Onko lapsesi ollut varalla?

Onko lapsesi ollut joihinkin toimintoihin varalla esim leireille tai kerhoon.

Veljeni on toiminut lasten ja nuorten parissa ja totesi aikanaan,että hän pitää niin monta leiriä lapsille,ettei kenenkään lapsi ole varalla.
Kysyn tätä asiaa Teiltä koska voin asian otta puheeksi ja jotakin myös tehdä mielipiteellä asian vuoksi. asianmukaisessa päätöksenteossa. MK

57

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varma on

Aivan varmasti ei sellasta päivää ja asiaa tule, että asianhoitajaksi sinut laittasin.

• valle valtuusto

vaalit tulossa..

• torin pulu

Jatkuvaa vaalimainosta pukkaa. Eduskunta- kirkollis- presidentin- puoluejohtaja- ja nyt kopotellaan lokakuun kuntavaaleja. Kolme ensimmäistä on menneet jo pers heelleen ja kahelle muulle käy yhtä molosti. Eiku nolosti.

• äääääää

Jos Korpinen lasten ja nuorten etuja haluat puolustaa, niin tässä yksi epäkohta. Yleisurheilukoulu oli ennen päivällä mutta se siirrettiin alkavaksi kuudelta kun Kansalaisopistolla on etuoikeus valita salivuorot. Niinpä aikuset tanssivat ennen urheilukoulua, Lapset pääsevät urheilemaan 18-19 ja sitten nuoret urheilijat. Meillä ollaan pitkän matkan takia kotona vasta iltakaheksalta ja aamulla lasten pitää herätä kuudelta kouluun! Näin opetetaan lapset ja nuoret valvomaan ja valvomaan kun aikuset valitsevat parhaat vuorot! Toinen vaihtoehto olisi jättää lapset sohvalle löhöämään ja jättää kaikki harrastukset (jotka ovat keskustassa yllätys yllätys). Tämä lienee sitä Määttäsen mainostamaa yhdenvertaisuutta josta hän kouluja sulkiessaan puhuu.

• Asia kuuluu Lieksan kaupungin vapaa-aika lautakunnalle.Mutta tarkennan asiaani olen tällä hetkellä jäsenenä ev.lut seurakunnan asiaa koskevassa johtokunnassa ja tämä pesti on vasta alkanut hiljattain..
      Mitä tulee sitten nimimerkki "varma on" ilmeisesti sinulla on joku katkeruus ja asenne kohtaan,i jolla julkisesti haluat mollata se on kuitenkin sinun häpeä ja ongelma. nimimerkin takaa
      Korostan kuitenkin sitä asiaa, että olen vain yksi jäsen eikä siten noisn kovan vastuksen ollessa kohtaani asiat etene kenenkään edun mukaan se tulee huomioida,opetetaanko sitten erittäin voimakkaasti lapsille asenteita meitä muualta tulleita kohtaan"Hirveä" mutta "haittaako se" MK

• Ei kiitos vaan

Mitä sekavaa solkkausta tuokin taas on. Tuollaista sekasolkottajaa en asioitteni hoitajaksi tarvitse.

• Kiitos sinulle siten pääsen vähemmällä ja en tarvitse tuntea huonoa oloa ja vastuuta siitä, että juuri sinä olet itse tyytyväinen ja pystyt kaikki asiat saamaan hoitoosi ja siinä et tarvitse koskaan auttajaa etkä yhteistyötä?

On kuitenkin niin, että kuitenkin olen kyllä voinut toimia vieläkin joidenkin perheiden kanssa ja olen jopa saanut olla sellaisessa ammatissa ja saanut koulutuksen mikä on ollut hyvinkin monipuolista ihan vastasyntyneistä ja vammaisista lapsista ja nuorista aikuisiin ja voinut siten olla erilaisissa toimissa yhteiskunnassa eri toiminnoissa jotka kuuluvat joko viralliseen tahoon tai vapaaehtoistyöhön jota voinen vielä suorittaa.
        Kuitenkin on huomattava se seikka että joistakin kirjoituksista voidaan myös joutua vastaamaan mutta kuten voinette nähdä Te olette toistamiseen siinä suhteessa vailla sellaista oppia ja käsitystä vaan puratte pahaa oloa julkisesti kohtaani, joten mikä on se kynnysasia voitko sen todeta kasvokkain.

Edelleen kysyn onko Teillä kenellä sellaista kokemusta, että lapsenne joutuu jollekkin leirille esim varalle ja miten sellainen asia vaikuttaa nuoreen ja lapseen hänen kehityksensä kannalta,siitä asiasta olen huolestunut koska olemme varsinkin seurakunnallisesta näkökulmasta ajatellen yhtä tärkeitä ihmisinä siitä armosta ja pelastuksesta, joka kuuluu todistaa kaikille kansoille ja ihmisille ei taivasosuuteen pitäisi olla varalla MK

• yks vaan

Jos et ole sattunut kuulemaan, niin viimeisen kahdeksan vuoden aikana Suomeen tuli vajaa 70 000 alle 25-vuotiasta nuorta jotka ovat varalla sinne putoavien joukkoon.
      Näitä nuoria sattuu olemaan Lieksankin seurakunnan alueella. Mikään taho, ei seurakunta, eikä hallitusvastuussa olleet puolueet ole korvaasa lotkauttanut näiden nuorten eteen. Joten siinä sitä kirkollista armoa ja pelastusta. Toivon mukaan taivasosuudet on tienattu ja kilvet kirkastettu.
      Oikeesti tympii tuollainen ulkokullattu lässytys jostakin huolestumisesta.

• laupeutta leirille

Se taas tapahtuu säätilassa muutos,isoratas heittää.

• Olet oikeassa ja asian tiedän ja myöskin aikuisten kohdalla ja olen siitä sanonut joitakin hienohelmoja oksettaa jotkut miehet mutta jos aika on muuttunut ja nyt myöskin seurakunnan toiminta yhä enenemässä määrin "akkavaltaiseksi" ja nimenomaan hyökkätään aina miesten kimpuun ja nyt jopa kaupunki aikoo myydä viimeisenkin Nuorison leiripaikan ja miespuolisten nuorten toiminta saa olla ilman kenkiä jo lapsesta lähtien niin tämän asian tuon esiin.
      Kyllä nyt pitää meidän miesten oikaista noita kilpiä vaikka siten että sanotaan asia ilman kirkastusainetta.
      Mutta en mielestäni lässytä ja mitenkään mielistele ja sen varmaan tiedätte, missään tilaisuudessa ei minulle tarvitse seurakunnan työntekijän lähteä lukemaan jotakin toisen tekemää runokirjaa sivukaupalla vaan sana pitää tulla eläväksi ja lihaksi.
      Toten kuin yksi mies nyppiessään kulmakarvoja kun äitinsä totesi "tien tiedätte" niin siihen poika" kun ei tule enää kirkossa edes synnin tuntoon" eli sillä tavalla aika on muuttunut jota tarkoitan tuolla vertauksella runoista MK

• toinen vaa

Tuossahan tuo Korpinen itse asian ytimensä toi esille. Omia asioitahan tuota ajat takaa ja joka paikassa on nuo akkasi kivenä kengässä.
        Minkähän takia sielä luottamustoimissa oikeen ollaan. Omia etuja ja omien valtaetujen takia poskeaan paukutetaan. Ja siihen iletään ottaa vielä lapset ja nuoret välikappaleeksi. Totuus ja kertoohan nuo tilastotkin totuuden, ette työ välitä hyttysenpaskaa niiden luottamustointen hoidosta.
        Missähän vaiheessa alkaa noiden luottamuspaikkojen siivoaminen. Sittenkö kun Suomeen on saatu 150 000 nuorta syrjäytyneeksi.

• toinen vaa kirjoitti:

Tuossahan tuo Korpinen itse asian ytimensä toi esille. Omia asioitahan tuota ajat takaa ja joka paikassa on nuo akkasi kivenä kengässä.
        Minkähän takia sielä luottamustoimissa oikeen ollaan. Omia etuja ja omien valtaetujen takia poskeaan paukutetaan. Ja siihen iletään ottaa vielä lapset ja nuoret välikappaleeksi. Totuus ja kertoohan nuo tilastotkin totuuden, ette työ välitä hyttysenpaskaa niiden luottamustointen hoidosta.
        Missähän vaiheessa alkaa noiden luottamuspaikkojen siivoaminen. Sittenkö kun Suomeen on saatu 150 000 nuorta syrjäytyneeksi.

toinen vaa.
        Todella olen koittanut tuoda asian ydintä esiin eli sitä asiaa.
        ONKO LAPSESI OLLUT VARALLA johonkin kerhoon tai leirille?

Minulla ei ole enää itsellä niin pieniä lapsia mutta aika paljon vietän lasten kanssa aikaa ja näinä viime vuosina enenmän jopa, Mutta omat lapset ovat voinee olla mukana aikanaan erilaisissa leiritapahtumissa, jossa olemme olleet yhdessa koko perhe leiriohjelmaa järjestämässä.
        En tiedä miten haluat loukata jopa minun kumppania "kivenä kengässä" ?
        Minulla on kyllä tapana pohjustaa kokoukseen esim pohjatiedot eli täten kuunnella mielipiteitä samalta tasolta eikä herrojen ja rouvien suodattamana.

Mitä tulee sitten muuhun siivoamiseen kyllä juuri ainakin tämä tehtävä on minulle uusi mistä olen todennut,
        Uskallan kuitenkin kaiken uhalla todeta, että kokemusta on monella tapaa miten voidaan toimia ja pitää toimia lasten ja nuorten parhaaksi ja siinä tarvitaan myöskin yhteistyötä eikä nimimerkin suojissa puskasta ampumalla.
        Tulipahan mieleen puskasta kun ukko tuli emäntänsä kanssa kirosta ja joutu mertsään ns puskaan kun vatsa oli kuralla, laski housut ja kyykki ja sitten kuulu kauhea huuto metsästä, emäntä siihen luullen ukon vatsan olevan kovallajottä älä sinä ukko bvaikeroi juuri kuulit saarnan miten Joppi kesti.
        Siihen ukko hieman myöhenmin huudoltaan sai sanotuksi ettei Jopilla ollut ketunraudat munissa

• hoilaapappa
        markkukorpinen kirjoitti:

toinen vaa.

Minulla ei ole enää itsellä niin pieniä lapsia mutta aika paljon vietän lasten kanssa aikaa ja näinä viime vuosina enenmän jopa, Mutta omat lapset ovat voinee olla mukana aikanaan erilaisissa leiritapahtumissa, jossa olemme olleet yhdessa koko perhe leiriohjelmaa järjestämässä.
        Minulla on kyllä tapana pohjustaa kokoukseen esim pohjatiedot eli täten kuunnella mielipiteitä samalta tasolta eikä herrojen ja rouvien suodattamana.

Mitä tulee sitten muuhun siivoamiseen kyllä juuri ainakin tämä tehtävä on minulle uusi mistä olen todennut,
        Uskallan kuitenkin kaiken uhalla todeta, että kokemusta on monella tapaa miten voidaan toimia ja pitää toimia lasten ja nuorten parhaaksi ja siinä tarvitaan myöskin yhteistyötä eikä nimimerkin suojissa puskasta ampumalla.
        Tulipahan mieleen puskasta kun ukko tuli emäntänsä kanssa kirosta ja joutu mertsään ns puskaan kun vatsa oli kuralla, laski housut ja kyykki ja sitten kuulu kauhea huuto metsästä, emäntä siihen luullen ukon vatsan olevan kovallajottä älä sinä ukko bvaikeroi juuri kuulit saarnan miten Joppi kesti.
        Siihen ukko hieman myöhenmin huudoltaan sai sanotuksi ettei Jopilla ollut ketunraudat munissa

Tätä samaa asiaa toit samoilla sanoilla esiin jo ajat sitten näillä palstoilla. Taidat olla tulossa vanhuuden höperöksi kun samoja jauhat. Vai kaivatko samat jutut esiin aina kun vaalit lähestyy. Muistakaa lieksalaiset että tyhjät tynnyrit ne eniten kolisee.

• lasse 8 v

toinen vaa.

Sie et mitään muuta osaa ku ihtiäs esiin tuoda ja sekin tapahtuu tänne kirjottamalla. Ohan tuo käytännössäkin nähty ja monesti.

• Kutuaika

Jokohan jäätie on auki entä miten mateen kutu on vauhdissa. minulla ainakin kutu tai kiima-aika kun panettaa pi.rusti koko ajan, ei saa naapurin muija eikä äijä rauhaa tältä seksuaaliseltaraivolta. Grrr...

• Koska valaisee,koin,

Rauhoitu Korpinen niiden mielipiteittesi kanssa.

• Joo tässä samalla kuuntelen kun kapteeni menee aaltojen alle tai pelastusveneeseen, hieman opastusta tangoon Rannalla

Siinäkin tarvitaan hieman tulkintaa ja kokemusta, saapas nähdä mitä virsu tuumaa.

En ole kovin tottelevainen siinä suhteessa mitä minulle yritetään syöttää, ja mielipiteeni on ja pysyy. mutta aina on neuvottelunvaraa.
      Kuitenkin en usko oikein sellaista sanaa, jossa huulet ei tiedä mitä ne kertoo ja sana ei ole tervettä ja en myös siihen, että haetaan korvasyyhyyn lääkettä muualta kuin sanasta.

• Juhana graana

Oothan sie sankari kun et mene kapteenia pelastamaan, vai odotatko, että kapteeni hukkuu ja sitten pääset lesken luo?
        Tilaa palstan RSS-syöte
        Aloita uusi keskustelu
        Poista kirosanafiltteri käytöstä
        markkukorpinen15.2.2012 21:41-5

Ve

VASTAA
        Jaa viesti Ilmoita asiaton viesti
        hoilaapappa18.2.2012 08:330 SULJE
        Tätä samaa asiaa toit samoilla sanoilla esiin jo ajat sitten näillä palstoilla. Taidat olla tulossa vanhuuden höperöksi kun samoja jauhat. Vai kaivatko samat jutut esiin aina kun vaalit lähestyy. Muistakaa lieksalaiset että tyhjät tynnyrit ne eniten kolisee.
        VASTAA
        Kutuaika17.2.2012 16:340 SULJE
        Jokohan jäätie on auki entä miten mateen kutu on vauhdissa. minulla ainakin kutu tai kiima-aika kun panettaa pi.rusti koko ajan, ei saa naapurin muija eikä äijä rauhaa tältä seksuaaliseltaraivolta. Grrr...
        VASTAA
        Koska valaisee,koin,17.2.2012 17:07 2 SULJE
        VASTAA
        markkukorpinen17.2.2012 17:400 SULJE
        Joo tässä samalla kuuntelen kun kapteeni menee aaltojen alle tai pelastusveneeseen, hieman opastusta tangoon Rannalla

Siinäkin tarvitaan hieman tulkintaa ja kokemusta, saapas nähdä mitä virsu tuumaa.

En ole kovin tottelevainen siinä suhteessa mitä minulle yritetään syöttää, ja mielipiteeni on ja pysyy. mutta aina on neuvottelunvaraa.
        Kuitenkin en usko oikein sellaista sanaa, jossa huulet ei tiedä mitä ne kertoo ja sana ei ole tervettä ja en myös siihen, että haetaan korvasyyhyyn lääkettä muualta kuin sanasta.
        VASTAA
        Jaa viesti
        Tilaa palstan RSS-syöte
        Aloita uusi keskustelu
        Pä mielipiteellä asian vuoksi. asianmukaisessa päätöksenteossa. MK
        VASTAA
        Jaa viesti

VASTAA

• Juhana graana kirjoitti:

Oothan sie sankari kun et mene kapteenia pelastamaan, vai odotatko, että kapteeni hukkuu ja sitten pääset lesken luo?
        Tilaa palstan RSS-syöte
        Aloita uusi keskustelu
        Poista kirosanafiltteri käytöstä
        markkukorpinen15.2.2012 21:41-5

Ve

VASTAA
        hoilaapappa18.2.2012 08:330 SULJE
        VASTAA
        Kutuaika17.2.2012 16:340 SULJE
        VASTAA
        Koska valaisee,koin,17.2.2012 17:07 2 SULJE
        VASTAA
        markkukorpinen17.2.2012 17:400 SULJE
        Joo tässä samalla kuuntelen kun kapteeni menee aaltojen alle tai pelastusveneeseen, hieman opastusta tangoon Rannalla

VASTAA
        Jaa viesti
        Tilaa palstan RSS-syöte
        Aloita uusi keskustelu
        Pä mielipiteellä asian vuoksi. asianmukaisessa päätöksenteossa. MK
        VASTAA
        Jaa viesti

VASTAA

Lesken luo?

Olen itse ollut leski ja "lesken syli se on lämpöinen ja lempeä on silmän loiste"

Tiedän siksi mitä on elämä ja kuolema kun seuraa lastensa äidin lähtöä viimeiseen hengenvetoon asti ja mitä toimenpiteitä tehdään.
        Voinen kuitenkin tässä yhteydessä kiitää terveyskeskuksen henkilöstöä siitä mahdollisuudesta olla lähellä saattohoidossa ja myös Hannua,että kävi pyynnöstämme lähettämässä vielä elossa ollessä puolisoni siihen yhteisen aterian kautta uskoon ja toivoon mikä meitä ihmisiä kohtaa ajallaan.

On kuitenkin hyvä,että kaikista asioista voinee keskustella ja toisen jatkaa vielä elämää vaikka sitten kaiken kokeneena huumorin pilke silmäkulmassa vaikka sitten hoilaten ja tuntea vielä elämää ja olla lohtuna toisille ja antaa sitä apua kun joutuu samaan tilanteeseen mitkä ovat käytännön toimet sen jälkeen kun on puolisonsa menettänyt.
        Mutta aina löytyy sanojia mutta kullakin on oma kuorma kannettavana mutta meitä on sanassa kehoitettu kantamaan toistemme kuormia MK

• vara vara vara

Lesken luo?

Olen itse ollut leski ja "lesken syli se on lämpöinen ja lempeä on silmän loiste"

Tiedän siksi mitä on elämä ja kuolema kun seuraa lastensa äidin lähtöä viimeiseen hengenvetoon asti ja mitä toimenpiteitä tehdään.
        Voinen kuitenkin tässä yhteydessä kiitää terveyskeskuksen henkilöstöä siitä mahdollisuudesta olla lähellä saattohoidossa ja myös Hannua,että kävi pyynnöstämme lähettämässä vielä elossa ollessä puolisoni siihen yhteisen aterian kautta uskoon ja toivoon mikä meitä ihmisiä kohtaa ajallaan.

On kuitenkin hyvä,että kaikista asioista voinee keskustella ja toisen jatkaa vielä elämää vaikka sitten kaiken kokeneena huumorin pilke silmäkulmassa vaikka sitten hoilaten ja tuntea vielä elämää ja olla lohtuna toisille ja antaa sitä apua kun joutuu samaan tilanteeseen mitkä ovat käytännön toimet sen jälkeen kun on puolisonsa menettänyt.
        Mutta aina löytyy sanojia mutta kullakin on oma kuorma kannettavana mutta meitä on sanassa kehoitettu kantamaan toistemme kuormia MK

Varalla pitää olla varahuoli myös varalla oloon. Näin toimii myös kepujen varalla olo järjestelmä.

• Poi vouhkaaminen

Se on tuo keväinen valon lisääntyminen, kun saa höynät höyryymmään ja vouhkat vouhkasemmaan. Pois höynäkkeet luottamustehtävistä ja järelliset ihmiset tilalle.

• laps soomen

Tuo loppulause on oikiaan sanottu. Ja vielä kun tekisivät sen heti, etteivät kiillostas tuota kilpeesä puhki tuolla idioottimaisella nepotismilla.
        Varsinkin seurakunnalla ois tuolla sektorilla syytä tulla kakstuhatta luvulle.

• Gilette 3 terää

Jumalauta! Käväsin äsken saumassa ja ajoin kikkelin ympäriltä karvat pois. Vaimo ilahtui kovasti ja 3 varvia vetäisin samoilta jalan sijoilta
      Suosittelen muillekin.
      Ice Poweria vetäisin lopuksi palleihini- ai että teki hyvää. Nyt televisioimaan naapurin eukon kanssa ( mikäs muukaan on mielessä kuin...)

• säpinää

Joo huomaa että täällä alko taas valo loistamaan ja viikonloppua kohden ei varmaan muisteta huomenna lähteä sille matikkapilkille ja haavat on sitten auki ja kehua retostetaan voi voi sentään tuota se piru teettää.

Onhan sitä minullakin tietoa olemassa, kun maalari on talossa niin ovipielet puhtaaksi ja kun olet noita kalastajatyyppiä niin vedä narusta ja nauti kesästä

• Kommentoija

Lieksaan muualta muuttaneena ja vähän muutakin maailmaa nähneenä äitinä minun mielestäni täällä lapsilla tosi hyvät harrastus mahdollisuudet ja joka paikkaa pääsee. Minun lapseni ovat ainkin päässeet leireille ym.
      Täällä vain ollaan niin sisäpiiriläisiä, kyllä muuallakin joutuu lapset urheilemaan illalla.

• Tänään sitten Piispa oli Kirkossa siunaamassa Lea El Bandia kirkkoherran tehtävään Puheessa tuli selkeästi esiin se asia ,että seurakunta on Kristuksen ruumis ja olemme sen jäseniä ja jokaisella on tehtävä seurakunnassa .

Olisiko siinä ajateltavaa meille ja myöskin sinulle joka olet minua ulkoistamassa seurakunnasta,näillä kirjoituksillä mitä täällä esintyy henkilööni kohtaan.MK

• ii.yi.

Vai niin.............

• Ei sekoukkoja

Ei sinua kukaan ole seurakunnasta ulkoistamassa tai kieltämässä seurakuntalainen olemasta. Tahdomme vain yhteisten asioiden päättäjiksi tolkullisia ja järkeviä henkilöitä. Sellaisia jotka eivät asioitaan näillä palstoilla leventeeraa ja solkkaa. Sellainen käytös jo kertoo jotain ihmisen järjenjuoksusta. Päättäjänä toimivilla täytyy olla älyä ja itsekunnioitusta sen verran, että toimii asiallisesti sekä järkevästi omien- ja toisten asioiden hoidossa.

• Ei sekoukkoja kirjoitti:

Ei sinua kukaan ole seurakunnasta ulkoistamassa tai kieltämässä seurakuntalainen olemasta. Tahdomme vain yhteisten asioiden päättäjiksi tolkullisia ja järkeviä henkilöitä. Sellaisia jotka eivät asioitaan näillä palstoilla leventeeraa ja solkkaa. Sellainen käytös jo kertoo jotain ihmisen järjenjuoksusta. Päättäjänä toimivilla täytyy olla älyä ja itsekunnioitusta sen verran, että toimii asiallisesti sekä järkevästi omien- ja toisten asioiden hoidossa.

Katsotaan.Häpäiset siten myöskin seurakuntalaisia ja myöskin niitä jotka ovat tehtävään valinneet meikeläisen.

Tässä vaiheessa sinulle on lohtu tulossa, jos se auttaa pidättäydyn nyt selipaattiin eli en osallistu kokoukseen vaan pyydän siihen varahenkilöä,

On kuitenkin niin,että ei minunkaan tarvitse kaikkea ihmisenä niellä sen verran on sentään itseluottamusta jäljellä ja tämän asian varmaan jokainen huomaa mikä oli tarkoitukseni ainoastaan mielestäni jokaisen lapsen ja nuoren parhaaksi.

Mutta mutta sinulla on siten mietittävää myös, miten kohtaat itse seurakunnassa oman paikkasi ja lähimmäisen ikuisiin häihin kutsujana.
        Monta eksyttäjää kohtaamme vielä

• lurppa lerpottaa

Katsotaan.Häpäiset siten myöskin seurakuntalaisia ja myöskin niitä jotka ovat tehtävään valinneet meikeläisen.

Tässä vaiheessa sinulle on lohtu tulossa, jos se auttaa pidättäydyn nyt selipaattiin eli en osallistu kokoukseen vaan pyydän siihen varahenkilöä,

On kuitenkin niin,että ei minunkaan tarvitse kaikkea ihmisenä niellä sen verran on sentään itseluottamusta jäljellä ja tämän asian varmaan jokainen huomaa mikä oli tarkoitukseni ainoastaan mielestäni jokaisen lapsen ja nuoren parhaaksi.

Mutta mutta sinulla on siten mietittävää myös, miten kohtaat itse seurakunnassa oman paikkasi ja lähimmäisen ikuisiin häihin kutsujana.
        Monta eksyttäjää kohtaamme vielä

Vai selipaattiin meinaat.
        Ei sen takia tarvii selipaattiin ruveta, jos ei ole haluja hoitaa annettua luottamustehtävää kirkon parissa.

• lurppa lerpottaa kirjoitti:

Vai selipaattiin meinaat.
        Ei sen takia tarvii selipaattiin ruveta, jos ei ole haluja hoitaa annettua luottamustehtävää kirkon parissa.

Tässä tapauksessa en voi saada aikaiseksi mitään niin kiihottavaa niissä ihmisissä jotka ovat heti valmiina torjumaan.pienenkin kosiskelun.

Kuitenkaan en aijo enää olla tekemässä omia lapsia vaikka tekotapa mielyttäisi, pon koko ajan ollut kyseessä se arvomaailma mitä edustan, eli kaikki ovat yhdenvertaisia varsinkin seurakunnassa ja jokaisella on oma paikkansa siinä muurinraossa.joka on seurakunnan tehtava.
        Kyse on nyt kuitenkin siitä, että on olemassa niin hyviä ja suoraan taivasosuuden saaneita henkilöitä, jotka katsovat minua pitkin nenänvartta silimät kierossa.
        Joten antaa nyt sitten olla hieman hajurakoa tämän kerran ainakin. MK

• surf sepe.

Ei millään pahalla mutta sinussa on pahat Narsistin oireet
      Sitä se vanhuus teetää panee jankkaamaan asioita ja vatvomaan

• Edellen myöskin tulee henkilöön kohdistuvia asioita.

Kysymys on onko lapsesi tai itse jäänyt noissa leireissä tai kerhoissa varasijalle ja mitä se vaikuttaa lapseen ja nuoreen ja myöskin hänen perheeseen.

Nythän eilen juuri kuultiin radiosta mielenterveyden asiantuntijan puhe siitä, että jopa vanhemmat ihmiset ovat huolestuneita omien ja myöskin toisten aikuisten lastensa työttömyydestä ja varmaan tämä asia koskettaa varsinkin nyt Pohjois-Karjalaa muitakin kuin omaa perhettä ja Lieksalaisia joita on työttömänä 18 %

Muuten on totta ,että hyvin moni esiintyvä ihminen on omalla tavallaan narsisti ja sellaisen leiman saavat ne henkilöt hyvin helposti jotka toimivat ja tekevat eri toimia suurennuslasin alla.
        On kuitenkin niin,että mitään kohtuuttomuuksia ei kenenkään tarvitse sietää joka on liiaksi henkilöön meneviä ja nyt on selkeä näyttö siitä.
        Lieksassa on jopa pienenmistäkin asioista lähdetty käräjille vaikka ei edes nimeä ole mainittu.MK

• pettynyt srk:n

Edellen myöskin tulee henkilöön kohdistuvia asioita.

Kysymys on onko lapsesi tai itse jäänyt noissa leireissä tai kerhoissa varasijalle ja mitä se vaikuttaa lapseen ja nuoreen ja myöskin hänen perheeseen.

Nythän eilen juuri kuultiin radiosta mielenterveyden asiantuntijan puhe siitä, että jopa vanhemmat ihmiset ovat huolestuneita omien ja myöskin toisten aikuisten lastensa työttömyydestä ja varmaan tämä asia koskettaa varsinkin nyt Pohjois-Karjalaa muitakin kuin omaa perhettä ja Lieksalaisia joita on työttömänä 18 %

Muuten on totta ,että hyvin moni esiintyvä ihminen on omalla tavallaan narsisti ja sellaisen leiman saavat ne henkilöt hyvin helposti jotka toimivat ja tekevat eri toimia suurennuslasin alla.
        On kuitenkin niin,että mitään kohtuuttomuuksia ei kenenkään tarvitse sietää joka on liiaksi henkilöön meneviä ja nyt on selkeä näyttö siitä.
        Lieksassa on jopa pienenmistäkin asioista lähdetty käräjille vaikka ei edes nimeä ole mainittu.MK

Milloinkahan seurakunta tulee sellaiseen tilanteeseen, että leireissä ja kerhoissa olisi esimieskontrolli.

• Nauraa naurismaa

Joko kevät tus hössittää piätä ja juoksuttaa sinne Urheilukavulle päin. No eipä ne uhkailut uutta meille ole.

• kopi raight

• Olet sitten tahallisesti lainannut tekstia muualta on sinulla tekemistä jotenkin olla kiusaaja.

Todella kohtuuttomuuksia ei tarvitse sietää mutta kun kyse on meikeläisestä asioita ei lähdetä peräämään sen tiedän eilisestä viestistä jonka sain
      Siis noinkin korkea taho on siten syrjivää joten ilmeistä on että näin on.MK

• Lukiluukas

"Siis noinkin korkea taho on siten syrjivää joten ilmeistä on että näin on."

Hyvä herra Korpinen. Kirjoitatte hyvin paljon tekstiä ja siihen teillä on täysi oikeus. Olisi kyllä huomaavaista muita osallistujia kohtaan hieman oikolukea tekstejä ennen niiden lähettämistä. Enkä nyt tarkoita mitään täydellistä normitettua kieltä, vaan ihan ymmärtämisen kannalta riittävän selkeitä ja yksinkertaisia lauseita. Mielipiteiden ilmaisua heikentää epäselvä kirjoitustapa. Jos asia on itselle tärkeä, kyllä sen kirjoitustapaankin kannattaa silloin hieman panostaa.

Tämä on ihan ystävällinen neuvo, ei arvostelua. Hyvää jatkoa teille!

• yts ope

Tuota jaloa neuvoa on tarjottu ko herralla varmaan satoja kertoja. Myös luettua tekstiä ja sen ymmärtämiseen on kehoitettu panostamaan. On myöskin kehoitettu menemään vaikka kansalaisopiston kirjoituksen alkeiskursseille. Myös tarkoitushakuista provokatiivista kirjoittelua on pyydetty välttämään, jopa lopettamaan sellainen kirjoittelu.
      Mikään ystävällisesti annettu ohje, neuvo tai opastus ei mene perille. Miksiköhän.

• Mistäs tämä opettaja nyt sitten pulpahti esiin ja heittää lekendaa jälleen,

Tottakai totuuksia ja yhteiskunnan arvosteluja ja keskusteluja Lieksassa ei voisi nimellä kirjoittaa,
        Kuitenkin minulla on vielä perustuslaillinen oikeus esittää mielipiteeni asioista joten yksi ope ei sitä määrää
        Joten lopeta nuo haukkumiset muka neuvona roskikseen koska en ole mitenkään pentu ja johdettavissa sinun käskyjesi mukaan. joka on hyvin alistavaa toimintaa näinkö jatkat mukamas opettajana kasvatustyötä, jota siten olen ollut aikanaan korjaamassa

• siksi ei mene perille jos olen todennut jonkun virkamiehen olevan sellaisessa asemassa joka viittaa olevan kuin ennen kauhavan ruma vallesmanni jolloin kansan oikeudentaju siitä kärsii josta laulussa viitataan.
        Mielestäni tällainen toiminta ei ole nykypäivää missään viranomaistoiminnassa ja sieltä ei voida käskyttää ketään olemaan ilman kansalaisoikeusksia eli pitäisi vaieta joistakin epäkohdista ja tanssia ns joidenkin lafkan pillin mukaan.
        Voinen vetää asiat vaikka julkisuuteen, miten täällä toimitaan herrana ja hidalkona
        tuo yks ope on harhauttava ilmaisu kun luulet minun olevan vailla itsenäistä ajattelua tiedän jopa kuka on kirjoittaja mutta olen aikaisemmin sanonut jo yhdelle uhittajalle,että minun pääni on kova kun toi haukkumakirjeen kotiini.

• markkukorpinen

Jatkosta viranomaistoimintaa olen pyytänyt tänään oikeuskanslerin selvittämään koska näitä ihmisoikeusia loukataan monelta taholta MK

• likinäkö

Mitä tuo tarkoittaa?

• likinäkö kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa?

Sitä se tarkoittaa,että yksi ihminen on täällä Lieksassa sylkykuppina eli henkilöni MK ja viranomaiset suojelevat näin ollen kirjoittajia, joten kohtelu eikä asioiden tutkiminen ole tasapuolista toimintaa, joten nyt tämä ketju myös tarkastelun alaiseksi ja joku poistettu ketju.

En selitä asiaa enenmän

• Sekosekoiluavaan

Elä selitäkkään koska entistä sekavammaksi se vaan menee. Ei ota sepustuksistasi erkkikään selvää. Vohan vitalis sentään.

• Taasen jatkuu?

• flooristaattori

No voihan peppu! Minultä jäi kukat kastelematta ja nyt 30 vuotta vanha limoviikuna kuivui.

• Niinkin voinee käydä kuin juopolle joka nukahti pappilan ikkunan alle ja rovasti kysyi kuka sielltä potköttää siihen vastasi juoppo, että olen taimi sinun tarhassasi.

Joten tässä tuli sitten tuo seurakunnallinen asia mutta omistan kyllä kirjasarjan monta osaa ,jossa on hoitoohjeita ja vinkkejä kukkasiin ja puutarhaan

Kuitenkin muistutan näin keväällä,että on allergisoivia kukkia esim kevät esikko.

• Luomuvaloa

Mites Kannabis sativ ym hamput ja unikot ?

• en haluakkaan niitä ainakaan kasvattaa mutta aikanaan koulutukseeni kuului tunnistaa aine ja aineen käyttäjät. koulutuksen järjesti poliisi.
        Eli aikanaan toimin Nuorten palvelussa päivystäjänä ja päihdetarkkailijana asuessani Imatralla tämä oli vapaaehtoistyötä sitemmin tuli kuvioon EA toiminta

• routa vaan

Afgaanissa se on kyllä ollut viljelys kasvi vuosi tuhansia ennen EU;n ja lännen
      pellejen huume sekoilua .Sitä paitsi Unikko on myös lääke kasvi samoin kuin
      muutkin luonnon yrtit jos pilkkuja viilataan niin sienien keräys tulisi kieltää

Samoin kahvin maahan tuonti joko nousi äläkkä .

• Kuitenkin on parempi,ettei lapsia opeteta huumeisiin ja lainrikkomisiin mitä tällä hetkellä lainsäädäntömme tuntee. ja varoittavia esimerkkejä on ollut jopa nähtävissä lähialueilla.
      On kuitenkin myös tieteellistä näkemystä joissakin sairauksissa on asiaa tutkittu ja myöskin apteekkikäytössä joissakin maissa sallittu.
      Ompa sitten joissakin pitäjissä violetti valo wc tiloissa juuri sen vuoksi,ettei huumeiden piikittäjät niinkään näkisi suonta.

On aivan selvää myöskin,että olen keskustelun herättänyt noista energiajuomista jotaka on lapsille sopimattomia ja kovin suurta määrää ei myöskään aikuisen tule nauttia ja jotkut kaupat ei niitä muualla Suomessa myy lapsille mutta eikö täällä ymmärretä asiaa vaikka kouluissa ja terveydenhuollossa asia tunnistetaan lasten levottomuutena esim MK

• unikon uni

Susien suojeluohjelmaan tulisi lisätä, etteivät kuseskelisi pihateille. Myös talviuntaan nukkuvien karhujen tulisi saada jaloitella ainakin kerran viikkoon. Ja kissojen kevätkiimaan tulisi ainakin keskustapuolueen puuttua. Eihän tuosta tule mitään, kun aamusta iltaan kolli mouruaa, ettei koko kylä saa rauhanhetkee.

• meirän vaari

Enerkiajuomat ovat viisasten juomia. Meiränkin vaari jätti jallun juonnin ja siirty enerkiajuomiin. Viikonkuurin jälkeen pakkasi repun täytehen rahhaa ja hyppäs lentomasinaan. Nyt on ympäri maailmaa tullut haasteita isyystutkimuksiin äijälle. Viimonen kortti tuli jostakin Brasiliasta jossa vähäpukeiset kimulit äijää höyhenillä hoiteli. Ja äijällä oli Red Bullia kourassa-

• imaa ni

Red Bull antaa siivet sano kanttori kuoroharjoituksissa

• Joopa joo

Porin ässät juuri radiosta kuulin on kieltänyt energiajuomien käytön urheilijoilta ja ukaasi on kova joukkueeseen ei pääse niiden käyttäjä.

Miten toimii sitten muut urheiluseurat esim Lieksassa? MK

• ärin possat

Ja sitten asia oikein uutisoituna

Jääkiekkoseura Porin Ässät on ryhtynyt koviin toimenpiteisiin nuorten energiajuomien käytön hillitsemiseksi. Porin Ässien junioritoiminnassa turvaudutaan ensimmäisenä Suomessa jopa pelikieltoon, jos junioripelaaja toistuvasti kärähtää energiajuoman käytöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6601
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      21
      4687
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      544
      2871
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      67
      2403
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2106
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      1944
    7. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      40
      1593
    8. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1591
    9. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      39
      1576
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1351
    Aihe