onko meillä

kivaa vai vieläkö jatkuu ainainen veetuilu olis ihan kiva jos jollain olis jotain kirvaa kerrottavaa ja siihen tulis vaan ja ainoastaan mukavia vastauksia =)))))

37

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivaa on se että on eläkkeenmaksupäivä ja voin maksaa vuokrani. Pakkastakaan ei ole montaa astetta ja ihan tyyntä.

• se on vaan toi raha niin tärkee juttu tietää aina että selviää eteenpäin täällä on vähän toistakymmentä astetta pilvistä ja sataa hiljakseen lunta ei paha.

• tiinaex kirjoitti:

se on vaan toi raha niin tärkee juttu tietää aina että selviää eteenpäin täällä on vähän toistakymmentä astetta pilvistä ja sataa hiljakseen lunta ei paha.

Joutessani kävin mittaria katsomassa niin tasan -5 ja kissa halus tietenkin ulos. Eipä se siellä viihtynyt edes 30s ku jo naukuminen kävi. Tassujaan vispas siihen malliin et sille riitti ja hirvee maukuminen. Huvitti se vispaaminen. :)))

• Nittaminax kirjoitti:

Joutessani kävin mittaria katsomassa niin tasan -5 ja kissa halus tietenkin ulos. Eipä se siellä viihtynyt edes 30s ku jo naukuminen kävi. Tassujaan vispas siihen malliin et sille riitti ja hirvee maukuminen. Huvitti se vispaaminen. :)))

meidän kissat kestää olla yli kahdenkymmenen asteen pakkasessa ulkona ei kyllä kauaa toinen kyllä välillä seisoo takajaloillaan.

• meinasin ohittaa tän ystävänpäivän tosta vaan mutta yks teksti pisti silmään jotenkin tuntuu että se pitää kirjoittaa tänne

tunnistat aina todellisen ystävän;
      kun olet tehnyt itsesi naurettavaksi,
      hän ei luule sitä sinun pysyväksi olotilaksi.
      - lavrence j. peter

tää puhutteli mua.

• uuullaa

Ei ole valittamista, jos ei liene kehumistakaan.
      Heräsin pirteänä ja aloin siivota, istuin välillä koneelle.

• mun pitäs saada kans toi siivousinto tarttuun itseeni jotkut nurkat kaipaa kohennusta ehkä se tästä etenee toivomaani suuntaan.

• Heräsin tänä aamuna varhain tekstiviesti ääneen. Viestiä ei kuitenkaan tullut. Joten hiukan liian aikaista oli klo 4.30 nousta,
      Joten menin vielä takaisin untenmaille, sitten venähtikin pitkälle aamu.
      Tänään on tosiaan eläkkeen maksupäivä, mulle niitä tulee monesta paikasta. Jollain sais olla se maksupäivä loppukuusta tasapuolisuuden vuoksi...;)

• Mulle tulee kanssa kolmekertaa kuussa ja onneksi yksi kuun alussa joten parin viikon välein tulee rahaa tilille.

• näitköhän unta tekstiviestistä vai yrittikö joku todella niin aikasin laittaa sulle viestiä mulla tulis tohon aikaan aamusta sellanen tunne jos viestiä tulis että jollekkin on sattunut jotain ja säikähtäisin.

• tiinaex kirjoitti:

näitköhän unta tekstiviestistä vai yrittikö joku todella niin aikasin laittaa sulle viestiä mulla tulis tohon aikaan aamusta sellanen tunne jos viestiä tulis että jollekkin on sattunut jotain ja säikähtäisin.

Sama tunne tuli mullekkin, aina se pelästyttää yöllä viesti.
        Voisihan olla, et joku yritti viestiä lähettää.
        Ellei sitten yläkerrassa joku saanut viestiä ja ois kuulunu, mut todennäköisesti näin unta. En kuitenkaan unta muista...

• Nittaminax kirjoitti:

Mulle tulee kanssa kolmekertaa kuussa ja onneksi yksi kuun alussa joten parin viikon välein tulee rahaa tilille.

Kuun alussa mullekkin tulee kolmesta paikasta.
        Olis kiva jos joku tulis loppukuustakin, ei ois niin kovaa "laskemista" viimesinä päivinä...

• maarina1 kirjoitti:

Ellei sitten yläkerrassa joku saanut viestiä ja ois kuulunu, mut todennäköisesti näin unta. En kuitenkaan unta muista...

Jäähän kännyyn merkintä jos joku lähetti.

• maarina1 kirjoitti:

mää sain vuonna kahdeksankytkaks puhelun puoli viideltä aamulla siskon mies soitti ja sanoi että isäni on nukkunt pois siitä jäis semmoinen tunne että aina jos joskus harvoin joku soittaa öiseen aikaan säikähdän todella paljon ja jos joku sattuu soittaan muuten vaan ei kyllä toista kertaa soita.

• Nittaminax kirjoitti:

Jäähän kännyyn merkintä jos joku lähetti.

Niin jää, muttei ollu merkkiä...Joten unta vaan...

• tiinaex kirjoitti:

mää sain vuonna kahdeksankytkaks puhelun puoli viideltä aamulla siskon mies soitti ja sanoi että isäni on nukkunt pois siitä jäis semmoinen tunne että aina jos joskus harvoin joku soittaa öiseen aikaan säikähdän todella paljon ja jos joku sattuu soittaan muuten vaan ei kyllä toista kertaa soita.

Joo, sellaseen on ikävä herätä. Lankapuhelin aikaan joku humalainen joskus soitti väärään numeroon. Eikä millään meinanneet uskoo, et oli väärä numero.

• maarina1 kirjoitti:

Joo, sellaseen on ikävä herätä. Lankapuhelin aikaan joku humalainen joskus soitti väärään numeroon. Eikä millään meinanneet uskoo, et oli väärä numero.

mulla ei ookkaan enää nykyään puhelinta yöllä vieressä mun miehen puhelin on sellanen johon ei juuri kukaan koskaan soita se pidetään vieressä jos tulee työasioita mutta turhia herätyksiä siihen ei oo koskaan tullu muutenkin liian paljon tuntee olevansa kiinni tossa puhelimessa joskus kaipaa ihan niitä lankapuhelin aikoja kun lähti pois kotoo tai työpaikalta puhelin jäi sinne.

• tiinaex kirjoitti:

mulla ei ookkaan enää nykyään puhelinta yöllä vieressä mun miehen puhelin on sellanen johon ei juuri kukaan koskaan soita se pidetään vieressä jos tulee työasioita mutta turhia herätyksiä siihen ei oo koskaan tullu muutenkin liian paljon tuntee olevansa kiinni tossa puhelimessa joskus kaipaa ihan niitä lankapuhelin aikoja kun lähti pois kotoo tai työpaikalta puhelin jäi sinne.

Olet oikeassa, liian riippuvaisia olemme "kännyistä".
        Mulla on puhelin lähellä, muttei vieressä.
        Eli jos hätä tulee, liian kaukana.
        Sitä kun yksin asuu ja on "iäkäs" pitää varautua...

• puhelin jää
        tiinaex kirjoitti:

kotia kun lähden ulos. Ja minähän en heräile turhiin tai muihin soittoihin kun nukun , onhan siinä kännyssä äänen voimakkuuden säätö, joten miksette käytä sellaista ?

Poliisi kyllä ihmetteli tuota, kun sanoin että minähän en kanna kännyä mukanani.
        Kysyin että onko sekin jo rikos, jos ei ole koko kännyä, tai tekee sillä mitä itse haluaa, eli vastaa jos huvittaa.

On tämä kansa narussa vedettävää, ja omaa päätä eivät enää osaa käyttää ?

• puhelin jää kirjoitti:

kotia kun lähden ulos. Ja minähän en heräile turhiin tai muihin soittoihin kun nukun , onhan siinä kännyssä äänen voimakkuuden säätö, joten miksette käytä sellaista ?

Poliisi kyllä ihmetteli tuota, kun sanoin että minähän en kanna kännyä mukanani.
        Kysyin että onko sekin jo rikos, jos ei ole koko kännyä, tai tekee sillä mitä itse haluaa, eli vastaa jos huvittaa.

On tämä kansa narussa vedettävää, ja omaa päätä eivät enää osaa käyttää ?

se oliskin helppoo jos se olis niin helppoo mutta kun täytyy työn takia pitää kännykkä aina auki ja mukana en pitäis määkään mukana jos ei olis pakko yöllinen äänettömyyskään ei oo mahdollista.

• puhelin jää
        tiinaex kirjoitti:

se oliskin helppoo jos se olis niin helppoo mutta kun täytyy työn takia pitää kännykkä aina auki ja mukana en pitäis määkään mukana jos ei olis pakko yöllinen äänettömyyskään ei oo mahdollista.

Jaa. sekin työn takiako, ei ole edes yöllä vapaata ?

Eikö niihin saa jonkun automaattivastaajan, kuten sai jo aikoinaan lankapuhelimeen.
        Niin mikäli se tuo nyt ei vaadi sitä että olisi oltava jo jossain ennen sitä soittoa.. Mutta tuskin tässä elämässä mikään on niin kiireellinen homma, tai voihan se olla jonkun pääkopassa, se kiire..

Mut, hyvä kun itselläni ei ole tuollaista kiirettä, säästyy paljolta turhan päiväiseltä hössötykseltä.

• puhelin jää kirjoitti:

Jaa. sekin työn takiako, ei ole edes yöllä vapaata ?

Eikö niihin saa jonkun automaattivastaajan, kuten sai jo aikoinaan lankapuhelimeen.
        Niin mikäli se tuo nyt ei vaadi sitä että olisi oltava jo jossain ennen sitä soittoa.. Mutta tuskin tässä elämässä mikään on niin kiireellinen homma, tai voihan se olla jonkun pääkopassa, se kiire..

Mut, hyvä kun itselläni ei ole tuollaista kiirettä, säästyy paljolta turhan päiväiseltä hössötykseltä.

poliisit ja vakuutusyhtiö ei oikeen tykkää jos tulee murtohälytys tai kylmälaitehälytys eikä noteeraa siihen sanoo vaan että ei viittiny pitää puhelinta päällä ja aamulla kuunnellut vastaajan viestit on jo automaattisesti vanhoja onko se sit mun pääkopassa se... tiiä häntä.

• tiinaex kirjoitti:

poliisit ja vakuutusyhtiö ei oikeen tykkää jos tulee murtohälytys tai kylmälaitehälytys eikä noteeraa siihen sanoo vaan että ei viittiny pitää puhelinta päällä ja aamulla kuunnellut vastaajan viestit on jo automaattisesti vanhoja onko se sit mun pääkopassa se... tiiä häntä.

kyllä tässä elämässä vaan on todellinen kiire joskus keskellä yötäkin ei voi mitään.

• Pirre*

Huono alku päivälle, nukuin toooosi huonosti ja arvaa miksi, - söin liian myöhä eilen paistamaani lanttukukkoa, tuntui ettei ähkystä selviä hengissä..sydän hakkasi ja nukkuma asento täytyi laittaa melkein istuvaksi..nukahdin täydet valot päällä, ja heräsin viiden aikaan aivan rättiväsyneenää...ei siis miun paras päiväni.., koskahan uskon ettei iltasyönti kertakaikkiaan sovi miun vartalolle..mutta älkää säikähtäkö, kyl se tästä..:)

Hyvää ystävänpäivää!

• lanttuhan se just on sellasta joka oikeen hyvin sulaa ;))))) ja varsinkin just ennen nukkumaanmenoa takaa varmasti huonoimmat unet mitä koskaan mutta onhan siinä sekin positiivinen juttu että oppii arvostaan sitä normaalia oloa kun se siitä normalisoituu ens yönä sua varmaan nukuttaa makeesti.

hyvää ystävänpäivää.

• Pirre*
        tiinaex kirjoitti:

lanttuhan se just on sellasta joka oikeen hyvin sulaa ;))))) ja varsinkin just ennen nukkumaanmenoa takaa varmasti huonoimmat unet mitä koskaan mutta onhan siinä sekin positiivinen juttu että oppii arvostaan sitä normaalia oloa kun se siitä normalisoituu ens yönä sua varmaan nukuttaa makeesti.

hyvää ystävänpäivää.

Lohduttaa :), tämä päivä pitää vain kärvistellä jotenkin, pitänee mennä lenkille, josko hieman auttaisi..

P.s. lanttukukko on niin hyvää ettei sitä voinut olla syömättä, ja kun tein sen hapanleipä kuoreen oli sen päkistävä vaikutus moninkertainen..luulen ettei ruis oikein sovi miun vartalolle muutenkaan, saan siitä aina ähkyn olon, ei ne lantut :)

• Ystävät herättivät aamusta viesteillä. Tein juuri photoshopilla postikorttteja, joita kähetin kavereille ja laitoin facebookiin Kami ry:n porukoille iloisen ystäväpäivänkortin.. Eilen laitoin galleriaan kuvan, jossa poseeraan parhaan ystäväni kanssa. ; ).

Syökää kakkua ; )

• Se on hienoa kun osaa tuon kuvien käsittelyn.. Kuvasi on hieno...

• maarina1 kirjoitti:

Se on hienoa kun osaa tuon kuvien käsittelyn.. Kuvasi on hieno...

tosi hauska kuva kuvia saa vaikka minkä laisia kun osaa mää en osaa.

• tiinaex kirjoitti:

En osaa minäkään...

• hah hah haa!
        maarina1 kirjoitti:

En osaa minäkään...

Enpä haluais, että kivaa olis koko ajan.
        Naurettavalta tuntus sellanen elämä.
        Ja pitkän päälle ykstoikkoselta.

• tiinaex kirjoitti:

Esikoinen johdatteli minut photoshopin saloihin. Nyt käytän sitä aktiivisti, alkuun kokeilu ja epäonnistuminen, mutta pian aloin hallitsemaan ohjelmaa ja nyt olen oppinut jo pieniä niksejä ihan itse.

Aluksi tein eteeni paperille listan englanninkielisitä komennoista, olen nyt ne sisäistänyt.

Uskon, että en vieläkään hallitse kaikkia hienouksia, mutta oppia ikä kaikki.

• kummat unet

Ei kai tämä nyt mitään niin kivaa ole mutta ystävättäreni kyllä nauroi kun kerroin hänelle että näin unta kuinka me olimme samassa vuoteessa ja hän alkoi suudella minua, jolloin sanoin hänelle etten tiennytkään että olet lesbian.

Siihen se uni loppui tai en muista muuta. Viime kuuden kuukauden aikana olen uneksinut valtavasti.

• Ota puolikas unilääkettä, heittäydy makuulle ja jatka unelmointiasi. Jos tuntuu, että unelmat eivät anna tyydytystä kun kätesi ovat peiton päällä, kokeile ystävättäresi kanssa livenä.

Hyvää ystävänpäivää ; )

• Kivaa on kun ne kovat pakkaset meni huitsin nevadaan.

• täällä oli aamulla vielä kakstoista mutta ja nyt on vielä kuus ja puoli.

• Täällehän ..

ne ei tullut, nyt on Lämpötila -0,8 °C

t. Huitsi Newalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      40
      3706
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      77
      3504
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      116
      3233
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2777
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2154
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2028
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2002
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1659
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      67
      1254
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1115
    Aihe