Oli eilen Lauantaina ollu varkaita Kivirannan alueella. Omakotitaloon murtauduttu ja varastettu kai mm. elektroniikkaa ja koruja. Kuulin kans ettei ollu ainoita taloja jossa oli ikkunan takana käyny köyhät kurkkimassa.
Varkaita pyörii Huittisissa
12
778
Vastaukset
- naapurista vaan...
...ulkomaalaisia... sori, olin nyt varmaan hirvee rasisti?
- Kivirannassa asuva
Missäs päin Kivirantaa? Laidunmaan päässä vai Meijerin?
- =(
Olisko ollu Isännänkadulla.
- no jopas on
Omituista että kukaan ei oo huomannut noitten prkl:tten touhuja, täälläkin talot kylki kyljessä esim. mulla naapurin kanssa ikkunat ihan vastakkain, vaikka en just ihan samalla kadulla olekaan.
Niin kyllä sitä ainakin luulis että joku huomaa hämärähemmot, erityisesti jos on ulkomaalaisia tai tätä omaa vähemmistökansanryhmäämme. - tosi on
Kannattaa hankkia koira. Ei tartte olla kovinkaan kummonen eikä rotukoira, onhan siitä vaivaa, mutta myös seuraa. Ja varkaat ei ensimmäiseksi mene paikkaan mistä kuuluu haukuntaa. Pienelläkin voi olla ison koiran äänivarat jos joku tuntematon hiippailee nurkissa. Kokemusta on.
- kräpsähtää
No niin, muistetaas taas se yhteistyö-ja avunantosopimus -ja otetaan ne kiinni! Ja annetaan opetus joka muistetaan!
- columbo
Hyi helvetti !!!
- jos joku kurkkii ja urkkii nurkissa, täytyy antaa" tunti turpaan" porukalla jos näkee moisen hiipparin.
- ei vais, mutta pitää silmät auki ja ilmoitella polliisille asiasta.
- ja tosiaan pitää ovet lukittuna myös autotallin sekä varaston, vaikka ei se niille este ole vaan hidaste :( - yks Eetu ei Aatu
JOKO SAATU KIINNI VARKAAT???
- ja kulkurit ???
Vai vieläkö täytyy pitää kovat piipussa? - kysyy Eetu
Jos, meille tulee niin, tietää käyneensä kylässä...,
Mutta toivotaan että, ovat jo kaukana meistä ja Huittisista.
Olisi ikävää .... tavata heidät itse teossa. - Aamulehti 17.2.2012
Teoista epäillyt liikkuvat Liettuan rekisterissä olevalla, vaalealla Fiat Ducato -merkkisellä matkailuautolla. Auton rekisterikilpi on EGC361.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194723015437/artikkeli/varo omakotitalon asukas poliisi etsii matkailuautolla suomea kiertavia varkaita.html- viritetään ansat!
ja niitä kilpiä niillä on vaihtoon asti mukana- ja kätyreitä. Joten SILMÄT AUKI, älkääkä kytätkö vain asuntoautoja !!!!
Nyt kun talvilomatkin on alkaneet, niitä vasta hiippailee. NYT VALPPAANA
K A I K K I !!!
Ei niitä pitele muu kuin "pyssyt" ja muut ansat.
- VAARI JA MAMMA
RYSSÄT JA MUUT VARKAAT SIPERIAAN KUN KIINNI SAADAAN.
EI TÄÄLLÄ KAIVATA...,
MUTTA SILMÄT AUKI JOS NÄKYY EPÄMÄÄRÄISIÄ HIIPPAREITA NURKISSA, REKKARIT YLÖS JA MUUT TUNTOMERKIT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693