Mikko Niskasen vaimot?

8 laukausta

Mikolla oli 3 vaimoa? Wikipedia ei mainitse nimiä. Ketkä olivat? Onko venäläinen vaimo vielä suomessa?

19

6559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werr

      Vuokko Niskanen oli ainakin yksi ja taisi olla Tarja-Tuulikki Tarsala toinen,kolmannesta en tiedä mitään

      • 89000j

        Ottiko se venäläinen Niskasen nimen?


      • Anonyymi

        ei ollut tarsala vaimo,eikä aulkikki oksanen jonka jälkeen tuli tarsala.
        joo venäläinen,,mikko opiskeli venäjällä tutkintonsa, suomalainen nainen sekä vuokko. 3 virallista huom. ns virallista lasta.
        yhdennäköisyyksiä löytyy xxxxxxxxx


      • Anonyymi00008
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ollut tarsala vaimo,eikä aulkikki oksanen jonka jälkeen tuli tarsala.
        joo venäläinen,,mikko opiskeli venäjällä tutkintonsa, suomalainen nainen sekä vuokko. 3 virallista huom. ns virallista lasta.
        yhdennäköisyyksiä löytyy xxxxxxxxx

        Opiskeli siis Neuvostoliitossa. Saiko siellä myös poliittisen kasvatuksen?


    • sad

      Mikko oli kuulemma melkonen naistenmies.Ex- naapuri avautui kerran kertoen hänestä ,kertoi olleensa Mikon jalkavaimo jonkin aikaa.

    • Anonyymi

      TARJA TUULIKKI TARSALA OLI MUISTAAKSENI ERE KOKKOSEN KANSSA NAIMISISSA VAI SEURUSTELIKO

    • Anonyymi

      Niskaselta jäi lapsia Jämsään

    • Anonyymi00009

      Hyi helvetti kuinka ihmiset pitävät tätä Mikko Niskasta jotain suomalaisen miehen esikuvana..

      Brähhäh!

      Pelkkä raiskaaja ja juoppo!

      • Anonyymi00016

        Elokuvaohjaaja Mikko Niskasesta täytyy muistaa, että hän oli kommunistien politrukkien kouluttama Moskovan elokuvakoulussa.

        Neuvostoliiton politrukit opettivat Mikko Niskasta siitä kuinka naisia kohdellaan.


    • Anonyymi00010

      Wikipedia kertoo kaiken. Onhan näistä elokuvaohjaajista entiset vaimot, lapset ja näyttelijätkin kertoneet mielipiteitään eikä mitään mairittelevia olleet, päinvastoin.
      Despootteja, öykkäreitä jne, luulevat olevansa Euroopan omistajia.

      • Anonyymi00011

        Yksinkertaisilla ihmisillä nousee heti kusi päähän kun vähän menestyvät. Heti luulevat olevansa maailman napoja, joiden ympärillä koko muu maailma pyörii.


      • Anonyymi00014

        Ei ole Mikko Niskanen mikään suomalaisen miehen esikuva!

        EI TODELLAKAAN OLE!!


    • Anonyymi00012

      Monta vaimoa oli, sekä virallisia että epävirallisia vaimoja.

      • Anonyymi00013

        Eikös Mikko Niskanen käynyt koulut Neuvostoliitossa jossakin Moskovan elokuvaopistossa?

        Siellä politrukit kouluttaneet "miestä".. ja tehneen hänestä "miehen"..


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Eikös Mikko Niskanen käynyt koulut Neuvostoliitossa jossakin Moskovan elokuvaopistossa?

        Siellä politrukit kouluttaneet "miestä".. ja tehneen hänestä "miehen"..

        Suomen mädättäjä.


    • Anonyymi00017

      Minä suhtaudun erittäin suurella varauksella siihen kun julkisuudessa tästä elokuvaohjaaja Mikko Niskasesta yritetään tehdä jotakin suurta suomalaista ja suomalaisen miehen esikuvaa.

      Minä tunnen oikeastaan niin suurta kuvotusta ja pahoinvointia koko asian vuoksi, että henkisesti minun on niin huono olo kuin vai voi oksentamatta olla.

      Missään nimessä tämä Niskasen Mikko ei ole mikään suomalaisen miehen esikuva. Hän ei voi olla sellainen.

      • Anonyymi00018

        Minä muistan kun yläasteella luettiin jotakin Anna-Leena Härkösen kirjaa ja minä huomasin hyvin nopeasti siitä tekstistä, että tämä kirjoittaja on joutunut raiskatuksi sekä muistan kun asiasta keskusteltiin koulussa niin siitä lähtien minä olen suhtautunut tähän elokuvaohjaaja Niskasen Mikkoon ja hänen tuotoksiin erittäin suurella varauksella.

        Muistan tuolta 30 vuoden takaa yläasteajoista kuinka myös kiinnitin huomiota Kahdeksan surmanluodin antiporvarilliseen sanomaan ja vireeseen sekä siihen kuinka järjetöntä oli tämän päähenkilö Tauno Pasasen kohdistaa arvostelua ja herravihaa porvarillista Suomea kohtaan syyttäjen edellä mainittua tahoa omista ongelmistaan vaikka juuri Tauno Pasanen oli itse syypää omiin ongelmiinsa: pelasi ja joi rahansa ja tuhosi viinalla itsensä, työhalunsa, työkykynsä ja perheensä.

        Tauno Pasanen istui näistä Pihtiputaalla tehdystä neljästä poliisimurhasta 13 vuotta vankilassa, jonka jälkeen presidentti Urho Kekkonen armahti hänet. Minun käsitykseni mukaan tuollaisesta neljän poliisimiehen murhasta olisi joutunut istumaan tuolloin vähintään 25 vuotta vankilassa eikä välttämättä olisi vapautunut koskaan.

        Muistakaa kaikki, jotka Niskasen Mikon elokuvia katselette, että hän oli saanut koulutuksensa Moskovan elokuvakoulussa Neuvostoliitossa 1958-1961, jossa hänestä tehtiin punaisen valheen äänenkantaja Suomeen.

        Suomen punainen media pyrki ja pyrkii vieläkin nostamaan tämän Niskasen Mikon joksikin suomalaisen miehen esikuvaksi ja tällä oli selvä tarkoitus: saada vaikutettua heikentävästi suomalaisten asenteisiin ja kunnioitukseen järjestäytynyttä porvarillista yhteiskuntaa kohtaan ja tehdä Suomi alttiimmaksi sosialistiselle vallankumoukselle.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Minä muistan kun yläasteella luettiin jotakin Anna-Leena Härkösen kirjaa ja minä huomasin hyvin nopeasti siitä tekstistä, että tämä kirjoittaja on joutunut raiskatuksi sekä muistan kun asiasta keskusteltiin koulussa niin siitä lähtien minä olen suhtautunut tähän elokuvaohjaaja Niskasen Mikkoon ja hänen tuotoksiin erittäin suurella varauksella.

        Muistan tuolta 30 vuoden takaa yläasteajoista kuinka myös kiinnitin huomiota Kahdeksan surmanluodin antiporvarilliseen sanomaan ja vireeseen sekä siihen kuinka järjetöntä oli tämän päähenkilö Tauno Pasasen kohdistaa arvostelua ja herravihaa porvarillista Suomea kohtaan syyttäjen edellä mainittua tahoa omista ongelmistaan vaikka juuri Tauno Pasanen oli itse syypää omiin ongelmiinsa: pelasi ja joi rahansa ja tuhosi viinalla itsensä, työhalunsa, työkykynsä ja perheensä.

        Tauno Pasanen istui näistä Pihtiputaalla tehdystä neljästä poliisimurhasta 13 vuotta vankilassa, jonka jälkeen presidentti Urho Kekkonen armahti hänet. Minun käsitykseni mukaan tuollaisesta neljän poliisimiehen murhasta olisi joutunut istumaan tuolloin vähintään 25 vuotta vankilassa eikä välttämättä olisi vapautunut koskaan.

        Muistakaa kaikki, jotka Niskasen Mikon elokuvia katselette, että hän oli saanut koulutuksensa Moskovan elokuvakoulussa Neuvostoliitossa 1958-1961, jossa hänestä tehtiin punaisen valheen äänenkantaja Suomeen.

        Suomen punainen media pyrki ja pyrkii vieläkin nostamaan tämän Niskasen Mikon joksikin suomalaisen miehen esikuvaksi ja tällä oli selvä tarkoitus: saada vaikutettua heikentävästi suomalaisten asenteisiin ja kunnioitukseen järjestäytynyttä porvarillista yhteiskuntaa kohtaan ja tehdä Suomi alttiimmaksi sosialistiselle vallankumoukselle.

        Korjaus: Presidentti Mauno Koivisto armahti Tauno Pasasen vuonna 1982.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Minä muistan kun yläasteella luettiin jotakin Anna-Leena Härkösen kirjaa ja minä huomasin hyvin nopeasti siitä tekstistä, että tämä kirjoittaja on joutunut raiskatuksi sekä muistan kun asiasta keskusteltiin koulussa niin siitä lähtien minä olen suhtautunut tähän elokuvaohjaaja Niskasen Mikkoon ja hänen tuotoksiin erittäin suurella varauksella.

        Muistan tuolta 30 vuoden takaa yläasteajoista kuinka myös kiinnitin huomiota Kahdeksan surmanluodin antiporvarilliseen sanomaan ja vireeseen sekä siihen kuinka järjetöntä oli tämän päähenkilö Tauno Pasasen kohdistaa arvostelua ja herravihaa porvarillista Suomea kohtaan syyttäjen edellä mainittua tahoa omista ongelmistaan vaikka juuri Tauno Pasanen oli itse syypää omiin ongelmiinsa: pelasi ja joi rahansa ja tuhosi viinalla itsensä, työhalunsa, työkykynsä ja perheensä.

        Tauno Pasanen istui näistä Pihtiputaalla tehdystä neljästä poliisimurhasta 13 vuotta vankilassa, jonka jälkeen presidentti Urho Kekkonen armahti hänet. Minun käsitykseni mukaan tuollaisesta neljän poliisimiehen murhasta olisi joutunut istumaan tuolloin vähintään 25 vuotta vankilassa eikä välttämättä olisi vapautunut koskaan.

        Muistakaa kaikki, jotka Niskasen Mikon elokuvia katselette, että hän oli saanut koulutuksensa Moskovan elokuvakoulussa Neuvostoliitossa 1958-1961, jossa hänestä tehtiin punaisen valheen äänenkantaja Suomeen.

        Suomen punainen media pyrki ja pyrkii vieläkin nostamaan tämän Niskasen Mikon joksikin suomalaisen miehen esikuvaksi ja tällä oli selvä tarkoitus: saada vaikutettua heikentävästi suomalaisten asenteisiin ja kunnioitukseen järjestäytynyttä porvarillista yhteiskuntaa kohtaan ja tehdä Suomi alttiimmaksi sosialistiselle vallankumoukselle.

        Mikko Niskanen ei ollut muun kuin punaisen propagandan mestari!

        Minä olen sitten niin helvetin loukkaantunut henkilökohtaisesti siitä kun tällaista komsomolskajaa pidetään "suomalaisen miehen esikuvana".

        Talvi- ja jatkosodan veteraanit ovat niitä suomalaisen miehen esikuvia. Sotiemme veteraanit taistelivat, haavoittuivat ja kaatuivat rintamalla 1939-1944 kun he taistelivat Neuvostoliiton totalitaarista tyranniaa vastaan ja takasivat omalla työllään ja uhrautumisellaan, että Suomi säilytti vapautensa ja siitä kehittyi länsimainen vapaa ja demokraattinen oikeusvaltio.

        Tämä propagandaelokuva Kahdeksan surmanluotia on pyrkimys mitätöidä sotiemme veteraanien uhrautuminen ja veren vuodatus, koska se on antiporvarillinen yritys kääntää Suomen kansa laillista esivaltaa ja yhteiskuntaa kohtaan, jotta Suomessa olisi ollut helpompi suorittaa Neuvostoliiton avustuksella sosialistinen vallankumous.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe