Olen hankkimassa jonkun ajan päästä ehkä jonkun jyrsijän, mahdollisesti syyrialaisen hamsterin, tai sitten pari kesyhiirinaarasta. Kaipailisin jo valmiiksi nimiehdotuksia, saa ehdotella tyttöjen sekä poikien nimiä, sillä en vielä ole varma että kumman otan. Eikä mielellään mitään Söpö, Höpö, Nöpö, Rusina, Nalle, Kulta, Rakas, Nippe, Nappe, Jeppe - tyylisiä nimiä, koska mun mielestä ne on ihan kauheita, yleisiä ja muutenkin.. ällöttäviä, anteeksi nyt jos sinun lemmikilläsi sattuu olemaan juuri tuollainen höpönöpösöpötin - nimi, mutta itse en niistä tykkää. Mieluiten jotain hieman erikoisempia nimiä, ja helposti lausuttavia.
Mikä nimi seuraavalle lemmikille ?
1
182
Vastaukset
Minulla on jo tällä hetkellä tämän nimisiä lemmikkejä (ja on ollut) joten näitä ei tarvitse ehdotella: Amalia, Milla, Nella, Tiuku, Helmi, Dalyna, Tähkä, Millom, Bristol, James, Carlisle, Adriana, Edward, Romeo, Robin, Panda, Onni, Niilo, Miitu, Kerttu.
( Adrianan, Pandan ja Robinin "oikeat" nimet on Alice, Emmett ja Jasper joten niitä ei tarvitse ehdottaa myöskään ;D)
Tykkään ottaa elokuvista nimiä , esim. Twilightista olen ottanut monia nimiä :) Ja paikkojenkin nimiä on kiva antaa, esim. Millom & Bristol ovat paikkoja Englannissa :)
Näistä nimistä tykkään: Rosalie, Isabella, Esme, Jack, Jacob, Olivia, Toivo jne.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345792
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962589- 1342507
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121423
- 621128
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101052- 51922
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101835- 76835