
pahoita mieltäs , voi olla että saan anteeksi. . - Matille
matti kirjoitti:
Kyllä sen kuulin ja olen samaa mieltä kuin eilisenkin sanan kanssa
miksi minä juuri toistaisin niitä sanoja joita olette itse paikan päällä jo
kuulleet , eli kysyin sinullta että kuinka , se pahaa vaikuttaisi jos sinä
olet tullut mustasta maailmasta , jostakin ihmisen on tultava siksi
edelleen ei asioita voi nöyrästi ottaa sillälailla kun toiset tahtoo
eli ensin panetellaan asioita ja asioita sitten unhotetaan mistä
on tultu ja mitä aikaisesi saatu , Jos kristillisyydestä puhutaan
vahvasti , esimerkiksi kuin joku toinen kuin SS. silloinkin kun
pitäisi puhua KRISTUKSESTA , tämä oli minun ajatus tätästä
asiasta , toivon että saat oikean ymmärryksen tästä . Äläkä
pahoita mieltäs , voi olla että saan anteeksi. .En vain ymmärrä tuota sinun panettelujuttua, kuka on panetellut ja mitä? Kyllä nuorten illassa kuulemani ja ymmärrykseni mukaan annettiin Kristukselle kaikki kunnia näistäkin kaikista kokemuksista. Saat kyllä anteeksi... ;-)
- matti
Matille kirjoitti:
En vain ymmärrä tuota sinun panettelujuttua, kuka on panetellut ja mitä? Kyllä nuorten illassa kuulemani ja ymmärrykseni mukaan annettiin Kristukselle kaikki kunnia näistäkin kaikista kokemuksista. Saat kyllä anteeksi... ;-)
Oletko sinä , aloittaja jos olet et varmaan vielä tunne monia kirjain yhdistelmiä
esim . SK. on kova puhumaan karjalan murteella höystäin ja ristillisyyttä
sitä tulee kuin sudelta sontaa , mutta harvoin Kristusta Jeesusta , kun
ajatukset voisi mennä yksiin ota selvää , se voi helpottaa . - Panettelun tie
matti kirjoitti:
Oletko sinä , aloittaja jos olet et varmaan vielä tunne monia kirjain yhdistelmiä
esim . SK. on kova puhumaan karjalan murteella höystäin ja ristillisyyttä
sitä tulee kuin sudelta sontaa , mutta harvoin Kristusta Jeesusta , kun
ajatukset voisi mennä yksiin ota selvää , se voi helpottaa .En tahdo jatkaa tällaisella panettelun tiellä. Ehkä on parempi että jatkamme lauantaina Padasjoella? Mutta mistä tunnistan sinut? :-O
- matti.
Panettelun tie kirjoitti:
En tahdo jatkaa tällaisella panettelun tiellä. Ehkä on parempi että jatkamme lauantaina Padasjoella? Mutta mistä tunnistan sinut? :-O
Se on parasta , minä vaermaan aluksi sotkin asiaa,..
- matti.
Panettelun tie kirjoitti:
En tahdo jatkaa tällaisella panettelun tiellä. Ehkä on parempi että jatkamme lauantaina Padasjoella? Mutta mistä tunnistan sinut? :-O
Mene , kurjentaipaleen talon miehen luo hän voi opastaa oiken .
- .x-w-q2
Sunnuntai-iltana kirjoitti:
SS oli kai Hitlerin joukkoissa tunnettu lyhennys...
saksalaista sivistystä juutalaisen Jeesuksen ja juutalaisten kohteluilla herransa tunnustavien touhua... - Haddock
matti. kirjoitti:
Se on parasta , minä vaermaan aluksi sotkin asiaa,..
-Ehkä on parempi että jatkamme lauantaina Padasjoella? Mutta mistä tunnistan sinut?
-Se on parasta , minä vaermaan aluksi sotkin asiaa,..
Matin, Teutan, Kallen, Villen, ym. tunnistat kokoparrasta! Tuskin Padasjoella muuta partapaavalia rukoushuoneella tepastelee kuin teuvo?
- dle.w-1-1
kirjoitit:
"YKSIN JEEUKSEEN USKOT"
Onko teillä taas uus epäjumala vai Jeesustako pilkkaat? - Jeesus on tie
Kiitos tiedosta, itse en ollut nurtenillassa, koen olevani sen verran vanha jo. On tosi ihana asia että olet löytänyt hengellisen kodin jossa koet että sinusta pidetään huolta. Olette jokainen nuori arvokkaita ihmisiä meille vanhemmillekin. Oikeita silmän iloja. Jumalan siunausta jokaiselle nuorelle. Maailma on todella menossa huolestuttavaan suuntaan, kakki pyhät arvot saastutetaan Jumalan sanaa pilkataan ja halveksutaan.
Onnellinen se ihminen joka on jo nuorena lähtenyt uskossa seuraamaan Jeesusta. Iloitsen viestistäsi, tällaisia lisää. - su
Olen kuullut sen sanonnan monasti, joka pitää paikkaansa tääläkin
Näin on käynyt vaikka Jeesusta on seurattu! Eli ei se seuraaminen ole sitä, vaan mitä teemme, sanomme ja ajattelemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550