Kertokaa hyvät kanssapalstailijat PARAS KEINONNE TULLA RASKAAKSI!!!olen 2 ison lapsen äiti. Olemme jo jonkin aikaa yrittäneet uuden mieheni kanssa mutta...taas tänään menkat...yllätys yllätys...alkoivat!!! Mua itkettää!!!! KERTOKAA ihan kaikki konstinne jotka ovat toimineet kaikki poppakonstinnekin....EN JAKSA TÄTÄ!!!
Auttakaa mua!!
19
3937
Vastaukset
- Tässä vinkkiä :)
Itselläni oli myös vaikeuksia tulla raskaaksi, mutta näiden avulla hedelmöitys onnistui jo toisesta kierrosta, aloin testailemaan aina kymmenentenä kiertopäivänä (kuukautisten ekasta päivästä laskettuna)
Ostin näitä citymarketista ja hintakaan ei päätä huimaa 9.95e tuo paketti missä 10kpl tikkuja. Kun tikku näyttää positiivista, kannattaa harrastella samana sekä seuraavana päivänä ainakin kerran, näin meillä tärppäs :) Voimia ja onnea yrittämiseen :)
http://www.pregcheck.fi/tuotteet/ovulaatiotesti/ - ekriogonmfd
raskausvitamiineja ja greippimehua
RASKAUSVITAMIINIT???mitä ne on???????
- 23+2
Vauvakuumepalstalla saanet enemmän vertaistukea. Minkä ikäinen olet? miten kauan yrittäneet? Itse lähtisin herkästi tutkimuksiin. Onko uudella puolisolla lapsia aiemmista suhteistaan?
- .......
Me olemme varsin menestyksekkäästi käytetty ihan sitä vanhaa ja perinteistä keinoa, eli seksiä. Tietysti haikaranpesiäkin voi kokeilla katolle rakentaa.
Tässä konsteja ja ne konstit eivät ole tärkeyjsärjestyksessä:
1. Syö joka päivä ruokalusikallinen hunajaa (saatetaan luokitella terveystuotteeksi)
2. Vähennä stressi minimiin (stressihormoni hidastaa)
3. Kun peset astianne astianpesukoneessa, niin pese pesuainepesun jälkeen myös vedellä (mitä vähemmän pesuaineita joutuu elimistöön, niin sitä parempi)
4. Käytä sellaisia vitamiineja, joita haluat käyttää tai tunnet tarvitsevasi (tietenkin raskauden aikana voi vaihtaa merkkiä ja muulloinkin)
5. Yritä raskaaksi saunan jälkeen (sauna rentouttaa lihaksiakin)
6. Käy akupunktiossa (neulat vapauttavat ns. pisteitä kehossa)
7. Polje kuntopyörällä (ei tarvitse raskasta liikuntaa)
8. Huuda henkisesti, älä ääneen (voit olla varma, että huuto kuuluu ja saat vastaukset puolen vuoden aikana)
9. Syö banaaneja ja omenoita (perushedelmistäkin saattaa olla apua)
10. Vaihda kahvi johonkin muuhun tai vähennä kahvia (jos juot kahvia)- :)
Tästä 10 listasta puuttuu kylläkin se olennainen, eli harrastakaa seksiä joka toinen tai joka kolmas pv ni ei tarvi itään ovistikkuja tms ja varmasti tulet raskaaksi, jos ei ole mitään vikaa kummassakaan :D
- pikkunen :)
mulle autto se kun unohtaa lapsenteon :) ajattelin tulevaa leikkausta ja sovimme ettemme mieheni kanssa ettei nyt tehdä yhtään mitään ennen operaatioo ja yksi kiihkeä yö riitti ja nyt viikkoja 18 :D
Ai sen teidän yön piti ihan kiihkeäkin olla ja kokonainen yökö ja ettekö päässeet nukkumaankaan;) Varmaan raskasta;) Mulla kai oli kaksi tuntia kestävä sauna-ilta;)
- pikkunen :)
no onhan mun nukkutavakin kun noita muitaki lapsia on, mutta niin nyt vaan kävi.. enivei en mä nyt sen enempää meijjän yksityiselämästä kertoile, mutta mun vinkki on unohda lapsenteko ja keskity johonkin muuhun juttuun, stressi ja ajattelu tärppäämisestä ei helpota yhtään.
- ;)
Greippimehua -tuntuu olevan tehokasta ;)
- terkka80
Eiku pitää seisoa päällään 30 min yhdynnän jälkeen. Pakko kai sinne kohtuun on jonku silloin uida...
- Dannal
Yksi parhaista keinoista on stressaamisen lopettaminen. Itse yritin miehen kanssa lasta melkein vuoden tuloksetta ja stressasin asiasta paljon. Päätettiin, että lopetetaan yrittäminen ja tulee jos on tullakseen --> tärppäsi heti seuraavasta kierrosta!
- niiskuneiti 79
Auttakaa minuakin. Olen reilu 30 vuotias kolmen lapsen äiti. Minulla on kova vauvakuume. Ongelma on se että olen sairastunut psykoosiin tai pahin on jo ohitse. Kysyisin onko kenelläkään tietoa siitä voiko raskausaikana käyttää mitään psykoosilääkkeitä?
Raskauden aikana voi käyttää psyykosilääkkeitä. Olen ollut 14-vuotiaana psykoosissa ja nyt olen 27-vuotias. Lääkäri selvittää ihan hyvin lääkeasioita. Ja sinulle, joka vastasit kiihkeyteen ja nukkumiseen, niin en odottanut niistä vastauksia. Mut on hakattu noin kaksi vuotta sitten tomfapampulla ja huumorini saattaa olla sekavaa ja ajatus saattaa hyppiä.
Sitä en meinaa käsittää, että jos ihminen käy keskustelemassa hoitajalla, niin sitä keskustelussa käymistä jotenkin ikään kuin halvennetaan. Jos nainen tai mies käy syöpähoidoissa, niin sitä halventamista ei sitten esiinny. Jos nainen käyttää ehkäisyä, niin sitten nainen saattaa käydä ehkäisyneuvolassa. Jos nainen haluaa jutella ja ei ole esim. aviomiestä kelle jutella niin sitten nainen saattaa käydä mielenterveystoimistossa. Minä hyväksyn minun pojan. Minä hyväksyn minun raskauden. Hyväksyn myös itseni.
- ainolle juustoja
Sä olet kuule ainorasmus niiiiin tutkalla, että sun todella olisi ollut viisaintsa jättää lapset tekemättä. Säälimme poikaasi. Kuvastakin jo näkee, että seroquellisi sun muut psykoosinamusi ovat saaneet tuhoa aikaan. Tee itsellesi palvelus ja steriloidu mahdollisimman pian. kiitos ja hei. Saako muuten psykoosissa syödä sulatejuustoa? :D :D
- AuttaaAina
maca jauhetta tai kapseleita, lisäävät miehellä siittiöiden liikkuvuutta ja naisella hedelmällisyyttä.
Mitä on maca-jauhe??mistä sitä saa ja onmo kallista? Miten sitä otetaan, onko pahan makuista? entä kapselit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257047Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291128- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43763