Moro! Polttelin marihuanaa kaverin kanssa ja vaikutuksen loputtua tuntuu huimausta ja sekavuutta. Lisäksi tuntuu, että selkeä ajattelu ja lähimuisti olisi heikentynyt. Aikasemmin olen kannabista kokeillut noin 5 kertaa 3 kuukauden sisällä. Nyt on jo neljäs päivä menossa käytöstä ja sekavuutta sekä huimausta tuntuu vieläkin. Epäilin aluksi, että minulla olisi lauennut skitsofrenia, mutta kokeilin erästä testiä youtubessa jossa 3d maski pyörii ja terveellä ihmisellä säilyy optinen illuusio kuvassa koko ajan. Skitsofreenikolla optista illusiota ei tapahdu. Minulla optinen illuusio näkyi selvästi joten aivojeni pitäisi olla "terveet". Johtuuko tämä sekavuuteni siitä, että THC on vielä elimistössäni? Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Tulenko koskaan tästä toipumaan? Tämän kokemuksen perusteella olen päätökseni tehnyt ja en koskaan enää halua olla kannabiksen kanssa tekemisissä, enkä suosittele sitä muillekaan. Selkeästihän nämä oireeni ovat kognitiivisia häiriöitä, mutta mistä tarkalleen johtuu ja tulenko toipumaan?
Kannabiksen jälkivaikutukset
96
19813
Vastaukset
- lollllllllllll
jos noin vähän olet poltellut, ei mitään hätää.
itse polttelin yli 3v. ajan ehkäpä keskimäärin 3-4 kertaa viikossa, nyt uudesta vuodesta asti polttamatta, ja olen kyllä todella huolissani itsestäni että jäänkö tällaiseksi jääpääksi ku nyt olen..
elekää ihmiset polttako pilveä, ainakaan säännöllisesti Sehän tässä huolettaakin, että kun näin vähän on tullut polteltua ja tälläiset oireet jo tässä vaiheessa. Toivotaan, että ei olisi mitään pysyvää.
- kannabishomo
Psyykkaat vaan itseäsi. Pelottelupropaganda on tuottanut tulosta kohdallasi.
THC:n metaboliat ovat inaktiivisia. Psyykkeen kanssa onkin sitten eri juttu. Erittäin epätodennäistä että kannabis olisi noin pienillä määrillä laukaussut sen orastavan skitsofrenian tai paniikkihäiriön. - Kdsbak
Itselläkin saman lainenolo kun poltin eilen ja pyörryttävä ja outo olo
- XRover
"Selkeästihän nämä oireeni ovat kognitiivisia häiriöitä, mutta mistä tarkalleen johtuu ja tulenko toipumaan? "
Liiallisesta valehtelemisesta kaikki vain johtuu. Valehtelet vain vähemmän niin saat mielesi tasapainoon. - prael
Miltään "oikeasti vakavalta" l. korjaantumattomalta oireilusi ei kuulosta (jumiutuneisuus ja huimaus eivät viittaa mihinkään mielenterveysongelmaan) mutta sellaiselta silti että nyt kannattaa se budinpoltto lopettaa tyystin joko pitkäksi aikaa tai miksei lopullisestikin. Aivosi eivät tällä hetkellä ole sen vastaanottoon missään muotoa pätevässä kunnossa.
Teoriassa on myös mahdollista että pajautit pirusti liikaa ja "aloittelijan" toleranssilla ja tottumuksella kehosi palautumisessa kokemuksesta kestää poikkeuksellisen kauan. En laskisi terveyttäni sen varaan. No voipi olla, että oon vetäny parit savut sit liikaa. Otin vahvasta kukinnosta noin 5-6 sauhut.
- hassissenhassikseen
Jos raakana otit, poltit ehkä n.0.2g ja se on kokemattomalle liikaa. Yli 20 v
poltellut ja annokoko 0.05-0.15 kukkaa. 0.2 hyvää kukkaa vastaa n. 0-5-0.6
kohtalaista hassista. - Biatch420
hassissenhassikseen kirjoitti:
Jos raakana otit, poltit ehkä n.0.2g ja se on kokemattomalle liikaa. Yli 20 v
poltellut ja annokoko 0.05-0.15 kukkaa. 0.2 hyvää kukkaa vastaa n. 0-5-0.6
kohtalaista hassista.0.05-0.15 annoskoko ja 20v polttanut.. nyt puhuu poika paskaa.
- 30vuotta
Biatch420 kirjoitti:
0.05-0.15 annoskoko ja 20v polttanut.. nyt puhuu poika paskaa.
Ehkä ei polta joka päivä?
- gravedigga
Hahahaha. Siihen jälkitilaan joko tottuu tai sit oot polttamatta kokonaan! Kannabis ei sovi herkiästi ahdistuville henkilöille. Ps. Jälkipöhnä tulee vahvempana JOS menet nukkumaan "huumausaineen" vaikutuksen alaisena.
Kuten tossa aikasemmin jo mainitsin, että en aio koskaan enää kannabista käyttää. Ei selkeestikään oo mun juttu. Kuinkahan nopeesti tää jälkipöhnä menee ohi? PS: Menin nukkuun vaikutuksen alaisena ja aamulla sain kattella ympärilleni mistä heräsin. :D
- Daily smoker
Tuo aamu pöhnä on ihan perseestä, viikolla kun on herätys aikaisin. Olet hereillä 5minuuttia jonka aikana et ole varma oletko unessa vaiko hereillä ja kello näyttää epäselvltä ja kun normaalisti pirtenet kun sen 1-2 olet hereillä mutta pöhnässä nukahdat luultavammin uudestaan vain.
Tässä nyt on vaan sellanen homma, että nyt on tasan viikko käyttämisestä ja pöhnä vaan ei ota hellittääkseen. Hulluks varmaan tullu. :D
- lokkis
on se vaan jännä miten muutamat hatsit voi laukasta ton psykoosin.. pysykää jonnet erossa. itellä kohta vuosi päivittäistä polttoa takana eikä mitään ongelmaa.
- :(
lokkis kirjoitti:
on se vaan jännä miten muutamat hatsit voi laukasta ton psykoosin.. pysykää jonnet erossa. itellä kohta vuosi päivittäistä polttoa takana eikä mitään ongelmaa.
asiantuntijalausunnostasi päätellen luulisi, että tiedät em. "pöhnän" olevan melko kaukana mistään psykoosiin liittyvästä, eikä tosiaan itsessään viittaa mielenterveysongelmiin. etpä sitten kuitenkaan tiedä vaikka arvokasta kokemusta budinpoltosta on jo ihan vuoden verran aktiivisti. vau.
- kikkkeli
lokkis kirjoitti:
koitas jonne itte OLLA POLTTAMATTA, siitä ne ongelmat alkaa (nyt ajattelet; "voisin olla ihan helposti polttamatta, miks olisin")
- 30
lokkis kirjoitti:
Aikoinaan jonkun verran pössyttelin. Välillä tuli pieniä vaino- ym. harhakohtauksia, enimmäkseen oli vain rentoa hauskanpitoa, ei krapulaa seuraavana aamuna. Kivaa.
Kerran sitten, parin viikon päivittäisen käytön jälkeen skitsahti kunnolla paniikki/psykoosikohtaus; juoksin puolialasti rappukäytävään soittelemaan naapureiden ovikelloja, kuulin, näin ja uskoin koko talon palavan.
Onneksi kaverit pelastivat minut. Nykyisin käytän vain alkoholia, kohtuudella. - pöhnää
30 kirjoitti:
Aikoinaan jonkun verran pössyttelin. Välillä tuli pieniä vaino- ym. harhakohtauksia, enimmäkseen oli vain rentoa hauskanpitoa, ei krapulaa seuraavana aamuna. Kivaa.
Kerran sitten, parin viikon päivittäisen käytön jälkeen skitsahti kunnolla paniikki/psykoosikohtaus; juoksin puolialasti rappukäytävään soittelemaan naapureiden ovikelloja, kuulin, näin ja uskoin koko talon palavan.
Onneksi kaverit pelastivat minut. Nykyisin käytän vain alkoholia, kohtuudella.menikö sulla miten nopeasti tuo ohi :D mulla parin päivän käytön jälkeen skitsahti jonkun verran kummiski mietoa lehteä ja alakukintoa poltin noin 6g kahteen päivään en sitte tiedä onko se paljon jos lehteä ja alakukintoa sekasi 6g xD
- jååååååå
Itelläkin on nyt juuri tollanen kuvailemasi sekava olo ja tuntuu että selkeä ajattelu ja lähimuisti on heikentynyt en edes eilis yön tapahtumia muista... En siis oo kylläkään poltellu täs hetkeen, mutta eilen erehdyin juomaan puoli pulloa viinaa :)
- Daily smoker
Noi miten sinä jåååå.. ja ampuja kerrotte kuulostaa just siltä mitä 4 vuoden jälkeen tuntuu kutakuinkin, mutta yksi päivä..... eise psykoosia ole, se on iha oma juttunsa. Voi olla jopa siitä johtua juuri että polttanut todella harvoin ja ehkä jonkin aikaa kestää jonkinmuotoinen "pöhnä" kyllä se siitä varmaan tokenee.
on toi pöhnä hiukan jo hellittäny, mutta ei vielä kokonaan. tolle lokkikselle sen verran. että eiköhän mun lähimmäiset sen ois jo huomannu jos mulla joku psykoosi olis. varmaan perusöverit vaan oon vetäny alottelijan toleranssilla. ilmeisesti ohimenevää, kun tuntuu jo vähän selkeemmältä kaikki.
- Daily smoker
Sitä se varmaa on, jos pitkästä aika kehoon Thc voi kestää tovin
- Läheltä seurannut
Kannabiksen THC poistuu aivoistasi erittäin hitaasti.. vähintään 6-8 vkoon ..Heitä pois hyvän sään aikana ettet tuhoa elämääsi..
- itse kokenut
Kasvatin ja käytin noin kolme vuotta joka päivä aamusta iltaan. Lopetin kertalaakista kun poliisit kävi kylässä. Viekkarit kesti suunnilleen viikon, hikoilua, hermostuneisuutta, huono ruokahalu ja erittäin vilkkaat unet.
Ei kovin paha mun mielestä. Jos olisin ryypännyt kolme vuotta niin kerrasta poikki tyylillä menisi varmaan henki. Parempi kuitenkin kohtuus kaikessa oli se päihde tai pahe mikä tahansa.
Jos noin vähän oot poltellut niin se THC on lähtenyt sun elimistöstäsi pois jo melkein heti seuraavana päivänä, viimeistään sitä seuraavana päivänä. 6-8 viikon lukemiin päästään vasta jos on enemmän kuin viihde- tai satunnaiskäyttäjä. Eli jos päivittäin pössyttelee hyvää oloa itselleen, sillon se THC tietysti pysyy kauempaan kropassa.
Omaan korvaan toi ei kuulosta kovin vakavalta, enkä usko että edes johtuu enään kannabiksesta vaan jostain muusta. Itse jos menen nukkumaan pilvessä, niin se seuraavan aamun pöhnä on korkeintaan tunnin elossa, ja sitten alkaa jo piristymään. Jos taas jo heti aamulla on vetänyt savut, niin loppupäivä on aikamoista taistelua.. ellei sitten ota lisää sativaa jatkoksi =)itsekin hieman ihmettelen, että mistähän johtuu. :D Toisaalta ihan ensimmäisen kerran elämässäni, kun pajautin vedin kukkaa 3 jointtia samana iltana. Tuli samankaltasia oireita ja ne häipyi sen jälkeen, kun olin ottanut alkoholia ja hasista. Toisaalta onko mahdollista, että thc on aivoissani vielä, koska olen nyt 3kk sisällä aloittanut koko touhun ja jonkun 5 kertaa pajauttanut. Niilläkin kerroilla oon vetänyt ihan liikaa sitä aloittelijan toleranssiin nähden. Tietenkin on mielessä käynyt kanssa, että olisikohan laukaissut toi viime kerta paniikkihäiriön, koska taipumusta ihan pienenä on paniikkikohtauksiin ollut. Ilmapiiri oli kyllä sinä iltana ihan rento. Kukkaa ja NHL on hyvä yhdistelmä. Kannabiksen käytön jälkeen nämä oireet kuitenkin iskivät niin jollain tapaa se minuun on vaikuttanut. PS: Toi Kannabis ja alkoholi yhdessä ei oo hyvä yhistelmä. :D
- Jyhjjhjh
Olet yksinkertaisesti idiootti kun käytät yliannostuksia. Kolme jointia aloitukseksi...
Huh...poltan kaverin kanssa aina puoliksi YHDEN jointin ja tipahdan siitä. Poltan noin kerran kuukaudessa.
- sääikky
Mä polttelin viimeeksi melkein 3 kk sitten menin tänää treeneihin ja kun juostiin 5 kertaa liikuntasalia niin yhtä äkkiä mulle tuli kannabiksen oireet takasin :OO mut oon kuullu et THC purkautuu liikunnanyhteydessä onko näin vai onko mulle tullu mulle jotain mielenterveysongelmia
?- VoihanElämä44
Ei kannata huolestuu, cannabishan on maailman vähähaittaisin huume. Mitä jos olisitkin ottanut jotain muuta huumetta?? Oireet olisivat paljon pahemmat. Älä hätäile, koska se on jo myöhäistä kohdallasi. Olet jo astumassa sen rajan yli jonka elimistösi ja aivosi kestävät vaurioitumatta.
parempi vaan että suosiolla jäät siihen passiiviseen olotilaasi niin kuin nuo kaikki muutkin huumepösilöt. Silloin tällöin vaan kehuskelet täällä miten hyvä huume cannabis on.. ja terveellinenkin vielä kaiken lisäksi. Jatkat vaan samalla lailla kuin nuokin paskapääpössykät ja tulet onnelliseksi kun mikään ei enää ärsytäkkää kuulemma, vaikka tosiasiassa ne hermostuu jopa yhdestä pikkuasiasta. Mutta ne ei tajuu olleensa väärässä cannabiksen suhteen koskaan.. Kannattaa vaan vetää jointtii lisää:):) Ja kerrot sit täällä miten menee ja aivot pelaa ja töissäkin varmaan sit olet ja sossun luukkua et tartte koskaan. Aattele miten kivaa:):) - Ritva Sorakuorma
VoihanElämä44 kirjoitti:
Ei kannata huolestuu, cannabishan on maailman vähähaittaisin huume. Mitä jos olisitkin ottanut jotain muuta huumetta?? Oireet olisivat paljon pahemmat. Älä hätäile, koska se on jo myöhäistä kohdallasi. Olet jo astumassa sen rajan yli jonka elimistösi ja aivosi kestävät vaurioitumatta.
parempi vaan että suosiolla jäät siihen passiiviseen olotilaasi niin kuin nuo kaikki muutkin huumepösilöt. Silloin tällöin vaan kehuskelet täällä miten hyvä huume cannabis on.. ja terveellinenkin vielä kaiken lisäksi. Jatkat vaan samalla lailla kuin nuokin paskapääpössykät ja tulet onnelliseksi kun mikään ei enää ärsytäkkää kuulemma, vaikka tosiasiassa ne hermostuu jopa yhdestä pikkuasiasta. Mutta ne ei tajuu olleensa väärässä cannabiksen suhteen koskaan.. Kannattaa vaan vetää jointtii lisää:):) Ja kerrot sit täällä miten menee ja aivot pelaa ja töissäkin varmaan sit olet ja sossun luukkua et tartte koskaan. Aattele miten kivaa:):)Kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, et ainakaan muuta ole kyennyt esittämään, joten se on se edelleenkin. Eli siinä olet oikeassa, lopputekstisi oli vain sairautesi esittelyä, sitä samaa mitä se Vierestähuutelijakin tekee. Olette molemmat vain henkisesti sairaita fanaatikkoja.
- OstaHamppuu:):)
Ritva Sorakuorma kirjoitti:
Kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, et ainakaan muuta ole kyennyt esittämään, joten se on se edelleenkin. Eli siinä olet oikeassa, lopputekstisi oli vain sairautesi esittelyä, sitä samaa mitä se Vierestähuutelijakin tekee. Olette molemmat vain henkisesti sairaita fanaatikkoja.
Siinä Pössy-Petteri taas uhuu, pössyhörhö joka on pilannut elämänsä cannabiksella.
Nyt se yrittää saada muutkin lankeamaan samaan paska-ansaan missä itse on ... ja pysyy tommosella asenteella. Mielisairaala keikka sulla on edessäsi pössypeikko. Vai mitä Homppeli Ritva-Rakopersikka.. :)
Mutta hamppuhan on maailman vähähaittaisin huume. Sitä vaan että miksi sitä huumetta pitää käyttää??? Osaatko antaa selventävän vastauksen?? Pössy-Petteri.. vai eikö äly riitä keksimään mitään hyvää cannabiksesta, valehtele edes vähän että muutkin uskoo.. heh??
Minä meen kysymään noilta lehmiltä , jos vaikka haluaisivat pössytellä cannabista kun ovat luontokappaleita niin niidenhän se pitäisi tietää. Oikeet lehmisavut laittaa ja polttaa kesät navetassa suitsukkeena niin kärpäsetkii pysyy rauhallisena.. heheh. Tuu tonne navettaan sit haistelemaan. On siellä kyllä sulle perseitäki haisteltavaksesi kunhan nostat vaan häntää.. heheh. Mutta nyt töihin. Mee sinä sit päivällä sinne sossuun. Ai nii... ja vedä jointtii.. heh. - Kukka-Jukka
OstaHamppuu:):) kirjoitti:
Siinä Pössy-Petteri taas uhuu, pössyhörhö joka on pilannut elämänsä cannabiksella.
Nyt se yrittää saada muutkin lankeamaan samaan paska-ansaan missä itse on ... ja pysyy tommosella asenteella. Mielisairaala keikka sulla on edessäsi pössypeikko. Vai mitä Homppeli Ritva-Rakopersikka.. :)
Mutta hamppuhan on maailman vähähaittaisin huume. Sitä vaan että miksi sitä huumetta pitää käyttää??? Osaatko antaa selventävän vastauksen?? Pössy-Petteri.. vai eikö äly riitä keksimään mitään hyvää cannabiksesta, valehtele edes vähän että muutkin uskoo.. heh??
Minä meen kysymään noilta lehmiltä , jos vaikka haluaisivat pössytellä cannabista kun ovat luontokappaleita niin niidenhän se pitäisi tietää. Oikeet lehmisavut laittaa ja polttaa kesät navetassa suitsukkeena niin kärpäsetkii pysyy rauhallisena.. heheh. Tuu tonne navettaan sit haistelemaan. On siellä kyllä sulle perseitäki haisteltavaksesi kunhan nostat vaan häntää.. heheh. Mutta nyt töihin. Mee sinä sit päivällä sinne sossuun. Ai nii... ja vedä jointtii.. heh."Mutta hamppuhan on maailman vähähaittaisin huume. Sitä vaan että miksi sitä huumetta pitää käyttää??? Osaatko antaa selventävän vastauksen??"
Valtaosa maailman ihmisistä haluaa käyttää ja myös käyttää päihteitä, tarkkaa syytä asiaan ei tunneta. Eläinkunnassakin esiintyy samanlaista käytöstä.
- 3457777555533
Kannabiksen vaikutukset, myös sivuvaikutukset ovat yksilökohtaisia ja tosi paljon kiinne ihmisen elämäntilanteesta ja psyykestä.
Onkos teille koskaan määrätty jotain lääkettä josta lääkäri on sanonut että aiheuttaa alussa hieman sivuvaikutuksia jotka häviävät ajan mittaan? Näin on monesti myös kannabiksen kanssa.
No mutta jos tuntuu että ei sovi sulle niin ole sitten polttamatta. Mitään pysyvää tuo aine ei aiheuta.- VedäOmastaTakaa
Älä sinä pössy-petteri siinä valehtele. Kyllä se niin on että olet jo pilannut sen terävimmän kärjen aivosoluistasi. Joten vaivu vaan sinne apatiaan muiden pössyjen seuraan. Vain typerykset vetää hamppusavua keuhkoonsa, samoin kuin muutakaan savua. Työnnä letku peräaukkoosi ja toinen pää suuhusi ja pierase.. ja siitä oikeen kunnon henkoset. Se on sulle parasta huumetta.
- RRRRAAAAGGG
No kannabis ei ole vaarallista. Piste.
- t56yu78i
Niin siis joku kyselee miksi kannabista pitää käyttää? No miksi pitää tehdä mitään muutakaan. Miksi sitä kahvia juodaan tai teetä. Miksi otetaan saunaolut? Miksi mennään tupakalle? Miksi syödään sipsejä ja karkkia?
Vastaus on että ihmiset tykkäävät tappaa aikaa kaikenlaisella viihteellisellä toiminnalla. Kannabis on huume, mutta miedoimmasta päästä, eikä ole myrkyllistä. Ennemmin kannabista kannattaa ottaa kun vetää kalsarikännit.- VastaasNytJo
Niin miksi??? Osaatko vastata???
- Kukka-Jukka
VastaasNytJo kirjoitti:
Niin miksi??? Osaatko vastata???
Valtaosa maailman ihmisistä haluaa käyttää ja myös käyttää päihteitä, tarkkaa syytä asiaan ei tunneta. Eläinkunnassakin esiintyy samanlaista käytöstä.
- rftgyh
"Vastaus on että ihmiset tykkäävät tappaa aikaa kaikenlaisella viihteellisellä toiminnalla. Kannabis on huume, mutta miedoimmasta päästä, eikä ole myrkyllistä. Ennemmin kannabista kannattaa ottaa kun vetää kalsarikännit."
Toiset käyttää huvikseen, toiset käyttää lääkkeenä. Tiedätkö miksi kannabis auttaa esim. MS-tautiin. No siksi että se lisää hermoyhteyksien aktiivisuutta. On täyttä skeidaa että kannabis muka turruttaa, päinvastoin.- 4444444joints
Nämä kannabiksen vastustajat eivät ymmärrä selvää suomea vaikka niille väännettäisiin malli rautalangasta.
- Sepe59
Kannabiksen viihdekäyttäjää katsoneena vaikutukset ovat:
- muisti kuin dementia-mummolla
- vainoharhaisuutta
- paniikkikohtauksia
- erittäin lyhyt "pinna", aggressiivisuus tulee ihan pienistä asioistakin
- motorisia ongelmia (kaatumisia, kömmähdyksiä yms.)
- äänet päässä eli jonkinlaista skitsofrenian piirteitä
- näköharhoja.
Kyse on siis vuoden, ehkä kahden viihdekäytöstä, henkilö on opiskellut ja käynyt töissä ja vieläkin pidetään "ihan normaalina".
Tiedän, että jotkut voivat vetää kamaa pitkäänkin ilman ongelmaa. Kyllähän sitä on yli 90-vuotiaita tupakoitsijoitakin, jotka ovat polttaneet kuin korstot ikänsä. Mutta monilla sitten onkin keuhkö- tai muu syöpä.
Onhan se sikäli vaaraton, että mistään noista luettelemistani oireista ei henki lähde, mutta pää on ihan nauris.
- jooo
Ketjun aloittajan kaltainen tila itselläkin:S Vähän kyllä pelottaa että lähteekö tämä sekava olo/jumi pois ollenkaan. Olisi kiva kuulla aloittajan tilanne lähtikö jumi pois
- munkki ja pulla
mulla oli kanssa ensimmäisillä kerroilla kivat jälki pöhnät ja ne keski monta päivää. oikeesti se oli todella siistii. tuntu että olisi ollut pilvessä vaikka ei savuja polttanutkaan moneen päivään. kaikista mahtavin oli se kun se tunne tuli uniin
se oli paras XD näin sen ansiosta selväunia paljon. ajatelkaa että heräätte unen sisält'ä ja olette pilvessä joten ette edes tiedä missä olette XD nyt olen ilman pilveä pitemmän aikaa siinä toivossa että saan sen tunteen takas.
ensimmäisenä päivä tosin ajattelin että olen skitso ja jään ikuisesti sinne pilveen mutta sitten vain naurahdin ja ajattelin onpahan ainakin hauskempi elämä XD - SE ON SE MUN JUTTU<3
Terve! :) oon nyt 8 päivän aikana pössytelly 4 kertaa ja ne olivat elämäni ekat kerrat.. ensimmäinen satsi oli jotain 0,5 2x sitten 0,6 ja sitte 2g lefan ja kukan sekotusta
mutta nyt on alkannu vituttaa toi sekava olo aina tulee parikertaa päivässä yhtäkkiä ja kestää semmoset 30-50 min. onhan se joskus mukavaa istuskella kotona ja kuunnella musaa :) mut sitte koulus.. -.- - jääpää111
samanlainen olo täälläkin, huimannut jo useamman päivän jatkuvasti... onko oireet mennyt ohi, itse epäilen että niskat jumissa?
- pedon merkki
älkää polttako jos menee liian vainoks vitu* dorkat! tyhmäki tajuaa lopettaa jos alkaa pää vinksahtelee,tai sitte poltatte vaa sellasta kukkaa missä on THC:n lisäks CBD:tä joka on antipsykoottinen aine,joissain lajikkeissa sitä on esim.LSD (tämä ei ole nyt sitä psykedeelistä lsd:tä vaan eräs kannabis lajike joka sisältää thc:n lisäksi myös tätä cbd:tä joka siis on antipsykoottinen aine) LSD on aika voimakas lajike mutta sisältää myös cbd:tä
- trupaduuri
Varmaankin kaikki hamppulajikkeet sisältää cannabidiolia mutta mitä enemmän tetra9hydrocannabinolia sitä vähemmän cannabidiolia.
- Nature cures
trupaduuri kirjoitti:
Varmaankin kaikki hamppulajikkeet sisältää cannabidiolia mutta mitä enemmän tetra9hydrocannabinolia sitä vähemmän cannabidiolia.
Just. Ja mikä on ikävää, nykylain vuoksi kukaan ei suojele meitä kannabiksen vaikuttavien aineiden luonnollisen tasapainon rikkomiselta.
- Tutkija Iisal
Kannabis aiheuttaa 99% kaikista raiskauksista.
- ----
ne jälkipöhnät on just parhaita XD
- Huolestunut_äiti
"Jälkipöhnät" ovat merkki vakavasta kannabis-myrkyn yliannostuksesta! Rasvaliukoinen myrkky varastoituu aivoihin ja jatkaa rappeuttavaa työtään pahimmillaan kuukausia! Tappava veritulppa voi kehittyä aivoihin, vaikka kannabis-myrkytyksen ensioireet olisivat jo ohi. Jo viisi käyttökertaa aiheuttaa pysyviä muutoksia aivoissa ja vakavia hermovaurioita. Yliannostus voi tappaa jo kerrasta! Muistakaa, että kyseessä on kuitenkin yksi myrkyllisimmistä kasveista, mitä luonnossa tavataan! Vastuuttomat kuoleman kauppiaat ovat myös jalostaneet kannabis-myrkystä entistä tappavampia ja koukuttavampia lajikkeita!
Totuudenmukaista ja puolueetonta tietoa kannabis-myrkystä ja kuoleman kauppiaista:
http://www.irtihuumeista.fi/ajankohtaista/kannanottoja/kotikasvatus_ei_tee_kannabiksesta_vaaratonta_-_kannanotto- sdfgsdfsdfg
Kannabis ei ole vaaratonta, mutta se on kuitenkin maailman vähähaittaisin päihde, ja myös tämän maailman valehdelluin asia, josta juuri mainitsemasi kannabisuskonnollinen järjestö (eli Irti Huumeista ry) on valehdellut Suomessa eniten.
- pedon merkki
Vitt* mitä pask**!
kui sä edes kehtaat valehdella tollasta? ymmärrätsä edes pelle mitä sä puhut?
Haista lehmä vitt*! - Alkoholistinvaimo
." Laiton se on siksi, että se on haitallista käyttäjälleen."
Ja alkoholi ja tupakka ei oo sit yhtään haitallista käyttäjälleen kun ne on laillisia? Huh huh
- pedon merkki
http://www.youtube.com/watch?v=C7v95Qp62Ng
Siin on sulle sitä tulppaa missä sun pääs möyrii ympäriämpäri! hamppu on 6000-8000 vuotta ellei pidempääki tunnettu lääke kasvi ja perinne monissa kulttuureissa ympäri maailmaa niin idässä ku lännessä. kannattais ottaa asioista selvää ennen ku latelet näitä naurettavia "totuuksia" joita länsimaailma on viljelly täällä vuosikausia. huumesota jota jenkit vieläki yrittää mainosaa,tosin kansa ei tätä päätä vaan ne kasvottomat herrat siellä muurien takana. nyt onneks asiat alkaa pikkuhiljaa oikenemaan ja ihmiset saa sitä mitä ihmisten pitää saada,oikeutta! hamppu on yksi niistä oikeuksista. ikävä kyllä täytyy sanoa että sun (huolestunut_äiti) totuus on pelkkää probaganda paskaa jota sä et näytä ymmärtävän alkuunkaan vaikka aikuinen oletkin eli oot eläny vaa pelkässä harhassa . hamppu on pelastanu mut monilta mielen ongelmista mutta oot oikeessa,se ei kaikille sovi mutta ei sovi moni muukaan (tupakka,alkoholi,kahvi ja jne...) mieti vitt* aivoillas! - xdtääkeskustelu
Kannabiskeskustelut internetin keskustelupalstoilla ovat mitä mainiointa huvia, vain harvat ja valitut pystyvät tekemään rationaalisia argumenttejä. Eniten minua henkilökohtaisesti huvittavat tunteikkaat kannabiksen puolestapuhujat esim. pedon merkki. Tekstisi antaa sinusta hieman vajaan kuvan, anteeksi nyt vain. :/ Etkö tajua, että huolestunut_äiti on trolli? Valoja päälle.
ps: khat on luokiteltu vähiten haitalliseksi päihteeksi mm. Science select commiteen tutkimuksessa. ¨
pss: Minulla on usean vuoden kokemus kannabiskasvin polttamisesta.- pedon merkki
no se on kiva jos on hauskaa,pitäähän sitä välillä olla hauskaakin :D mut joo,ei tää huol._äiti vaikuta kovinkaa paljoo trollilta (paitsi nää samalla nikillä ratsastajat) tai sitte päässä vippaa ja pahasti? mua vaa vit*ttaa tollaset valheelliset paskapuheet,ei mua kiinnosta tieteillä mitään rationaalisia argumentteja,mä sanon asiat suoraan.
"ps: khat on luokiteltu vähiten haitalliseksi päihteeksi mm. Science select commiteen tutkimuksessa."
Totta,Khat on vähemmän haitallisempi ku kannabis. onhan noita muitaki vähemmän haitallisia päihteitä ku kannabis. Riippuu myös paljon ihmisestäki mikä on haitallista ja mikä ei. - äänen lähde
Khatin käyttöannostusta ei voida kuitenkaan monikymmenkertaistaa kuten kannabiksen käyttöannostus voidaan, ja lisäksi khatin kasvatus on erittäin epäekologista suuren vedenkulutuksen johdosta. Monissa paikoissa khatin viljely on johtanut lopulta vesipulaan.
Khat on siis monellakin tavalla kaukana vähähaittaisemmasta päihteestä kuin kannabis, jonka normaali päihdekäyttöannostus voidaan monikymmenkertaistaa ilman ongelmia, eikä sen kasvatus ole epäekologista millään tavalla. Lisäksi kannabis kuuluu niiden kasvien harvinaiseen joukkoon, joiden sanotaan olevan C4-kasveja. Jos et asiasta mitään ymmärrä, nykyaikana netti auttaa tumpelompaakin avartamaan maailmaansa. Sitä soittotaidotonta peräkammarin olmipoikaakin, joka valehtelee netissä eläkkeensä turvin ihan joka päivä.
Kannabiksen normaalin päihdekäyttöannostuksen moninkertaistaminen tehdään lääkekäytössä, jossa samanaikaisesti todistetaan se, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde.
Minkään muun huumeen tai päihteen normaalia päihdekäyttöannostusta ei voida moninkertaistaa monikymmenkertaiseksi ilman, että ongelmat kasvavat suoraan suhteessa annostuksen kasvun kanssa - ainoastaan kannabiksen kanssa tämä onnistuu.
Väitteesi on niin khattia kanssa, mutta samaa selitystähän pidät yllä joka puolella, ja vaikka asiaasi on käsitelty moneen kertaan ja lopulta olet aina jättänyt ennenkin vastaamatta, niin silti kirjoitat samat tekstisi aina uudelleen ja uudelleen jonnekin. Olet ihan kuin Pallarikin, samanlainen tapaus. Psyykehäiriöinen ja selkeän pakko-oireinen.
Sinulla ei ole kokemusta mistään muusta kuin vain vuosia jatkuneesta netissä valehtelusta. - pedon merkki
äänen lähde kirjoitti:
Khatin käyttöannostusta ei voida kuitenkaan monikymmenkertaistaa kuten kannabiksen käyttöannostus voidaan, ja lisäksi khatin kasvatus on erittäin epäekologista suuren vedenkulutuksen johdosta. Monissa paikoissa khatin viljely on johtanut lopulta vesipulaan.
Khat on siis monellakin tavalla kaukana vähähaittaisemmasta päihteestä kuin kannabis, jonka normaali päihdekäyttöannostus voidaan monikymmenkertaistaa ilman ongelmia, eikä sen kasvatus ole epäekologista millään tavalla. Lisäksi kannabis kuuluu niiden kasvien harvinaiseen joukkoon, joiden sanotaan olevan C4-kasveja. Jos et asiasta mitään ymmärrä, nykyaikana netti auttaa tumpelompaakin avartamaan maailmaansa. Sitä soittotaidotonta peräkammarin olmipoikaakin, joka valehtelee netissä eläkkeensä turvin ihan joka päivä.
Kannabiksen normaalin päihdekäyttöannostuksen moninkertaistaminen tehdään lääkekäytössä, jossa samanaikaisesti todistetaan se, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde.
Minkään muun huumeen tai päihteen normaalia päihdekäyttöannostusta ei voida moninkertaistaa monikymmenkertaiseksi ilman, että ongelmat kasvavat suoraan suhteessa annostuksen kasvun kanssa - ainoastaan kannabiksen kanssa tämä onnistuu.
Väitteesi on niin khattia kanssa, mutta samaa selitystähän pidät yllä joka puolella, ja vaikka asiaasi on käsitelty moneen kertaan ja lopulta olet aina jättänyt ennenkin vastaamatta, niin silti kirjoitat samat tekstisi aina uudelleen ja uudelleen jonnekin. Olet ihan kuin Pallarikin, samanlainen tapaus. Psyykehäiriöinen ja selkeän pakko-oireinen.
Sinulla ei ole kokemusta mistään muusta kuin vain vuosia jatkuneesta netissä valehtelusta.psyykkiset ongelmat tekee kannabiksesta vaarallisempaa tiettyä ryhmää kohtaa. sen takia mä pidän kannabista vaarallisempana
- Esykki
pedon merkki kirjoitti:
psyykkiset ongelmat tekee kannabiksesta vaarallisempaa tiettyä ryhmää kohtaa. sen takia mä pidän kannabista vaarallisempana
Psyykkiset ongelmat tekee jokaisesta päihteestä tiettyä ryhmää kohti vaarallisempaa, sen takia mä pidän yleisesti kaikkia päihteitä sellaisina, että tiettyä ryhmää kohti jokaisesta päihteestä tulee jollekin aina ongelmia.
- pedon merkki
Esykki kirjoitti:
Psyykkiset ongelmat tekee jokaisesta päihteestä tiettyä ryhmää kohti vaarallisempaa, sen takia mä pidän yleisesti kaikkia päihteitä sellaisina, että tiettyä ryhmää kohti jokaisesta päihteestä tulee jollekin aina ongelmia.
joo ja tätä asiaa voidaan jankuttaa vaikka tuomiopäivään asti eikä se siitä muutu mihinkään.
- sdfgsdfsdfg
pedon merkki kirjoitti:
joo ja tätä asiaa voidaan jankuttaa vaikka tuomiopäivään asti eikä se siitä muutu mihinkään.
Eikä sekään muutu, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde. Jokainen päihde voi aiheuttaa ongelmia joillekin, mutta suurin ongelma on kuitenkin vain se, että eniten ongelmia aiheuttava päihde on laillista, ja vähähaittaisin taas kiellettyä. Tietysti jos on tarkoituskin aiheuttaa yhteiskunnassa pahoja päihdeongelmia, niin siihen nykyinen päihdepolitiikka tietysti on paras.
- MorJorPloh
sdfgsdfsdfg kirjoitti:
Eikä sekään muutu, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde. Jokainen päihde voi aiheuttaa ongelmia joillekin, mutta suurin ongelma on kuitenkin vain se, että eniten ongelmia aiheuttava päihde on laillista, ja vähähaittaisin taas kiellettyä. Tietysti jos on tarkoituskin aiheuttaa yhteiskunnassa pahoja päihdeongelmia, niin siihen nykyinen päihdepolitiikka tietysti on paras.
Mikkehän se totesi, että kannabis on vähähaittaisin, eikä muita ole kyetty vähähaittaisemmiksi osoittamaan vaikka aikaa on ollut jo monta vuotta. Kannabis on siis maailman vähähaittaisin päihde.
- Pronti
MorJorPloh kirjoitti:
Mikkehän se totesi, että kannabis on vähähaittaisin, eikä muita ole kyetty vähähaittaisemmiksi osoittamaan vaikka aikaa on ollut jo monta vuotta. Kannabis on siis maailman vähähaittaisin päihde.
Mikke on kyllä mahtava.
- Nuurokki
Pronti kirjoitti:
Mikke on kyllä mahtava.
Maailman parashan se Mikke on.
- myssy4
ei nyt tossa vaiheessa oo viel mitää hätää , ainoo mikä auttaa nii älä polttele säännöllisesti (tai mielummin ei ollenkaa) . mieti niitten oloi jotka polttanu hatsii yli 5 vuotta ...
- pedon merkki
15 vuotta polttanu enkä huomaa mitään kummallista? jos keho tai mieli alkaa varottelee niin lopeta,ei se sentään mitää heroiinia ole et helppoa on lopettaa polttaminen,itellä on välillä kuukauski paussia eikä oo mitään ongelmaa olla ilman vaikka mä oon sentään välillä polttanu enemmän tai vähemmän.
- ↔!·
Itse en ole havainnut päivittäisestä pössyttelystä mitään skitsoiluja tms. Mutta joka iltainen käyttö aiheuttaa seuraavana päivänä sellaisen _apaattisen väsymyksen_ joka on aivan suoraan verrattavissa alkoholikrapulaan siinä mielessä ettei mitään järkevää saa tehtyä.
Harmittomia päihde - no ei todellakaan ole. - Slaine
↔!· kirjoitti:
Itse en ole havainnut päivittäisestä pössyttelystä mitään skitsoiluja tms. Mutta joka iltainen käyttö aiheuttaa seuraavana päivänä sellaisen _apaattisen väsymyksen_ joka on aivan suoraan verrattavissa alkoholikrapulaan siinä mielessä ettei mitään järkevää saa tehtyä.
Harmittomia päihde - no ei todellakaan ole."siinä mielessä ettei mitään järkevää saa tehtyä."
Mitäköhän järkevää tekemistä sinulla erityisesti olisi?
- Hasan a
Mä vedän piikillä hasista. Auttaa reumaan. Lääkärin määräys.
- jumipää
Joitakin se kuulemma ahdistaa, mut mä vedän hatsit ja hymyilen vaan!!!
- hyvähyvä jätä pois
niinpä, itse en ole aineisiin koskenut enkä koske. ei maistu alkokaan.
ottaa päähän että noita vaikutuksia vähätellään ja jopa ainetta suositellaan kipujen hoitoon. Ymmärrän siinä vaiheessa, jos on jotain syöpää ja potilas on terminaalivaiheessa että kivut on todellakin sietämättömät.
aina se käyttö, se vähäinenkin käyttö, muuttaa ihmistä.- Jotainfaktaa
Kannabiksella tiedetään olevan Huippuhyvät terveysvaikutukset:
1. Syöpä
Marihuanan aktiiviset yhdisteet kannabinoidit estävät eläinkokeissa kasvaimen leviämistä ja tappavat syöpäsoluja. Länsimaiden terveysviranomaiset ovat tienneet tämän jo pitkään, mutta ovat silti jatkaneet tiedon pimittämistä, jotta kannabis pysyisi kiellettynä ja lääketeollisuuden tuotot turvattuina. Kannabinoidireseptoreita CB1 ja CB2 aktivoiva THC toimii samalla tavoin kuin elimistön luonnollisesti tuottamat endokannabinoidit. Tutkijoiden mielestä THC:tä tai vastaavia synteettisiä aineita voitaisiin käyttää kohdennetusti näiden reseptorien aktivoimiseen esimerkiksi keuhkosyövän hoidossa.
2. Touretten oireyhtymä
Touretten oireyhtymä on neurologinen tai neurokemiallinen oireyhtymä, jonka keskeisiä oireita ovat tic-liikkeet (äkilliset ja nopeat nykäykset ja liikkeet) sekä tahattomat äänet tai sanojen toistelu. Tri Kirsten Mueller-Vahl Hannoverin lääketieteellisestä yliopistosta johti tutkimusta kannabinolin (CBN) vaikutuksista 12 aikuiseen Tourette-potilaaseen. Tutkijat havaitsivat jo yhden annoksen kannabinolia vähentävän merkittävästi oireita useiksi tunneiksi verrattuna plaseboon.
3. Kouristukset
Kannabis on lihasrelaksantti ja sillä on todistetusti kouristuksia vähentäviä vaikutuksia. Se on hyvin tehokas hoito kouristuksiin ja siitä todistuksena on useiden potilaiden kertomuksia, miten he ovat kyenneet toimimaan paremmin ainoastaan marihuanaa käyttämällä.
4. Migreenit
Siitä lähtien kun marihuana hyväksyttiin Kaliforniassa lääkekäyttöön, ovat lääkärit raportoineet hoitaneensa yli 300.000 potilaan migreeniä marihuanalla, mihin tavalliset lääketieteen lääkkeet eivät kyenneet.
5. Silmänpainetauti (glaukooma)
Marihuanan käyttö glaukooman hoitoon on ehkä parhaiten dokumentoitu. Yksikään tutkimus ei ole pystynyt osoittamaan vääräksi marihuanan tehokkaita ja suotuisia vaikutuksia glaukoomapotilaissa.
6. MS-tauti
Marihuanan vaikutukset MS-tautiin tulivat näkyvästi julkisuuteen, kun entinen keskusteluohjelmien vetäjä Montel Williams alkoi hoitaa MS-tautiaan marihuanalla. Kannabinoidit auttavat tämän kohtalokkaan sairauden neurologisiin oireisiin ja lihaskouristuksiin.
7. ADD ja ADHD
Etelä-Kalifornian yliopiston tutkimus vuodelta 2012 osoitti selvästi, että marihuana on täydellinen vaihtoehtohoito Ritalinille ja mikä parasta täysin ilman sen haittavaikutuksia.
8. Crohnin tauti ja ärtyneen suolen oireyhtymä
Marihuanan on osoitettu helpottavan näiden kroonisten tautien oireita, sillä se lievittää pahoinvointia, ripulia ja ylävatsan kipuja.
9. Alzheimerin tauti
Scripps Instituutti todisti jo vuonna 2006, että marihuanan THC estää Alzheimerin taudissa aivoihin kertyvää amyloidiplakkia.
10. PMS, eli kuukautisoireet
Samalla tavoin kuin marihuana tehoaa suolistovaivoihin, sitä voi käyttää myös kuukautisia edeltävien oireiden lievittämiseen, kuten lihaskramppeihin ja epämukaviin vatsan alueen tuntemuksiin. Marihuanan käyttö PMS-oireisiin juontaa juurensa jo kuningatar Victorian ajoista.
Todisteiden mukaan kannabis tehoaa parhaiten tuoreena - asdsdassssda
miksi te narkit toistatte itseänne kokoajan ja vielä pitää kaivaa monta vuotta vanha ketju esiin että voit avautua samasta paskasta! menisit sinäkin vaikka töihin!!
- polttakootjoshuvitaa
mulle ihan sama että jos polttaa. en ite polta, mut ei mua haittaa jos jotkut polttaa. oma valinta se on jos alkaa polttamaan ja pilaa ite elämänsä.
- keijoq
Sattumaa vai ei.. Pari päivää sitten join bissen ja poltin pari jointtia,jonka seurauksena tuli aivoveritulppa,tosin hetkellinen.Näkö sumentu silmästä puoleks tunniks. Olen polttanut vuosia eikä mitään aiemmin. Saa nähä mistä johtuu loppuviimein..?
- w455
Korkea kolesteroli? Oletko syönyt kenties hampurilaisia?
- Yliherkkyys
joillain harvoilla ihimisillä on kannabikseen yliherkkyys ns "allergia" oo ilonen vaan
- Nainen.1977
Itselläni kannabiksen päihdyttävä vaikutus on tasan tarkkaan joka kerta kadonnut sen noin kolmen tunnin jälkeen ja olen palautunut täysin normaaliksi.
Ei tuo ihan psykoosiltakaan kuulosta. Oletko varma että olet käyttänyt puhdasta kannabista etkä muuntohuumeita?
Hyvin todennäköisestihän koko aloitus ja vitsi ja valhetta. :D- 2w34t
Ihmiset ovat erilaisia ja joidenkin mieli voi tehdä tepposet. Nähkääs, ihminen pystytään hypnotisoimaan näkemään vaikka lentäviä Aku Ankkoja vaikka olisi täysin selvinpäin. Ihmiset ovat hyvin suggestioalttiita ja jos pelkää tulevansa hulluksi niin voi olla että jonkun ihmisen tapauksessa myös näin käy. Itsessään, noin niinkuin lääketieteellisessä mielessä kannabis on paljon alkoholia turvallisempaa. Alkoholi aiheuttaa myös herkemmin psykoosin.
- kemistä.terve
2w34t kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia ja joidenkin mieli voi tehdä tepposet. Nähkääs, ihminen pystytään hypnotisoimaan näkemään vaikka lentäviä Aku Ankkoja vaikka olisi täysin selvinpäin. Ihmiset ovat hyvin suggestioalttiita ja jos pelkää tulevansa hulluksi niin voi olla että jonkun ihmisen tapauksessa myös näin käy. Itsessään, noin niinkuin lääketieteellisessä mielessä kannabis on paljon alkoholia turvallisempaa. Alkoholi aiheuttaa myös herkemmin psykoosin.
Silti alkoholin aiheuttamalle psykoosille eli Delirium Tremens -tilalle voidaan jopa Kummeleissä naureskella ja yhteiskuntaan työllistävä vaikutus on rajaton, kun katkot, a-klinikat ja päihdehoitajat ja lääkärit saavat oman siivunsa tästä onnettoman alkoholia käyttäneen kokemuksista :(
- Hissimies
Olen poltellut jo 2 vuotta suunnilleen 4 kertaa viikossa ja en ole huomannut mitään vaivoja silloin tällöin pientä pöhnää. Kuljeskelen joka päivä töissä ja teen erilaisia hommia ja harrastan paljon liikuntaa. Salillakin käyn.
- Niinpässi
"Valtaosalle kannabiksen käyttäjistä ei aiheudu todettavaa fyysistä tai psyykkistä haittaa edes pitkäaikaiskäytössä (Lancet 1995)"
- Jointtii
Moro! Mulla kans ollu nyt samoja oireita ja ehkä 5-6 kertaa poltellut. Lähtikö olosi jo pois? Mulla samoja oireita seuraavana päivänä ja kestänyt jo 3 päivää. Menikö ohi?
- Maratok
Vastailet sitten Antti taas itsellesi monen vuoden jälkeen. Kyllä sinä niin hullu olet.
- Jointtii
?. Kysyin koska tämä huimaus on minulla ollut vähän aikaa ja haluan saada selville lähteekö tämä?
- Jenkkamies_Orig
Jointtii kirjoitti:
?. Kysyin koska tämä huimaus on minulla ollut vähän aikaa ja haluan saada selville lähteekö tämä?
Vastaamalla viisi vuotta vanhaan keskusteluun? Ei lähde Antti sinulta se huimaus päästä varmaan koskaan.
- Anonyymi
Jenkkamies_Orig kirjoitti:
Vastaamalla viisi vuotta vanhaan keskusteluun? Ei lähde Antti sinulta se huimaus päästä varmaan koskaan.
No nämähän ovat niitä huimausaineita... Eikö se tavoite näissä ole saavuttaa huimaustila? Mitä te valitatte?
- Lindströmiä.kyselkää
Niin tai näin, mutta lentokone terrosimille kuten eduskunnan häpeäpilkun sopimattomalle työsuhde edun käytölle saatava loppu, Homot eikä lesbot kuten homokludeilla perseitä läpsyttävät
puolueiden puolujohtajat ei kuulu normaaliin yhteiskuntaan ainakaan Euroopassa. Eikä myöskään narkkarit. Taitaa mennä Vihreillä puheenjohtaja hankinta osto hommaksi, mitenkähän sinisen menneisyyden joukoista, olisikohan sieltä apua. Löytyykö Vihreiltä hillotolppaa tai hyvin pehmustettua takapaksia. Löytyykö rahaa? - Anonyymi
Kannabista on nauttinut liikaa jos syke alkaa takoa villisti
- Anonyymi
En tiedä mitä mieltä Maria Ohisalo on kannabiksen ja yleensäkin kannattamiensa huumeiden vaikutuksesta, enkä halua tietääkään. Sen tiedän vaan että kaikki huumeveikot voi laittaa Siberian suolakaivokseen.
- Anonyymi
Itse poltellut noin 2-3 vuotta. Joillekkin kannabis sopii, joillekkin se on tosi yksilökohtaista millaisia oireita keillekkin tulee, mutta ei hätää muutaman päivän poltteluista et tule todennäköisesti saamaan mitään.
- Anonyymi
Joo oon tosi myöhässä mutta itsekkin tuli nyt polteltua eilen ehkä viidettä kertaa koskaan ja toista kertaa se kolahti oikein kunnolla ja tänään on tuntunut samanlaisia oireita. Enkai jää tällaiseksi?
- Anonyymi
No sinä olet jäänyt tuollaiseksi, tyhmyytesi ja epärehellisyys periytyy geeneissä. Olet typerää itse keksimää tarinaasi postanut palstoille ainakin vuodesta 2012 lähtien. Nyt sinulla on vain alkanut esiintymään entistä enemmän kirjoitusvirheitä, taidat juopotella ankarasti, alkoholidementiaa pukkaa, sama helposti tunnistettava tyyli silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4946452Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2872385Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301092
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel90882- 39764