Love Between Storeys on Lontooseen sijoittuva puolituntinen romanttinen komedia naisesta ja miehestä, jotka eräänä hektisenä aamuna juuttuvat lakitoimistorakennuksen hissiin.
Jo lukuisissa tapahtumissa, mm. Helsingin lyhtyelokuvafestivaaleilla esitetty elokuva, on nuorten suomalaisten mikrobudjetilla tuotettu kansainvälinen komedia ihastumisesta. Love Between Storeys julkaistaan samassa talkoohengessä ilmaiseksi netissä ystävänpäivän kunniaksi 14.2.2012 klo 19:00 alkaen. Elokuva on katsottavissa kotioloissa tai vaikka bussimatkalla älypuhelimella osoitteessa www.betweenstoreys.com.
Ystävänpäivästä alkavan viikon aikana elokuva kiertää niinikään ympäri Eurooppaa lukuisissa näytöksissä. Julkaisupäivänä ti 14.2. elokuva on nähtävissä mm. Madridissa, Helsingissä, Jyväskylässä ja Englannin Kentissä. Ilmaisviikon päättää ti 21.2. elokuvateatterinäytös Budapestissa yhteistyössä Suomen kulttuuri-instituutin kanssa.
Lisätietoja viikon ilmaisnäytöksistä elokuvan Facebook-sivulla: facebook.com/betweenstoreys
Love Between Storeys -traileri nähtävissä YouTubessa nyt: youtu.be/EGH5NvTVsNs
Elokuva kokonaisuudessaan YouTubessa 14.2, klo 19:00 - 21.2, klo 19:00: youtu.be/0N4CUK3cVkc
Love Between Storeys -elokuva viikon ajan ilmaiseksi netissä
Elokuvienystävä
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904