Lähdin kauppareissulle ja mietin että mikä siellä katolla kopisee tietä pitkin päristellessä ja kas, vi tt u, sähköjohdothan ne siellä iloisesti roikkuu.On johdoissa lunta ja tietty puiden oksat mukavasti notkolla lepäilemässä johdoilla.
Olen parisen vuotta tässä jo kehotellut johtojen omistajaa leikkaamaan puiden oksat linjoiltaan niin säästävät takuulla kun ei tarvi käydä jatkuvasti yhdistelemässä katkenneita pikku tuulien jälkeen.Ei kiinnosta ilmeisesti.
On eilen ja tänään pätkinyt tasaisesti sähkö.Nyt yllättäen on päällä taas jonkin aikaa.
Mitä tällaisen kanssa voi tehdä kun pikku pätkimisestä ei joudu edes johtofirma korvauksia maksamaan, niin ei ole mitään ns. vipuvoimaa saamaan heidän perseisiinsä liikettä asian korjaamiseksi?
Todella v i t u t t a a jatkuva katkeilu.
Langat roikkuu ja firmoja ei kiinnosta
mistä minä maksan?
1
137
Vastaukset
- Pienasiakas
Ei auta mikään. Sähköfirmat on niin suuuria, ettei yksittäisen asiakkaan ongelmat kiinnosta.
Pahimmassa tapauksessa saat kehoituksen irtisanoa sopimuksesi, jos sähkö ei kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389