eli mitä tarkoittaa kun näin unessa sormukset, valkokultaiset kihlasormukset..miehen ja naisen :) olivat silleen nätisti vierekkäin :) muuta ei unesta jäänyt mieleen....
sormukset unessa :)
3
594
Vastaukset
- Eräs uneksija
Sormukset kuvaavat usein toivetta avioliitosta
Minustakin unesi on toiveuni -- miksei enneunikin.
kulta symboloi korruptoitumattomuutta .... harvoja asioita elämässä, joita ei voi rahalla ostaa - onni ja rakkaus, jotka molemmat ovat sisäsyntyisiä tuntemuksia
valkoinen on suojaväri, joka heijastaa itsestään kaiken pois, mikä voisi olla kultana sisäisen korruptoitumattomuuden symboli
sormukset sinällään ovat sitoutumisen symboleja, miehen sormus voisi olla jokin ajatteluun ja toimintaan suuntautunut sitoumus ja naisen sormus tunnepuolen ja siihen liittyvän elämyksellisyyden symboli- :):)
kiitoksia vastauksista :) niin oletin vähän että voisi olla toive esim juuri avioliitosta mutta jännä että uni tuli tässä kun olen juuri ero prosessin keskellä? pitkä liitto takana ja uusi elämä odottaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203