Nuorten ilta oli

Tampereella

Lauantai-iltana nuorten illassa oli hienoa ja tarpeellista kuulla nuorten kokemuksista. Aiheena oli erityisesti syrjäytyminen ja se miten meitä on huomioitu ja vastaanotettu tässä kristillisyydessä, jos olemme esim. tulleet mustasta maailmasta kuten minäkin. Tai kuinka voi joutua syrjään tässä kristillisyydessä ja kuinka se asia voisi parantua parempaan suuntaan. Kiitoksia lukuisille nuorille hienoista vastauksista...! ;-)

13

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti

Tässä on kiva aloitus , niitä on tosi harvoin meinaan nuortenitaasiasta
      ruotsissa oli ikä rajoitus 100 v. ..paljonko täällä .

sitten tuo aihe , syrjäytyminen miten asiaa puidaan , kun sanotaan
      kristillisyydessä , ei kai kristillisyys ketään pelasta . Kirjaimellisesti
      vaan sen tekee Jeesus Kristus kun häneen uskotaan niin pelastutaan
      ja vain häneen . YKSIN JEEUKSEEN USKOT , YKSIN ARMOON ,YKSIN .

On tässä iässä jo muisti huono ,se oli kolmaskin kohta , mutta uhotin
      Jeesus on tie ,,kirjoitti siitä eilen ..

Tuossa syrjäytymis kohtaa noilla ohjeilla syrjäytyy , mitä teillä oli
      lauantai illan aiheet. , en paremmin sano ..

• Sunnuntai-iltana

Toinen lähetysmiehistämme, SS, puhui juuri saarnansa loppuosassa eilisiltaisesta nuorten illan asiasta. Jos et, Matti, oikein ymmärtänyt aikaisempaa viestiäni, niin ehkä nyt ymmärrät jos kuulit tuon äskeisen saarnan...?

• matti
        Sunnuntai-iltana kirjoitti:

Toinen lähetysmiehistämme, SS, puhui juuri saarnansa loppuosassa eilisiltaisesta nuorten illan asiasta. Jos et, Matti, oikein ymmärtänyt aikaisempaa viestiäni, niin ehkä nyt ymmärrät jos kuulit tuon äskeisen saarnan...?

Kyllä sen kuulin ja olen samaa mieltä kuin eilisenkin sanan kanssa
        miksi minä juuri toistaisin niitä sanoja joita olette itse paikan päällä jo
        kuulleet , eli kysyin sinullta että kuinka , se pahaa vaikuttaisi jos sinä
        olet tullut mustasta maailmasta , jostakin ihmisen on tultava siksi

edelleen ei asioita voi nöyrästi ottaa sillälailla kun toiset tahtoo
        eli ensin panetellaan asioita ja asioita sitten unhotetaan mistä
        on tultu ja mitä aikaisesi saatu , Jos kristillisyydestä puhutaan
        vahvasti , esimerkiksi kuin joku toinen kuin SS. silloinkin kun
        pitäisi puhua KRISTUKSESTA , tämä oli minun ajatus tätästä
        asiasta , toivon että saat oikean ymmärryksen tästä . Äläkä
        pahoita mieltäs , voi olla että saan anteeksi. .

• Matille
        matti kirjoitti:

Kyllä sen kuulin ja olen samaa mieltä kuin eilisenkin sanan kanssa
        miksi minä juuri toistaisin niitä sanoja joita olette itse paikan päällä jo
        kuulleet , eli kysyin sinullta että kuinka , se pahaa vaikuttaisi jos sinä
        olet tullut mustasta maailmasta , jostakin ihmisen on tultava siksi

edelleen ei asioita voi nöyrästi ottaa sillälailla kun toiset tahtoo
        eli ensin panetellaan asioita ja asioita sitten unhotetaan mistä
        on tultu ja mitä aikaisesi saatu , Jos kristillisyydestä puhutaan
        vahvasti , esimerkiksi kuin joku toinen kuin SS. silloinkin kun
        pitäisi puhua KRISTUKSESTA , tämä oli minun ajatus tätästä
        asiasta , toivon että saat oikean ymmärryksen tästä . Äläkä
        pahoita mieltäs , voi olla että saan anteeksi. .

En vain ymmärrä tuota sinun panettelujuttua, kuka on panetellut ja mitä? Kyllä nuorten illassa kuulemani ja ymmärrykseni mukaan annettiin Kristukselle kaikki kunnia näistäkin kaikista kokemuksista. Saat kyllä anteeksi... ;-)

• matti
        Matille kirjoitti:

En vain ymmärrä tuota sinun panettelujuttua, kuka on panetellut ja mitä? Kyllä nuorten illassa kuulemani ja ymmärrykseni mukaan annettiin Kristukselle kaikki kunnia näistäkin kaikista kokemuksista. Saat kyllä anteeksi... ;-)

Oletko sinä , aloittaja jos olet et varmaan vielä tunne monia kirjain yhdistelmiä
        esim . SK. on kova puhumaan karjalan murteella höystäin ja ristillisyyttä
        sitä tulee kuin sudelta sontaa , mutta harvoin Kristusta Jeesusta , kun
        ajatukset voisi mennä yksiin ota selvää , se voi helpottaa .

• Panettelun tie
        matti kirjoitti:

Oletko sinä , aloittaja jos olet et varmaan vielä tunne monia kirjain yhdistelmiä
        esim . SK. on kova puhumaan karjalan murteella höystäin ja ristillisyyttä
        sitä tulee kuin sudelta sontaa , mutta harvoin Kristusta Jeesusta , kun
        ajatukset voisi mennä yksiin ota selvää , se voi helpottaa .

En tahdo jatkaa tällaisella panettelun tiellä. Ehkä on parempi että jatkamme lauantaina Padasjoella? Mutta mistä tunnistan sinut? :-O

• matti.
        Panettelun tie kirjoitti:

En tahdo jatkaa tällaisella panettelun tiellä. Ehkä on parempi että jatkamme lauantaina Padasjoella? Mutta mistä tunnistan sinut? :-O

Se on parasta , minä vaermaan aluksi sotkin asiaa,..

• matti.
        Panettelun tie kirjoitti:

Mene , kurjentaipaleen talon miehen luo hän voi opastaa oiken .

• .x-w-q2
        Sunnuntai-iltana kirjoitti:

SS oli kai Hitlerin joukkoissa tunnettu lyhennys...
        saksalaista sivistystä juutalaisen Jeesuksen ja juutalaisten kohteluilla herransa tunnustavien touhua...

• Haddock
        matti. kirjoitti:

Se on parasta , minä vaermaan aluksi sotkin asiaa,..

-Ehkä on parempi että jatkamme lauantaina Padasjoella? Mutta mistä tunnistan sinut?
        -Se on parasta , minä vaermaan aluksi sotkin asiaa,..

Matin, Teutan, Kallen, Villen, ym. tunnistat kokoparrasta! Tuskin Padasjoella muuta partapaavalia rukoushuoneella tepastelee kuin teuvo?

• dle.w-1-1

kirjoitit:
      "YKSIN JEEUKSEEN USKOT"

Onko teillä taas uus epäjumala vai Jeesustako pilkkaat?

• Jeesus on tie

Kiitos tiedosta, itse en ollut nurtenillassa, koen olevani sen verran vanha jo. On tosi ihana asia että olet löytänyt hengellisen kodin jossa koet että sinusta pidetään huolta. Olette jokainen nuori arvokkaita ihmisiä meille vanhemmillekin. Oikeita silmän iloja. Jumalan siunausta jokaiselle nuorelle. Maailma on todella menossa huolestuttavaan suuntaan, kakki pyhät arvot saastutetaan Jumalan sanaa pilkataan ja halveksutaan.
      Onnellinen se ihminen joka on jo nuorena lähtenyt uskossa seuraamaan Jeesusta. Iloitsen viestistäsi, tällaisia lisää.

• su

Olen kuullut sen sanonnan monasti, joka pitää paikkaansa tääläkin

Näin on käynyt vaikka Jeesusta on seurattu! Eli ei se seuraaminen ole sitä, vaan mitä teemme, sanomme ja ajattelemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe