Moro! Eli tarttis booli ohjeen nuorisolle, ei mitään valkkaria, roseviiniä sun muuta paskaa/kallista sekaan. Bileissä myös naisia että ei mitään "2 litraa vodkaa ja appelsiini mehulla vähän väriä". Sellainen miesten/naisten juoma.
Jos viittitte laittaa vinkkiä niin kiitos
Nuorten booli
JukkaMykkä
3
626
Vastaukset
- bro tip
lasol kilju
- hhkjuyf
Osta halpaa punkkua eli sen laadulla ei oo väliä.
Appelsiinimehua
halpaa brändyä esim jallu
suhde on tämä
3 pulloa punkkua 0,75l
puolipulloa jallua (0,5l/pullo)
6 litraa appelsiinimehua
jäitä ja muita härpäkkeitä
jos ei ole tarpeeksi vahvaa niin laita lisää jallua ja jos on liian vahvaa niin lisää appelsiinimehua ja härpäkkeitä
härpäkkeeet.... no käytä mielikuvitustasi - juu eli
De kuyper Mango, Vodka, Appelssiinimehu, vadelmamango siideriä ja exotic fantaa (vai oliko jaffaa.. ihan sama :D) Tosi namia, noilla tarpeilla pääsee pitkälle ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013