Kumman orgasmin naiset saa klitoris vai emätin orgasmin?Vai voiko ne saada yhtä aikaa??Olen vähän tietämätön!!Jos kummankin saa yhtä aikaa niin miten se onnistuu?
Klitoris vai emätin orgasmi?
27
2556
Vastaukset
- 161616
Ne voi saada yhtaikaa klitoris- häpyuuli- emätin- g piste- kohdunnapukka- ja persorgasmin...niin ja nänniorgasmin.
- 161616
Unohtu mainita vielä ne suutelu- halaus- ja unessa saatu orgasmi. Kaikki nämä orgasmit saadaan siis YHTAIKAA, mutta kohtahan niitä taas kysellään.
- Kumman?
Orgasmi tulee päästä, ei pimpistä. Sen voi saada vaikka nännejä hiplaamalla.
- OMG
Siis täh?Tutkimuksissa on käynyt ilmi, että jotkut naiset pystyvät saamaan orgasmin ilman minkäänlaista fyysistä kosketusta. Mielikuvien eli fantasioiden avulla saadut orgasmit osoittavat, että orgasmi syntyy aivoissa, tarkemmin sanottuna hypotalamuksessa (väliaivojen pohjassa oleva alue).En tiennyt ja voiko tää olla totta??
- N vastaa
OMG kirjoitti:
Siis täh?Tutkimuksissa on käynyt ilmi, että jotkut naiset pystyvät saamaan orgasmin ilman minkäänlaista fyysistä kosketusta. Mielikuvien eli fantasioiden avulla saadut orgasmit osoittavat, että orgasmi syntyy aivoissa, tarkemmin sanottuna hypotalamuksessa (väliaivojen pohjassa oleva alue).En tiennyt ja voiko tää olla totta??
Kyllä olen saanut orgasmin nukkuessani, eli unen aiheuttajana. - Tai itse asiassa heräsin saadessani orgasmin. - Eikä kukaan koskenut "mihinkään"; en edes itse ;)
- Toimiiko?
Miksi on naisia jotka ei ole koskaan saanu orgasmia?Ja ton Linkin mukaan toiset saa ajattelemalla!I En jaksa uskoa!!Jos ei tällä konstilla tule orgasmia niin ei millään?Suihku orgasmi eli suihku osa pois ja pelkällä letkulla sopivalla paineella vesi klitorikseen.. Pitäis tuntua hyvältä?? ja toinen konsti vibraattorilla jossa eri värinä ohjelmia suoraan klitorikseen tai sisälle niin varmasti pitäis tulla...
- N vastaa
Saan yhtaikaa klitoris- ja emätinorgasmin tai pelkän klitorisorgasmin. - Pelkkää emätinorgasmia en ole osannut ottaa. - Enkä varmaan enää opikaan :) Mut hyvä näin !
- Me tuntisimme
Hyvät orgasmit, jos unessakin onnistuu.
- N vastaa
Me tuntisimme kirjoitti:
Hyvät orgasmit, jos unessakin onnistuu.
No ei sitä nyt niin kovin usein ole tapahtunut. - Muutaman, ehkä 4-5 kertaa elämäni aikana olen saanut sen unessa :)
Ja olen jo keski-ikäinen... - wau ihanaa
N vastaa kirjoitti:
No ei sitä nyt niin kovin usein ole tapahtunut. - Muutaman, ehkä 4-5 kertaa elämäni aikana olen saanut sen unessa :)
Ja olen jo keski-ikäinen...Löytyikö siis Nainen joka on nopeasti laukeavaa sorttia?Vai saatko nopeasti yhdynnässä tai itsetyydyttäessä??Jos unessakin saa on oltava luultavasti herkät paikat...vai olenko väärässä!?
- 161616
wau ihanaa kirjoitti:
Löytyikö siis Nainen joka on nopeasti laukeavaa sorttia?Vai saatko nopeasti yhdynnässä tai itsetyydyttäessä??Jos unessakin saa on oltava luultavasti herkät paikat...vai olenko väärässä!?
Väärässä ! Tietäisit enemmän naisista, jos olisit onnellisessa parisuhteessa, siis ONNELLISESSA.
Tuosta listasta unohdin vieläkin mainita tilanteita, joissa naiseni (lue monikossa) ovat saaneet orgasmin. Hitaiden tanssiminen alastomana, hiusten harjaaminen, kieliseksin ehdottaminen, hellyyden osoittaminen pään alueelle.
Orgasmin yrittäminen naiselle ei onnistu, jos Hän ei ole siinä mielentilassa, vaikka olisi kuinka herkät paikat. - N vastaa
wau ihanaa kirjoitti:
Löytyikö siis Nainen joka on nopeasti laukeavaa sorttia?Vai saatko nopeasti yhdynnässä tai itsetyydyttäessä??Jos unessakin saa on oltava luultavasti herkät paikat...vai olenko väärässä!?
Nimim. 161616 on siinä oikeassa, ettei se kenen tahansa kanssa varmasti onnistu, koska naisen, tai ainakin minun, täytyy olla riittävän rento ja luottavainen kumppanin kanssa. - Jos jännittää, ei orgasmi tule, vaan katoaa jonnekin, vaikka saattaa käydä jo lähelläkin.
Mutta siis mikä on nopeaa ? Kyllä minä itsetyydyttäessä laukean helpostikin minuutissa-parissa. Joskus vie kauemmin, jos ei ole sopiva mielentila. - wau ihanaa
N vastaa kirjoitti:
Nimim. 161616 on siinä oikeassa, ettei se kenen tahansa kanssa varmasti onnistu, koska naisen, tai ainakin minun, täytyy olla riittävän rento ja luottavainen kumppanin kanssa. - Jos jännittää, ei orgasmi tule, vaan katoaa jonnekin, vaikka saattaa käydä jo lähelläkin.
Mutta siis mikä on nopeaa ? Kyllä minä itsetyydyttäessä laukean helpostikin minuutissa-parissa. Joskus vie kauemmin, jos ei ole sopiva mielentila.Sitä juuri tarkoitin nopeasta orgasmista,että Laukeatko jo minuutissa parissa;) Olishan se kivaa jos naisetkin laukeis nopeemmin yhdynnässä,mutta yleensä minä miehenä tulen liian nopeesti..ns.Oho hups!!ja suurin piirtein siitä on jo tullut ongelma!! ja naisen Orgasmi jää kokematta yhdynnän aikana..
- N vastaa
wau ihanaa kirjoitti:
Sitä juuri tarkoitin nopeasta orgasmista,että Laukeatko jo minuutissa parissa;) Olishan se kivaa jos naisetkin laukeis nopeemmin yhdynnässä,mutta yleensä minä miehenä tulen liian nopeesti..ns.Oho hups!!ja suurin piirtein siitä on jo tullut ongelma!! ja naisen Orgasmi jää kokematta yhdynnän aikana..
Koska minä tarvitsen klitoriksen hyväilemistä lauetakseni, hyvän kumppanin kanssa hän ensin laittaa minut "alulle" käsin tai suullaan, tulee sitten sopivalla hetkellä sisään ja mielellään vielä sellaisessa asennossa, joka mahdollistaa klitorikseni kiihottamisen samanaikaisesti. - Eipä siinä sitten kauan nokka tuhise kummallakaan ;)
Jos satun saamaan orgasmin ennen kuin mies ehtii sisään, pääsee hän kuitenkin jälkijäristyksille :) - wau ihanaa
N vastaa kirjoitti:
Koska minä tarvitsen klitoriksen hyväilemistä lauetakseni, hyvän kumppanin kanssa hän ensin laittaa minut "alulle" käsin tai suullaan, tulee sitten sopivalla hetkellä sisään ja mielellään vielä sellaisessa asennossa, joka mahdollistaa klitorikseni kiihottamisen samanaikaisesti. - Eipä siinä sitten kauan nokka tuhise kummallakaan ;)
Jos satun saamaan orgasmin ennen kuin mies ehtii sisään, pääsee hän kuitenkin jälkijäristyksille :)Itsekin laitoin lähes joka kerta kumppanin "alulle" nuolemalla hänen klitorista n.10 minuuttia,mutta mä itse kiihotuin jo siinä vaiheessa niin paljon että ei tarvii montaa työntöä sinne itseensä enää kun itse laukean aargh:)
Ja hän tykkäs ihan tosi paljon siitä nuolemisesta!! ja vaikka hän voihki ja lopuksi kouristeli,niin ei hän myöntänyt että sai jo orgasmin? ja pyysi että tule sisään nyt:)Haluis saada kumppanin kanssa yhtä aikaa orgasmin ja tuntea sen kun naisen emätin supistelee orgasmista!?! jne...No ne jälki järistyksetkin kun pääsis tuntemaan;)Mutta tuntuuko sinusta enää sen jälkeen hyvältä kun olet jo lauennu ja sen jälkeen tullaan sisään? - N vastaa
wau ihanaa kirjoitti:
Itsekin laitoin lähes joka kerta kumppanin "alulle" nuolemalla hänen klitorista n.10 minuuttia,mutta mä itse kiihotuin jo siinä vaiheessa niin paljon että ei tarvii montaa työntöä sinne itseensä enää kun itse laukean aargh:)
Ja hän tykkäs ihan tosi paljon siitä nuolemisesta!! ja vaikka hän voihki ja lopuksi kouristeli,niin ei hän myöntänyt että sai jo orgasmin? ja pyysi että tule sisään nyt:)Haluis saada kumppanin kanssa yhtä aikaa orgasmin ja tuntea sen kun naisen emätin supistelee orgasmista!?! jne...No ne jälki järistyksetkin kun pääsis tuntemaan;)Mutta tuntuuko sinusta enää sen jälkeen hyvältä kun olet jo lauennu ja sen jälkeen tullaan sisään?Kyllä tuntuu hyvältä :)
Minusta oleellinen osa rakastelua on se, että molemmat saa ja minusta on aivan ihanaa, että mies haluaa ja pystyy nauttimaan minusta
Joo... on toi 10 minuuttia jo aika kauan... - Minulla on sellainen ikävä tapa, että jos jännitän liikaa, eikä orgasmi ala tulla muutamassa minuutissa, feikkaan sen ja haluan, että mies tulee sisään. - Tiedän, ettei se ole reilua, mutta musta on niin noloa olla vaan siinä, eikä se tuu. - Tulee jonkinlainen paniikki ja jännitys, eikä sitten ainakaan saa, niin se on parempi sit, että edes mies saa. - wau ihanaa
N vastaa kirjoitti:
Kyllä tuntuu hyvältä :)
Minusta oleellinen osa rakastelua on se, että molemmat saa ja minusta on aivan ihanaa, että mies haluaa ja pystyy nauttimaan minusta
Joo... on toi 10 minuuttia jo aika kauan... - Minulla on sellainen ikävä tapa, että jos jännitän liikaa, eikä orgasmi ala tulla muutamassa minuutissa, feikkaan sen ja haluan, että mies tulee sisään. - Tiedän, ettei se ole reilua, mutta musta on niin noloa olla vaan siinä, eikä se tuu. - Tulee jonkinlainen paniikki ja jännitys, eikä sitten ainakaan saa, niin se on parempi sit, että edes mies saa.No mutta eikö sinulle ole pettymys jos et itse saa orgasmia?Kun yleensä me miehet ei tahdota lopettaa jos nyt jostain syystä ei saa orgasmia!!kun se orgasmi on pakko mielle meille yhdynnän jälkeen!!Vai mitä ajattelet sen jälkeen??Vai Tekiskö sinulla mieli hoidella itse itsensä loppuun? vai vedätkö peiton korville;)))No mutta ajatuskin keski ikäisestä naisesta sinusta joka tuntee oman kroppansa ja on kokemusta niin pystyy hoitelemaan tällaisenkin miehen;)Joka laukee nopeasti,mutta kai sulla on "konstit" että molemmat on tyytyväisiä..uskoisin niin?
- N vastaa
wau ihanaa kirjoitti:
No mutta eikö sinulle ole pettymys jos et itse saa orgasmia?Kun yleensä me miehet ei tahdota lopettaa jos nyt jostain syystä ei saa orgasmia!!kun se orgasmi on pakko mielle meille yhdynnän jälkeen!!Vai mitä ajattelet sen jälkeen??Vai Tekiskö sinulla mieli hoidella itse itsensä loppuun? vai vedätkö peiton korville;)))No mutta ajatuskin keski ikäisestä naisesta sinusta joka tuntee oman kroppansa ja on kokemusta niin pystyy hoitelemaan tällaisenkin miehen;)Joka laukee nopeasti,mutta kai sulla on "konstit" että molemmat on tyytyväisiä..uskoisin niin?
Omasta kokemuksestani pystyn vain kertomaan; en kaikkien naisten puolesta... Minä nautin siitä kun näen ja tunnen miehen nauttivan minusta. Jos mies jättäisi minun tyydytykseni huomioimatta ja huolehtisi vain omastaan, se jättäisi minut kylmäksi. - Jos taas jännitykseni johtuu selvästi siitä, että olen epävarma uuden kumppanin kanssa tai on työhuolia tai muuta sellaista, joka vie ajatukset, minulle on hyvä niin, että mies ensin valmistelee minua ja saa sitten oman tyydytyksensä, vaikka en itse orgasmia saisikaan. - Riippuu sitten ihan täysin omasta mielentilasta ja jaksamisesta olenko tyydyttänyt itseni loppuun sillä aikaa kun mies on vaikka mennyt suihkuun. - Tai hänen katsoessaan, jos mies niin on halunnut.
Ja jos olet kovin nuori (?), niin älä huolehdi, harjoittelemalla oikean kumppanin kanssa opit kyllä kestävyyttä. Ei se tosiaan ihan kahdella työnnöllä saisi tulla. Esimerkiksi syvien vatsalihasten harjoittelu on tärkeää sekä naisille että miehille. - Mutta kaikki naiset eivät tosiaankaan tarvitse sellaista pitkää panosessiota, joita seksivideot tyrkyttävät, vaan rakastelu sisältää melkein 4/5 muuta ja 1/5 yhdyntää :)
Mutta näin siis vain minun tapauksessani, vaikka tuskin olen ainoa.
Hyvää Ystävänpäivää ;D - wau ihanaa
N vastaa kirjoitti:
Omasta kokemuksestani pystyn vain kertomaan; en kaikkien naisten puolesta... Minä nautin siitä kun näen ja tunnen miehen nauttivan minusta. Jos mies jättäisi minun tyydytykseni huomioimatta ja huolehtisi vain omastaan, se jättäisi minut kylmäksi. - Jos taas jännitykseni johtuu selvästi siitä, että olen epävarma uuden kumppanin kanssa tai on työhuolia tai muuta sellaista, joka vie ajatukset, minulle on hyvä niin, että mies ensin valmistelee minua ja saa sitten oman tyydytyksensä, vaikka en itse orgasmia saisikaan. - Riippuu sitten ihan täysin omasta mielentilasta ja jaksamisesta olenko tyydyttänyt itseni loppuun sillä aikaa kun mies on vaikka mennyt suihkuun. - Tai hänen katsoessaan, jos mies niin on halunnut.
Ja jos olet kovin nuori (?), niin älä huolehdi, harjoittelemalla oikean kumppanin kanssa opit kyllä kestävyyttä. Ei se tosiaan ihan kahdella työnnöllä saisi tulla. Esimerkiksi syvien vatsalihasten harjoittelu on tärkeää sekä naisille että miehille. - Mutta kaikki naiset eivät tosiaankaan tarvitse sellaista pitkää panosessiota, joita seksivideot tyrkyttävät, vaan rakastelu sisältää melkein 4/5 muuta ja 1/5 yhdyntää :)
Mutta näin siis vain minun tapauksessani, vaikka tuskin olen ainoa.
Hyvää Ystävänpäivää ;DEn ole enää niin nuori olen 32v ja seurustelu suhteita takana jokunen!! vuosien suhteista, kuukausiin ja yhden illan juttuja joten en ole mikään kokematon;)No mutta tällaista elämää täällä;DJa sellaista siellä!!Ja jos sinä saat unessa orgasmin,niin minä oops!!pakko myöntää sain NYT;) Hyvää Ystävänpäivää ;D
- Anonyymi
wau ihanaa kirjoitti:
Itsekin laitoin lähes joka kerta kumppanin "alulle" nuolemalla hänen klitorista n.10 minuuttia,mutta mä itse kiihotuin jo siinä vaiheessa niin paljon että ei tarvii montaa työntöä sinne itseensä enää kun itse laukean aargh:)
Ja hän tykkäs ihan tosi paljon siitä nuolemisesta!! ja vaikka hän voihki ja lopuksi kouristeli,niin ei hän myöntänyt että sai jo orgasmin? ja pyysi että tule sisään nyt:)Haluis saada kumppanin kanssa yhtä aikaa orgasmin ja tuntea sen kun naisen emätin supistelee orgasmista!?! jne...No ne jälki järistyksetkin kun pääsis tuntemaan;)Mutta tuntuuko sinusta enää sen jälkeen hyvältä kun olet jo lauennu ja sen jälkeen tullaan sisään?mies laukeaa herkemmin,nopeammin.Naista pitää lämmittää.
- wau ihanaa
Meitäkin moneksi jotka kärsii ennen aikaisesta siemen syöksystä...ei ole helppoo jos laukee nopeasti!!Hirveät paineet ja ajatukset kun menee kumppanin kanssa sänkyyn toivoen että nyt haluan nauttia pitkään,mutta niin siinä vain käy että ns,,pelkää ajatuskin siitä pimpistä saa tulemaan;(No täytynee kokeilla sitä puudutus ainetta tai sitten vain harjoittaa niitä lihaksia!
- N vastaa
En ollut törmännyt tuohon ongelmaan kuin kerran ja luulin silloin olleen kyseessä toisenlaisen ongelman. - Mutta onhan tuo "vaiva" ihan tavallista ja usein hoidettavissa. - Tarvitset kuitenkin mielummin pidempiaikaisen kumppanin kuin satunnaisia tapailuja, että saisit tehokkaammat harjoitukset :)
http://seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=4 - wau ihanaa
N vastaa kirjoitti:
En ollut törmännyt tuohon ongelmaan kuin kerran ja luulin silloin olleen kyseessä toisenlaisen ongelman. - Mutta onhan tuo "vaiva" ihan tavallista ja usein hoidettavissa. - Tarvitset kuitenkin mielummin pidempiaikaisen kumppanin kuin satunnaisia tapailuja, että saisit tehokkaammat harjoitukset :)
http://seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=4Ennenaikaisen siemensyöksyn diagnoosi on pitkälti potilaan itsediagnoosi. Käytännössä lähes kaikilla potilailla, jotka lähtevät hakemaan apua, edellä esitetyn määritelmän kriteerit täyttyvät. Määritelmän aikaraja 1 minuutti ei tietenkään ole tarkka. Vastaanottotilanteessa kannattaa kysyä, tapahtuuko siemensyöksy nopeammin kuin parissa minuutissa. Jos näin on, asiaa voi vielä tarkentaa. Vaikein muoto on tietysti se, että siemensyöksy tulee jo ennen yhdynnän aloittamista. Tosiasiassa suurella enemmistöllä potilaista siemensyöksy tapahtuu selvästi alle minuutissa, melko usein sekunneissa yhdynnän aloittamisen jälkeen. Jonkin verran on potilaita, joilla aika on 1-2 minuuttia. Joskus harvoin vastaanotolla tapaa potilaita, joilla on täysin väärä käsitys siitä, kuinka kauan yhdyntä tavallisesti kestää. Tavallinen yhdynnän kestohan on 5-7 minuuttia, eikä suinkaan 20–30 minuuttia, niin kuin jotkut luulevat!!!..........Tää kuulostaa niin minulta?!Mutta kai Pitää oppia elämään asian kanssa,niin se vain on!!No nyt tiedät :/
- N vastaa
wau ihanaa kirjoitti:
Ennenaikaisen siemensyöksyn diagnoosi on pitkälti potilaan itsediagnoosi. Käytännössä lähes kaikilla potilailla, jotka lähtevät hakemaan apua, edellä esitetyn määritelmän kriteerit täyttyvät. Määritelmän aikaraja 1 minuutti ei tietenkään ole tarkka. Vastaanottotilanteessa kannattaa kysyä, tapahtuuko siemensyöksy nopeammin kuin parissa minuutissa. Jos näin on, asiaa voi vielä tarkentaa. Vaikein muoto on tietysti se, että siemensyöksy tulee jo ennen yhdynnän aloittamista. Tosiasiassa suurella enemmistöllä potilaista siemensyöksy tapahtuu selvästi alle minuutissa, melko usein sekunneissa yhdynnän aloittamisen jälkeen. Jonkin verran on potilaita, joilla aika on 1-2 minuuttia. Joskus harvoin vastaanotolla tapaa potilaita, joilla on täysin väärä käsitys siitä, kuinka kauan yhdyntä tavallisesti kestää. Tavallinen yhdynnän kestohan on 5-7 minuuttia, eikä suinkaan 20–30 minuuttia, niin kuin jotkut luulevat!!!..........Tää kuulostaa niin minulta?!Mutta kai Pitää oppia elämään asian kanssa,niin se vain on!!No nyt tiedät :/
Oppia ikä kaikki...
Toivottavasti en antanut mielikuvaa, että asia olisi minusta jollakin tavalla huvittava; päinvastoin, uskon, että se on aikamoinen henkinen painolasti.
- Mutta edelleen uskon, että oikeanlaisen kumppanin kanssa pystytte varmasti rakastelemaan täysin tyydyttävästi. - Kuitenkin; rakastelu on suurelta osin muutakin kuin pelkkää yhdyntää !
Ja, kuten todettu; kaikki naiset eivät pidä pitkästä jyystämisestä, vaan lyhyempikin, mutta tunteella hoidettu sessio maistuu ;) - wau ihanaa
N vastaa kirjoitti:
Oppia ikä kaikki...
Toivottavasti en antanut mielikuvaa, että asia olisi minusta jollakin tavalla huvittava; päinvastoin, uskon, että se on aikamoinen henkinen painolasti.
- Mutta edelleen uskon, että oikeanlaisen kumppanin kanssa pystytte varmasti rakastelemaan täysin tyydyttävästi. - Kuitenkin; rakastelu on suurelta osin muutakin kuin pelkkää yhdyntää !
Ja, kuten todettu; kaikki naiset eivät pidä pitkästä jyystämisestä, vaan lyhyempikin, mutta tunteella hoidettu sessio maistuu ;)No et:) Päin vastoin sinä olet ymmärtäväinen näiden asioiden suhteen... kiitos siitä sinulle :) Ja en varmaan ole ainoa jolla sama ongelma!!No on tosin henkinen painolasti,mutta ei asiat kuitenkaan niin kurjasti ole!!Ja se Jyystäminen!mä kyllä kestän toisinaan pitkään jos olen juonut,mutta ei sekään voi olla ratkaisu:)Se alkomahooli jotenkin puuduttaa ja jaksaa "jyystää"!Mutta ootappa selvin päin jos...
- Vastuumies
Se on aivan sama mistä ja miten nainen orgasminsa saa, pääasia että seksi tuntuu hyvältä ja että nainen on orgasmeihinsa tyytyväinen, ettei ala hyppimään seinillä.
''Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan...''
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199