Kuinka moni...anaali-seksiä?

Pete

Kuinka moni on harrastanut anaali-seksiä? Pistäkää vielä ootteko muija vai jätkä.

43

27964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muija

      olen. muija.

      • Uuno

        Vaimoni kanssa aika ajoin


    • muija

      Jep, on tullu harrastettua! Ensi ajattelin, että ei ikinä, mutta se olikin ihanaa oman kullan kans, joka tuki koko ajan. aluks ottaa kipeetä, mut ei kannata luovuttaa. Mutta käyttäkää ehdottomasti liukastetta!!!! peppu voi oikeasti revetä/revähtää ja saattaa tulla peräpukamia... Hellästi vaan niin kyllä tuntuu hyvältä, pikkuhiljaa nainenkin oppii siitä nauttimaan tai saa ainakin miehen hulluksi!!! =)

      • jäbä

        olen sekä pannut että saanut munaa anaaliin. toimii -jäbä-


      • toinen muija

        Itekin annan kyllä persettä omalle kullalle silloin tällöin, mutta en todellakaan periaatteella "Siitä oppii nauttimaan tai ainakin saa miehen hulluksi" - jos en jostain pidä muutamien kokeilujen jälkeen, en kyllä ryhdy siihen vaan miehen mieliksi. Tyhmää moinen!


    • minäkin

      Olen mies ja onhan tuota jonkin verran tullut harrastettua (naisten kanssa, ei miesten ;)

      Mutta älä nyt suotta ajattele vasstausten perusteella että kaikkihan sitä tuntuvat harrastavan; tälläiseen kysymykseen vastaavat useammin sellaiset jotka voivat vastata myöntävästi.

      Eli ei tästä kannata vetää esim. seuraavanlaisia johtopäätöksiä:

      -kaikki tekevät sitä
      -kaikki pitävät siitä
      -minunkin täytyy sitä harrastaa koska kaikki muutkin
      -minulla on täysi oikeus pakottaa/paainostaa tyttöystäväni siihen vaikkei hän haluaisikaan

      yms. yms.

    • hyi

      Homojen hommaa!

    • female

      Olen, mutta lyhyeksi jäi kun ei tuntunut kivalta.
      female

    • jyrkkä

      miksei sehän on vain vaihtelua tosin "vaimon" mie-
      lestä se ei tunnu hyvältä osin siksi että hän tuntee sen nöyryyttäväksi jostain syystä. Olisi mukava harrastaa ko aktia jonkun sellaisen kanssa
      joka on oppinut nauttimaan vaihtelusta normaalin yhdynnän lisäksi.vaatiihan se molemmilta jotain ekstraa ja voi antaa myös erikoista nautintoa,miten ois KUOPION seudulla

    • kyllähän..

      kyllähän sitä tulee jonkinverran harrastettua,ensin tyttöystävä oli tyyliin: "ei missään nimessä",mutta loppujenlopuksi molemmat tykkää,tyttöystävä saa joka kerta,ja ei se ole niin kauheaa kuin jotkut puhuvat. mutta pikkuhiljaa. aloittelee sormella hissukseen niin kyllä se siitä lähtee.

    • ansku

      En minä ainakaan. Enkä taida tulevaisuudessakaan.

    • n22

      En yleensäkään ymmärrä miksi anaaliseksiä pitäisi harrastaa muiden kuin homojen tai sitten nainen dildolla miehen takapuoleen? Nimittäinen nainenhan ei saa siitä samanlaista nautintoa kuin miehet, jotka voivat saada orgasmin anaaliseksistä, koska siinä heidän eturauhasensa stimuloituu ja tuottaa orgasmin. Naisilla ei ole vastaavaa elintä peräsuolessa tai sen lähettyvillä, eikä samanlaista tyydytystä siis ole tarjolla!

      • Pete

        Nainen kylläkin voi saada orgasmin anaaliseksin aikana. Itsekin sellaisen tuottanut.


      • Mirelle25
        Pete kirjoitti:

        Nainen kylläkin voi saada orgasmin anaaliseksin aikana. Itsekin sellaisen tuottanut.

        anaaliseksistä orgasmia, ei tunnu oikein miltään vaikka miehellä onkin iso. Eri asia jos samalla räppää toista paikkaa... takuuvarma orgasmi. :)


      • regina

        en tiiä sit rauhasist,mut mä saan orkun, vaan sillon ku harrastan anaaliseksiä!!!!


    • n20

      joo

    • minä

      oon nainen ja oon harrastanu sitä tosi rajun miehen kans!
      Se on mahtavaa...ku siitä oppii nauttimaan...ei tietenkään kaikki pysty...
      JA paskapuhetta että se ois vaa homoille tarkotettua....kyllä monet naiset siitä nauttii....vaikka ensin sattuuki.....mutta sattuuhan se yhdyntäki eka kerralla....ja muulloinki!..vai mitä ootte mieltä???
      :)

      • se on luonnotonta

        Hyi olkoon ! Naidaan muuten oikealla tavalla ja eri asennoissa tosi paljon. Olen mies.


      • N26

        Ei kyllä satu, jos on osaava mies asialla. Tumpelon käsittelyyn en anustani edes antaisi, se kyllä sattuu taatusti! Sellasten äijien kohdalla pitäs hakee suurenpuoleinen kurkku (ah, mieluiten kesäkurpitsa :)) keittiöstä ja survoa se hänen perseeseensä. Ehkä oppisi jotain.


      • Anonyymi
        N26 kirjoitti:

        Ei kyllä satu, jos on osaava mies asialla. Tumpelon käsittelyyn en anustani edes antaisi, se kyllä sattuu taatusti! Sellasten äijien kohdalla pitäs hakee suurenpuoleinen kurkku (ah, mieluiten kesäkurpitsa :)) keittiöstä ja survoa se hänen perseeseensä. Ehkä oppisi jotain.

        samaa mieltä jokaisen miehen joka haluaa naiselta peppua pitäs ensin ite kokeilla miltä esim.sauva tuntuu oppis sitten oikean tavan miten siitä nauttii saa naisenkin tuntemaan jotain ite kokeillut olen mies


    • m28

      jep

    • regina

      juu todellakin,se on parasta,nyt kun sitä vihdoin uskalsi kokeilla!!-tyttö-

    • N32

      ...jossain kulkee raja vaikka kaikkea uutta onkin mukava kokeilla! ja ajatelkaapa todellakin mitä se saattaa aikaansaada... ei taida sopia ainakaan niille joilla peräpukamat ovat vaivanneet...

    • maarit25

      Olen harrastanut nykyisen mieheni kanssa silloin tällöin. Joskus aikaisemmin olen ollut ehdottoman kielteinen asian suhteen. En uskonut sitä ikinä harrastavan. Suostuin hetken mielijohteesta kun nykyinen mieheni uskaltautui kysäsemään sitä minulta, jo valmiiksi todeten että ymmärtää jos en sitä halua, tietäen asenteeni siihen. En ole katunut. Liukkari on vaan tärkeä muistaa. Sisääntulo ei tunnu mielestäni ikinä hyvältä, tahdon jännittää sitä. Hetken kuluttua tuntuu hyvälle. Pientä huomiota klitalle niin tuntuu vieläkin paremmalle..

    • tyttö84

      mutta en oo vieläkään oikeen "tykästyny" siihen. kerran tai kaks se on tuntunu hyvältä mutta muut kerrat oon lopettanu kesken ku on sattunu tms. mua oikee suoraan sanoen vituttaa ku mun poikakaveri vonkaa sitä harva se päivä vaikka tietää että annan sitä harvoin, sitte meneeki maku koko seksistä. mä en ymmärrä miks se tavallinen ei riitä! kyllä mä tykkään ku se laittaa sinne sormensa seksin aikana mutta se riittääki jo paksuudeltaan. eli joskus annan yleensä en..

    • summer

      Itse olen kestänyt sen, mutta koskee. En tiedä onko syynä se että ennen yhdenillan jutuissa miehet tökkäsivät aina ilman liukkaria kännissä ja se ei tuntunut todellakaan kivalle! Hammasta saa nykyään purra.

    • mies 28

      ja monen naisen kanssa..

    • ...

      Olen nainen ja itse pidän siitä. Itse asiassa, elämäni toisen seksikokemuksen aikana sain sitä kokea. Ehkäpä siitä nauttii vain, jos kipu kiihottaa, tai jos miehellä sattuu olemaan iso.

    • mie

      mie oon...vahingossa... oon naikkonen

    • Molempiin!

      Olen nainen ja 22 v. Olen ollut vakituisessa suhteessa jo muutaman vuoden ja vasta nyt tänä vuonna uskalsin viimein ehdottaa miehelleni, että panee minua peppuun. Suosittelen! Se jos joku tuntuu hyvältä...varsinkin jos vielä mieheni laukeaa sinne!

    • Anonyymi

      tykkään harrastaa anaalia joka toinen viikko uskon että se piristää päivää ihanasti ja auttaa terveyteen

    • Joo, usein. Kakkonen on ykkönen, vai miten se slogan meni. Ja nimimerkkikin kertoo että olen nainen.

      • Kakkonen on todellakin ykkönen, anaaliseksi parasta!


      • Anonyymi

        On kiihottavaa ajatella, että on naisia jotka pitävät peppuseksistä jopa enemmän kuin perinteisestä.

        Itse peppureikäfetissin omaavana miehenä tuollainen nainen saa sydämmen läpättämään. Miten paljon häntä saisi hyväillä ja tuottaa nautintoa. Suukotella, nuolla, kosketella ja yhtyäkin. Tuoda vaikka kuun taivaalta tuollaiselle naiselle.

        Vahinko, että tuollaiset naiset vain harvinaisia, kuin yksisarviset.


    • Anonyymi

      Kihlattuni kanssa harrastetaan myös anaalia. Kivaa hommaa, kun toista rakastaa ja toinen on taitava. Nainen olen.

    • Anonyymi

      Varmaan valtaosa on sitä jossain vaiheessa tehnyt!

      Mutta varmaan se on vain yksi vaihe joka hiipuu!

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­ts­um­­me sinut kä­­ym­ään u­­udess­­a cha­tis­­­sa! Meitä on yl­i miljoona! 👉 http://7vip.biz/H/G9z1Y0

    • Anonyymi

      Olen, uuden muija kaverin kanssa...

    • Anonyymi

      Exän kanssa on kokeiltu pari kertaa sain panna perseeseen ja laueta sisälle.
      Nykyään ei ole toivoakaan kun on suht iso muna.
      Olisi ihana kokeilla vanhan naisen kanssa sitä.
      Ja miksen nyt miestäkin voisi panna ja olla nussittavana kanssa.M31

      • Anonyymi

        Haluaisitko panna hieman vanhempaa miestäkin? ;)
        Täällä peppu jonka kantajalla ikää hieman vajaa 5-kymmentä vuotta...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parikymppisenä poikana aloin antaa peppua mutta vain vanhemmille kokeneille miehille koska heillä oli Top henkisinä pitkäaikaisin kokemus peppuun naimisesta ,itse runkkasin samalla kun mies nai joten molemmat saatiin orgasmit, eka kerta oli kaikkein kivuliain mutta onneksi mies tiesi saavansa neitsyt peppua niin malttoi valmistella minut ensin mm sormeilemalla ja pientä dildoa käyttäen sai paikkani aukeamaan sekä käytti runsaasti liukuvoidetta eikä hätäillyt kun ryhtyi työtymään sisään ja samalla kyseli että sattuuko ja jos sattuu niin hän pitää pientä taukoa ja että edetään täysin minun ehdoillani , mutta silti täyty purra lakanaa ja vedet valu silmistä kun tuli milli milliltä sisään ja pohjaan päästyään piti jälleen pienen tauon kunnes alkoi hiljalleen nytkyttämään .

    • Anonyymi

      H­­ei! Kuts­­­um­­me sinu­­t käym­­­ään u­­ude­­ssa cha­­­tis­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O5j7L4

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe