Mällit omalle naamalle!

mällimake

Olen yrittänyt saada mällit lentämään omalle naamalle, mutta ei onnistu.
Olen maannut selälläni jalat seinää vasten, mutta hyvä kun edes napaan asti lentää :(

38

6997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Giimaboy

Kiihota itteäs pitkään ja runkaa kunnolla. Sitten nojaa taakse päin kun tulee. Ittellä toimii. Välillä jakaukseen asti lentänyt.

• lennättelijä

ole noin 1viikko runkkaamatta ja tumputat monta kertaa peräkkäin siihen rajalle ja pidättelet ja sit annat vaa mennä ni kyllä lentää naamalle ja paineella samassa saat kunnon orkun ;)

• mällimake

Miten kukaan voi olla viikon runkkaamatta? Minä runkkaan 2-3 kertaa joka päivä.
        Toimiiko eturauhasen stimulointi mällien pituuden kasvattamiseen?

• dhfdhdhf

miksette hiero kädestä naamaan

• kokeillut

Pitkä runkku pokee katellen tms. sit lattialle selälleen ja kippaa jalat yläkautta pään taakse ja päästä mällit, takuulla saat naamalle tai suuhun kun tähtäät...

• ru

Eikö olisi helpompaa runkata toiselta mieheltä mällit naamalle tai ottaa suihin Minä olen runkannut naamalle ja ottanut suihinkin mällit hyvää on

• kolö

Melkoinen vesseli olet :)

• ss

Minä nuorenpana pystyin imemään omaa kaluani tuli otettua monia kertoja itseltä suihin Nyt vanhenpana olen imenyt toisen kalusta spermat suuhuni ja niellyt imisin
        enempikin jos ois halukkaita imettäjiä joensuussa päin

• munat3
        ss kirjoitti:

Minä nuorenpana pystyin imemään omaa kaluani tuli otettua monia kertoja itseltä suihin Nyt vanhenpana olen imenyt toisen kalusta spermat suuhuni ja niellyt imisin
        enempikin jos ois halukkaita imettäjiä joensuussa päin

käviskö molemmin puolin imut? laita sähkö-postii
        [email protected] jos kiinostaa ;)

• kalle5v

miksi jok haluasi mälit naamalle mikä mäli edes on

• kuudesti laukeava

kannatttaa ostaa flesari ja sitten laueta siihe niin lujaa ettäroiskuaa joka paikkaan.

• Teetnäin

Mene sängylle selinmakuulle ja sitten nosta jalat kattoa kohhden, nosta lantio kohden kattoa niin että se irtoaa sängyltä ja vain yläselkäsi ja niska on sängyllä, kalu on tuolloin kasvojesi yläpuolella. Voit tukea toisella kädellä itseäsi että pysyäksesi paremmin tuossa asennossa. Voit myös tehdä puoli-kupekeikan taaksepäin jolloin olet tuossa edellä selostetussa asennossa, taivutata selkääsi ja tuolloin polvet saattavat jo olla sängyn pinnalla, kalusta on enää lyhyt matka kasvoillesi. Olen imenyt omaa kalua tuossa asennossa. Sitten vaan runkkaat ja saat kaiken sperman kasvoillesi tai suuhusi.

• GRRRRRRRRRRRRRRR

Heitä ne mällit mielummin mun naamalle..

• äijäsipuli

äijä

• pruuutta

Yksinkertaisesti kysymys on siitä, että kusitykkisi putki on niin mittava halkaisijaltaan, että mehusi rientävät ulos niin paksuna virtana, että eivät jaksa lentää kauas. Purista sormillasi terskan aukkoa pienemmäksi tai jos esinahkasi riittää seisokissakin sen päälle, kiristä sillä. Uskon, että silloin paine putkessasi kasvaa ja mahlasi lentää (tosin ohuempana suihkuna) haluamasi matkan.

• treenisami

Jaa...ittellä toi putken aukko kans aika ison näköinen. Normisti lentää kylläkin rinnalle ja joskus kaulalle ja joskus (mutta tosi harvoin) on saanut pyyhkiä silmäkulmasta asti... en sitten tiiä johtuuko siitä että pinnistelen aina viimeseen asti ennen kun annan lentää tai sitten että lihakset (vatsa/lantio/reiden) on tullu treenattua kohtuullisen hyvään kuntoon ja ton mälläämisekin otan vähän niin kuin treeninä :)

• EnnenLensi40v

Nuorempana lensi jopa parin metrin päässä olevaan seinään ;D Se olikin sillon kolmekymppisenä se, nyt ei ole ollut edes haluja saati kykyjä viimeiseen viiteen vuoteen...

• Himorunkkari

Kiva katella, kun spermat lentää metrien päähän. Se jotenkin kiihottaa, vaikka oon hetero. Itelläni lentää enään noin puoli metriä. Mutta orkku tuntuu kivemmältä kuin ennen... en tiä?
      Mutta sperman maku on kyllä kivaa maistella, varsinkin oman.

• Hyvältämaistuu

Oo kuukauden tai kaks tekemättä mitään ni varmasti onnistuu

• Minäkin olen tuota kokeillut. On vaan niin että kun alkaa tavaraa tulla omasta kasvoille,on ikäänkuin jo se paras hetki mennyt. Kun olen ollut parkkipaikalla liivit päällä ja kaveri on antanut lastin kasvoille on se tuntunut kyllä paljon kiihottavammalle. Paras koskaan tilanne on ollut kun kaveri runkkasi ja antoi minun runkata lastin kasvoilleni ja seuraava odotteli parin metrin päässä kaluaan runkaten. Jouduin pidättelemään orgasmin tuloa kun halusin tuon toisenkin ja hän työnsikin kalunsa muitta mutkitta suuhuni. Spermaa olikin jo kasvoilla ja nenän reissä ja nyt tuo terska paisui suussa kovemmaksi. Tiesin etten kestä vaan nyt tulee tunne pääsi vallalle. Tuo nouseva tunne,muutama sekunti orgasmiin jota ei voi enään pysäyttää ja niin minulta tuli ensimmäinen ruiskahdus-muttta samalla alkoi tulla spermaa suuhunkin-yksi -kaksi -kolme voimakasta suihkua kun minultakin lensi monta kertaa. Niin voimakas orgasmi että vähän aikaa silmissä sumeni ja tuntui että spermaa lentää joka suuntaan ja suussa on yhä enemmin. Nytkin tuota muistellessa seisoo ja tekee mieli taas laittautua liiveihin ja lähteä ajelulle

• Joolaus

Juuri masturboin ja ekaa kertaa sain omat mällit naamalle... Se vaan läsähti tohon oikean silmän alle.

• ponnaripoikaaaaa

maistoitko

• Reipanit

Mä saan lentämään naamalle jalat seinää vasten. Aurinkolasit ettei lennä silmiin kirvelee aikalailla. Kun vielä ottaa homman videolle voi nauttia seuraavalla runkkauksella

• Anonyymi

Mulla on vahvuudettomat lasit ja ihan vain tätä varten. Pokat maksoi 37 euroa specksaverilta ja vielä sovittivat ettei pyöri päässä. Otat vain sopivan kokoisilla okulaareilla ettei spermat lennä ylä tai alapuolelta silmille. Aurinkolaseissa ei näe kunnolla kun roiskasee omasta tai kaverin kyrvästä spermat naamalle. Hiton seksikästä kun sen hetken näkee ja sen jälkeen kun näkee peilistäkin kuinka mälli valuu laseilla ja naamassa.

• Anonyymi

Amatöörit meitsillä lentää iha vaa selälläni maatessa omalle naamalle (ei ole vitsi)

• Anonyymi

Nuorempana taivuin niin että pystyin ottamaan terskani suuhuni, laukesi omaan suuhun, nykyään ei enää onnistu mutta spermat pystyn kasvoilleni ruiskuttelemaan.

• Anonyymi

Sama juttu. Ei taivu enää vaikka kuinka yrittäisi. Tuli tehtyä tuota saunassa ja omassa sängyssä. Lauteiden tai sängyn reunasta sai hyvin kiinni ja vedettyä hieman tukea että sai kunnolla nussia omaan suuhun. Sitten olikin jo pakko houkuteltua kaveri apuun.

• Nuorempana sain terskan suuhuni ja otin itseltäni suihin varmaan satoja kertoja. Nopeaa ja siistiä. Nyt en enää taivu mutta kasvoille ja avoimeen suuhun helposti.

• Anonyymi

sama juttu nyt on ikää ,mutta se on ihanaa kun mies ruiskii spermansa kasvoilleni ja levittää kyrvällään ne pitkin kasvoja

• Anonyymi

Minä olen usein tehnyt spermastani jääkarkkeja pieneen yskänlääkkeen annostelupurkkiin. Säilytän karkkeja pakastimessa. Imeskelen niitä karkkeja suussani seuraavalla runkkukerralla. Oma sperma on jännän makuista ja taatusti luomua lisäravintoa.

• Anonyymi

Itsellä lensi lasti naamalle serkkutytön kanssa masturboidessa

• Anonyymi

Tässä aamulla aloitettu runkkaus meneillään, välillä maistelen ulos tulevaa esikiimaa. Kohta varmaan suihkun lattialle jalat ylös ja spermat kohti omaa suuta. Ajatuksena tässä vaiheessa tuntuu hyvältä mutta tulemisen jälkeen jo vähän ällöttää. Toivoisinkin saada siinä välissä toisen munaa imeä ja itse olisi vielä tulossa

• Anonyymi

Itellä onnistu sillai kanssa että sängylle jalat ylös selkä seinäänpäin, siitä sitten laskin jalkoja alaspäin niin että kalu tuli lähemmäksi ja runkkasin ja noin 20 sentin päästä sain ammuttua omalle naamalle. Suuhun yritin ja suu ammosen auki olikin, osa meni ohi ja osa suuhun.
      Tykkään kyllä maistella omaa spermaa mutta toisen en ikinä yäk

• Anonyymi

Mulla lensi kerran vahingossa suulle kun olin joku alle 15-vuotias. Pyyhin sen äkkiä pois ja varoin ettei menisi yhtään suuhun. Asia ei ole ikinä kiinnostanut. Nykyisin 32-vuotiaana sperma vain valuu tai pulppuaa ja joskus harvoin vähän lentääkin. Joskus käy niin että ensimmäisellä parilla supistuksella sperma ei ehdi tulla ulos asti mutta sitten kolmannella sitä on jäänyy matkalle niin paljon että se lentää kovaa ja pitkälle.

• Anonyymi

Minä otan itseltäni parikolme kertaa päivässä poskeen. Sääli sinua.

• Anonyymi

Pyrin aina ottamaan omaa spermaani suuhuni juuri laukeamishetkellä. Sitä ennen makustelen kiimatippojani. Molemmat maistuu erilaiselta mutta hyvältä.

• Anonyymi

Itselle kävi niin että olin sängyllä ihan vaa makuu asennossa sitten aloin runkkaamaan ja sitten kun tunnen et kohta tulee niin sitten lentää eka naamalle sitten mahan päälle ja sitten se loppuu😂 et juu semmonen kokemus

• Anonyymi

Voisko joku mies antaa mulle poskeen samalla spermaa suuhun ja naamaan

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      155
      5685
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3394
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      64
      2382
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2029
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1802
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1779
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1710
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1606
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1442
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      35
      1346
    Aihe