pieleen menneet jatkot

nainen20

mentiin kaverin kanssa jatkoille kahden miehen kämppään, ei ollut tarkoitus kun korkata parit ja jutella, kuinkas ollakaan miehet ehdottelivat seksiä, ei haluttu ja miehet suuttuivat. mikä meni vikaan ja kenellä? onko jatkoille meno aina lupaus seksistä vaikka muuta suunnittelisi?

339

43711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehet suuttuivat

Pieleen meni molemmilla osapuolilla, jatkoille meno on lupaus jos antaa vastapuolen niin ymmärtää.

Kukaan ei voi arvata, että suunnittelit muuta. Etkö osaa puhua?

• Pitääkö se tussu levittää heti, kun kylään kutsutaan? Oikein kimppakiva????

• Mahtaa vituttaa

Miehillä meni ilta piloille teidän takianne, olisivat saaneet varmasti halukastakin seuraa, jos ette olisi antaneet ymmärtää, ymmärtämättä antaa.

• kullimagneetit
        thebestnumber kirjoitti:

Pitääkö se tussu levittää heti, kun kylään kutsutaan? Oikein kimppakiva????

"Jos miehet ehottavat jatkoja, niin siinä piilee aina seksin halu, sillä tuskin löytyy kovin montaa heteromiestä, joka kiinnostavan naisen kohdatessa ei haluaisi seksiä, poikkeus varatut."

Höpö, höpö, me varatut vasta sitä seksiä haluammekin. 100-varmana jokainen mies joka pyytää naisen jatkoille luokseen oli vapaa tai varattu, haluaa ja olettaa saavansa seksiä ..paitsi jos mies on homo.
        Sama juttu jos nainen pyytää jatkoille luokseen, niin kyllä mies olettaa että nyt irtoaa pesää.
        Kyllä se ilman jääminen on paska juttu ja vituttaa, varsinkin jos hakupaikassa olisi ollut muutakin lihaa tarjolla ja pokattavissa.
        Saatille tai jatkoille lähtö on pokauskutsu.

• Eevaliisakaarina 42v
        Mahtaa vituttaa kirjoitti:

Miehillä meni ilta piloille teidän takianne, olisivat saaneet varmasti halukastakin seuraa, jos ette olisi antaneet ymmärtää, ymmärtämättä antaa.

Kyllä jatkoille suostuminen tarkoittaa samalla että suostuu n u s s i t t a v a k s i ja piste. Olen itse nuori nainen ja teen ratkaisun aina ajoissa, mikä tarkoittaa että joo merkitsee ehkä ja ehkä kyllä. Kymmenet kerrat olen lähtenyt miehen tai miesten mukaan ja paria kertaa lukuun ottamatta olen ollut yhden tai joskus jopa kahden miehen kanssa sukupuoliyhteydessä, ja se asia on ihan jees. En kadu mitään, vaikka ei aina ole onnanutkaan täydellisesti, eli mies on ollut kömpelö, töötti, impotentti, liian pienimulkkuinen tai muuten epämiellyttävä esim epähygieeninen, mutta yleisemmin ja useammin olen nauttinut ja antanut nautintoja.

• casjiofnhasoidvfnsda
        Eevaliisakaarina 42v kirjoitti:

Kyllä jatkoille suostuminen tarkoittaa samalla että suostuu n u s s i t t a v a k s i ja piste. Olen itse nuori nainen ja teen ratkaisun aina ajoissa, mikä tarkoittaa että joo merkitsee ehkä ja ehkä kyllä. Kymmenet kerrat olen lähtenyt miehen tai miesten mukaan ja paria kertaa lukuun ottamatta olen ollut yhden tai joskus jopa kahden miehen kanssa sukupuoliyhteydessä, ja se asia on ihan jees. En kadu mitään, vaikka ei aina ole onnanutkaan täydellisesti, eli mies on ollut kömpelö, töötti, impotentti, liian pienimulkkuinen tai muuten epämiellyttävä esim epähygieeninen, mutta yleisemmin ja useammin olen nauttinut ja antanut nautintoja.

42v tosi nuori joo...vanha haaska

• Kokemus opettaa
        casjiofnhasoidvfnsda kirjoitti:

Jatkot riipuu miten on ilta muuten mennyt,, tanssia ,, viiniä ruokaa, ja kivaa seurustelua,, niin jatkot on sataprosenttiseti varmaa,,,
        Jos on varattu nainen ei se siihen vaikuta,, Olen kokenut senkin ,,että varatut on paljon aktiivisempisa asian suhteen.. Varattu nainen ilman seksi elämää on nappisuoritus,, ja sitä energiaa riittää siitä olen varma,,

• Viljami_69

Nettivinkattu kunnnianloukkauksesta. t. Viljami

• n19 melkein

Yleensä tajuun kun juottavat vaik oon 20v neito niin saava p a n n a eikä siinä pahaa. Työ paikan jatkoille jäin viiden ukon kanssa eikä tullut mieleenkään että haluu seksii kaikki. Kyllä kun lähti housut niin rupesin nauttimaan äijien kimppakivasta. Eipä ennen ollut pantukkaan niin hyvin et itsekkin nautin.

• Sama 19v
        n19 melkein kirjoitti:

Yleensä tajuun kun juottavat vaik oon 20v neito niin saava p a n n a eikä siinä pahaa. Työ paikan jatkoille jäin viiden ukon kanssa eikä tullut mieleenkään että haluu seksii kaikki. Kyllä kun lähti housut niin rupesin nauttimaan äijien kimppakivasta. Eipä ennen ollut pantukkaan niin hyvin et itsekkin nautin.

Olin miesten juotettavana, arvelin että haluavat muutakin. Loppuillassa tuli mentyy jatkoille neljän miehen kanssa. Oli kännissä kiva kun riisuvat ja rupesivat naimaan. Oli kiva saada vanhempaa ukkoo peräkkäin,kyllä sai aamuun asti joltain.

• Oul(m)

Kyllä jatkoille mennään nusimaan ja hauskan pitoon .KIVAAHAN se on .

• SISILOISTE

missähän vika , kun vain yhden yön seiraa haluat?eikö sinulla riitä kanttia kunnon suhteen aloittamiseen? voi voi sinua. sanon, jos nyt jo pelkästään seksin perässä pyörit!miten on tilanteesi vanhemmalla iällä?mikä sinussa vikana, joe et kykene seurustelemaan ?vai oletkoha sittenkin jo ns. varattu?

• mies 55v

Ei se mikään vanha haaska ole. Itse olen 55v ja tiedän, että vanhemmat naiset on parempia sänkyssä kuin nuoret kokemattomat. Nainen paranee vain vanhetessaan kuin viini. Estoja ei ole. Nuortet sensijaan ovat estoja täynnä se on näin vain. Tosin kyllä nuorikin voi sänkyssä olla ihan hyvä jos on tarpeeksi kokenut.

• Monesti jatkoilla

No ei todellakaan jatkoille meno ole lupaus seksistä. Jatkoilla voi pitää hauskaa muutenkin. Muistakaa sekin ettei suudelmakaan ole lupaus seksistä.

• naisten mies
        thebestnumber kirjoitti:

Pitääkö se tussu levittää heti, kun kylään kutsutaan? Oikein kimppakiva????

sä oot seksikäs sovitaanko treffit

• Eevaliisakaarina 42v kirjoitti:

Tsekkaa WWW.elisanet.fi/Pilpa. Mahtavaa!

öööööö onko nuori vai muori jos on 42

• eusebius1
        Mahtaa vituttaa kirjoitti:

Se rakastellaanko riippuu ihan tilanteesta. Minä olen pyytänyt ja minua on pyydetty jatkolle monasti. Nekin ovat erilaisia. Toisissa on lupaus rakastelusta toisissa vaan jakaa kivaa iltaa. Joskus penskana oli se aina mieleä heh. niin alkoi kuvtella että jatkoille pyytäjä halusi naida. Onneksi se haihtui pois. Se rakastelu tulee jos on tullakseen. Ei se sa olla pakkopullaa. Siks sänkyyn mennään että sitä halutaan. ei minkään muun vuoksi. olen ollut naimisissa kasi erta 20, ja 15 vuotta. Molemmat vaimot kuolivat ensimmäinen autokolarissa toinen syöpään. elämä vaan niin kohtelee. Aina minulla on ollut se syy rakasteluun että kumpikin sitä haluaa. Hassua että vanhana ukkonakin niin se on. innostuu joku tällaisesta 70 vuotiaastakin. ei kovasti ole moittinut. en kyllä tiedustella ole uskaltanut.

Sä et kyllä kyselee :D nautit ja nautit siinä on kyllä nainen!

• savoks

Tuo on oikeaa peliä. Tekee asian selväksi eikä jossittele.

• idiootit...

ei todellakaan ole lupaus seksistä!! se on tyhmyyttä, jos automaattisesti olettaa toisen olevan halukas seksiin vaikka jatkoille tulikin. itse yleensä ainakin jatkoilla aina vaan kuunnellut musaa ja jutellut. on saatettu pelatakin jotai. jos jatkot on kahdenkeskiset, silloin voi jo päätellä, että toisella on mielessä seksi. näihin itse en yleensä lähde mukaan ollenkaan ellen sitten ole siinä mielessä kiinnostunut. ja voin kertoa, että 98% tapauksista en todellakaan ole kiinnostunut seksistä.

• anigma
        Monesti jatkoilla kirjoitti:

No ei todellakaan jatkoille meno ole lupaus seksistä. Jatkoilla voi pitää hauskaa muutenkin. Muistakaa sekin ettei suudelmakaan ole lupaus seksistä.

juuh ei ei se aina seksiä tarkota kun ei aina viitsi antaa

• nainen20

miehet itse sanoivat, että mennään kämpille juttelemaan ja juomaan kaljat. ja tajusivat kyllä itsekin ettemme ole mitään levittelijöitä. kai se pitää aina vaan silti yrittää?

• pepeex

no riippuu miehistä

• FFL

Älkää sit menkö jatkoille. Etkö lue vittu lehtiä aina ku naiset lähtee tuntemattomien miesten seurassa jatkoile ne tulee raiskatuks tai tapetuks. Jos te pelaatte sellast pelii et meette jatkoille ettekä edes anna niin mitä luulet et siinä tapauksessa sitten käy. Ihme urpoja ämmiä pakko sanoo.

• 18+5
        FFL kirjoitti:

Älkää sit menkö jatkoille. Etkö lue vittu lehtiä aina ku naiset lähtee tuntemattomien miesten seurassa jatkoile ne tulee raiskatuks tai tapetuks. Jos te pelaatte sellast pelii et meette jatkoille ettekä edes anna niin mitä luulet et siinä tapauksessa sitten käy. Ihme urpoja ämmiä pakko sanoo.

Aina :D

• Erilläiset jatkot

Menin kahen miehen kans jatkoille vaikka olen nuori mies. Viinaa oli runsaasti, heräsin siihen kun oli housut pois ja rupesivat naimaan pyllyyn. Ei siinä voinut kun olla pantavana molemmille. Aamun asti naivat vuoronperään melkein väkisin. En ole mennyt miesten kanssa jatkoille sen jälkeen.

• anigma
        FFL kirjoitti:

ei kaikki lähde tuntemattomien kanssa pitää vaan sit olla munan kipee aika paljon

• Mies 38v.

No ei minusta ole.

• fiksu mies

Tollaset miehet on idiootteja. Ei ne olis pyytänyt jatkoille jollei olis ollut seksi mielessä.

• Olet siis homo.

Olet siis homomies!

• Prosenttijengi
        Olet siis homo. kirjoitti:

Olet siis homomies!

Ja sinulla on homofobia!

• Prosenttijengi kirjoitti:

Ja sinulla on homofobia!

Ja sinulla on vitun iso suu.

• Wanha kokenut

Varmaan ylivoimaisesti suurin osa miehistä, useimmat naisetkin, ajattelevat mahdollista seksiä lähtiessään jatkoille kapakasta. Silti, oleellinen juttu, joka tulisi muistaa, on se, että SEKSISTÄ ON OIKEUS AINA KIELTÄYTYÄ.

Se voi harmittaa miestä, jos jää saamatta, kun mieli tekee, mutta, kyllä naisella on lupa myös kieltäytyä. Useimmiten he eivät sitä toki tee.

• Oikeus suuttua
        Wanha kokenut kirjoitti:

Varmaan ylivoimaisesti suurin osa miehistä, useimmat naisetkin, ajattelevat mahdollista seksiä lähtiessään jatkoille kapakasta. Silti, oleellinen juttu, joka tulisi muistaa, on se, että SEKSISTÄ ON OIKEUS AINA KIELTÄYTYÄ.

Se voi harmittaa miestä, jos jää saamatta, kun mieli tekee, mutta, kyllä naisella on lupa myös kieltäytyä. Useimmiten he eivät sitä toki tee.

Joo mutta miehillä on oikeus sen jälkeen myös suuttua.

• anigma
        raksukeke kirjoitti:

Ja sinulla on vitun iso suu.

juuh miten sun jatkot haluatko aina seksiä?

• naisten mieleen
        Wanha kokenut kirjoitti:

Olen usein lähtenyt naisen mukaan, kun on ollut mukavaa seuraa. koska olen naimisissa olen naisen hartaasta tovomuksesta joskus suostunut, Usein jäänyt vain mukavaksi keskustelu illaksi. Olen jopa kieltäytynyt joskus. joten voihan sitä vain seuranvuoksi olla mukana.

• Enedesäitiiniluota

Jaa-a, vanha kansanviisaushan on että naisen sana ja lupaus on kuin veteen piirretty viiva tai ilmaan kirjoitettu sana, eli sen voima ja merkitys, ''pitävyys'' niin sanotusti häviää ja hälvenee heti sillä hetkellä kun se on sanottu.

Mikään ei ole itsestäänselvää tai varmaa kun on naispuolisista olennoista kyse, ei varsinkaan jos seksistä on kyse.

• Ja sitä se silti oli

Näin naisena musta tuntuu just tolta, et mun sana on kuin veteen piirretty viiva tai ilmaan kirjoitettu sana sen perusteella miten paljon miehet kuuntelee ja kunnioittaa sitä mitä mä sanon, varsinkin kun on seksistä kyse. Sille seksille on toinenkin nimi mutta sitä ei sais käyttää, raiskaus kun on ruma sana.

• Ja sitä se silti oli kirjoitti:

Näin naisena musta tuntuu just tolta, et mun sana on kuin veteen piirretty viiva tai ilmaan kirjoitettu sana sen perusteella miten paljon miehet kuuntelee ja kunnioittaa sitä mitä mä sanon, varsinkin kun on seksistä kyse. Sille seksille on toinenkin nimi mutta sitä ei sais käyttää, raiskaus kun on ruma sana.

Tsekkaa WWW.elisanet.fi/Pilpa niin tiedät

• k.repo kirjoitti:

Tsekkaa WWW.elisanet.fi/Pilpa niin tiedät

VITUN HUORA!!!!

• parastakin

AP:lle ,Mielestäni jos lähdetään jatkoille ,niin onhan se samalla lupaus
      sexistä. Kyllä teilläkin oli sama asia mielessä ,mutta ette ehkä päässeet
      ystäväsi kanssa sovintoon KUMMAN MIEHEN KUKIN OTTAA. Ensin mennään
      juomaan miesten viinat ja sitten ei anneta pesää.
      Älä viitsi teeskennellä muuta asiasta.

• reilupeliiii

Naiset on tottuneita juomaan miesten tarjoamia juomia ja olettaa ettei sekään velvoita mihinkään. Mielestäni kaksi tai useampi juoma velvoitaa seksiin. Naisten kannnattaisi katsoa keneltä niitä drinkki tarjouksia ottaa vastaan.

• marbe
        reilupeliiii kirjoitti:

Naiset on tottuneita juomaan miesten tarjoamia juomia ja olettaa ettei sekään velvoita mihinkään. Mielestäni kaksi tai useampi juoma velvoitaa seksiin. Naisten kannnattaisi katsoa keneltä niitä drinkki tarjouksia ottaa vastaan.

noo huuhhuh :D mä en ainakaa jostain parista hikisestä drinkistä lähtis kenenkää matkaan :D MENKÄÄ VITTU VAIKKA HUORIIN :D tulis liian kalliiks vissii lompakolle?

• hohhoijaa
        reilupeliiii kirjoitti:

Tämmöistä junttimeininkiä näköjään on vain Suomessa. Keski-Euroopassa mies voi tarjota vaikka koko illan, ilman että se velvoittaa yhtään mihinkään. Olen joutunut opastamaan ulkomaalaisia (valkoisia) ystäviäni, että älkää Suomessa ottako drinkkitarjouksia vastaan ellet halua selitellä jälkikäteen, ettet halua seksiä. Tulkaa nyt siellä Suomessa pusikosta ulos ja olkaa vähän sivistyneempiä. Niin naiset kuin miehetkin.
        Ja jatkot: jos ei halua seksiä, voi sopia jatkot kahville vaikka seuraavana päivänä. Eli haluaako tavata ihmisen muuten vain uudestaan vai ei. Jatkot bileiden jälkeen on aina seksuaaliviritteinen. Se, joka sitä ei ymmärrä, on naiivi.

• kohtalo
        reilupeliiii kirjoitti:

Siis mitä ...... sä puhut????Ai luuletteko te tollot,että kun te tarjoatte tuolla kapakassa juomia,että sillä te saatte pesää?Maksulliset naiset on asia erikseen...Kaikennäkösiä urpoja sitä onkin liikenteessä!!

• Nainenkin voi haluta
        hohhoijaa kirjoitti:

Tämmöistä junttimeininkiä näköjään on vain Suomessa. Keski-Euroopassa mies voi tarjota vaikka koko illan, ilman että se velvoittaa yhtään mihinkään. Olen joutunut opastamaan ulkomaalaisia (valkoisia) ystäviäni, että älkää Suomessa ottako drinkkitarjouksia vastaan ellet halua selitellä jälkikäteen, ettet halua seksiä. Tulkaa nyt siellä Suomessa pusikosta ulos ja olkaa vähän sivistyneempiä. Niin naiset kuin miehetkin.
        Ja jatkot: jos ei halua seksiä, voi sopia jatkot kahville vaikka seuraavana päivänä. Eli haluaako tavata ihmisen muuten vain uudestaan vai ei. Jatkot bileiden jälkeen on aina seksuaaliviritteinen. Se, joka sitä ei ymmärrä, on naiivi.

Samoilla fiiliksillä minäkin, mutta vaikka minäkin koen ehdottomasti että jos mies/ miehet pyytävät naisen/ naisia jatkoille, he ERITTÄIN USEIN toivovat päätyvänsä sänkyyn illan päätteeksi, mutta näin ei ole aina.

:D

Itse sain kerran kokea tämän! Baarissa röökikopissa katseemme kohtasivat upean miehen kanssa, menin pyytämään tietysti tulta ja jäimme juttelemaan. Huomasimme että juttua riitti ja ihminen todella oli mielenkiintoinen. Mies pyysi minua jatkoille. Oletin että pääsen hänen kanssaan lakanoihin, mutta toisin kävi! Mies oli minua pari vuotta vanhempi ja kämpillään esitteli ensin kotiaan, sitten pyysi että voisimme katsoa yhtä elokuvaa josta olimme puhuneet aiemmin ja ajattelin suoraan, että kas ompas kiva idea ensin käpertyä viereen katsomaan elokuvaa ja lopulta harrastaa seksiä, mutta toisin kävi. Tämä mies ei halunnut seksiä, vaan halia ja katsoa sitä elokuvaa! :D

Minä naisena näin surutta ilman :D

• hohhoijaa kirjoitti:

JOOPA JOO NÄPITÄ KOTONA JA MEIDÄT NORMAALIT RAUHAAN!

• anigma

ei mulla ainakaan ole

• Järwinen

Tottakai se on lupaus seksista. Sinne menitte horimaan toisten viinat. Hävetkää. Ei se pillu panemalla kulu eikä järvi soutamalla.

• Rudi...

joo näinhän se on vanhempi nainen tuli pubista perässäni ulos jakysyi missä päin asuin, Kerroin asuvani aivan lähellä jolloin hän kertoi hänellä olevan korkaamattoman vodka pukkoin ja kysyi maistuisi mulle. Ok sanoin ja pyysin mukaa. Tultiin asunnolle vaimo oli työ matkalla,
        Asunnolle päästyämme hän käv heti suoraan kiini kulliini joka pamahti oitis seisomaa. Emme kerineet ottaa edes vaateita pois. Työnsin kullini hänen pikkareidensa puntin välistä hänen liukkaaseen vittuunsa, Kohta tulii mahtava orggu ja hänen vitustaan pulpahti nestettä sotkien meidän vaatteet,

Riisuiduimme ja kävimme suihkussa. Hän istahti sängyn päähän ja levitti vittunsa. Enpä olisi arvannut vittua nuollessani kuinka nopeasti kullini koveni. Menimme sänkyyn hän otti kullin suuhunsa ja ja lutkutteli sitä edes takas.Minä puolestani upotin pärstäni hänen jo taas kostuneeseen vittuun. Kielelläni pyörittelin hänen ihanaa g pistetään.......
        Eiköhän tämä jo riitä.....

• Joo ei__
        Rudi... kirjoitti:

joo näinhän se on vanhempi nainen tuli pubista perässäni ulos jakysyi missä päin asuin, Kerroin asuvani aivan lähellä jolloin hän kertoi hänellä olevan korkaamattoman vodka pukkoin ja kysyi maistuisi mulle. Ok sanoin ja pyysin mukaa. Tultiin asunnolle vaimo oli työ matkalla,
        Asunnolle päästyämme hän käv heti suoraan kiini kulliini joka pamahti oitis seisomaa. Emme kerineet ottaa edes vaateita pois. Työnsin kullini hänen pikkareidensa puntin välistä hänen liukkaaseen vittuunsa, Kohta tulii mahtava orggu ja hänen vitustaan pulpahti nestettä sotkien meidän vaatteet,

Riisuiduimme ja kävimme suihkussa. Hän istahti sängyn päähän ja levitti vittunsa. Enpä olisi arvannut vittua nuollessani kuinka nopeasti kullini koveni. Menimme sänkyyn hän otti kullin suuhunsa ja ja lutkutteli sitä edes takas.Minä puolestani upotin pärstäni hänen jo taas kostuneeseen vittuun. Kielelläni pyörittelin hänen ihanaa g pistetään.......

no ei riitä...

• Calvero
        Rudi... kirjoitti:

Toisilla sitten käy tuuri

• fuckers
        Rudi... kirjoitti:

näitkö unta?vai kirjoitatko tarinoita pornolehtiin?

• tiedän

voi kuule, kyllä se pillu panemalla kuluu....

• marbe

• maksan itse juomat

No jos myy itsensä viinasta. "...ei kulu" - ehkä ei mutta ainakin kerää kaiken maailman taudit tuolla menolla. Ja levittää ne eteenpäin.

• Calvero kirjoitti:

Toisilla sitten käy tuuri

Niinpä......

• anigma
        fuckers kirjoitti:

näitkö unta?vai kirjoitatko tarinoita pornolehtiin?

no ei seksi elämässä tärkeää ole

• mielipide---

Jos miehet ehottavat jatkoja, niin siinä piilee aina seksin halu, sillä tuskin löytyy kovin montaa heteromiestä, joka kiinnostavan naisen kohdatessa ei haluaisi seksiä, poikkeus varatut. Toiseksi naisten suostuminen jatkoihin ei tarkoita täysin lupausta seksiin, mutta sillon asia kannattaa tehä tarpeeksi selväksi, sillä 9/10 tapauksesta se siihen johtaa. Eli jos mies pyytää lähteen jatkoille ja sanoo että juotais pari kaljaa ja juteltais, niin sillon naiset teidän täytyy tehä selväksi, että seksiä ei tipu. TAI sitten vain annatte numeron ja pyydätte miestä soittamaan, epäilen kyllä.... sitä paitsi jos mies saa naisen raahattua kämpille ihmettelen ettei se yrittäs seksiä sen jälkeen

• dhsaksjhgakag

On niitäkin miehiä jotka eivät halua pelkkää seksisuhdetta vaan ennemmin seurustelusuhteen. Heitä on vähän, mutta kuitenkin on. Ja arvostan heitä sata kertaa enemmän kuin ympäriinsä letkuaan jakavia huoripukkeja, koska itsellänikään ei ole yhden illan juttuja ollut ja samaa odotan mieheltä (mutta syy ei saa olla se, että olisi halunnut muttei saanut vaan että vaikka tarjoutuisi, ei niin tekisi).

• asdasdasdasdlsdhfgyt

jaa no olen komea/Fiksu 20v sälli jolla ei ole naisista ollut ikinä puutetta, varmaankin johtuen siitä että en pidä naisia objekteina? minulla on paljon ystäviä jotka ovat naisia ja yksi siitä joukosta on avovaimoni joka odottaa meidän yhteistä lastamme ps tapasimme niin että menimme jatkoille, kieltäydyin jossakin vaiheessa loppuiltaa seksistä, sanoin että katsotaan jos ystävystytään/yms eteenpäin( totuushan on että jätin kondomit kotiin.. kuka kunnon mies jättää..) mutta kun katson tilannetta nyt olen onnellinen ihan vain yhden kanssa, ja siitä päivästä lähtien kun tutustuin voin sanoa että hiukan kasvoin teini pojasta tulevaan isän vastuuseeni ja perheen pään rooliin, joten pojjaat miettikääs joskus päällänne että perskuta rallaa tosta voisikin vaimo? kasvattaa , ja näkee muutakin tissit ja perseet, vaikka nyt niissä vikaa ei olekkaan ; )

• J_O
        dhsaksjhgakag kirjoitti:

On niitäkin miehiä jotka eivät halua pelkkää seksisuhdetta vaan ennemmin seurustelusuhteen. Heitä on vähän, mutta kuitenkin on. Ja arvostan heitä sata kertaa enemmän kuin ympäriinsä letkuaan jakavia huoripukkeja, koska itsellänikään ei ole yhden illan juttuja ollut ja samaa odotan mieheltä (mutta syy ei saa olla se, että olisi halunnut muttei saanut vaan että vaikka tarjoutuisi, ei niin tekisi).

No silloin yleensä pyydetään puhelinnumero eikä jatkoille... Tässä oli kyse miehistä, jotka kutsuivat naiset jatkoille.

• ft:t
        asdasdasdasdlsdhfgyt kirjoitti:

jaa no olen komea/Fiksu 20v sälli jolla ei ole naisista ollut ikinä puutetta, varmaankin johtuen siitä että en pidä naisia objekteina? minulla on paljon ystäviä jotka ovat naisia ja yksi siitä joukosta on avovaimoni joka odottaa meidän yhteistä lastamme ps tapasimme niin että menimme jatkoille, kieltäydyin jossakin vaiheessa loppuiltaa seksistä, sanoin että katsotaan jos ystävystytään/yms eteenpäin( totuushan on että jätin kondomit kotiin.. kuka kunnon mies jättää..) mutta kun katson tilannetta nyt olen onnellinen ihan vain yhden kanssa, ja siitä päivästä lähtien kun tutustuin voin sanoa että hiukan kasvoin teini pojasta tulevaan isän vastuuseeni ja perheen pään rooliin, joten pojjaat miettikääs joskus päällänne että perskuta rallaa tosta voisikin vaimo? kasvattaa , ja näkee muutakin tissit ja perseet, vaikka nyt niissä vikaa ei olekkaan ; )

Ja kosinta oli missä?

• kullimagneetit

"Jos miehet ehottavat jatkoja, niin siinä piilee aina seksin halu, sillä tuskin löytyy kovin montaa heteromiestä, joka kiinnostavan naisen kohdatessa ei haluaisi seksiä, poikkeus varatut."

Höpö, höpö, me varatut vasta sitä seksiä haluammekin. 100-varmana jokainen mies joka pyytää naisen jatkoille luokseen oli vapaa tai varattu, haluaa ja olettaa seksiä ..paitsi jos mies on homo.
        Sama juttu jos nainen pyytää jatkoille luokseen, niin kyllä mies olettaa että nyt irtoaa pesää.

• dhsaksjhgakag kirjoitti:

Seksiähän harrastetaan pelkästään avioliitossa ja kaikki muu on halveksittavaa huoraamista?

• dhsaksjhgakag kirjoitti:

Tähän sinun komenttiisi haluan kertoa yhden asian. Olen luultavasti moneen otteeseen saanut kanssaihmisiä luulemaan että ainoastaan haluan seksiä naisilta. Totuus on etten ole koskaan harrastanut seksiä. Olen montakertaa ajatellut että, olenko tyypillinen luuseri? Olen lukenut komenttejä ylälaidaasta tähän asti ja halunut itkeä kun saan lukea mitä kapakoissa ja kapakkakäyntien jälkeen ajatellaan ja tehdään. Ei se minulle uutta ole, tiedän että seksiä harrastetaan. Olen kai vähän kateellinenkin. Mutta silti olen liikuttunut kun ajattelen että joku minuakin arvostaa, vaikkemme ole edes tavanneet. Haluaisinkysyä, mikä on kapakan vaihtoehto? En halua käyttää alkoholia. Täysi aikuinen olen, mutta moni lukija ehkä kysyy minkä ikäinen olen? En ole koskaan halunut käyttää alkoholia siksi olen saanut koko elämääni kokea sen varjopuolet vaikken ole koskaan maistannut. Seurustella naisen kanssa haluaisin. Onko muita vaihtoehtoja kun pelkkä yhteydenotto ilmoitus? Osittain tämä meni hieman keskustelun ulkopuolelle.

• F
        epavarmau kirjoitti:

Tähän sinun komenttiisi haluan kertoa yhden asian. Olen luultavasti moneen otteeseen saanut kanssaihmisiä luulemaan että ainoastaan haluan seksiä naisilta. Totuus on etten ole koskaan harrastanut seksiä. Olen montakertaa ajatellut että, olenko tyypillinen luuseri? Olen lukenut komenttejä ylälaidaasta tähän asti ja halunut itkeä kun saan lukea mitä kapakoissa ja kapakkakäyntien jälkeen ajatellaan ja tehdään. Ei se minulle uutta ole, tiedän että seksiä harrastetaan. Olen kai vähän kateellinenkin. Mutta silti olen liikuttunut kun ajattelen että joku minuakin arvostaa, vaikkemme ole edes tavanneet. Haluaisinkysyä, mikä on kapakan vaihtoehto? En halua käyttää alkoholia. Täysi aikuinen olen, mutta moni lukija ehkä kysyy minkä ikäinen olen? En ole koskaan halunut käyttää alkoholia siksi olen saanut koko elämääni kokea sen varjopuolet vaikken ole koskaan maistannut. Seurustella naisen kanssa haluaisin. Onko muita vaihtoehtoja kun pelkkä yhteydenotto ilmoitus? Osittain tämä meni hieman keskustelun ulkopuolelle.

Minäkään en juo enkä harrasta yhden yön juttuja ja haluan jotakuinkin samaa myös mieheltä, jos joskus sellaisen haluan. Siis teikäläisiä kyllä arvostetaan naismaailmassa, usko pois! :)

• epavarmau kirjoitti:

Ota huikka ja nussi rumaa ämmää.....

• asdasdasdasdlsdhfgyt kirjoitti:

Lapsi syntyi ja tuli ero, kuka sitä nyt pikkupippelin kanssa.......

• öinenlintu
        epavarmau kirjoitti:

Ei sinun tarvitse käyttää alkoholia. Minä olin nuorena niin kamalan ujo, etten uskaltanut. Halusin koko ajan tietää mitä teen enkä selitellä mitään humalatilalla. Pidin kovasti tanssimisesta ja kävin kapakoissa ahkerasti. Ikinä en tilannut alkoholia, vaan otin juoman, joka näytti alkoholilta. Oli tosi hauskaa ilman väkeviä.

Osaatko tanssia? Se on hyvä tekosyy päästä toisen lähelle ja joskus jopa saada hellyyttä siinä sylikkäin tanssiessa. Tapasin kaverini suomi24:ssä. Kokeile sitä. Ties vaikka tärppää.

• anigma
        kekoivisto kirjoitti:

Ota huikka ja nussi rumaa ämmää.....

ei saa ketään haukkua

• kati35

Selvintä ois sanoa suoraan mitä haluaa ja mitä, puolin ja toisin. Välttyis kaikki osapuolet tällaiselta epäonnistuneelta illanpäätökseltä. Itse arvostan miehiä, jotka suoraan sanoo mitä on mielessä ja suoraan kysymykseen ovat suoran vastauksen saaneet. Nykyään varattuna tosin vastaus on tietty kielteinen, mutta saattoihan sitä nuorilla päivillä sinkkuna jonkun mukaan lähteäkin :)

• mies unelmissaan

Vastaus on niin selkeä ja helppo että, en edes lukenut muiden kommentteja.
      Tietenkään jatkot eivät ole merkki seksistä. Sehän tuhoaisi elämästä kaiken nerokkuuden ja aistikkuuden.

Jatkoille pääseminen/kutsutuksi tuleminen merkkaa että henkilölle on jokin erityinen "rooli" ajateltu ja ilman häntä jatkot on tylsät. Ihmisiä pyydetään jatkoille. Kun naista pyydetään jatkoille ni syy voi olla se että jatkoille kaivataan eroottisia vivahteita, säpinää, toimintaa, jotakin jolla vielä iltaa juhlistetaan. Se voi olla mitä vain ja jatkoille pyytäjä on huomioinut että juuri tämä henkilö jatkoille tarvitaan. Se voi olla seksiä tai siihen on ainakin mahdollisuus.

Jos haluaa jatkoille, ni varminta on järjestää itse jatkot.

Jatkoille tarjoutuminen on tahditonta, et kun kuulee joidenkin puhuvan jatkoista, ni mennä mukaan keskusteluun. Sivistynyt nainen ei tuppaudu seuraan, ei himoitse jonkun kotona odottavaa baarikaappia, eikä paljasta seksuaalisia halujaan vaikka niitä olisikin. Jos seurueessa on joku erityinen henkilö ni voi olla hänen lähellä ja toivoa että hän ja itse löytäisi itsensä aamulla samasta paikasta. Miehen tulee olla jatkoasioissa maltillinen, selkeä ja suorasanainen.

Jatkosuunitelmissa nainen on joko täynnä virtaa ja ideoimassa jatkoja hänen luokseen tai sitten kiltisti odottaa pyyntöjä, eikä paljasta että sinnehän minäkin haluan.

Mikäli jatkoille haluaa, eikä sinne ole pääsemässä, vaikka siellä ois muitakin tuttuja ja kukaan ei erityisesti ole pyytäny, on mietittävä että mistä se johtuu.
      Miksi mainosarvoni ei ole tarpeeksi, miksi juuri minua ei pyydetä.
      Yleensä jatkoja suunitellaan jo pilkun maissa ja voi aistia jos kukaan ei pyydä ja silti jotain on kehitteillä.
      naisella on muutama vaihtoehto jos kutsua ei kuulu?
      a)suutut ja poistut paikalta,ilman mitään syytä
      b)koet olosi tukalaksi, tissejä turvottaa ja perse näyttää jopa omasta mielestä ihan pantavalta, etkä ole edes pahasti perseet olallakaan. Silmäsi tuikkii.
      c) annat ymmärtää, hengailet päämäärättömästi ja jokainen ymmärtää että et saletisti anna

Sitten kun b) vaihtoehdolla on jatkoille päässyt ja tunnet olosi helpottunnen kun saat jatkaa illan viettoa hieman kevyemmissä pukineissa, potkinu korkkarit nurkkaan ja saat häröillä kuin omassa kodissa, tarjoilet hieman silmän ruokaa ja nautit illan jännitteistä ni seksin suhteen tilanne lasketaan selkeästi uudelleen ja olet valmis vaikka keskustelemaan miehen kanssa kasvotusten, että seksiä harrastetaan silloin kun siltä tuntuu ja nyt sua biletyttää.

Jos mies ei lyö turpaan ja raiskaa, ni sit kannattaa vinkata että ensikerralla sua ei saata niin paljoo biletyttää. Pääsetkin seuraavalla kerralla jatkoille automaattisesti ja sit käytkin henkistä keskustelua itsesi kanssa että lunastatko lupauksesi ja annat tuolle miehelle. Tottahan toki? seksi on kivaa! Ratsastat aamunkoittoon?

Elä ei saa olla liian selkeää, mut ei liian olettamustenkaan varassa. Seksin saamisesta tai antamisesta ei kenelläkään ole varmuutta ja niihin tilanteisiin joudutaan aamuyöstä äkillisesti ja päätökset tehdään nopeasti.

Joillain miehillä voi käydä baarissa mielessä harrastaa seksiä jonkun naisen kanssa. Mut ensisijaisesti baareihin mennään pitämään hauskaa ja leikkimään.
      Tosimies saa seksiä ennen kuin ehtii tai älyää edes ehdottaa. Sopivasti humalainen ja illan aikana lämmennyt nainen on hyvin kypsä sopivassa mielentilassa ja hetkessä. Tai siis pari naista. Kännissä on turvallisempaa olla kimpassa ja pitää toisistaan huolta, siinä samalla.

auttoiko vastaukseni ketään?

• pelkkää höpinää

Jonninjoutavaa sananpyöritystä ! Taidat pitää kirjoittamisesta ?

• ghjh
        pelkkää höpinää kirjoitti:

Jonninjoutavaa sananpyöritystä ! Taidat pitää kirjoittamisesta ?

samaa mieltä öök

• Hinttari näpittää....

• Jos nainen lähtee jatkoille. Niin se tarkoittaa, että 90% varmuudella saa siltä. Näin asian itse koen. Sitä paitsi miksi lähtä jatkoille jos kerran ei haluuu antaa? Aika pervoja ootta

• Ja muuten tohon ett naisolla saattaa oola vain miespuolisii frendei ett ei sillai osaa varautuu juttui.

• halukas?

vähän sama.oli tosi väsy ja pyysin hetkeks punkkaan enne ku jatkan himaan. ja uni tuli, kuis muuten.seuraavan päivän kaveri sano ett olit hyvä pano... hämärä m,uistikuva - eli mieht on sikoja?

• mihin?

• Naimaan, naimaan

Ei miehet oo sikoja , vaan hyviä naimaan!

• Just näin....mieti horo sitä

• Jos nainen

kysyy lähdetkö jatkoille niin silloin on takuuvarma juttu.Minä jos pyydän jatkoille niin kysyn suoraa saako mutta siitäholimatta lähdetään jatkoillee joskus jopa olen saanut.

• jatolle vaikkei saa

lähdin jatkoille tytönluokse. tyttö teki heti selväksi ettei anna, mutta käski käydä suihkussa. 20 minutin päästä hän huusi sängystä missä sinä viivyt

• Oliko kiva runkata suihkussa?

• m28t

Vikaan meni se, että ette jatkoille lupautuessanne sanoneet, että seksiä ei sitten tipu.
      Miehet eivät pyydä naisia jatkoille, eivät yksin eivätkä kaksin, muuten kuin sillä mielellä, että nyt voisi olla pimppiä tarjolla. Tämä on vähän sama tilanne, kuin kolmansien treffien jälkeen pyytää toista "sisään kahville", eli oletus on, että sen kahvin lisäksi alkaisi jo tapahtua jotain muutakin.
      Eli kyllä, 99% tapauksista jos suostut baarissa lähtemään jatkoille täysin tuntemattoman miehen kanssa, niin olet samalla lupautunut seksiin.

• menikö pieleen

>Minä itse harrastan tanssia useasti (50v m) ja koskaan ei tarvi lähteä yksin
      tansseista. minä olen sellainen harrastaja ,etten koskaan humallu tansseissa.
      Viikko sitten lähti 33v varattu nainen mukaan kämpilleni ja tietenkin harrastettiin
      sexiä. Jokainen kerta saan naisen mukaan ENKÄ KOSKAAN OLE OLLUT
      HARRASTAMATTA SEXIÄ. Kyllähän aikuinen nainen tietää jos jatkoille lähtee
      mitä siellä seuraa..

Aloittaja kertoi niin kuin ei asiaa ymmärtäisi ollenkaan.

• U.E.Luttinen

ON , aina.

• akkaainatöissä

Kun vain uskaltaa kysyä "tytteliltä",että maistuiskohan Tee mokoman Kahvin asemesta ns. "Meillä", ja kuunellaan vaikka Moren kitaran soitoa; niin jo käy ns. flaksi.Tuntuu, että kaikki viettelevät vapaat ja varatut ihanat naisemme haluvavat jotain kunollista, ts. muutakin kuin `kunnon Isiä´ sinne tavan kotiin! Tiedättehän ?

• daalia80

Höh, en ole yhtään samaa mieltä.

Olen ollut lukuisilla jatkoilla elämäni aikana, vain ehkä yhden kerran viidestätoista olen siellä harrastanut seksiä.

Yleensä miehet ei ole sitä edes pyytäneet: ovat halunneet ryyppy ja juttuseuraa. Harvoin edes samassa sängyssä olen nukkunut.

En ole sitten panomiehiin törmännyt ;)

• -lnvÖnÖNÖnÖk

Olet siis niin helevetin ruma , ettei sua kukaan halua.

• näin se menee

Kerran vosu, aina vosu.

• 312 Kri

P E R S E S E E N sua pitäis laittaa ja huolella

• No et todellakaan!

• NuijaaSakkia

En, miksi pitäisi suuttua?

• Panettaa.

Kun lähdetään saatille. ja kämpille. Kyllähän pikkuveitikka ilomoittaa sojottamisella että kohta saa. Aina on saanut ja aina tulee saamaan.

• Yleensä se on lupaus muustakin kuin juttelusta, kannattaa varmistaa aina etukäteen, jos itse EI halua seksiä, että mitä se toinen mahd. haluaa.

Poikkeuksia aina on, joten on paha yleistää.

• Eevaliisakaarina 42v

• Ikäsi!

Tarkoitat kai, että olit nuori nainen pari vuosikymmentä sitten?

• Olet juuri se potenttiaalinen ehdokas ilmoittamaan aamulla poliisille että SINUT on RAIKATTU!

• panomies

Antaahan setyttö jos äitiinsä ´tulee,jos isäänsä niin suorastaan
      PYYTÄÄ!

• MAMU--

Pettymys aina harmittaa. Taisitte käyttää hyväksenne miehiä? Tuskin he vain toivoivat henkevää keskustelua kapakkaillan päätteeksi. "Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa" pätenee tähänkin. Jos siinä toiset olisivat olleet MAMU -henkilöitä asiasta ei olisi edes "neuvoteltu".

• KoloKolo

Kyllä se kuuluu antaa sitä rönttöstä ja ryppyreikää eikä pihistellä. Jos nainen lähtee jatkoille, niin sehän on selvää että se antaa persettiä miehelle oikeen kunnolla. Oikeen sitten kämmenellä pakaroille lässätellä ja naijja rynkyttää humalassa monta tuntii niin että törttu on kippeenä kolome viikkova ja nielurisatkii kun jolua on kurkkuunki tungettu oikeen urakalla.

• Etu-akseli

Täysin samaa mieltä! Railakasta naintia, niin että perse lätkyy ja pimero sen kun törähtelee! Ja joka reikään niin ettei tarvitse paljon polkupyörällä ajella eikä kurkkuä röhistellä. Melaa mekkoon, poijaat!

• kaikkeakuulee
        Etu-akseli kirjoitti:

Täysin samaa mieltä! Railakasta naintia, niin että perse lätkyy ja pimero sen kun törähtelee! Ja joka reikään niin ettei tarvitse paljon polkupyörällä ajella eikä kurkkuä röhistellä. Melaa mekkoon, poijaat!

Säälittävää... Taitaa olla poikuus vielä jäljellä, kun noin on märät fantasiat....

• jatkoillevaa

Siis miehen pitää oikeesti olla homo, ettei sillä olis naisen kaa jatkoille mentäessä seksi mieles...hahah käykää tsiigaa tää blogi http://manbl0g.blogspot.com/ sielki jtn seksijuttui

• Homoko?

Mua on naisten toimesta homoksi haukuttu, kun en pannut vaikka lähdin jatkoille. Miksi se tarkoittaisi seksiä?

• VITUN LESBOHUORA SAATANA!!!

• pepeex

Minun mielestäni ei ole! On mun vieressä nukkunutkin naisia jatkoilla, mutta jos halutaan seksiä niin se on yhteinen päätös.

• OLEK SÄÄ HOMO?

OLEK SÄÄ HOMO???

• pepeex

Minun mielestäni ei ole.

• $eksi-$eppo

Ei se nyt IHAN tarkalleen ottaen sitä tarkota :/

• tgilhjk

Eikös jatkoille lähtö tarkoita lähinnä jatkettua harkintaa seksin antamisesta.

• tavisrokkari

Seksi on toiveissa ilman muuta, jos jatkolle naisen kanssa mennään. Mutta en sitä itsestäänselvyytenä pidä, enkä tietenkään suutu, mikäli emme seksiin saakka päädy. Voisi kuvitella, että mitä komeampi mies kyseessä, sen varmempi käsitys on tässäkin tilanteessa seksin saamisesta. Itse en ole komea, mutta mukava ja useimmiten on flaksi käynyt, vaikken sitä automaattisesti olettanut ole.

• Yöpolitiikkaa

Jatkoille lähtö tarkoittaa että puhutaan poliitiikasta, höhlät. Niinhän Vanhanenkin teki Karpelan kanssa, yöpolitiikkaa.

• elämä on

Aika yksikoikoinen käsitys täällä joillain miehistä...siis ettei kukaan mies haluaisi baari-illan päätteeksi henkevää keskustelua ja että jatkoille lähteminen on aina lupaus seksistä. Minulla ainakin on kokemusta sellaisista jatkoista, että mies ei ole halunnut harrastaa kanssani seksiä, vaikka itse olisin ollut halukas. Kyse ei ole siitä, etten olisi viehättänyt häntä, hän pyysi minua myöhemmin treffeille. Lisäksi on käynyt niinkin, että mies on loukkaantunut, kun olen yrittänyt säästää toisen aikaa ja sanoa jo baarissa, että jos hän on seuranhakumielessä liikenteessä, kannattaa suunnata mielenkiinto toisaalle.

Tuossa tilanteessa nyt vain kävi huono tsäkä. Totta kai miehet loukkaantuivat, jos olivat toivoneet saavansa seksiä, mutta ei teidän tarvitse asiasta huonoa omaatuntoa kantaa. Aikuinen ihminen vastaa tekemisistään ja sanomisistaan, ja jos kerran etukäteen on puhuttu, että jatkoilla vain juodaan ja rupatellaan, on miesten turha nillittää jälkeenpäin vain siksi, että olivat toivoneet muutakin tapahtuvaksi.

Aika aloittelijamaista toimintaa kyseisiltä miehiltä sitäpaitsi, tyylikkäämpää olisi ollut hoitaa homma herrasmiesmäisesti loppuun, ja sitten jos sattumalta vaikka nähdään toiste baarissa, olisi suuremmat mahdollisuudet siihen seksiinkin. Moni sellainen, joka ei ensitapaamisella halua seksiä, saattaa toisella kerralla olla jo eri mieltä. Haukkumalla ja valittamalla jälkikäteen ei saa kuin ikävän maineen.

• tarkkana

Olen aivan samaa mieltä. Kokemusta jminullakin (kaunis, muodokas nainen) juuribtällaisista illoista. Mukava ja kunnoitusta toista kohtaan vietetty ilta antaa mahdollsisuuden toisella kertaa paljon upeampaan kokemukseen. Seksikin on hauskenpaa ja antoisampaa kun tuntee toista jonkin verran. Ymmärrän tietty sinkut joille läheisyys ei ole mahdollista joka päivä, että saattavat ryntaillä. Alkoholilla on myös vaikutusta seksuaaliseen haluun tietyssä vaiheessa. Parisuhteessa olevan henkilön ei tarvitse ryntäillä.
        Iällä on myös merkitystä....ikä tasoittaa ja parantaa jopa seksiä. :)))

• tarkkana kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä. Kokemusta jminullakin (kaunis, muodokas nainen) juuribtällaisista illoista. Mukava ja kunnoitusta toista kohtaan vietetty ilta antaa mahdollsisuuden toisella kertaa paljon upeampaan kokemukseen. Seksikin on hauskenpaa ja antoisampaa kun tuntee toista jonkin verran. Ymmärrän tietty sinkut joille läheisyys ei ole mahdollista joka päivä, että saattavat ryntaillä. Alkoholilla on myös vaikutusta seksuaaliseen haluun tietyssä vaiheessa. Parisuhteessa olevan henkilön ei tarvitse ryntäillä.
        Iällä on myös merkitystä....ikä tasoittaa ja parantaa jopa seksiä. :)))

Pidä piparis HVS

• täystakiloitu

He, ei ne aina jatkot ole mikään lupaus seksiorgioista :D

ite taas vähän salaa petyin, kun taannoin hurmaava hauska ja kohtelias mies kutsui meidät tytöt ja kaverinsa jatkoille, jossa sitten oikeasti vaan juotiin jekkua ja hengattiin kaveriporukkatyyliin puhuen paskaa ja kuunnellen musaa... vaikka tanssittiinkin niin missään vaiheessa ei edes vihjailua tullut, joten itsekin siinä unohdin mokomat tunteet :)

Sen sijaan, jos yksi ihminen kutsuu toisen jatkoille, niin seksiähän siinä ajetaan takaa... ei kukaan pyydä toista luokseen vain "lämmittelemään" vai mikä se tekosyy siinä iltiksen sarjaraiskausjutussa olikaan.

• c

pil lu leveelle vaan heti jatkoilla

• /rva tasokas

Minä en ainakann jatkoillle lähde jos en ole tietoinen onko ne kuumat jatkot vai kaveri jatkot.

Jos lähden kaverin kanssa jatkoille en ikinä ole sekstaillu toisten nähden joten kyllä ne pussailu tasolle sillon jää.

Jos miehet haluaa kuumaa jatkoa niin kyllä sillon jompikumpi mies ostaa sen huoneen loppuyöksi itselle ja naiselleen.

nk, tuntihinnallakin kun voi huoneet tilata. Tyhmän ja köyhän miehen ei kannata ilmais seksiä pitää itsestään selvyytenä. Ette menettäneet mitään.

• vai tunniksi?

Missähän Suomen hotellissa voit varata huoneen tunniksi, että sanot vaan respassa, että nyt tulee hiukan lakanapyykkiä, vaikka tunnin päästä ollaan jo takaisin kadulla, heheheh?

Ehkä jossain Omenahotellissa, missä ei ole kuin tarvittaessa vartijat, mutta ei tosiaankaan jossain tasokkaissa oikeissa hotelleissa. Omenahotelleja omistaa jokin kristillinen yhteisö ja niille hiljattain valkeni, millaista menoa noissa pidetään ja nyt ovat aivan pulassa.

Oikeassa tasokkaassa hotellissa et kyllä kovin montaa kertaa kävisi eri miehen kanssa tunnin vetäsyssä ja taas kadulle. Toisekseen, arvaa, minkälaiseksi mies voi muuttua, ihan perisuomalainenkin, joka on varannut ja maksanutkin ehkä etukäteen hotellin, syöttänyt ja juottanut ja luvassa ei olekaan seksiä? Etelämaalaisen kanssa vastaavasta tempusta kannattaa tarkistaa elintestamentti ja miettiä, haluaako perinteisen arkun ja paikan kivellä/ristillä vai tuhkauksen. Nämä olisivat vielä äskeisen tempauksen kuvausta kuumemmat jatkot.

Onnea matkaan! Turha katua sitten, kun on ...

• EN panis sua vaiikka maksasit

• Niih.
        vai tunniksi? kirjoitti:

Missähän Suomen hotellissa voit varata huoneen tunniksi, että sanot vaan respassa, että nyt tulee hiukan lakanapyykkiä, vaikka tunnin päästä ollaan jo takaisin kadulla, heheheh?

Ehkä jossain Omenahotellissa, missä ei ole kuin tarvittaessa vartijat, mutta ei tosiaankaan jossain tasokkaissa oikeissa hotelleissa. Omenahotelleja omistaa jokin kristillinen yhteisö ja niille hiljattain valkeni, millaista menoa noissa pidetään ja nyt ovat aivan pulassa.

Oikeassa tasokkaassa hotellissa et kyllä kovin montaa kertaa kävisi eri miehen kanssa tunnin vetäsyssä ja taas kadulle. Toisekseen, arvaa, minkälaiseksi mies voi muuttua, ihan perisuomalainenkin, joka on varannut ja maksanutkin ehkä etukäteen hotellin, syöttänyt ja juottanut ja luvassa ei olekaan seksiä? Etelämaalaisen kanssa vastaavasta tempusta kannattaa tarkistaa elintestamentti ja miettiä, haluaako perinteisen arkun ja paikan kivellä/ristillä vai tuhkauksen. Nämä olisivat vielä äskeisen tempauksen kuvausta kuumemmat jatkot.

Onnea matkaan! Turha katua sitten, kun on ...

Ja oikeasti tasokkaan miehen kanssa temput kestävät yleensä huomattavasti pidempään kuin vain tunnin... :)

• mrpuuppola

Aika moni mies ja nainen olettaa että seksuaalista toimintaa on mielissä jos lähtee/ottaa baarissa tapaamansa henkilön mukaan jatkoille.

Itse olen mies ja minulle on useampi nainen sanonut että tietenkin jatkoille lähteminen tarkoittaa seksin harrastamista.

Mielestäni jokainen voi toimia kuten haluaa ja antaa muiden toimia omalla tavallaan, mutta näihin jatkoille lähtemisiin liittyy aina väärinkäsitysten mahdollisuus. Miehen kannalta tilannetta ei yhtään helpota se että moni nainen joka lähtee jatkoille ja korostaa monta kertaa ettei ole aikeissa harrastaa seksiä, kuitenkin päätyy sitä tekemään ja ainakin omalla kohdallani vieläpä hyvinkin aktiivisina osapuolina aloitteen tekemisessä fyysiseen toimintaan.

Kun tässä nyt kerran ihmetellään miehiä, niin itse aina ihmettelen eikö nämä ihmettelijänaiset koskaan pysähdy miettimään keiden kanssa saatujen oppien pohjalta miehet toimivat naisten kanssa ja tulkitsevat naisten toimintaa....

Seksin saaminen/hakeminen baarista voi olla aikamoista labyrintissa törmäilyä kun kaiken muun lisäksi mies yrittää tajuta sanooko nainen"ei seksiä, kyllä jatkot" tarkoittaen mitä sanoo vai niin yleisesti tarkoittaakin"kyllä seksiä, kyllä jatkot". Ongelmaa ei helpota asian suoraan kysyminen, vastaus on joko sama tai (liian suoraan kysyessä) mies menevät sekä jatkot että seksi. Tästä syystä miehiä jatkoja ilman seksiä- ja jatkoa seksillä - tarkoituksilla ei nainen puolestaan pysty erottamaan toisistaan. Soppa on valmis.

• Hullut ämmät!!

Kyllähän sitä on MONESTI tullut lähdettyä TUTTUJEN miesten matkaan jatkoille ja silloin ei tosiaankaan ole kyse seksistä vaan biletyksen jatkuminen... En kyllä KOSKAAN lähtisi vieraiden miesten kanssa yhtään mihinkään! Tottakai heillä varmaankin on seksi mielessä - miksi he muuten pyytäisivät vieraita naisia kotiinsa baari-illan päätteeksi? Ei saa olla oikeasti noin tyhmä, että kuvittelee näissä tapauksissa, että sinne mennään vaan ryypiskelemään ja juttelemaan mukavia, NE MIEHET OLISIVAT VAIKKA VOINEET RAISKATA TEIDÄT!!!! Eikö lainkaan päätä pakota??

• pervomaiskoje

Minulle kävi näin tuossa noin pari vuotta sitten, eli menimme baariin kaverini kanssa ja olin taas kerran todella humalassa. Samassa baarissa sattui olemaan eräs tuttu nainen, jonka kanssa olisin halunnut lähempiin tekemisiin jo aiemmin, noh menin sitten juttelemaan tämän naisen kanssa ja yllättäen juttua riitti ja jotenkin siinä sitten kohta jo suudeltiin intohimoisesti. Lähdimme sitten tämän naisen asunnolle ja siellä sitten vaatteet lentelivät päältämme ja nainen aivan valmiina, ja sitten se karmea tilanne kun ei millään seiso vaikka halutti niin helvetisti! Aamulla olin sitten niin häpeissäni, että en ilennyt muuta kuin häipyä. Miksi sitä viinaa pitikin juoda noin paljon, ei todellakaan mitään järkeä. V*tuttaa vieläkin tuo tapahtuma.

• Vastaan sulle, en välttämättä viisaampana, mutt´ehkä vanhempana ja kokeneempana mitä ihaniin pilluihin ja stondaamattomuuteen tulee, niin eihän toki peli ole menetetty - ottiko edes aamulla kusilastissa eteen?!!

• Sininen salmiakki peliin.....

• Näin on tosi!

Tottakai suuttuisin, jos ei saa seksiä.
      Freud jo sanoi aikanaan, että kaikki perustuu seksiin!

• JATKA VEMPPAAMISTA!!! NÄIN ON TOSI!!!

• Panemalla paras

Ihanko tosissasi ajattelit, että miehet olisivat halunneet keskustella kanssanne maailmankaikkeuden luomisesta ja pelata marjapussia koko loppuyön? Tarjottavaksi miehet olisivat varmaan tarjonneet isoäidin marjamehua? Jos lähtee miesten kanssa jatkoille, niin silloin pitää tehdä selväksi, ettei seksi kiinnosta. Muuten tulee pettyneitä mieliä kaikille osapuolille.

• Sattuipa kerran

Meillä oli firman kesätapahtuma, jonka jälkeen menimme tanssiravintolaan. Porukka oli jo aika tuiskeessa, mutta kun en itse juuri ota niin tassitin naisia.
      Erään kanssa tanssin loppu illan ja koska nainen oli omalla autolla pyysin leikilläni tätä heittämään kotiin, kun asutaan samalla suunnalla. Hän sanoi ettei kannata mitään yrittää, eikä se todellakaan ollut tarkoitus. Mutta sanoi että mikä ettei muuten.
      Pyysin vielä yöpalalle kotiini ja vakuutin etten ole vonkaamassa väkisin.
      Mutta niin vaan kävi että yöpalan jälkeen halatessamme hän tunsi kovan kullini ja sanoi että pitäiskö päästää sinut pinteestä. Olimme molemmat sinkkuja niin ei kun hommiin. Ehdotus tuli siis naiselta, eikä minulta. Jälkeen päin ajattelin että oli älytön juttu panna paljaalla kun ei ollut kortsuja. Vaikka sanoikin olleen ilman eron jälkeen puolitoista vuotta. Ilmankos mieli muuttui:)

• Mene nyt jo lääkäriin....

• Tippuri

Juntloota sentäs! Suomalainen mies tietää mitä haluaa ja kun se haluaa sitä kuuluisaa seksiä niin se myös saa sitä. Jos ei saa niin naiset olette isänmaan vihaajia ja teidät pitäisi heittää ulos tästä hienosta TASA-ARVOISESTA Suomesta.

• aivottomat miehet!

Vaikka jatkot kuinka viittaisivat seksiin, jokaisella ihmisellä on OIKEUS KIELTÄYTYÄ missä vaiheessa tahansa!

• Jotkut miehet todellakin ovat AIVOTTOMIA!!! Vaikka se pillu onkin niin tosi herkkua, niin ei koko maailma sentään rakennu ihanien naisten jalkojen väliin!!! Mikäli oikein muistan, niin onhan Telluksella jotakin muutakin kuin vain 2 miljardia pillua!
        Repikää poikaset siitä!

• iam_eme

itse lähden jatkoille ainoastaan hyvän seuran ja juoman takia. Aina se on riittänyt. Ei ongelmia.

• kutinen

jatkoille lähtö tarkoittaa vähintään suihinottoa. eikä tietysti olsi pahitteeksi vaikka antaisi pimppaa tai anaalia

• OllinKaveri

Jos menee jatkoille juomaan toisen viinoja niin kyllä siitä vastapalvelus täytyy antaa, käteenveto tai suihinotto vähintään.
      Näin toimien kaikilla on hyvä mieli ja sopu säilyy, raiskauksetkin vähenee.

• Sinä Ollin kaveri: Jatka vaan sitä vemppaamista, kun et kerran pillua saa!!!

• Riippuu paljon siitä small-talkista, että miten miehet ovat jutelleet ravintolassa. Jos juttelu on arkipäiväistä, eikä seksuaalissävytteistä, niin jos miehet sanoo, et mennään heille jatkoille ja otetaan siellä parit & jutellaan, niin miksi sen pitäisi tarkoittaa jotain muuta kuin juttelua? Vai eikö miesten sanoihin voikaan enää luottaa? ;) Jos taas juttelu on ollut seksuaalissävytteistä jo ennen jatkoille lähtemistä, niin on oletettavaa, että sitä aletaan konkretisoimaan, kun päästään jatkoille.
      Mutta silti ei ole pakko antaa miehille jatkoilla, ei siis mitään seksuaalista, joten ei se mikään lupaus ole. Kyllä miesten on osattava jatkoillakin edetä niin, että heille voisi edes ajatella antamista. Jos mies ei osaa edes alkeellista tapaa lämmitellä naista seksuaalisesti, niin ainakaan mä en anna kenellekään sellaiselle miehelle, en edes säälistä. Ja miesten kannattaa muistaa se, että heiltä saattaa seksin saamisen kynnyksellä toiminta loppua siihen, että heillä ei satu olemaan kortsua. Mä en ainakaan anna tuntemattomien miesten naida mua paljaalla.

• Suomi nainen pihi horoperse

• number21012012

"mentiin kaverin kanssa jatkoille kahden miehen kämppään, ei ollut tarkoitus kun korkata parit ja jutella, kuinkas ollakaan miehet ehdottelivat seksiä, ei haluttu ja miehet suuttuivat. mikä meni vikaan ja kenellä? onko jatkoille meno aina lupaus seksistä vaikka muuta suunnittelisi? "

ELLEI YRITÄ, EI VOI SAADA. Ettäs näin. Miehisiä miehiä molemmat, sitä lukuunottamatta että suuttuivat, ellette te sitten ole jostain saaneet hutsun mainetta.

• Kovaa peliä Virossa

Jos mies pyytää jatkoille, niin tuskin hän haluaa näyttää pesäpallokorttejaan. Kyllä kyse on suurimmaksi osaksi seksistä.

Itse olin Virossa joitain vuosia sitten ja kokoonnuttiin porukan kanssa Ŝaslikille ja nauttimaan juomia. Paikalle tuli yksi nuori neiti, joka nappasi kainaloonsa ja lähdettiin yhdessä ostamaan juotavaa. Myöhemmin tyttö totesi englanniksi, että kyllä heille saa tulla yöksi, mutta ensimmäisillä treffeillä ei sitten irtoo. Se oli reilu peli, enkä vongannut, vaikka peli koveni niin, että emäntäkin sen huomasi. Hänellä oli lievästi vaikeuksia pitäytyä alkuperäisessä suunnitelmassa. Jossain vaiheessa tyttö kysyi isältään, että saanko jäädä yöksi ja sain luvan. Äiti tosin kertoi tulevansa meidän väliin nukkumaan. Perui aikeensa, kun nauroin oikein kunnolla ja selitin tytölle, "My dream come true. I can 'sleep' with two ladys". Tyttö selitti äidille ja mamma jätti unelmani toteuttamatta.

No, peli koveni illan myötä, eikä nukkumisesta vierekkäin meinannut tulla mitään, joten piti hoitaa peli kotiin omin käsin.

• Sillä lailla runkkari

• 23wert

ei ole lupaus seksistä. kun itse vielä sinkkuaikoina jatkoille naisia sai niin eihän se läheskään aina ns. panohommia tarkottanut. ja hyvä niin. mikäpä siinä jutellessa. ja osa näistä juttuseurasta tuli myöhemmässä vaiheessa itse ehdottelemaan itse asiaa, kun oli " ollut niin mukavaa viime kerralla".

• Jatkojohto

Entä jos kaksi naista, mahdollisesti jompi kumpi tai kumpikin vielä varattuja, pyytää yksittäisen miehen mukaansa jatkoille?

• 380 kk kokemuksella.

Teijän ois pitäny antaa lesbosexiä niille homopojille.

• Hohoijakkaa

Hölmö, kokematon tyttönen, tottakai ne haluaa seksia jatkoilla, jos menet miehen asuntoon tai hotelliin , niin se on ihan selvä asia.

• asunto mies

No kyllähän se on lupaus seksistä kun menette toisten kämpille juomaan heidän piikkiinsä. He suuttuivat varmaan siitä kun ette osanneet asiallisesti kertoa että seksiä sitten ei harrasteta 100% varmuudella.

• nainen23v.

huhhuh. tuli varmaan oikein taloudelliset tappiot, kun pari naista joi hieman vodkaa jostain virosta ostetusta halpis-pullosta?
        kun asuin ulkomailla siellä tuntemattomat miehet tarjosivat (10e) drinkkejä koko illan, eikä kukaan heistä koskaan ilmaissut, että minä olen nyt jotenkin velvoitettu harrastamaan seksiä heidän kanssaan.

• Paljonpa kuvittelet
        nainen23v. kirjoitti:

huhhuh. tuli varmaan oikein taloudelliset tappiot, kun pari naista joi hieman vodkaa jostain virosta ostetusta halpis-pullosta?
        kun asuin ulkomailla siellä tuntemattomat miehet tarjosivat (10e) drinkkejä koko illan, eikä kukaan heistä koskaan ilmaissut, että minä olen nyt jotenkin velvoitettu harrastamaan seksiä heidän kanssaan.

itsestäs. En nyt tarkoita, paljonko tuossa tapauksessa juomat ovat tulleet maksamaan, onko pullo/-t ostettu Livikosta vai Alkosta, aivan sama.

Pointti on se, että mitä ihmettä kuvittelet itsestäs, kun kerrot, miten auliisti miehet tarjoilevat 10e drinkkejä ja muka vastikkeetta? Hohhoijaa, hanki oikeasti elämä!
        Kuka täyspäinen tarjoaa tuosta vaan jollekin 10e drinkkejä, ilman, että on kiinnostunut tämän seurasta tai haluaa jopa seksiä? Itsenäisenä naisena tai muutenkaan en edes ottaisi vastaan tuntemattomilta drinkkejä ja antaisi ymmärtää, että nyt sitten olen vapaata riistaa jne. Minulle on käynyt ainakin viitisen kertaa, että joku ihan tuntematon puun takaa tulee ja kysyy, haluanko ostaa hälle juoman. Heh, tottakai! Oikeesti, niinku miks? Joku on sanonut, että mennään istumaan pöytään ja alta minuutin kysyy, haluanko tarjota ja jos sanon en, yllättäen kusipää on jo häippässyt. On niin mielettömän halutun seuramiehen olo, kun naiset ovat muka kiinnostuneita ja kun ei tarjoa, ovat jo toisessa pöydässä ruinaamassa. Näitä epätoivoisia elämäntasovamppeja ja drinkkilokkeja onkin sitten hauska seurata, kun ruinaavat jokaiselta mieheltä tiskillä ja tanssilattialla käyvät huikkaamassa joka miehen lasilla. Toi on siis niin alhaista, että alemmaksi ei tuosta nainen enää pääse paljoakaan. En osaa edes sääliä tuollaisia paskoja.

Tietenkään tarjoaminen ei ole tae mistään, mutta älä edes kuvittele tai ole niin julmetun typerä ja naivi, etteikö taustalla olisi jonkinlainen toive tai halu tulla huomatuksi tms. Ei nyt suoranaista seksiä silti. Toisekseen luuletko, että paikalliset maksaa saman hinnan juomista kuin turistit? Ootko sä oikeasti noin mielettömän tietämätön asioista? Haloo!!!

Tietenkin se on rahakysymys, jos itsellä olisi parikymppiä budjetti illan juomiin, ei siinä varsinkaan vastikkeetta ilman pienintäkään tarkoitusta todellakaan tarjota tuosta vaan ventovieraille näillä Suomen ryöstöhinnoilla, kun pullo keskiolutta maksaa lähemmäs vitosen ja tuollainen sidukkalissu heittää puolen litran makeita litkuja heittämällä ja shotteja perään. En viitsisi edes katsella saati haistella tuollaista kännistä örveltäjää, saati veisin kotiini tai lakanoihini. Ihan eri, jos tienaa useita tonneja tai kymmeniä kuukaudessa, tosin niiden perässähän sä juokset muutenkin. Kuvittelet olevasi niin mielettömän kaunis ja viehättävä, jumalatar suorastaan, että miehet eivät voi vastustaa ja jokainen tekee kaikkensa, että sinulla olisi aina juomaa edessä ja humallut hurmureista jne. Varmaan hauskaa siellä pilvilinnoissa.
        Kuvittelet tietenkin, että olen ämpäriruma persaukinen, jota eivät naiset vilkaisekaan. Taas väärin, tienaan mukavasti ja naiset ovat joskut tarjonneet minulle ja toisinpäin. Pointti on vain ihan muualla, kun minäkuvasi on niin häikäilemätön ja vääristynyt, että ristin todella käteni, etten koskaan törmäisi kaltaiseesi kuvotukseen. Tyypillesi on oikein osuva nimityskin, vaikken sitä itse sano, mutta olen niin lukemattoman monta kertaa kuullut ja se on turhaan seisottaja. Olet niin turhaa ajanhaaskausta kuin ikinä voi ihminen olla!

Muistathan tämän kirjoitukseni ja kokeilet viehätysvoimaasi parin-kolmenkymmenen vuoden kuluttua. Haluan nähdä, kuinkahan monta drinkin tarjoajaa onkaan? Hups, ne miehet, jotka olivat niin auliisti tarjoamassa ja änkeämässä seuraan, hyvä jos uhraavat katsettaan sinuun. Ehkä silloin vihdoin tajuat, että ilmaista ateriaa tai juomaa ei ole olemassakaan, aina sen joku jollain maksaa ja haluaa siitä jotain. Sulla vaan voi mennä sen tajuamiseen vähintään tuo aika, hyvä jos silloinkaan valkenee.

• nainen23v. kirjoitti:

Herää lesbo

• On se perkele hiton väärin, että vielä tänä päivänä jotkut idioottimiehet olettavat, että nainen/naiset "suostuvat" seksiin - ja vaan sen takia, että ne naiset ovat tulleet sen älykääpiön luokse jatkoille!!! Minä "netti-kolli" toki tykkään pillusta, mutta en ole sitä koskaan vaatimalla vaatinut vain ja ainoastaan sen takia, että joku/jotkut/kimppakivat ovat tulleet jatkoille kattoni alle!!!
      Itseäni sen kummemmin kehumatta, mutta on mulla ollut monia kertoja naisen/naisten kanssa tosi kivaa!! Nyt olen sinkkuna; on vain kattoni alla "netti-kissa" ja minä "netti-kolli". (Kissan sain netin kautta; ehkä siksi nimitin itseni "netti-kolliksi"). Enemmän kuin vain haluan, niin suorastaan himoan vastauksia tähän viestiini!!! Toivoo: netti-kolli

• Katto siis on pankin! Ja ostan kissasi rukkastarvikkeiksi...

• Vierailia333

Olen mies ja jos nainen pyytää kotiinsa jatkoille (kahfille)niin kysyn ettei se edellytä
      mitään muuta.

• Jatkoilija

Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa !

• minä111

Nyt taisi kyllä olla kyseisten miesten ymmärryksessä vikaa

• en anna jatkoilla

Olen nainen ja jatkoille lähtö ei tarkoita välttämättä seksiä. Kerran olin baarissa 25 km päässä silloisesta asunnostani jonne ei mennyt mitään julkista liikennettä enää yöaikaan. Opiskelijalla oli rahat niin loppu ettei ollut varaa taksiinkaan, puhelimessakin oli akku loppu. Tuttu opiskelijamies sanoi että voin tulla hänen luokseen nukkumaan sohvalla . No niin menin sitten hänen luokseen ja kävi ilmi ettei hänellä ollut sohvaa! Asunnon ainoa pehmeä alusta oli parisänky, johon sitten pitkin hampain suostuin tulemaan hänen viereensä suurin osa vaatteista päällä. Idiootti ahdisteli kännispäissään ties kuinka pitkään ja seuraavana aamuna oli vihainen eikä puhunut oikein mitään. Sen jälkeen kohteli koulussakin todella vittumaisesti. Että olipas kivaa. Ja voin todellakin käydä lokittamassa miesten viinat ja pitää jalat ristissä, eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa (viinaa). Ja jos meinaan antaa niin sillon ei lähdetä jatkoille vaan miehelle tehdään selväksi jo baarissa että mitä haluan ja että nyt lähettiin. Jatkot on asia erikseen, kuka siellä nyt kehtaa kavereiden nähden alkaa irstailemaan.

• taxirenki

Olisit mennyt kotiisi taxilla ja maksanut rahattomana taxikyydin perseelläsi.
        Tunnettu tosiseikasto on , että taximies on vosun viimeinen toivo portsarin jälkeen.

• saletti123

Jatkoille meno tarkoittaa aina naisen kaatamista sänkyyn ja kovaa naimista!

• Tampereen20vkukko

No totta helvetissä se on lupaus seksistä. Kuka raahaa mukaansa naisen jolta ei odota saavansa pesää. Pillun perässä me miehet juostaan eikä minkään muun. Jos on selvää että muija ei halua mitään niin sitte vaan uutta etsimään. Jos antaa olettaa että sais muttei saakaan niin ovesta ulos vaan ämmät ja runkkaamaan. Mutta oppia ikä kaikki. Toivottavasti olin avuksi.

• jatkotkot

Onko jatkoille meno aina lupaus seksistä vaikka muuta suunnittelisi?

- On, jos et sitä muuta julki tuo ennen jatkoille lähtöä.

• IidaMeow

Voin naisena sanoa, että kyllä otan usein jatkoille-kysymykset suoranaisena "seksikutsuna" - tajuavathan naiset sen itsekin, että useimmissa tapauksissa naisen pyytäminen jatkoille merkitsee halua seksiin. Tietysti asioista voi puhua. Valitettavan harva mies ei halua tuoda kotiinsa jatkoille naista, joka tulee vain litkimään olutta sinne lisää & painuu sitten kotiinsa nukkumaan?

• nainainainai

hei tejjän ois pitänyt antaa pojille pillua ku menitte niille ootte nyt pihtareita saatanan huorat miksi vitussa ette naineet niitä minäkin olsiin nainut niitä ja teitä ja niitä vittu pillun

• apiap

Jokainen ihminen itse määrää haluaako naida vai ei. Ei mikään laki siihen ihmisiä edellytä. Vähän oudolle se nyt kuulostaa, että tälläisiä sääntöjä ihmisille luodaan. Maailmassa on miljoonia ihmisiä, joiden näkemykset poikkeaa toisistaan aika paljon. Esimerkiksi autoa et voi ajaa niin, että se kaikkia ihmisiä mielyttäisi. Eikö se ole järkevää, että tehdään asioita, jotka itsestään tuntuu oikealta. Ei mitään hyväntekeväisyyttä kannata harrastaa, jonkun täysin tuntemattoman henkilön tähden.

• heteromM

jos baarista lähdetään jatkoille,se tarkoittaa suomeksi naimaan siis olitte antavinaan muttette antaneet tuo on paska temppu baarissa olisi voinut olla halukkaita naisia miesten ilta meni täysin pilalle arvaa vaan kysyykö samat miehet toista kertaa ?

• Pösilö

Vaikka se olisikin aika todennäköistä, että lopputulos on mieleinen. Ei se sitä tarkoita, että näin pitäisi tapahtua sadan prosentin varmuudella. Voihan kotona ollessa mies muuttua täysin oudoksi ja agressiiviseksi. Heittää vaikka oman telkkarinsa ikkunasta ulos!!! Kaikkea voi sattua ja tapahtua, joten ihan lupauksena sitä ei voi pitää, vaikka miehen luo eksyisikin.

• bgfjkhj

Hohhoh..
      Etkö ymmärrä!?!?!
      Jos mies tarjoo sinulle kotonaan juotavaa, tottakai annat vastineeksi!

• pearlime

Olen ihmetellyt tätä aina mitä oon näitä tuttujen juttuja kuulleet siis olen itse miespuolinen ja tutu miespuolisia. Kerrankin kuulin tutun baarissa kertovan tarinaa, että oli vienyt naisen treffeille syömään ravintolaan ja hän vain ihmetteli kun kämpille oli mennyt että ei nainen halunnut seksiä ja tyyppi siis luuli suoraan kun kämpille mennään että seksiä on luvassa kerta nainen lähti mukaan. Sanoi vielä että kun maksoi vielä kaikki ruuat niin ei herunut kuitenkaan.... Olin itse melkein tehden eleen lyödä kämmenellä päähäni ja sanoa että mieti vähän nyt järellä... tuohan kuulostaa melkein seksin ostamiselta että kun viet naisen syömään ja maksat niin naisen pitäisi antaa seksiä tai että se kertoisi jo että jos nainen lähtee illalliselle jonka maksat niin seksiä on luvassa tai ainakin jonkinlaista muhinointia... noh itsehhän en siis näistä asioista mitään tiedä, mutta en kyllä koskaan näitä miesten mietteitä ole tajunnut... oon aina, että huhhuh järki päähän jätkät.. mutta mikä minä olen sanomaan. Itsestäni ei todellakaan kuulosta hyvältä nämä tarinat omin korviini ja kyseessä vielä näitä niinsanottuja hienoja miehiä jotka ovat itselleni näitä "kauluspaita" miehiä ja jotka opiskelevat yliopistoissa tai jossain hienoissa paikoissa, luulisi näillä olevan hieman erillaiset näkökannat ja lähestymistavat...

• pearlime

ja tohon et esim jos jatkoille tulee porukkaa juomaan kaljaa et se on lupaus jostain... ittellä joskus tapan ostaa esim tolva kaljaa ja heittää se keskelle bile lattiiaa että siitä saa ottaa jos kiinnostaa ei itteäni kiinnosta jos joku vähän omia juo koska sitä sattuu bailuissa aina että niitä kaljoja häviää vaikka niihin teipin ja nimen pistäis... ni sama se on suoraa sanoo ilmoille et voi ottaa... tää tapa on kyll hieman opittu ulkomaalasilta mutta kuitenkin vaikka perushan suomessa on että jokanen ostaa ne omat juomat, onha ntuossakin hyväksikäytön vaarat et jos tuota useesti rupee tekemään et kohta aina joku pyytämässä mutta eip siinä

• www.hotlips.fi

• hyvää jatkoa jos oma

Yleensä suomalaisessa kultuurissa "jatkoille meno" ravintola-illan jälkeen tutun tai tuntemattoman kanssa merkitsee halua seksuaaliseen toimintaan.
      Jotkut siipeilijät voivat lähteä "jatkoille" ilmaisen ryypyn tai iltapalan toivossa, mutta tuolloin tulee varauta siihen, että "kaikella on hintansa"
      Ennen taivas repeää, kun huora häpeää, sanotaan.

• pitää sanoa suoraan

Ei ole lupaus mistään. Oon kyllä törmännyt siihen, että tietyissä baareissa jos tapaa miehiä ne olettaa että sieltä lähdetään jatkoille seksiä harrastaan varsinkin jos tanssii niiden kanssa ja mahdollisesti ottaa jonkun juoman. En tiedä mikä siinä on taustalla, tekeekö naiset niissä paikoissa niin vai onko ne miehet tietyntyyppisiä, kulkeeko siellä joku legenda miesten keskuudessa että näin tehdään tai jotain... Ollaan pohdittu tuota joskus tyttöjen kans mut ei olla päästy mihinkään tiettyyn vastaukseen.

Oli miten oli, suuttuminen on tosi törkeää jos mies ei tehnyt selväksi että haluaa seksiä ennen jatkoille lähtemistä, eli sanonut suoraan että odotukset on tällaiset.

• MrPig

Monelle naiselle jatkoille lähteminen on myös kutsu/suostumus seksiin. Tätä ihmeellisesti lässytetään"miehet sitä, miehet tätä"-näkökulmasta, mutta täällä oikeassa elämässä moni nainen ajattelee ja sanoo ääneen että jatkoille lähteminen baarista uuden tuttavuuden mukaan tarkoittaa myös seksiä.

Ihmisiä ja iltoja on monenlaisia mutta normibaari-illan jälkeen en itse miehenä mieti filosofiaa jos naisen mukaan lähden tai naista mukaan pyydän. Halipulan yllättäessä olen tosin suoraan sanonut että kaipaan läheisyyttä, mutta silloinkin on kumma kyllä nainen tehnyt aloitteita seksiin.................

Joskus tuntuu että naiset miehistä puhuessaan on jossain maapallon ulkopuolella, kannattais katsoa peiliinkin välillä -siellä näkyy inhimillisen ihmisen toisen sukupuolen edustaja ja sen sukupuolen edustaja myöskin jonka kanssa miehe t oppivat toimimaan tietyissä tilanteissa tietyillä tavoilla.

Ihmiset ovat vieraantuneet ihmisitä.

• extraterrestial
        MrPig kirjoitti:

Monelle naiselle jatkoille lähteminen on myös kutsu/suostumus seksiin. Tätä ihmeellisesti lässytetään"miehet sitä, miehet tätä"-näkökulmasta, mutta täällä oikeassa elämässä moni nainen ajattelee ja sanoo ääneen että jatkoille lähteminen baarista uuden tuttavuuden mukaan tarkoittaa myös seksiä.

Ihmisiä ja iltoja on monenlaisia mutta normibaari-illan jälkeen en itse miehenä mieti filosofiaa jos naisen mukaan lähden tai naista mukaan pyydän. Halipulan yllättäessä olen tosin suoraan sanonut että kaipaan läheisyyttä, mutta silloinkin on kumma kyllä nainen tehnyt aloitteita seksiin.................

Joskus tuntuu että naiset miehistä puhuessaan on jossain maapallon ulkopuolella, kannattais katsoa peiliinkin välillä -siellä näkyy inhimillisen ihmisen toisen sukupuolen edustaja ja sen sukupuolen edustaja myöskin jonka kanssa miehe t oppivat toimimaan tietyissä tilanteissa tietyillä tavoilla.

Ihmiset ovat vieraantuneet ihmisitä.

Toimiihan se toisinkin päin, oli kumpi tahansa joka sitä seksiä tahtoo. Ei siitä ole oikeutta suuttua jos ei ole tehnyt selväksi että tahtoo seksiä, piste. Odotuksia voi olla mitä vain ja voivat ne toteutua, mutta toisen ajatuksia on mahdoton lukea. Se, että monelle miehelle ja naiselle jatkot on kutsu/suostumus, jättää aika monta joille ei ole: ne on tosiaan opittuja tapoja käyttäytyä tietyissä tilanteissa ja jos tavat ovat olleet toiset, kyse on erilaisista odotuksista, ei jostain ihme vieraantumisesta. Se, että sinulla on tietty toimintapa ei tee siitä ainoaa oikeaa eikä se oikeuta olemaan kusipää tai varsinkaan raiskaamaan.

• Köyhät hu.oratmenkää metsään ryyppäämään

• seksiimmmm

Oisitte vaan harrastanu sitä seksiä jos kyse oli vieläpä komeista kavereista :) Aamulla olis ollut toinen ääni kellossa, kun oisitte saanu munaa :) Ei tarttis kirjotella täällä valitusviestejä :D

• Paska juttu...
      Varmaan vituttaa kun ei saanut, heh.. ja joulukin kaukana.

Tuli jätkillä panostettu huonoihin osakkeisiin, kun kerran tuotto oli huono. Ja vielä niin huono, että täällä siitä keskustellaan.

Itse ainakin olen niin perverssi, että rehellisesti kyselen sopivassa välissä (omasta mielestä) mahdollisuuksia, jos ei, sit täytyy jatkaa vielä rehellisempää juopottelua.

Mielestäni asiasta kannattaa keskustella ja säänöt rajata, aikuiset ihmiset!!!

• Ei saatana

Jatkot = Seksi!
      Ei saatana

• luistaa

>Olimme kaverin kanssa Baarissa viikonloppuna ja kaksi ulkopaikkakuntalaista naista tuli samaan pöytään juttelemaan. Siinä iltaa istuttiin ja aioimme lähteä
      asunnolle ja kysäistiin naisia mukaan. Toinen naisista kysyi ,millä ehdolla
      lähtisimme mukaan ,sanoin että naimme kummankin kanssa tietysti. Naiset sanoivat ,että kyllä se sopii meille. Menimme kämpille ja otettiin paukkuja ja alettiin rakastelemaan.

vaihdoimme välillä naisia ja niin jatkui rakastelu. Aamuyöstä ei tullut kuin ilmaa mulkusta niin kuiviin vedettiin. Naiset alkoivat välillä imemään ja kyllä seisokki
      tuli ja sitten pantiin saippuua jotta luistais.

• Närhen kikulit

Kyllähän se rehellisyyden nimissä niin on, että jos miehet jatkoille naisia pyytää, niin tavoitteena on myös saada seksiä. Se joka muuta väittää, niin puhuu sitä ittiään. Useamman kerran on jääty kaverin kans ilman ku jatkoille ollaan naisten kans päästy ja sitten myöhemmin kirottu, että ku pitiki ottaa nämä kantturat, eikä katottu vielä muita mahdollisuuksia :D

• Moet&Chandon

Jokainen voi toki tykönään ajatella ja toivoa mitä haluaa, mutta itse en kyllä mielestäni ikinä ole luvannut/lupaa kenellekään mitään. Kaikenlainen lupaaminen ja velvollisuus saisi ainakin minut vain ahdistumaan ja tuntemaan oloni arvottomaksi. En ole kyllä tuntemattomien jatkoille mennytkään, mutta ihan näin sivumennen sanottuna täytyy todeta, että kyllä on p##u halpaa nykyään, jos sitä jollain kaljalla automaattisesti saa.

Itse en asu Suomessa, mutta ihmettelen tuota suomalaisten vouhkaamista niistä viinoista, ja niihin liittyvää kaupankäyntiä. Minä saatan hyvinkin ostaa pöytääni shampanjapullon, ja tarjoan siitä ystävilleni, jotka kuuluvat seurueeseeni. Itse olen 30-vuotias nainen. Ja sitten jotkut miehet itkevät parin kaljan perään.:D Älkää ostako niitä jos ei ole varaa ja jokaikinen tölkki pitää laskea!

Olen samoilla linjoilla kuin eräs aiemmin kirjoittanut, jolle pieni anteliaisuus ei ole ongelma. Minä ostan itse pulloni, joista pojatkin voivat sitten halutessaan siemailla. Luulen tosin, ettei moisilla kaljakolleilla olisi meidän pöytäämme mitään asiaa, koska yhteistä puhuttavaa saattaisi olla hieman hankalaa keksiä.

• Jöran W.

Ei drinkkien tarjoaminen liity seksin saamiseen... en minä ole ikinä edes ajatellut, että tarjoamalla juomaa "ostaisin seksiä". Mutta asia ei liity alkuperäiseen kysymykseen. Kyllä minä ajattelen, että jatkoilla on tarkoitus harrastaa seksiä. Enkä nyt tietenkään idioottina kysy etukäteen, että jos tulen teille, niin annatko. Kyllä se on näin oletettava ja kyllä... kyllä pahastun jos seksiä ei sitten olekaan. No tosin aika moni fiksu nainen osaa eleillään kyllä kertoa, että on sillä ajatuksella liikenteessä.

• just joo,luulet olevas joku. oot kuitenkin läski tuulipuku..huora

• Moet&Chandon

Tuohon ylläolevaan viestiini lisäyksenä vielä se, etten ole erityisen rikas, vaan aivan normaali uraa tekevä kohtelias nainen. Ajattelinpa vain mainita, ennenkuin joku keksii leimata minut leveilijäksi tms.

• Miez28

Minusta jatkolle meno ei ole lupaus seksistä, eikä yhtään mistään muustakaan. En tiedä olenko sitten jotenkin outo / vanhanaikainen tai muuten vaan nuija, mutta jos nainen luokseni tulee jatkoille, niin vaikka kuinka häntä haluttavana pitäisinkin, en edes kehtaisi seksiä ehdottaa, se tapahtuu jos tapahtuu.. Itse ainakin olen erittäin tyytyväinen jos viehättävä nainen haluaa jatkoille lähteä, ja vaikka jäädä yöksi viereen nukkumaan...

Ja ylipäätään tälläiset stereotypiät pilaavat vähän meidän joidenkin miesten yritykset, jos vaikka haluaisi vaan katsella kahdestaan telkkua ja vähän halia ja saada sellaista läheisyyttä, niin sen kun menet tekemään, niin samantien sinut leimataan seksin vonkaajaksi :(

• PekkaKuuppa

Ainoastaan Suomessa edes kysytään tällaista. Tää on ihme pihtareiden maa. Ulkomailla olen asunut niin itsestään 100% selvää että jatkoilla on seksiä.

• mokkapala

Mut entäs jos haluis jatkoilla vaan tutustua tyyppiin paremmin, rauhallisemmassa ympäristössä ja kahden kesken?

Ei siihen tarviis seksiä edes kuulua tolleen "automaattisesti."

Vähä sama ku joku kaveri ehdottas "katotaanko leffa?" Ja sit se leffa ois aina pornoa. Kukaan ei pakota sitä katsomaan, joten miks siis "tuutko jatkoille?" -kysymys ns. "pakottaisi" seksiin?! Ihan hyvin voi muutakin tehdä! Kukin saa tehdä miten parhaakseen näkee. Luulot on asia erikseen.

• valtsu

Kysymys kaikille!

Mitä sanoisin 87 ikäiselle äidilleni, kun hän kysyy, "ketä mä olen viimeksi pannut".?

• Matör

Tietysti että; Äiti hyvä, etkö todellakaan muista.

• no voi hyvänen aika..jsa sulla on noinkin avoin mieli kuolemaan nii sit se vaan tapahtuu.tuttavan äiti haudattiin tänään.

• Rahaa pankkiin.

• dhtr

Seksi on aika iljettävää limaista hommaa. Hajutkin oksettavat.
      Tulee mieleen matelijoiden limanvaihtorituaalit. Kauniit naiset on ihanaa katseltavaa ja tietysti tekee mieli, mutta kun ajattelen naista ilkosillaan,mielikuvat siirtyvät juuri siihen limaiseen meininkiin, niin halut katoavat. Asia koskee myös pornoa. Enkä ole homo.

• Pallokala

Jatkot eivät ole lupaus seksistä.

• olis pitänyt juottaa

Voi voi. Pilasittte miesten mahdollisuudet naisiin sinä iltana. Mutta jos ikäsi on tuo, niin sinisilmäisyytesi on ymmärrettävää.
      Kyllä miehen siivellä teidän kaltaisia hännystelijöitä riittää, valitettavasti. Naisia, jotka eivät ymmärrä antaa.

• Rouva jo nyt!

Olen jo 40-vuotias nainen. Itse vietin vauhdikasta sinkkuelämää ikävuosina 20-30. Kyllä "jo silloin" oli varsin selvää, että jatkoilel lähtö = seksiä. Ainahan se voitiin naamioida tyyliin, lähdetkö luokseni jatkamaan keskustelua / ottamaan drinkit. Mutta aina taustalla oli ajatus, että jatkot johtavat seksiin. Itse naisena niin ajattelin ja käsitykseni mukaan myös mies :) Niinpä ainakin henk.koht. kieltäydyin jatkokutsusta, ellen ollut halukas sekstailemaan juuri sinä iltana.

Näin se maa matkaa.

• Jogu Waan

Ei kyllä ihme, että hemmot on olleet otettuja, kun niiden suunnitelma meni pieleen. Itse en taas ymmärrä, miten jotkut luottaa täysin tuntemattomiin ihmisiin, näin paljon:

Hen.koht. en menisi jonkun tuntemattomien asuntoon, vaikka lupaisivat kuun taivaalta ja tähdet kaupanpäälle. Ihan oikeasti: Mistä voi tietää, onko ne jotain just linnasta päässeitä sekopäitä, jotka ei ole nähneet naisia viiteen vuoteen ?.

Eikö tästä mukana ole ollut tarpeeksi esimerkkejä (esim. se tampereen sarjaraiskaaja, joka tappoi sen perheenäidin ja myöhemmin itsensä), että ne kertoo olemaan varovainen ?.

No, jokainen tekee mitä itse haluaa ja kärsii itse ne seuraukset, kävi miten kävi.

• SK

Samaa mieltä. Ei tulisi mieleenkään lähteä kenenkään tuntemattoman mukaan ravintolasta! Jos toiseen on iskenyt silmänsä, niin sopii tapaamisen myöhempään ajankohtaan!

• täääääääääääähj
        SK kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei tulisi mieleenkään lähteä kenenkään tuntemattoman mukaan ravintolasta! Jos toiseen on iskenyt silmänsä, niin sopii tapaamisen myöhempään ajankohtaan!

ihme pihtareita.jos lähtee jatkoille niin silloin annetaan,jos ei halua antaa niin ei mene. Minä menen ja minä myös levitän, koska rakastan kun mies työntää pilluni sisään.

• töttöröö

lopettakaa jo nuijat, kaikki viisaus lähtee itsetään... eikä muista.

• ellura

ei jatkoille meno ole lupaus seksistä vaikka niin miehet saattaa olettaa,mut tästäkin selvitäänkun puhutaan..

• voi hitto ku mä taas nimenomaan haluasin toisenkin miehen..

• Rouva jo nyt!

1990-luvulla tämäkin asia oli paremmin :)

• ehkä riippu miehestä ja juomisesta

• itse en edes ajattelisi naisten kantamista kotiin ellei ole seksi mielessä.
      Kuunnella humalaista naisten kälätystä huvikseen. Ei kiitos.

Seksin sivussa voi rupatella mielellään vaikka mistä daamin kanssa.

• PartyGirl

Olen 25-vuotias nätti nainen ja olen monesti ollut baarin jälkeen kavereitten kanssa jatkoilla jonkun kaveripojan luona,eikä se mitään seksiä ole tarkoittanu. Jos se joillakin siihen johtaa sitten jatkoilla,niin se on eri asia,mutta ei jatkoille lähteminen ole seksitä lupaus vaan yleensä halutaan jatkaa hauskaa iltaa. Jutella,juoda,tanssia ym.

• Huomioikaa muut

Jos pyytää jatkoille "otetaan vähän olutta ja jutellaan" niin ei kannata suuttua jos ei muuta saa. Varmistaakseen ettei pettymys ole molemminpuolinen, on jollain tasolla kokeiltava kepillä kelpaisko/sopisko neideille vähän lähempi tuttavuus, tai suoraan sanottuna paneskelu. Riippuu ihan tilanteesta mikä on sopivaa.
      Mutta joka tapauksessa on annettava neideille jokin vinkki panotarkoitusperistä.

Jos neidit oli kovin nuoria ei kova maailma ole vielä opettanut. Kokeneempi neiti osaa tehdä selväksi ettei muuta tipu kuin seuraa, jolloin kutsuja voi päätellä kannattaisko sittenkin perua ... taikka viettää siitä huolimatta ihan mukavat jatkot jutellen parin drinkin kyydittämänä.

Itse olen ollut mukavilla jatkoilla ilman seksiä. Yöpynytkin, eikä ole jäänyt paha mieli kummallekaan. Siitä tosin seurasi 8 vuoden yhteiselämä kun päätettiin tavata seuraavana viikonloppuna selvinpäin...

On itsekeskeistä kuvitella että kaikki elää samassa maailmassa kuin itse ja lukee ajatuksia. Se on ahdasmielistä jos mikä. Sellaisten jannujen sietääkin jäädä ilman.

• jooooooo2
    • Nussijaboy 34v

Meikämiehellä on taktiikka, että himassa katsellaan jatkonaisen kanssa pornoa ja otetaan drinksuja. Harva kieltäytyy sen jälkeen tai ohessa seksistä. Ensin otetaan mallia kuvista, nainen ottaa kysymättä yleensä suihin, ollaan kuusysiä ja pannaan. Sehän onn normaali kuvio. Vuosikymmenen aikana olen saanut jatkonaisen melko helpolla mukaan ainakin 300-500 kertaa, ja suurinta osaa olen nussinut. Se on totuus ja kaikki naiset ymmärtävät sen.

• mies30......

Ei kai nyt noin vain mennä tuntemattomien miesten kanssa jatkoille. HUh.

No jotkut menee. Kyllähän SE yleensä on mielessä puolin tai toisin. ????

Yleensä pyydetään puhelinnumero ekalla tapaamisella eikä mennä jatkoille. Jos tosissaan ollaan. Mielestäni ihan selvä juttu. Nehän olis voineet olla vaikka mitä. Ja mä oon mies.

Se että on baarista lähdetty yhdessä ekalla kerralla niin seksiin se on johtanut ja harvoin pitkään suhteeseen. Toisin silloin kun käydään 3kertaa treffeillä ja sitten pyydetään kotiin ja aletaan olee. Näin paras..tai no ehkä tokalla kerralla.

• Kisu_92

Mulle ei ole käynyt kuinkaa, mut haluisin mennä miehen kanssa jatkoille

• Naiset.....

Kyllä. Mielestäni seksistä kieltäytymisestä pitäisi saada sakot, jos mies on jo ehtinyt mokomalle luntulle tarjota kaljan ja vielä pyytänyt luokseenkin. Pthyi!

• Miten lienee

Joskus ja joskus taas ei.

Mikäli pallit hyvin täys luulo on tuohon ensimmäiseen.
      Mistäs sen tyttö vois tietää ehkä aktiivisuudesta.

Ei kuitenkaan kannata antaa ellei oikeasti tee mieli
      kyseistä kauppaneuvosta. Usein kyllä antavat.

• Mietityttää

soon varma, että kaikille ei kannata antaa, koska ne
        paskahousut siitä trossailee.

• Toisenlaastakin

On karmeeta. Kerran mäkin ajoon taxilla keravalle suuris luuloos.
      Ainut mitä sain oli hyväälyjä, ku n raami laittoo silikkhousut jotasain
      hyväällä jokapuolella myöskin haarasta. Lopuksi oli myöskin melkoosen
      'kostia. Jakainen ymmärttää, miten mu housuu pakotti mutta siihen se
      aina jäi, oli kyllä kivaa nautinnollistkin. Kuiten ilman jäin.
      Enmenny taxilla takaasin, vaan kysyyn bussin.
      Kolme kertaa oon kuitenkin bussilla menny keravalle, niistä
      silkkihousuista herkuttelemahan.

• Kokemusta on

Tuollaisa kokemuksia on. Ainut sae taxsi siinä harmittaa.

• Miehistä realismia

Suuri osa miehistä tosiaan, varsinkin humalapäissään, kuvittelevat saavansa muutakin kuin juttuseuraa. Sitten on se pieni vähemmistö, jotka ajattelevat yläpäällänsä. Ja niitä kahta ryhmää on mahdotonta erottaa etukäteen. Valitettavasti se on tällaista. Miehillä on aina pussit täynnä, 85 - 95 % niistä kuvittelee olevansa viehättäviä ja saavuttavansa kaikki toiveensa maailmassa. Joskus hyvällä tuurilla kohtaatte sen vähemmistön, niitäkin on, mutta eiväthän he taas ole naisen mielestä tosimiehiä...

• suuret luulot

"Miehillä on aina pussit täynnä, 85 - 95 % niistä kuvittelee olevansa viehättäviä ja saavuttavansa kaikki toiveensa maailmassa."

Naiset ne vasta kuvittelevatkin. 100% kuvittelee pienessä jurrissa olevansa tosi viehettäviä, kauniita ja saavuttavansa kaiken haluamansa. Tämä tulee siitä että saavat halutessaan aina jonkun, taikka vaikka useamman miehen ravintolaillan päätteeksi halutessaan mukaansa. Eivät vaan ymmärrä että mies nussii vaikka puunkoloa panetuksissaan, ei siinä ole kyse naisen ulkonäöstä tai erinomaisuudesta, vaan panetuksesta ja pakotuksesta munissa. Rumimmille ja epävarmimmille miehille kelpaa illan päätteeksi kuka vaan, joka edes hieman naista muistuttaa. Kauniit naiset on vieneet ne komeimmat miehet, jotka voivat olla krantumpia hyvän saannin takia.

• elle_5

En kyllä ikinä lähtisi yhdenkään miehen kanssa jatkoille. Kannattaa olla lähtemättä, jos ei halua yhdenillanjuttua ihan vaan senkin takia että joku saattaa yrittää raiskata.

• rtsbfg

totta helvatassa sitä oottaa toosaa, vai kui helvatan naiveja te ootte kaverin kans

• Aina

Aina naisen kuuluisi antaa

• Joku roti

Kuuluuko sun antaa homolle persettä aina.

• -

Ei kai se jatkoille meno ole suoranainen lupaus seksistä, mutta yleensä se johtaa seksiin, mikä on perusoletus, joten miesten pettymys oli ihan ymmärrettävä.

Ainakin joka kerta, kun itse olen mennyt jonkun naisen kanssa jatkoille hänen luokseen tai minun luokseni, se on johtanut seksiin.

• Arvot kohdallaan?

Mistähän johtuu jos pannu ei kuumene?

• nautinnolla eiks ..

Toimituksen laittamasta kuvasta on pakko sanoa, kun jatkuvasti käettäväksi on laitettu, että ei naisen katse ainakaan hyvää seksiä lupaa.

• Kunnioittaen

No ei todella ole. Seksiä on molempien haluttava! Aivan oikein teitte.
      Nykyään kaikki on vaan seksiä vailla. Kyllähän itsekin haluis naiselta saada, mut pitää kunnioittaa myös naisen päätöstä. Jos homma natsaa ja tapaa veilä, niin silloin voi vähän vihjata kiinnostaako.

• jooo'o

Ei se jatkoille meno tarkoita seksiä.

Se riippuu siitä mitä on antanut ymmärrettäväksi toiselle osapuolelle. Yleensä kannattaa tehdä se selväksi, että pilluahan et nyt saa, jos on sitä mieltä. Jos sen tekee selväksi ja toinen vielä haluaa jatkoille niin mikäs siinä.

Itse olen kyllä omien kokemuksien perusteella niin, että ei tosiaan kaikki ajattele niin, että jatkoille meno tarkoittaa seksiä.

Mitä sitä nykyään oikein ihmiset ajattelee heti, että pillua pillua!!!

• vetäkää järki käteen ;)

Samaa mieltä. Onko tämä jotain uutta ajattelua, kun en yhtään ymmärrä enää. Olen vasta vähän päälle 30v, mutta edes mun rilluaikoina ei tuollaista ollut. Kyllä jatkoille saattoi lähteä myös vain katsomaan mitä tuleman pitää. Eli saattoi johtaa seksiin tai sitten ei. Kyllä mullekin kerran on suututtu, kun en seksiä lopulta halunnutkaan, mutta mitäs sitten! Seksin pitää olla molemminpuolinen juttu ja jos toista ei kiinnosta niin mitään pakkoa tai oletusta ei saa olla.

Ihan eri asia on sitten se, kuinka fiksua on lähteä jatkoille vain viinaksien takia tai miestä kiusottelemaan. Kannattaa lähteä vain, jos mies oikeesti vähän kiinnostaa, vaikkei sitten seksiin asti heti päädyttäisikään.

• Kohtelias_1

Ei oo automaattisesti kysymys seksuaalisista jatkoista, jos jotain jutellaan, niin niistä pitäis sitte arvuuutella kuinka seksiä siinä on kysymys? Itse oon saanu 'nynnyn' maineen, kun en oo heti pyrkiny pukille.

• Selvä peli

Kyllä se, että nainen juttelee tai tanssii miehen kanssa ravintolassa pitää jo selvästi nähdä lupauksena seksistä. Miksi muuten hän menee ravintolaan? Juopottelmaanko? Tuskinpa.

Sama juttu tuon provosoivan pukeutumisen kanssa: jos nainen pukeutuu seksikkäästi, kyllä se on selvä merkki, että hän haluaa seksiä! Ihan sama, onko vapaa vai varattu nainen tässäkin tapauksessa.

• Aika surullista kun tuota pitää edes kysyä. Kello kolmen aikaan yöllä älykästä keskustelua ja kuppi teetä?

• nainen20

Ompas sinulla homon kuva logonasi! itse Brevikin teot salliva Saatan'a!

• minä vaan
        nainen20 kirjoitti:

Ompas sinulla homon kuva logonasi! itse Brevikin teot salliva Saatan'a!

Mistähän näitä "Jumala sallii kaiken pahan ja kieltää kaiken hyvän" -tyyppejä oikein sikiää.

Oisko se kuitenkin niin, että ihmisellä on ihan itsellään valta päättää mitä touhuaa. Jumalalle ollaan silti vastuussa.

• nainen20

Nyt sitten harrastin seksiä heidän kanssaan! Toinen laukaisi sisälleni ja toisen vemputin orgasmiin.

• Sarah

Moi! Tiedän, että te kaikki pidätte minua ihan hölmönä, mutta voiko seksilelusta tulla raskaaksi? Kiitos jos vastaatte!
      T: Parikymppinen nainen

• Muuminen_

Vain jos kaverisi heittää lastit dildon päälle ja laitat sen sisääsi. Mieti nyt vähän mitä kyselet...

• Biologian ope

No ilman muuta voi. Heti kun seksilelu laukeaa ja ruikkasee siemennesteet sisääsi.

• keksmitkoks...

Seksi on yliarvostettua. Ja melko usein alkoholilla on siihen osuus... ennemmin poltan pilveä ja runkkaan fleshlightilla.

• 17.v yh-äiti

olen 17.v tyttö ja yh-äiti.. kaverin synttäri bileiden jatkoista syntyikin tyttö ja sillä on ikää 4 pv. tapahtumasta en muista muuta kun 25 vuotiaan mihen jonka vierestä heräsin aamulla.. ahdistavinta on se, että multa ei kysytty haluanko harrastaa seksiä vai en.. olisin antanu jos olisi kysyny, mutta miksi väkisin?? :O aika sikamaista käytöstä häneltä.. mihet muistakaa ystävällisesti kysyä ensin ennenkö alatte riisumaan tyttöä ja koskaan ei saa riisua väkisin..

• Joku roti

Olisit nostanu syytteen hyväksikäytöstä.

• Timo120

Minusta naisella pitää olla aina mahdollisuus perääntyä, vaikka mies olisi tarjonnut ravintolassa mitä tahansa.. Tasa-arvon nimissä sama oikeus pitää olla miehelläkin. Minä olisin taipuvainen ajattelemaan, että puhumalla asiat selviävät. Automaattisessa seksin saamisessa on kyse maksullisesta seksistä. Pitää pystyä viestimään toiselle osapuolelle, ettei ole tällaista sopimusta tekemässä. Puhumisella en tarkoita "sanon suoraan"-tyyppejä. Asian voi hoitaa vihjaamalla ja huumorilla.

Mieliteko jatkoille menemisestä tulee ainakin minulla silloin, kun on syntynyt jokin henkinen yhteys, jota haluaa jatkaa. Voi se syntyä fyysisestäkin kontaktista vaikka tanssiessa. Oma heikkouteni ovat herkän empaattiset naiset, joiden kanssa puhuminen ei tunnu tarpeelliselta. Viestinnän tapoja on monia ja Wiion laki on , että viestintä yleensä epäonnistuu paitsi joskus sattumalta. Tilanne voi muuttua, kun viinan höyry häviää päästä ja alkaa ajatella järkevästi tai sitten tulee niin humalaan, ettei enää mihinkään järkevään toimintaan kykene. Silloin on paras etsiä kännykästä taksin numero. Kuitenkin haluaisin uskoa, että yllätykset ovat elämässä mahdollisia.

• Joku roti

Eihän jatkot tarkoita automaattisesti sitä että pannaan heti kun nainen sanoo joo lähdetään jatkoille..
      Ehkä kannattais sopia automaattisesti ennen kun lähtee mihinkään ettei tuu väärinkäsityksiä!
      Urpoa porukkaa nykyään...

• eiziisus...

Nainen20, Annoit siis ymmärtää muttet ymmärtänyt antaa?
      Luulitko että oli tarkoitus katsella kansakoulukuvia perhealbumista?

• ppp---

itse sain käsityksen että aloittaja oli jo sopinut miesten kanssa ettei kämpillä tehtäisisi muuta kuin juteltaisiin...? ja sitten miehet rupesivat vonkaamaan?

jos näin, niin mielestäni miehet olivat todella lapsellisia jos suuttuivat. varsinkin jos baarissa oltiin vaan juteltu eikä ollut mitään seksuaalista mukana.
        seksistä saa ja pitääkin kieltäytyä jos siltä tuntuu. vonkaajat on rasittavia.

sinänsä vaarallista lähteä vieraiden mukaan...

• nainen 22

Itsellä on käynyt useammankin kerran sillä lailla että kun mies on tahtonut joko minun tai hänen luokse niin jos tyyppi on ollut tarpeeksi kiinnostava jatkoille niin ennen baarista poistumistakaan olen jo tehnyt selväksi että mitään ei heru. Ja olen varmistanutkin asian useampaan kertaan että ei tulisi näitä pettymyksiä. No kuitenkin ku päästään jatkopaikalle niin sitä p****a ollaan heti vonkaamassa ja kun muistutan että asiasta puhuttiin ja mielestäni vielä sen verran asiallisesti että ei sitä nyt vitsinäkään voinut ottaa niin yleensä tyypit suuttuvat ja häipyvät kotiin. Eipä siinä, parempi vaan että häipyvätkin jos ollaan niin lapsellisia että kun ei saa karkkia niin suututaan. Nykyään ollaankin onneksi jo sen verran viisaampia että jos seksi tyypin kanssa ei kiinnosta niin se saa jäädä sinne kaupunkiin minun puolesta.

• agewrrf
    • SexAssistant

joo, niinpä aivan, joono mut ky pyyvetää baarist jatkoille ni yleensä otan sen vaa yö paikkana vastaa ko oma koti on jumalan selän takan, sitku jatkoil tulee pilkku ni teeskentelen nukkuvaa, ni kukaa ei raaski herättää, ja muutenki kännis jyrnimine on sama ko yrittäs seisoo käsillä ja hakkaa hanskaa :D

• tämä on tosi 78

Kyllä se on lupaus seksistä. Mitä järkee ees mennä, jossei halua munaa/ole valmis antamaan pillua??? Ja turha keskustella ennen miesten luo menoa, ettei sit heru. 100000000 % varmasti ne alkaa jossain vaiheessa vonkaamaan pimppaa. Joten jos et suostu seksiin, menet kotiin.

• 348907

Ptri Nygårdin kappale tiivistää jatkojen idean täydellisesti:

"homma selkee ei tarvi kelata, kortit pöytään, mut ei me mitään pelata..."

"eli nyt oikeen likkeen teen, ei tää panetus halaamalla ohi mee .."

"mennään meille teille jatkoille - hameet ja housut nyt tippuu päältä, eli vaatteet pois tai lähe vittuun täältä..."

"Tehääs tytöt taikatemppu täällä - mä panen sua ja sit sä katoot ananasakäämä"

• J.Almari

Tottakai jatkot on keksitty pelkästään seksiä varten. Minkä ihmeen takia kukaan haluaisi lähteä aamuneljältä kännissä vieraan ihmisen kotiin nukkumaan? Kyllä siinä vaiheessa on yleensä otettu drinksua ihan riittävästi ja sen Aliaksen pelaamisenkin voi jättää jo huomiselle.

Jos se mies on niin super-ihana, että haluat siitä aviomiehen antamatta piparia ekana iltana, niin OTA PUHELINNUMERO!! Ja sitten sanot että soitellaan vaikka huomenna. Mutta älä nyt herranjestas tuo miestä kotiisi keskellä yötä, vie sänkyysi, pyllistät vielä stringeissa siinä edessä ja sanot että et halua seksiä. Mikä teitä vaivaa?

• sekssiiiiii!

mä suostuisin ku rakastan seksii!!!!!!!!!!!

I love sex!

seksiiii!!!!!!!!

uuh aha uuh penis pilluuuu! peniis!

• minävaan-

haha! Kyllä suurin osa ihmisistä ottaa nykyään seksin niin vakavasti:D koko elämä pelkkää seksiä :D huhhuh ei voi muuta sanoo..

• sfdsf

jeps. pitää alkaa tekee niin että jos mies ei anna munaa vaikka tulee jatkoille niin otan väkisin sitten.

• n20,,

Paras tapa saada vierasta mennä jonkun luo, kyllä ruvetaan kähmimään heti. Kiinnostaa vanhemmatkin ja rajut otteet. Kerran menin 57v ukon luokse ja ei ollut komee mutta sillä oli iso ja paksu. Sanoin että panee kunnolla(raiskaa) ja pari yotä nussi mut kunnolla, oli pipsa viikon hellänä isosta.

• nuuurse

Ei jatkoille meno toki ole lupaus seksistä, mutta aika usein jatkoille mennään seksi mielessä.. tyhmäähän on tuollaisesta silti suuttua.

• Ulkopuolelle selkeää

Mitä muuta kiinnostavaa jossain kännisessä kapakkatutussa voi olla? Mielenkiintoisia, syvällisiä keskusteluja kebabin kera?! Ketä ne edes kiinnostaisi neljältä aamulla! Hitto, eihän miehiä kiinnosta naisten jutut edes selvänä eikä naisiakaan miesten puheet.

• No olen vanhoillinen. Ja sitä mieltä, että jos seksiä harrastetaan sen pitää olla molempien yhtenäinen toivomus. Minulla ei koskaa ole ollut naisia luonani niin. etä luokseni tulemisen ehto olisi seksi. Rakastelu tulee jos on tullakseen. Ja ennenkaikkea molenpien toivomuksesta. Ei se mitää ihmeellistä rakkautta tarvi olla, mutta molenpien on sitä haluttava. Ei se ole tae että kun luokseni tulee pitäisi antaa rakastella. jos niin on siitä pitää opia etukäteen. Mutta se onkin eri juttu. Rakastelu on minulle aina olluut jotenkin kummankin yhteinen asia.

• halukas hellu

Mun mielestä jos lähtee yksin jonkun miehen luo ja paikalla ei ole ketään muita niin kummallakin on seksi mielessä ja tavoitteena. Tietenkään ei kenenkään ole pakko tehdä yhtään mitään, ei se jatkoille lähtö mikään 100% kyllä ole. Jos isommalla porukalla jatkot, niin ei mulle ainakaan oo koskaan tullut mieleen, että jatkojen järjestäjä tahtoo pitää orgiat tms. :D

• zxcvbn

Hellu tiivisti asiat aika hyvin

• ninadi

Itse kysyn aina suoraan, että ei kai tässä ole taka-ajatuksena seksi. Joskus tosin on käynyt niin, että mies vakuuttaa haluavansa vain rupatella, mutta auta armias kun päästään kämpille :P

• rakastan naisia

Sinulle "nainen20"
      Olen mies ja neuvoisin sinua oppimaan tuntemaan erilaisia ihmistyyppejä.

Ensinnäkin on naurettava ajatus että seksiin olisi suostuttava vain toisen halusta missään olosuhteissa.

Kyseisessä tapauksessa miehet osoittivat tahdittomuutta,moukkamaisuutta,arvostuksen puutetta ja oman tyhmyytensä.
      Tuli lähinnä mieleen että olit kutsunut koiran jatkoille.

Kunnon mies arvostaa naisia, muistakaa tämä hyvät tytöt ja naiset.

• petteri

En Aika monta kertaa olen jatkoilla ollut. Paljon on kertoja jolloin olen itse naisen pyytänyt juttelemaan. Monasti olen rakastellut monesti ollaan taas vain moikattu. Mielestäni olisi kivaa jos rakastelun tähden jotain pyytää jatkoille on antaa siitä jo pyyntövaiheessa vinkki. Ei tosin sekään pakko ole mut missään tapauksessa ei rakastella tarvi jos sitä ei halua. Eikä siitä saisi edes suuttua. No olen vanha ehkä siksi ajatuksenikin saattavat olla menneisyydestä. Ja olen myös pitkän liiton viettänyt. 38 vuotta. olin sen ajan hyvin uskollinen vaikka elin aika paljon ulkomailla poissa kotoa. Minulle rakastelu on aina ollut kahden asia se on myös ollut ihana asia. Ja koska siinä on niinpaljon itseä niin kyllä sen aina pitää olla omassa päätöksessä.Eli tee aina niikuin itse haluat. Toisen siitä suuttuminen on tyhmää. Tiedän kyllä sellaisiakin olevan meitä löytyy niin moneksi

• eipäheruei

Ei todellakaan voi olettaa, että pitäisi saada pesää jos suostuu lähtemään jatkoille. Mutta naisten on hyvä pitää mielessä, että miehet saattavat kaikesta huolimatta elätellä tällaista toivoa ja on vähintäänkin reilua tehdä etukäteen selväksi, jos seksiä ei tipu!

Mä oon ainakin useasti jatkoille lähtiessäni, erityisesti jos kaksin jonkun pojan kans, sanonu esimeriks että "Voin mä jatkoille tulla hengailemaan, mut en haluu et ymmärrät mitään väärin, se ei tarkota et haluisin harrastaa seksiä" :D

• minä

www.pylly.fi

• jussi h

soittakaa mulle, 0442907849

• just.......

hahhahahhaaa. Paljon on tullut juhlissa, opiskelijaelämässä, jatkoilla, vaikka missä oltua, ja voin sanoa että ainakaan omalle kohdalle ei ole ikinä tullut vastaan sellaista "etikettisääntöä" että jatkoille meno tarkoittaisi seksiä, varsinkin jos on useampi ihminen kyseessä. Pari idioottia on saattanut sellaista kuvitella, että luvassa olisi jotkut orgiat, mutta ne on naurettu pihalle. Jatkoilta tulee yleensä lähdettyä pois jossain vaiheessa. Nainen voi AINA sanoa ei.

• just.....

sellaisillakin jatkoilla olen ollut, joissa oikeasti puhutaan filosofiaa ja juodaan viiniä, ja olin silloin alle 20v. Ei ne kaikki miehet ole seksi vain mielessä. Olen ollut kahdestaankin jatkoilla, eikä mitään seksiä ole ollut. Joskus yövierailu ilman seksiä on ollut alku suhteelle. Että tilanteita on yhtä paljon kuin ihmisiä. Joku saattaa haluta pelata vaikka monopolia :D Moukkamaista pitää naisia jonain seksiautomaatteina.

• nainen25

Olen itse käynyt useilla jatkoilla, joissa on otettu juomista, juteltu ja naurettu. Ei puhettakaan mistään seksistä. Eli jatkoille meno ei todellakaan ole lupaus seksistä! Kyllä ihmisillä on oltava oikeus mennä jatkoille ilman pakkoseksiäkin. Jos mies (tai nainen) pyytää jotakuta jatkoille ja on vain seksin perään, niin kysyköön sitten suoraan ennen jatkoille lähtöä, että suostutko seksiin eikä puhuisi vaan siitä, että jutellaan ja otetaan oluet. Seksistä on oikeus kieltäytyä.

• AnssiSamsung

No ei mun mielestä ole hyvä juttu suuttua tuollaisesta todellakaan. Ihan yleistä se on et jos mennään jatkoille ettei aina kavereiden kanssa harrasteta mitään seksiä. Eivät kaikki halua. Miesten olisi pitänyt osata enemmän arvostaa hyvää seuraa ja juomista kuin et alkaa haluamaan jotain muuta saman tien ja vielä suuttuu siitä jos ei saa. Hmph.

• AnssiSamsung

Ps. Monilla näyttää olevan aika pinnallinen käsitys elämästä sori vaan.

• Reino Eino Adolf
        AnssiSamsung kirjoitti:

Ps. Monilla näyttää olevan aika pinnallinen käsitys elämästä sori vaan.

Minulla meni pieleen, kun ostin Alepasta jatkojohdon tarkoituksenani saada virtaa unilamppuuni television ja radion ohella. Jatkojohto ei toiminut, siinä oli jotenkin vinot pistokereiät, enkä saanut yölampun töpseliä sopimaan siihen mitenkään. Seuraavana päivänä kävin uudelleen Alepassa palauttaakseni jodon, mutta he eivät ottaneet sitä vastaan vaan väittivät minun olleen hölmön.
        En minä hölmö ole, vaimoni Irmeli tietää sen myös, mutta kun jotain ostan, haluan sen olevan priimaa.

Kotoani Alepaan on kuitenkin monta kilometriä, eikä bussikortissani ole varaa tuhluumatkoihin. Kyllä minua harmitti tämän jatkojohdon kanssa, joten pieleen meni jatkojohdon kanssa. Olen edelleen vailla unilamppua, mutta vaimoni mielestä on hyvä, jos käyn ajoissa nukkumaan, enkä rasita silmiäni.

• Jakke24w

Mitäs jo kundi pyytää toista kundia jatkoille? Mitä silloin mielessä?

• mies28-kuopio

ei ole mikään tarve sextailla.
      voi han sitä jutella ja syödä vaikka kebab annos.
      ei minusta tarvii seksiä jatkoilla.

• kruz.sss

hm:)

• awertyjku
    • tosi mies

Surkeat looserit eivät ansainneet seksiä, kun eivät kerran saanut naisia halukkaiksi. Ne luultavasti olivat oikein mukavia baarissa, mutta vain esittivät. Ne saavat myös tosi harvoin ja ovat epätoivoisia. Naista pitää yrittää saada jopa suuttumusta esittämällä. Todella epätoivoista.

Itse vien naisia siten, että ne on jo valmiiksi saatu halukkaiksi ja ensi kerralla ei väkisin vaan annan naisten itse tulla johtopäätökseen että seksiä halutaan. Seuraavalla kerralla naiset yleensä itse haluavat lähteä mukaan. Näin seuraa riittääkkin sitten jatkuvasti, eikä ole liikaa paineita.

• Ajattele järkevästi

Eihä se ole lupaus seksistä. Mutta se on, jos pyydetään yöksi ja vielä viereen nukkumaan. Itselläni käynyt näin nainen pyysi vielä viereen nukkumaan ja kun siinä sitten aloin hivelemään häntä ja yritin suudella tulikin pakit ja ulos lähtö. No asia ei minua sen kummemmin häirinnyt kun sitten kerroin tästä eräälle tutulle,hän sanoi kuulleensa näistä naisista ennenkin. Naiset jos näin teette kantakaa vastuu siitä mitä voi tapahtua jonkun sekopään toimesta kun kieltäydytte,jotkut miehet eivät ymmärrä kieltävää vastausta.

• 98ukipk

Mä ainakin tulen jatkoille vaan siks, että on niin mukavaa pelata aliasta neljän aikaan kännissä.

• BG

Oui

• Civilized

Kyllä sen pitäisi molempien osapuolien tehdä selväksi, mitä "jatkot" pitää sisällään. Se ei ole mikään universaali "lähdetääs panemaan" eikä "mennäänkö meille pelaamaan pasianssia ja syömään kebabit" tmv. Kukaan ei taatusti osaa lukea toisen ajatuksia, joten mitään ei tule pitää itsestään selvänä.
      Tyypillistä junttilantuvankulttuuria -yleistetään, ajatellaan (no, oikeastaan ei ajatella lainkaan) että toinen ilman muuta haluaa samaa kuin itsekin ja asia on sillä selvä.
      Puhukaa hyvät ihmiset, ei se toinen voi varmasti tietää mitä sinä haluat jollet itse asiaa ilmaise. Ja puhukaa asioista niiden oikeilla nimillä -jos "jutteleminen" tarkoittaa SINULLE "panemista", se ei ehkä ole sitä sille toiselle. Tai päinvastoin. Kyllä sen verran pitää olla kanttia että tekee selväksi missä mennään vai mennäänkö missään.

• Mies vuodelta 82

No onpas ihmeellisiä kommentoijia.

Ei se jatkoille lähteminen ole mikään lupaus mistään. Jos on ollut kiva ilta ja porukka haluaa vielä jatkaa, niin mikäs siinä mennessä jonnekin jatkoille.

Urpomaista edes ajatella, että "nyt natsaa" kun joku nainen lähtee mukaan.

• wallasnainen

Hyvä! (mies 82) joku mies on järkeväkin!
      Itse sanon suoraan että välttämättä emme harrasta seksiä...ollaan vaan lähekkäin...sekin riittää joskus...sit jos fiilistä on...niinkuin useinmiten sitten siinä tulee, niin so not!
      Mut ei nyt jollain kaljalla osteta seksiä...höh!

• pummejako159

Jos nainen ottaa vastaan enemmän kuin kaksi juomaa niin silloin pitää ymmärtää antaa tai muuten saa ottaa väkisin! Ei niin köyhää luuseri akkaa olekkaan joka kuvittelee saavansa 3 juomaa muuten vain!

• Minna P.

Jatkoille meno ei välttämättä tarkoita välittömästi seksiä, mutta ei se pahakskaa oo jos ei oo varattu! Petääminen on perC mutta omapahan on ongelmansa!

• Anne/mari/kikka

Meillä oli hyvät jatkot, jäi nuori varastomies mukaan. Kun kikka rupes imemään poitsun kullia piti meidän muitenkin akkojen osallistua. Siinä kun imin niin muut olivat jo alasti ja kävivät naimaan, minä perässä kun en ollut saanut pitkään aikaan. Hyvin seiso ja meinas tulla välilä kinaa kenen vuoro panna. Sit ollaan käyty yksin ja joskus kolmisinkin naimassa, HYS, eikä kerrota toisille........mitä tehtiin vanhemmat akat pojalle, k a i k k e a.

• suontausta

Olen ollut usein jatkoilla, ja en oo saanu, ei siinä seksiä aina tarvita, voidaan sitä muutenkin tutustua ja jutella, joskus vaan sattuu pari "lipsahdusta" :D

• jasu77

Ex eukko kerran kertoili etta harrastivat tuota "ei se ole tyhma kun pyytaa juoman vaan tyhmat kundit tarjoo" tarinaa. Harrastivat dokata muiden piikkiin ja menivat jopa kavereiden kampille kittaamaan loput. Sanoin sille siita etta aika halpa on huoran oltava etta seuraansa kaljatuopista myy silla kundina ajattelen etta seuraa ei halvemmalla saa.Venakkokin tajuaa pyytaa enemman.
        Sai kylla loppupelissa maksaa hinnan sikailustaan loytaessaan itsensa sammuneena gangbaning bileista perse kipeana

• ++

Ei välttämät, mut kyllähän sitä odottaa saavansa.
      Kerran jatkoille lähtiessä nainen sano suoraan et älä odota mitään niin ei oikeestaan ees harmittanu kun sai vain nukkua kainalossa(kai mulla oli halipula :).

Jos siis on päättäny ettei haluu seksia harrastaa nii kannattaa sanoa, ei pety sitten myöhemmin.

• voiveänäjlauta

SEKSI SITÄ SEKSI TÄTÄ. EI MAAILMAAN MUUTA ENÄÄ MAHDUKAAN! PERKELE"!!!!!

• Pussit tyhjiksi!

Se on ämmät ihan turha jatkoille lähteä, jos ei meinaa vittua antaa!

• mmmmirri

No huhuh.. ei kauheen kaksisesti mee kyllä kaikilla :) Mitä jos ne panis ketä panettaa tai kelle muuten vaa iha sama kuka siellä alapäässä lotraa ja loput sit tekee niinkuin itsestä tuntuu hyvältä, itseä ei tartte pakottaa mihinkää mikä ei tunnu hyvältä. Ei seksin pitäs olla pakko pullaa ja olishan se hyvä että siinä jonkunmoista kemiaa olis mukana..

• m21,,

Kun vanhemman naisen kanssa lähtee niin tietää että se on hetkempäästä käsi munissa kiinni hieromassa. Kumpikin tietää mitä tahtoo eikä tarvii myöhemmin miettiä, paitsi toiset eukot haluu uusintoja useimminkin. Mikä ettei välillä.

• fsfasf

vittu ei naisia kukaan ymmärrä

• älkj

No jaa, itsehän sain naisen mukaan baarista ja siinä oli hommailua, mutta nainen sanoi sänkyyn mentäessä, että "et sitten saa" :D, nainen kyllä kiinnosti heti enemmän ja nykyään on ollut oma tyttöystäväni pidemmän aikaa.´

• kiki

minä vaikka olen 17v neito halun piletttää. Kun meen kolmen vanhemman luokse se on varma että jotin haluu.. Heitti arpaa luka on eka ja siitä lähti, kaikkki sai varsinkin minä kun lopuksi kimpassa hoitelivat. Sitä saa kun meneee.

• No just joo...

Noh...
      Niin se vaan menee... Vähän itse mietin, että miksi hitossa edes lähtisin miehen matkaan, jos en olisi valmis harrastaamaan seksiä...

Ei ole siistiä antaa ymmärtää, jos ei ymmärrä antaa. Ja piste.

Kysynnän ja tarjonnan laki.

• eiainaanna

Mitäs sitten jos mies pyytää saatille? Sama homma??

• Kieltäytyjä

Kävikä kerran niin että mukava nainen, juuri eronnut muodokas vaaleaverikkö, pyysi kapakan jälkeen heille yökylään. Ainut ehto oli ettei seksiä. En edes yrittänyt, koska olin luvannut.
        Seuraavana iltana taas kapakasta hänen luokseen ilman ehtoja, itse vain pidin saman linjan, että ihan ystävinä nuklutaan samassa sängyssä. Mutta eipä aikaakaan kun hän kävi käsiksi ja kysyi että eikö miestä kiinnosta... No kyllä mua siinä vaiheessa kiinnosti jo aika perkeleesti...

• naaraspossu22v

osin vaihtelee kuukautiskierron ja toisaalta myös naisen kiihottuneisuuden mukaan. En kadu mitään, vaikka ei aina ole onnanutkaan täydellisesti, eli mies on ollut kömpelö, töötti, impotentti, liian pienimulkkuinen tai muuten epämiellyttävä esim epähygieeninen, mutta yleisemmin ja useammin olen nauttinut ja antanut nautintoja.

• viinajatkot

Ollaan kaverini kanssa molemmat varattuja ja lähetään silti usein miesten mukaan jatkoille. Emme pettämään seksin perään. Mennään vaan tyhjentämään viinakaappi ja jauhamaan paskaa ja vetämään mahdolliset huumeet, ilmatteeksi tietenkin. Hyvillä puhelahjoilla ja asenteella kyllä saa äijille selväksi että pillua on turha vongata.. Tai vongataanhan sitä aina mutta ei anneta. Ei oo kukaan käyny päälle. Tosin sekin riski pitää tiedostaa joten kannattaa osata paeta nopeasti..
      Yksin en noita päihteilyjatkoja harrasta. Tyhmää mennä miehen kanssa kahden baarista asuntoon jatkoille, koska se tulkitaan lähes aina lupaukseksi seksistä.

• Elämä on tällaista

Olen keskustellut avovaimoni kanssa asiasta ja olen hänen kanssaan täsmälleen samaa mieltä että jos nainen lähtee kahdestaan miehen kanssa taksilla baarista jatkoille niin naisella on suorastaan velvollisuus antaa pillua. Ei kait kukaan tosissaan kuvittele että jatkoille mennään puhumaan maailman politiikan arkipäivää. Miksi muuten sitä lähtee jatkoille kun yhtä hyvin voisi sitten lähteä baarista ihan omaan kotiinsa.

• Kotona vaan

Näitä kirjoituksia lukiessa kyllä tyssää halut edes lähteä baariin. Ei siellä yksin viitsi istua ja ne jotka juttelee, on heti ehdottelemassa.

• neitrryyssss

pitää alkaa pyytää naisia jatkoille jos kerran pilluu saa.. 17v mies

• pimppi on muutakin

pihtarit

• M 24

Olen ujo mies mutta haluttaa usein, kun en kehtaa mennä nuoreille naisille juttelemaan niin meen tanssipaikkaan. Siellä on paljon kesäleskiä humalassa ja vanhemmat naiset pyytää heti jatkoille, tietää mitä haluavat. Ei tarvii kun hetken kun ollaan käsi housuissa. EI TARVII JUTELLA kun nainen käytttää hyväksi, Viimekuussa olin viidentoista rouvan luona eikä tarvinnut keskustella kun komentelivat tekemään.

• Ei nyt olla mustavalkoisia. Se ei todellakaan ole lupaus seksistä. Ei voi odottaa että joku tahtoo seksiä. Kommunikointi on tärkeintä, jos tahtoo seksiä voi kysyä toiselta osapuolelta jos hänellä on samat tunteet. Niin vältytään sekaannuksilta ja noloilta tilanteilta. Huomioikaa aina toinen ihminen ja kunnioita häntä oli sitten kyse mistä sukupuolesta tahansa. Olkaa ihmisiksi!

• Karua puuhaa kun näitä lukee...
      Tosin kyllä ittelläkin se seksi käy mielessä jos jatkoille pyytää/lähtee...ellei kyseessä ole isompi tuttu porukka joka oikeasti vain haluaa jatkaa juhlimista.

Mutta eipä yhtään helpota yllä mainitut ajattelutavat uusiin ihmisiin tutustumista...tai sitten miesten ei todellakaan pidä ensirepliikissä tarjota juomaa koska siitähän on turvallisinta suoraan kieltäytyä ettei toinen luule heti saavansa pesää...

Itse olen kyllä tarjonnut ruokaa tai juomaa ilman takaa ajatuksia...minusta se on kivaa ja ystävällistä. Nyt täytyy sitten vain muistaa, että ilmaisen juoman saaneet luulevat minun heti haluavan jotain muutakin ;)

• konservatiivi

mielenkiintoinen aikakausi, totta

• Tampereenmiäs

Luin tätä ja aloin miettimään että miks baariin yleensäkin mennään; Osa menee vain tanssimaan, osa vain ryyppään, osalla on firman bileet ja muut, osa menee etsiin panoseuraa, mut siis ainakin 25 % on seksin perässä siellä.. ja kaikista edellisistä ryhmistä osa on loppujenlopuks samalla asialla. Tosiasia kuitenkin on se että melkein kaikki on puutteessa syystä tai toisesta.. Ite (Mies 31, komea ja fiksu)lähden baariin etsimään seksiseuraa yleensä lähes selvinpäin, siistinä ja hyvin pukeutuneena. ENKÄ TEE IKINÄ ALOITETTA NAISILLE! Oon huomannut että naisilla on tosi huono itseluottamus mitä kauniimpia ovat.. "Rumat naiset" (vaikkei sellasia oikeestaan olekaan kun kaikki naisethan on kauniita) uskaltavat paremmin tulla jutteleen kun niillä on kai elämä opettanu että ulkonäöllä ei saa olla merkitystä, uskaltavat tulla juttelemaan, mutta itselläni valitettavasti on joku ongelma etten lähde siideripossujen kanssa mihinkään, koska ajattelen että jokainen nainen joka kotiini tulee tai pyytää mukaan, pitää pystyä myöhemmin esittelemään äidille :)

Oonkin miettinyt että millä ne kauniit ujot naiset sain avautumaan kuorestaan, pitäiskö sitä aloittaa olemaan se aktiivinen keskustelun aloittaja:

Mitäs jos sen tavanomaisen kahvin sijasta tulisitkin juomaan teetä MUN kämpille?
      (Kopioitu aiemmasta tekstistä..)

Sun vanhemmat taitaa olla todella kauniita kun sua kattoo

Jos olisit sinkku nii lähtisitkö mun kans vaikka leffaan tai vaikka kahville?

Mä toivoisin että voitais tutustua jotenkin paremmin jossain?

Oot mun mielestä kiinnostava..

Mä tarjoon viinat, mä tarjoon seksin, sopiiks?

Sä tarjoot sit seuraavan!

• Huono mieli kaikilla

Miten teiniä!
      Totta kai jatkoille lähdetään paneen!
      Joko opitte?

• Moi.

Moi.

• nainen 40 v kkk

Edes kahdenkeskeisille jatkoille meneminen ei tarkoita lupausta seksiin, mutta usein se on oletuksena. Riippuu ihan siitä, millainen on ollut suhde aikaisemmin ja käydyt keskustelut. Jokaisella on aina oikeus kieltäytyä, mutta ymmärrän kyllä jos joku on aivan kokonaan odottanut muuta ja pettyy, niin voi suuttua. Fiksut miehet eivät ole minulle suuttuneet, vaikka olenkin lähtenyt kesken pois. Joskus se on ollut mies joka on kieltäytynyt. Kaikkein fiksuimmat ovat ihan vain nukkuneet yötä, sekin on ollut mielestäni yleistymään päin, että siis vain nukutaan yhdessä. Jotkut miehetkin ilmeisesti kaipaavat sellaista läheisyyttä. Mutta tosiaan pääoletus kahdenkeskisistä jatkoista on, että seksiä olisi luvassa, varsinkin jos on flirttailtu aikaisemmin.

• todellakin jos pari jätkää pari muijaa lähtee jatkoille,niin seksin saanti on varmaa kaikille. jos ei anna niin ei pidä mennä jatkoille!!!

• "sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta, kun mies tulee tiettyyn ikään ei alhaalla toimi enään mikään.."

Mut joo kyl se on lupaus.. Kuvitteleeks joku että hey, lähdetään tästä ny jatkoille vaikka kattomaan leffaa? No ei vitussa, jatkoille mennää panemaan piste.

• lol

tottakai sinne jatkoille mennään vaa panee eikä mitää muuta. aamulla voidaan olla jo sitten hävitty ennenkun toinen edes herää. tätä mieltä itse olen ja se on naisen ongelma jos ei ymmärrä antaa.

• mitä tulevan tuo...

JATKOILLE MENO EI TODELLAKAAAN TARKOITA SEKSIÄ!!!
      Itselläni pikä suhde takana ja muutamia viikkoja sitten päätin itse lähteä baariin.
      Yks mie tuli juttusille ja juteltinn ja juteltiin,sit se kysy syömään tai sen luon tai mun luo. Mähän olin ihan ymmällä siitä et heti kysytään tota...
      Otin TODELLA ISON RISKIN ja lähdin miehen luo.Juomista tarjos,sohvalla oltiin ja hyväili rintoja paidan läpi... Oli kertonut ettei oota SITÄ jos lähen sen luo.
      Olin todella yllättynyt siitä ettei se oottanut seksiä. Jos annat ymmärtää seksiä luvassa,sit on eri juttu.

• vielä pielempään

Mut on raiskattu samanlaisessa tilanteessa, kas kun en ymmärtänyt muuten antaa! On se kumma että miehille ei saa antaa ymmärtää jos ei ymmärrä antaa, mutta naisia saa houkutella jatkoille milloin milläkin verukkeilla. Mitä jos kaikki vaan sanoisi suoraan mitä odottaa... seksiä, hierontaa, drinkkejä, juttelua...
      noh, olen itse oppinut olla lähtemättä baarista kenenkään matkaan.
      halusin vaan kertoa, että pahemminkin olisi voinut käydä, älä siis suotta murehdi pieleen menneitä jatkoja!

• ukko 49

joo mentiin jatkoilla sänkyyn tissejä sai imeä, pillua ei hyväillä, nainen ikää30 .tuli sit seuraava kerta ja jatkoille oli paripäivää väliä .sitten tuli tavaraa-ja tulos muija tuli paksus ei maininnut mitään ehkäisystä .ja sitten viel' sukupuolitauti joka ei ikinä parane. niin oliko se tehty naiselta oikein...

• Halooo!!

Juu no eihän toi todellakaan ollut naisen vika. Kyllä sun miehenä olis pitäny tajuta käyttää kortsua. Ei ehkäisy ole vain naisen vastuulla! Toivottavasti opit jotain..jos et ihmistä tunne niin ei ehkä kannata mennä panemaan ilman kortsua! Järjen käyttö sallittua!

• 19 v. vai 49 v. ?

Jos oot oikeesti 49 v. eikö pitäis tuossa iässä tajuta käyttää kumia! Et voi naista pelkästään syyttää, jos et itseäs osaa suojella.

• seksiä....

No onhan se lupaus seksistä, ellette sanoneet miehille suoraan, että tulemma jatkoille, mutta emme anna! Kyl jos ite lähen jonkun miehen matkaan niin se tarkottaa myös sitä, että annan. EN tosin lähe kovin usein jatkoille!

• anusqueen

No siis kyllähän jatkoille meneminen on sama asia kun suostuminen rankkaan ja kiihkeään anaali seksiin. Olen monesti lähtenyt kuumien karjujen matkaan pilke silmäkulmassa anaalin huutaen munaa peppuuni ;)!

• fdshfdsh
    • näin kuulkaa akat on

On on, se jos mikä on lupaus joka pätee oikeudessakin. Naisella joka lähtee jatkoille ei ole mitään oikeutta kieltäytyä minkäänlaisesta seksistä, tästä on olemassa KO:n päätös. Nythän on tulossa lakimuutos joka velvoittaa naisten antamaan seksiä aina pyydettäessä. Kanervan Ike on asiaa ajamassa eteenpäin ja se tulee läpihuutojuttuna presidentin esittelyyn syksyllä.

• kullipuohon

kyl oli idiootti ämmiä ,kun ei antanu tavaraa .kyllä viinat kelpas. kyllä tommoset ämmät tulee kalliiksi ,kun koko illan tarjoo.viros kun kävis huorissa tulis halvemmaksi .ja sais kokorahan edestä.

• Panoäijä

Ei helkutti, eukot! Ei siinä loppuyön tunteina kukaan oikeesti halua tai jaksa teidän säälittäviä elämäntarinoitanne kuunnella. Kyllä jokaisella vähänkin terveellä jannulla on mielesssä - ei teidän sisäinen kauneutenne - vaan limaisena litisevä vittu! Tai nykyään yhä useammin syntisen kireä pyllynreikä. Pussit tyhjiksi, ämmä nopeasti rappuun, pizzaa naamariin ja sitten hyvin mielin unta kuulaan. Se on elämää parhaimmillaan!

• Kokemusta on62

Jatkoille meno on lupaus seksistä. Tuohan nyt on ihan selvää.
      Vaimo oli viihteellä jokunen viikko sitten ystävättärensä kanssa, ja viereisestä pöydästä kovasti houkuteltiin lähtemään mukaan mökille jatkoille.
      Tuskinpa siellä olisi vaan keskusteltu esim. Kreikan tukipaketista.

• Raaka- Arska

Ei se jatkoille meno ole mikään lupaus seksistä, ja jos nainen sanoo että ei niin on melko morhokorvaista jos sitä ei uskota. Turha vongata! Nainen päättää aina itse haluaako seksiä vai ei. Raiskaajilta munat valtiolle.

• olen matkustellut

Suomessa ei kannata mennä ravintolaan, saatika yökerhoon. Taikkulassa ei tarvitse arvailla, rahat tiskiin ja olet jo jatkoilla.

No, suomi on runkkareilla ja mamuilla. Todelliset pelimiehet matkustelevat huvikseen ja työn puolesta.

• RistiRasti

Pesää on annettava jos jatkoille lähtee. Näin on näreet. Ei poikkeusta tässä säännössä.

• Mies

Mää taian olla poikkeava.
      Jatkot ja nainen.

Merkki että joku on kiinnostava tai saa vaan seuraa.
      Kaikki on siitä auki mitä tapahtuu jatkoilla. Puhuminen on minusta hienoin! pienes pierus ja kaksi ihmistä. Tunteet valloillaan. Hienoa kuulla ja katsoo kun tunteet velloo.
      Koskaaan en ole matkaan laittanut naista vaan aina on saant minulta ainakin halauksia ja suukkoja (aamiaisen). Ihmisellä pitää olla saada valita. Jos ei kiinnosta ei kiinnosta. Minä en rakastele kuin kiinnostavien kanssa. Joo yksi voin olla ilman PIMPPII. En pidä sitä tärkeenä. Vaan ja ainoastaan suhdetta kun löydän sen Naisen. Toiset löytää sen ehkä nopeemmin?

Mies

• Reiska_10v

Sängyssähän toiseen vasta todella pääsee tutustumaan. Turha tuhlata aikaa joutaviin jutuskeluihin. Jos toinen vaan haluaa lässyttää joutavia niin parempi dumpata suoraan ja siirtyä eteenpäin.

• MrPanosmies

Jos joku kutsutaan drinksulle niin se on lupaus leväyttää reijet levälleen. Sen sijaan jos tarjolla on kahvia niin silloin vain rauhallista eläkeläismeininkiä. Kyllä sen silmistä näkee mitä toinen haluaa. Harmittavan usein suomalaiset naiset ovat läskejä ja karvaisia. Naisen tulee olla siro ja karvaton. Ja se alapää ei saa haista paskalle#"&/# :8

• vai tunti pitäis

Saa olla kyllä aikamoinen himonussija, joka jaksaa ja ennen kaikkea haluaa tikata samaa naista yli tunnin putkeen, mahtaa olla molemmilla paikat hiukan hellinä ellei tulessa. Noooh, pornofilmeissähän pisimmät varvit hipovat jopa tuntia, mutta useimmiten sellaisen katsominenkin on tappavan tylsää, mieti nyt 15min suihin molemmin puolin ja takantaa puoli tuntia jne. Hohhoijaa. Oikeasti itse akti kestää keskiverto hyvä jos kymmentäkään minuuttia, siihen sitten lämmittelyt molemmin puolin. Filmeissähän on usein säästetty aikaa, kun nainen imee pitkään, sitten mies kerran lipaisee ja toteaa hyi perkele, sylkäisee alakertaan ja painaa sisään. Kyllä siinä on hempeily kaukana. Noissa filmeissähän on muutenkin avustajia, jotka pitävät käsin tai suulla miestä juhlakunnossa, naiselle vaan lisää liukkaria ja eikun menoksi. Nuo mahtimelathan usein lerpahtavat naisen sisälläkin ja monella ei edes seiso, mutta näyttä toki julmalta laajakulmassa. Lastitkin ovat todellisuuden ruokalusikallisen sijasta vähintään pari desiä eli maitolasin verran.

Itselle osunut usein niin vaaleita ja haaleita rapakuntoisia, jotka ovat väsähtäneet ekan tai viimeistään tokan varvin jälkeen, että jokin yön yli rakastelu on ihan pelkkä kaunokirjallisuuden kupla jostain naisten Reginasta.

Itsellä ainakin käämi kärähtäisi totaalisesti, jos nainen on jauhanut paskaa aamuun asti, vihjaillut seksillä, härnännyt ja kipannut kaikki viinat ja alkaa soitella taksia ja kehtaa vielä pyytää kyytirahaa. Löytää kyllä itsensä kadulta alta viiden sekunnin ja vaatteet tulevat ikkunasta, kysymys kuuluu, kummat ovat ennemmin kadulla. Eri asia, jos jo lähtiessä on sovittu, että jutellaan vaan ja juodaan yhdessä, mutta ketään ei saa kusettaa tai käyttää hyväkseen.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27