Erotiikkabaarejen paljous Sunny beachillä

valistaisiko käyneet

Ollaan poikain kanssa menossa vähän Sunny Beachille kujeilemaan, poikamiehiä kun vielä ollaan, ja koska Matkaoppaat-ohjelmakin on valinnut paikan kohteekseen.
Ja hinnankin takia. Mutta mites on, paikka on kuulema täynnä erotiikkabaareja, millaisia ? Onko myös naisille miesstrippareita vai keskittyykö tarjonta pelkästään
pojille ? Onko homoille jotain omia baareja ? Saako baareista ostettua revaa ?

15

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 939320

      Köyhät juntit menee bulgariaan, panomiehet pattajalle!


      Minä lähden, pattajalle VEHREIDEN PALMUJEN ALLE

    • mjie

      Sieltähän ne ladyboyt majailevat.

    • ..

      koskas on pojilla lähtö

    • gfgasd

      Kyllä sieltä löytyy ainakin naisia miehille. Homobaareja en usko, että löytyy.

    • MR pussy

      Oli siellä vielä pari vuotta sitten tais olla joku 5-6 tissibaareja ja pamputtamaan pääs 150 levalla yläkerrassa red rosessa ja relax ja pari muuta oli keskustassa rannalla sai huuliholkän 50 levalla ja 100 levalla pääs pamputtaa suhk koht hyvän näkösiä olivat tietääkö kukaan vieläkö on sama meininki tarkotus ois lähteä pamputtaa sinne elokuussa red rose relax plus muut vieläkö toimii ja minä hintasta ??

      • ipnn

        Rannalla? Missä? Onko hierontatelttoja?


      • nökn
        ipnn kirjoitti:

        Rannalla? Missä? Onko hierontatelttoja?

        Paikkojen nimiä??
        100 levaa riittänee?


    • yjunyunyunyu5n151n6y

      Erotiikka baareissa itse toiminta n120-160levaa rantakadun tytöiltä voi saada punahuulisorsaa jopa 50levalla tai allekki vähän riippuu kuinka epätoivosia ovat kerran luvatiin 20levalla mut sillon en ollu puutteessa ja siitä jo neljä vuotta aikaa...harmi vaan et nuo rantakadun tytöt ovat vähentyneet erittäin huomattavasti muutaman vuoden aikana...

      • 07575

        Eikö pelimiehiä tänä kesänä Bulgariassa?


    • Babylon

      Muutama viikko sitten tuli kierrettyä kaikki matkan varrelle osuneet erotiikkabaarit Sunnylla ja hintataso oli melko kohdillaan. BJ 80-100levaa, toiminta 100-160levaa. Kaikki baarin yläkerrassa / kopissa.
      Paras paikka oli mielestäni Babylon.

      Kadulta olisi saanut halvimmillaan 30levalla. Ei tullut testattua...

    • fftyy 123

      Tissibaarit rehellisiä ja hyviä paikkoja eivät varasta tekevät hommat loppuun ja eikä tarvia maksaa sisään tai tarjota kalliita drinksuja voi ottaa kaljan ja katsoa paketin tanssimassa ennen kuin hommiin hintataso 100 lev-170 levaa ja varoituksen sana ne rantakadulla olevat puolimannet tarjoavat huulihoitoa ja revaa halvalla jossain puolivälin paikkeilla kun saavat ukon höynäytettyä jotain 20 levaa huulihoito ja kun housut on kintussa toinen manne tulee ja yrittää putsata no äkkäsin sen homman ja lompakossa ei ollu ku 10 levaa 5 euroo älysin sen siihen loppu hommat mitä halvempi sen epäilevämpi kannataa asian suhteen olla ja nyt kesällä vippailin huppelissa jossain kadulla lähellä rantaa akka tuli tarjoaa revaa 50 lev ja huulihoito 40 lev noh kännissä tuli lähettyä panee pusikkoon kahto minne pistin lompakon ja veti housut alas ensiks bj ja ratsastus takaapäin sillon putsas lompakon 50 lev hävis eli 100 lev pusikkopanoista 50 euroo noh ei haittaa viimeks päässy pusikos panee yli 10 vuotta sitten hyvä paikka vaik tää viimenen homma sattui tulen menemään myös uudestaan sinne ja oon ens kerralla varovainen mut varoituksen sana ei kannata kännissä kantaa paljoo rahaa messissä tai käyttää rahavyötä tai pitää isoja seteleitä kännykän akun takana mut siellä rannalla oli passissa 2 blondia pitkä ja lyhyt huulihoito 50 lev ja pano 100 lev tuli molempia testattua eikä hävinny rahat ja hommat tuli hoidettua on siellä rehellisiäki kadulla muuten reissu meni hyvin oon käyny paskemmissaki paikoissa !!

    • `cameltoe

      Onko hinnoissa tapahtunut muutoksia Red Rosessa?

      • mr pussy

        Sama hinta viime vuonna mutta red rose oli siinä kukkais kadun loppupäässä 100-170 levaa toiminta kyseisissä paikoissa


    • voi voi

      Kyllä on jätkät puutteessa kun kaikenmaailman puska- ja rantahuulihölkkiä pitää lähteä hakemaan toiselta puolelta Eurooppaa.

      • tötteröä huuleen

        No siinähän ne puutteetkin hoidetaan samalla kun ollaan sinne asti lomalle menty. Eikä ne ole pelkästään turisti jätkiä jotka siellä pusikoissa pölläyttelee. Itse ihmettelen muijia, jotka lähtevät toiselle puolelle eurooppaan ja kauemmaksikin imeskelemään äijien elimiä.Dominikaanisessa huvitti kerran, kun samalla reissulla kanssani olevat äiti ja tytär (n. 50v ja 20v) iltasella istuskelivat vierekkäin pienen kallion suojassa molemmilla muna suussa, satuin kävelemään aika läheltä ohi . Hah, äiti oli oikein nolona loppuajan aina kun hotellilla satuimme tapaamaan. Itse vain hymyilin ja iskin "puumalle" silmää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe