TUORE TUTKIMUS: SIKAPIIKIT TURHIA

Svenska Dagbladets

H1N1-rokotuksista oli enemmän haittaa kuin hyötyä,
näin osoittaa tuorein Svenska Dagbladetin tutkimus.

Suomessa väestöstä sikainfluenssarokotuksen sai 50 prosenttia väestöstä.

Tautiin kuoli meillä 0,81 ihmistä 100 000 asukasta kohti.

Itävallassa rokotusaste oli 3 prosenttia, mutta tautiin kuoli vain 0,48 ihmistä 100 000 asukasta kohti.

Eli varsinkin kun puhjeneet narkolepsia yms. rokotevauriot otetaan huomioon:
rokotuksista oli enemmän haittaa kuin hyötyä!

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194722566548/artikkeli/sikainfluenssa toinen maa massarokotti toinen ei - saman verran kuolleita.html

6

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oh no!
    • Onneksi paskahalvaus on ollut ainoa henk.koht. sivuvaikutus tuosta piikistä. Tai pikemminkin siitä kuinka rikkaille hankittiin parempaa tavaraa, kuinka vahinkoa kärsineiden korvauksista yritetään luistaa ja muuten vaan h1n1-viruksen ympärillä pyörivästä globaalista kusettamisesta.

      • Aja Tus

        Näyttää siltä että maailman meno on todellakin täysin väliinpitämätöntä, perinpohjin pahaa, rahan ahneistamaa ja ihmisyyttä halveksuvaa.


      • LepakkoLupaus
        Aja Tus kirjoitti:

        Näyttää siltä että maailman meno on todellakin täysin väliinpitämätöntä, perinpohjin pahaa, rahan ahneistamaa ja ihmisyyttä halveksuvaa.

        Rahastusta on sikapiikin jälkeinenkin elämä. Olisiko jo korkea aika ruveta yhteisrintamana vaikuttamaan asioihin? Edelleenkin on niitä sinisilmäisiä, jotka eivät erota lääke/rokoterintamilla tapahtuvista muutoksista. Edeleen osa uskoo auktoriteetteihin, eikä näe, että kaikille todellakin tehdään rahaa. Tuottamatonta tutkimusta ei ole olemassa, kukaan ei rahoita niitä. Miksi sijoittaa rahaa tutkimuskiin, jotka eivät tuota sen teettäjälle voittoa? Ei enää hoidoilla tavoitella parantumista, vaan tuottoisaa tulon lähdettä.


    • A Question

      Silmälasibisnes on 11 miljardin bisnes Suomessa.

      Kun lasketaan kaikki monituiset verot yms. tuosta suuri osa on valtiolle verotuloja.

      Silmälasit saa kun on näkövammainen, se on erittäin ikävä että ihminen joutuu kantaaa "rakennustelineitä" nokallaan koko ikänsä!

      Sanotaan että Suomessa on hyvä terveydenhoito.

      Mielestäni se on suuri vales!

      Miksi Suomalaisilla sitten on niin paljon silmälaseja?

      Onko se rokotteiden formaldehydi jonka tiedetään aiheuttavan reaktiollaan näkökyvyn heikkenemistä.

      Mm. formaldehydiä käytetään useissa rokotteissa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe