Siis sellaista, joka loistaa pimeässä.
Mistä saa neonväriä pillukarvoihin ?
18
890
Vastaukset
- ¤¤¤¤¤
Käytä karamelliväriä. Se on ainakin turvallista.
- tupee
Lööppilehdestä bongattua:
http://www.completelybare.com/spa-foxy-bikini-and-carnivale-bikini-wax.html
eli jos vetäiset paljaaksi ja pistät peruukin mkä merkkaa paikkaa pimeessä? - Värjäri
Terhi älä missään nimessä käytä hiuksille tarkoitettuja aineita, ei ovat aivan liian vahvoja lähellä limakalvoja käytettäviksi! Suosittelen käymään ammattilaisen pakeilla, he osaavat värjätä oikein ja oikeilla aineilla :) Silloin voit samalla vaikkapa ottaa mukavan kuvioleikkauksen alapäähäsi siinä samalla kun värjätään :) Rohkeasti vaan kyselemään. Mukaasi saat myös hyvät neuvot ja aineet jos tahdot kotioloissa värjätä.
bigsmilefi
Yahoo.com on loppuosa - nice.
"Terhi älä missään nimessä käytä hiuksille tarkoitettuja aineita, ei ovat aivan liian vahvoja lähellä limakalvoja käytettäviksi!"
H-huulten ympärys kannattaa ajaa karvattomaksi ja vain tupsu värjätään. Silloin ei tule ongelmia.- Värjäri
En todellakaan suosittele kenenkään käyttämään hiusvärejä vaikka kuinka toki suojataan arat paikat. Väri helposti kuitenkin pääsee valumaan vaikutusaikana ja puhdistusvaiheessa voi kulkeutua aivan vääriin paikkoihin :(
- värjätty
Värjäri kirjoitti:
En todellakaan suosittele kenenkään käyttämään hiusvärejä vaikka kuinka toki suojataan arat paikat. Väri helposti kuitenkin pääsee valumaan vaikutusaikana ja puhdistusvaiheessa voi kulkeutua aivan vääriin paikkoihin :(
Auttaisiko tämä neuvo.
Mieheni halusi ajeltavan jalkovälinin karvattomaksi, mutta päädyimme lopulta siihen, että jätetään karvoista sydämen muotoinen karvatupsu. Käytimme muotoilussa piparkakkumuottia siten, että ensin kasteltiin karvat ja kammattiin keskikohdalta sivuille. Sitten muotin reunoja myöten rajaavalla koneella ajeltiin ylimääräiset karvat pois. Reunat siistittiin shaverilla.
Ja samana iltana, kun laitoin värin hiuksiini, niin tuli mieleen käyttää samaa väriä tähän tupsuun. Ja kun itseänikin vähän pelotti se, että väriainetta menisi herkille limakalvoille, niin mieheni laittoi teipin pimpin suojaksi. Se oli sikäli helppoa, kun minulla on ns viivapimppi, niin sisimmät häppärit eivät olleet tiellä.
Ja värjäys onnistui molempiin päihin oikein hyvin. Värinä oli punaruskea.
Eli homma onnistuu, kun on huolellinen. Ja lopputulos on hyvännäköinen. - Irmeli 14 v
värjätty kirjoitti:
Auttaisiko tämä neuvo.
Mieheni halusi ajeltavan jalkovälinin karvattomaksi, mutta päädyimme lopulta siihen, että jätetään karvoista sydämen muotoinen karvatupsu. Käytimme muotoilussa piparkakkumuottia siten, että ensin kasteltiin karvat ja kammattiin keskikohdalta sivuille. Sitten muotin reunoja myöten rajaavalla koneella ajeltiin ylimääräiset karvat pois. Reunat siistittiin shaverilla.
Ja samana iltana, kun laitoin värin hiuksiini, niin tuli mieleen käyttää samaa väriä tähän tupsuun. Ja kun itseänikin vähän pelotti se, että väriainetta menisi herkille limakalvoille, niin mieheni laittoi teipin pimpin suojaksi. Se oli sikäli helppoa, kun minulla on ns viivapimppi, niin sisimmät häppärit eivät olleet tiellä.
Ja värjäys onnistui molempiin päihin oikein hyvin. Värinä oli punaruskea.
Eli homma onnistuu, kun on huolellinen. Ja lopputulos on hyvännäköinen.Mikä ammattikunta niitä pimpunkarvoja ajaa? Onko kosmetologit vai parturikampaajat ? Kaikkiko vai vain jotkut ?
Voinko vai menne parturiin, ottaa housut pois ja sanoa, että pimppi ajellaan paljaaksi tai esim kumpu jää peittoon muuten paljaaksi ? - minä itte
Irmeli 14 v kirjoitti:
Mikä ammattikunta niitä pimpunkarvoja ajaa? Onko kosmetologit vai parturikampaajat ? Kaikkiko vai vain jotkut ?
Voinko vai menne parturiin, ottaa housut pois ja sanoa, että pimppi ajellaan paljaaksi tai esim kumpu jää peittoon muuten paljaaksi ?Minä ajan vaimolta. Ei siinä ammattikuntaa kysellä.
- vihreä tuhero
Irmeli 14 v kirjoitti:
Mikä ammattikunta niitä pimpunkarvoja ajaa? Onko kosmetologit vai parturikampaajat ? Kaikkiko vai vain jotkut ?
Voinko vai menne parturiin, ottaa housut pois ja sanoa, että pimppi ajellaan paljaaksi tai esim kumpu jää peittoon muuten paljaaksi ?pekan vaimolla on oma firma stadissa hän osaa ajella taidolla mätästä kaljuksi.
- Tervhi 25
Mä en tarvitse ohjeita värjäykseen... vaan mistä saa sellaista neonväriä ?
- On se vaan ihanaa
Lidlin kassalta tuovat saksasta ainakin minä ostin päivärannan kaupasta ,
viime viikonloppuna olin hakunilassa.
siellä jukolan viesti menossa ja otin pikkuhousut pois ja pyllistelin metsään pillu heijasteli otsalappujen valossa taakseni muodostui pitkä jono suunnistajia leimaamaan.
vieläkin valuu pihkaniskojen mällit pillusta.
ensi viikonlopuksi aijon mennä lohjan lavalle metsän reunaan pyllistelemään.
- Värjäri
Alan toimijoilta :) Heilä jotka värjäävät muutenkin, heiltä voi hankkia tuotteet kotiin. Toki netistäkin voi yrittää hankkia jos tahtoo/luottaa esim. jenkkitoimijoihin.
- Kokeiltu
halvin on spraymaali sitä vähän vaahtomuoviin ja hieroo karvoihin . tulee hyvä.
- pimeässäkin näkyy
Mene ydinvoimalaan ja pyydä säteilyttämään. Kyllä hohtaaa..
- mies 45v
eikös siipasi löydä muuten vakoasi.
- Tarja-32v
moi
minä ajelen, mun tyttö kavereilta karvat ja ne ajaa multa.
lady shaver on siihen hyvä.
http://www.cybershop.fi/category/239/hiusvarit
noita olen kokeillut saa neon tupsun - kosmetologisti
Pimpin karvat saa ajeltua vaikka apteekkarilla tai lääkärillä tai kosmopoliitalla vai oliko se metropoliitta. Samaten värjäys onnistuu. Mutta agrologi ajaa vain heinäpeltoa, ei kannata jonottaa.
Jaa, tyttökaveri sanoo tuossa, että metrologi on junan ajaja, ei karvain ajaja, eikä varsinkaan värjääjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658