Heisp: :)
Löytyisköhän tätä kautta uusia ystäviä Turun seudulta? Kesä on pian tulossa ja paljon tekis mieli tehdä kaikkea mukavaa, ainoastaan seura puuttuu :) Kavereita kyllä on, mutta Niitä ei ole koskaan liikaa.:) Olen siis 22 nainen ja Olen todella puhelias, ja hyvä kuuntelemaan, todella avoin ja en mikään tiukkapipo, hauskanpito ja seurallisuus on mulle todella tärkeitä asioita. Toivottavasti et siis itsekään olisi hirveän ujo, ja omaat hyvät keskustelutaidot :)
Kuuntelen lähinnä suomipoppia,nrj, mutta tykkään kyllä kaikenlaisesta musiikista, ja tanssimisesta. Jos tuntuu, että tämä kolahti sinuun, kirjoittele vaikka ensin tähän, ja vaihdetaan sitten s-postia :)
Uusia Ystäviä Turusta?/Varsinais-suomesta.
2
248
Vastaukset
- nauskunam.
Hii'ohoi!
Täällä huutelee myös 22v akka joka on just muuttanut laitilaan tuolta 250km etelästä päin.. Miehen perässä muutin ( noh,kaikki kortit on katottava ;D)
ja tosiaan en tunne täältä ketään, meinaa helvetin tylsää olla ku ei kehtaa tosiaan sinne kotiseudullekkaa ihan joka päivä ajella näkee kavereita :D
Dokaus seuraa musta ei saa vasta ku lokakuun jälkeen ( odotan yllärivauvaa )
Mut joo, löytyyks sulta vaikka fb? jos juttelis sieltä enempi?
Laita vaikka koodii mun @postiin [email protected] :>- minä vaa
heips. oon 28v nainen ja muuttanut laitilaan 1,5v sitten (yllätys,myöskin miehen perässä) enkä ole täält kavereita viä löytäny. vapaa-aikaa voisin mielelläni viettää välil muutoinki ku kotona neljän seinän sisällä... lapsia on kolme ja koiria kaks.
jos haluut jutustel enämpi ni os [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463939Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭343434Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162773Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102024IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm111163Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986